دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی تخصصی ترین دوره آموزش فروش در آمازون به زبان فارسی میباشد که پلی برای شروع کسب درآمد ارزی و دلاری برای همه عزیزان هست

۷ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

هر آنچه درباره بودجه بندی باید بدانید
یکی از مهمترین کارهایی که می توانید برای رسیدن به اهداف مالی خود انجام دهید ، ایجاد و پیگیری بودجه است.
اگرچه ممکن است در ابتدا طاقت فرسا به نظر برسد ، اما شکستن مراحل به مراحل قابل کنترل می تواند به موفقیت شما کمک کند.
اول ، شما باید بدانید که چه مقدار پول وارد می شود ، چه مقدار از آن خارج می شود و به کجا می رود. با پیگیری 30 روز درآمد و هزینه خود می توانید این موضوع را دریابید. اضافه کردن هزینه های سالانه ، مانند ثبت نام خودرو ، را فراموش نکنید.
هزینه دوگونه هستد: هزینه ها ثابت یا متغیر

  • ثابت - شامل پرداخت مسکن و وسایل نقلیه ، حق بیمه و هر هزینه دیگری که کوتاه مدت تغییر نمی کند.
  • متغیر - تغییر براساس نیازها یا خواسته ها ، از جمله مواد غذایی ، هدایا ، سرگرمی ، مسافرت و غیره.

تمام منابع درآمد و تمام هزینه ها را به مدت 30 روز ثبت کنید. روشی را انتخاب کنید که برای شما مناسب باشد و می دانید که می توانید به آن پایبند باشید - خواه نوشتن آن با دست در یک دفترچه یادداشت باشد یا استفاده از صفحه گسترده.
پس از 30 روز ردیابی هزینه های خود ، شما تصویری دقیق از هزینه های ماهانه خود خواهید داشت.

مرحله آخر برای کشف بودجه شما کسر هزینه های شما از درآمد شما است.
اگر منفی بود (پول کافی برای تأمین هزینه ها ندارید) باید هزینه های متغیر خود را تنظیم کنید تا بتوانید در حد توان خود زندگی کنید و برای جبران کسری از استفاده از کارت های اعتباری خودداری کنید.
اگر مثبت بود (پول باقیمانده پس از پرداخت هزینه ها) ، تبریک می گویم! شما در حد توان خود زندگی می کنید و آماده شروع پس انداز برای موارد اضطراری هستید .

 

مدیریت پول


انتخاب روش بودجه بندی
اکنون که بودجه خود را در اختیار دارید ، به روشی برای نظارت بر هزینه های خود نیاز دارید تا مطمئن شوید که به آن پایبند هستید. روش بودجه بندی را براساس چگونگی صرف بیشتر وقت و پرداخت صورتحساب خود انتخاب کنید:
اگر از کارت نقدی و چک های خود استفاده می کنید ، روش Checkbook را امتحان کنید
اگر از کارت نقدی و کارت بانکی استفاده می کنید روش نوت بوک را امتحان کنید
اگر در درجه اول از پول نقد استفاده می کنید ، روش پاکت نامه را امتحان کنید
روش چک بوک
برای پیگیری سپرده ها و هزینه های خود در طول ماه از یک دفترچه چک استفاده کنید.
100٪ از کل چک ها را به حساب جاری واریز کنید
بیشتر هزینه های خود را با چک ، کارت نقدی یا پرداخت خودکار پرداخت کنید
برداشت های خودپرداز و معاملات کارت بدهی را بلافاصله همراه با هدف هزینه در چک ثبت کنید
اظهارات ماهانه خود را مرور کنید تا مطمئن شوید چیزی را از دست نداده اید
روش نوت بوک
هنگام ثبت صورت جریان وجوه نقد ، از دفترچه یادداشت یا اپلیکیشن برای ثبت هزینه های روزمره استفاده کنید. برای بودجه بندی می توانید از همین روش استفاده کنید.
در بالای هر صفحه دسته و مقدار بودجه برای آن دسته را بنویسید
تعادل نزولی را در طول ماه محاسبه کنید
اگر در یک ماه به 0 دلار در یک گروه برسید ، دو گزینه پیش رو دارید:
هزینه های خود را در آن گروه متوقف کنید
تعادل را از دسته دیگری منتقل کنید و هزینه های آن را کاهش دهید
روش پاکت نامه

در ابتدای ماه ، مبلغ دقیق بودجه ای را که در نظر گرفته اید برای هر دسته هزینه کنید ، در پاکت های جداگانه قرار دهید. این روش به ویژه برای کنترل هزینه های متغیر مانند سرگرمی ، کمک های شخصی و غذا به خوبی کار می کند.
نام دسته و مقدار بودجه را روی هر پاکت بنویسید
همانطور که پول خود را در یک گروه خرج می کنید ، مبلغ را روی پاکت بنویسید و یا رسید را در پاکت قرار دهید
وقتی یک پاکت خالی است ، بودجه آن دسته از بین می رود
نکته : اگر اولین روش بودجه بندی که برای شما مناسب نیست ، منصرف نشوید. در ماه آینده روش دیگری را امتحان کنید تا زمانی که سیستمی را پیدا کنید که می دانید قادر خواهید بود تا طولانی مدت به آن پایبند باشید.
داشتن یک برنامه و دانستن اینکه پول شما کجا می رود به شما کمک می کند تا برای کنار آمدن با چالش های مالی آماده شوید.

 

برای مطالعه مقالات و ویدیوهای بیشتر، سایت ezzatkhah.com  را دنبال نمایید.

 

ما انسان ها همواره در ذهن خود به آینده روشن و البته غیر قابل پیش بینی فکر می کنیم. چه اقدامی را باید انجام دهیم که در آینده نزدیک موفق شویم؟ چطور می توان پیش بینی کرد ؟
هنگامی که حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین در سال 2015 به عنوان بهترین فروشنده محصولات خود در وبسایت آمازون تبدیل شد، هیچ گاه نمی توانست وضعیت فعلی خود را پیش بینی کند. اما با تلاش های شبانه روزی و آزمون و خطاهای بسیار زیاد توانست به کسب درآمد فوق العاده در وبسایت آمازون بپردازد. اما او همزمان برای فارسی زبانان برای اولین بار نحوه کسب درآمد دلاری از آمازون را آموزش می دهد. این آموزش در دوره آربی گردآوری شده که البته همواره آپدیت می شود. ما فارسی زبانان نیز می توانیم هم اکنون آینده روشن و البته نزدیک خود را با بیزنس آمازون بسازیم. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۹ ، ۱۱:۵۸
حسین عزت خواه

جلب توجه مشتری
بازاریابان در دنیای همیشه متصل و غنی از اطلاعات امروز با چالشی عظیم روبرو هستند: مغز یک مشتری می تواند قبل از خستگی فقط اطلاعات زیادی را در خود نگه دارد. دامنه توجه یک فرد به طور اجتناب ناپذیری کم است و با انفجار اطلاعاتی که هر روز از طریق دستگاه های شخصی در دست ماست ، بازاریاب های موبایل برای رسیدن و جذب مخاطبان خود با شانس های زیادی مبارزه می کنند.
طبق تعریف ، یک منبع محدود دارای ارزش است و آن را به یک ارز تبدیل می کند. این مفهوم اقتصادی که اقتصاد توجه نامیده می شود ، توجه انسان را به عنوان کالای کمیاب در نظر می گیرد زیرا شخص فقط مقدار زیادی از آن را دارد. علاوه بر این ، هرچه اطلاعات بیشتری در دسترس باشد ، توجه گرانتر نیز می شود .
تالس تیکسایرا ، دانشیار دانشکده تجارت هاروارد ، با علاقه به توجه اقتصادی ، تحقیقاتی را انجام داده و یافته هایی را در مورد نحوه استفاده از این منبع محدود منتشر کرده است. وی یک سختگیری علمی را ترویج می کند تا فرایندی قابل اعتماد و قابل تکرار را فراهم کند که به بازاریابان کمک می کند تا با مخاطبان خود ارتباط موثرتری برقرار کنند. مطالعات او بیشتر حول تبلیغات ویدئویی در هوا و آنلاین متمرکز بوده است ، اما یافته های وی مربوط به جلب توجه با استفاده از استراتژی های بازاریابی و نگهداری همه جانبه و تلفن های همراه مصرف کنندگان است ، جایی که توجه حتی بیشتر است .
Teixeira محاسبه کرده است که هزینه توجه از سال 1990 به هفت تا 9 برابر واقعی افزایش یافته است  و آن را به چشمگیرترین افزایش هزینه تجارت در 25 سال گذشته تبدیل کرده است. راه حل؟ تکسیرا از بازاریاب ها می خواهد که در نظر بگیرند که چگونه می توانند توجه خود را به روشی مقرون به صرفه جلب کنند.
چگونه بازاریابان می توانند توجه را به خود جلب کنند؟
بازاریابان می توانند توجه مصرف کننده را خریداری یا جلب کنند. وقتی بازاریاب ها هزینه تبلیغات تبلیغاتی را پرداخت می کنند ، می توانند پیام ، مکان و زمان آن را کنترل کنند. البته رسانه های پولی همه جا هستند ، اما شاید آشنا ترین نمونه آن تبلیغات تلویزیونی باشد. بازاریابی دیجیتال تعداد زیادی کانال جدید مانند تبلیغات اخبار فیس بوک ، جستجوی پولی (SEM) و موارد دیگر را معرفی می کند.
از طرف دیگر ، 83٪ از مصرف کنندگان نظرسنجی شده توسط Nielsen گزارش می دهند که به توصیه های دوست و خانواده اعتماد دارند و 66٪ نیز به نظرات مصرف کنندگان در فضای آنلاین اعتماد دارند. اینها اشکال رسانه یا بازاریابی کسب شده است. پیام ، مکان و زمان رسانه به دست آمده توسط بازاریابان کنترل نمی شود. این اتفاق زمانی رخ می دهد که افراد یا رسانه ها مانند سازمان های خبری نظرات خود را در مورد یک برند به اشتراک بگذارند. یک مثال عالی چالش سطل یخ ALS است. اگر مصرف کنندگان خودشان اطلاعات مربوط به یک مارک یا سازمان را به اشتراک می گذارند ، این برند توجه آنها را به خود جلب کرده است.
تیکسایرا در تحقیقات خود دو بعد توجه را در نظر می گیرد: شدت و مدت زمان. در حالی که شدت کیفیت توجه در مدت زمان مشخص است ، مدت زمان کمیت است. شدت و مدت زمان هر دو با بازاریابی بدست آمده در مقابل پولی تأثیر بیشتری دارند.

برای به حداکثر رساندن بازاریابی کسب شده، تیکسایرا بر دو ماده اصلی تأکید می کند:

محتوای با کیفیت بالا: محتوای ارزشمند برای کاربران با کلمات جلب توجه. این محتوا ارزش قابل توجهی را به صورت اطلاعات یا سرگرمی فراهم می کند.
توزیع موثر: تقسیم بندی. این توزیع به دست مشتریانی می رسد که به احتمال زیاد پیام بازاریابی را به اشتراک می گذارند.
رویکرد علمی داشته باشید
تیکسایرا به بازاریاب ها توصیه می کند که رویکردی علمی در مورد روند جلب توجه داشته باشند. مانند سایر کانالهای بازاریابی ، فرآیند قابل تکرار برای بازاریابی موبایل جلب توجه و حفظ آن است.

 

جذب مشتری


 پنج نکته برای کمک به بازاریابان در جلب توجه دارد:
1.  از نام تجاری بیش از حد برجسته خودداری کنید
با استفاده از تحقیقات علمی با استفاده از فناوری ردیابی چشم مادون قرمز ، تیکسایرا و همکارانش پیوسته دریافته اند که مردم دوست ندارند که مجاب شوند. واکنش خودکار و غریزی بیننده ، عقب نشینی از مارک های دارای مارک تجاری بسیار برجسته است. محققان مشاهده کردند که بینندگان به طور مداوم در لحظه ای که آرم های تجاری روی صفحه ظاهر می شوند ، از تماشای تبلیغات ویدیویی جلوگیری می کنند. علاوه بر این ، قرار گرفتن در معرض نام تجاری طولانی تر ، آرم های بزرگتر و آرم ها در مرکز صفحه همه منجر به کاهش دید می شود.
بنابراین چگونه بازاریاب ها می توانند با موفقیت مارک های خود را برای جلب توجه به نمایش بگذارند؟ Teixeira با استفاده از " تپش مارک " ، روشی برای بافت بدون سر و صدا تصاویر مارک دار در سراسر تبلیغ. انجام این کار میزان بازدید را تا 20٪ افزایش می دهد. 
2.  بلافاصله یک احساس عاطفی مثبت مانند شادی ایجاد کنید
بازاریابان سالهاست که اهمیت احساسات را در بازاریابی درک کرده اند و از آنجا که مصرف کنندگان امروزی به طیف وسیعی از مارک ها  و رقبای آنها دسترسی زیادی دارند، احساس مثبت بیشتر از هر زمان دیگری به فرآیند تبدیل و نگهداری اهمیت دارد. تیزیرا و همکارانش از طریق مطالعات مربوط به احساسات ناشی از احساسات دریافتند که وقتی صحبت از تبلیغات ویدیویی اینترنتی می شود ، " غافلگیری و شادی به طور موثر توجه را متمرکز کرده و بینندگان را حفظ می کند ." ایجاد یکی از این احساسات بلافاصله به حفظ توجه بیننده کمک می کند. ایجاد احساس شگفتی بسیار موثر است که پس از آن به سرعت شادی ایجاد می شود.
مردم مارک ها و اطلاعاتی را که با آنها ارتباط مثبت دارند احساس می کنند. این بدان معناست که اوج چشمگیر یا پایان غافلگیر کننده دیگر کافی نیست.
3.  یک غلتک زرهی احساسی بسازید
تیزیرا از طریق تحقیقات شناسایی چهره خود دریافت که "بینندگان اگر تجربه فراز و نشیب های احساسی را داشته باشند به احتمال زیاد به تماشای یک تبلیغ ویدیویی دیجیتال ادامه می دهند ." او این را به روند سازگاری انسانی مرتبط می داند. به عنوان مثال ، کودکی که یک آب نبات کامل دریافت می کند ، به طور محسوس احساس شادی کمتری نسبت به کودکی دارد که قطعات کوچک همان شیرینی را به صورت تکراری دریافت می کند. به عبارت دیگر ، تازگی داشتن آب نبات کامل به سرعت از بین می رود و باعث می شود احساس لذت کوتاه مدت شود.
برای پاسخگویی به این سازگاری ،Teixeira  از بازاریاب ها می خواهد که شادی را فراهم کنند و آن را از بین ببرند و سپس آن را پس دهند. "فیلم هایی که سطح شادی یا غافلگیری ثابت دارند ، بینندگان را برای مدت طولانی درگیر نمی کنند. تبلیغ کنندگان باید یک غلتک کوچک احساسی بسازند . ” ایجاد این چرخه بینندگان را قلاب می کند و احتمال توجه آنها را افزایش می دهد
4. مصرف کنندگان را غافلگیر کنید ، اما آنها را شوکه نکنید
اگرچه غافلگیرکردن بینندگان برای جلب توجه و تعامل مناسب هستند ، اما تیزیرا می گوید که شوکه کردن آنها مانع اشتراک دیجیتال است.
طبق گفته تکسیرا ، 90٪ تبلیغات ویروسی شوخ طبعی است. شوخ طبعی دو نوع است: ناب و تکان دهنده . در حالی که شوخ طبعی خالص، باعث مشاهده و به اشتراک گذاری می شود ، شوخ طبعی "تکان دهنده" فقط باعث افزایش مشاهده می شود.
5. بینندگانی را که پیام را به اشتراک می گذارند ، هدف قرار دهید
هنگامی که محتوای تبلیغاتی منافع شخصی آنها را تأمین می کند ، افراد محتوا را به اشتراک می گذارند. " آگاهانه یا نه ، فرستنده قصد دارد در این روند [به اشتراک گذاری محتوا] " سرمایه اجتماعی "بدست آورد . همزیستی تبلیغات ویروسی زمانی وجود دارد که مصرف کنندگان و تبلیغ کنندگان محتوا هر دو سود ببرند. "به نظر می رسد که در حالی که مردم را مجبور به تماشای یک آگهی می کنند ، همه احساسات است ، اما به اشتراک گذاشتن آنها مربوط به شخصیت فرستنده است."

بنابراین خواه مصرف کنندگان شما ایمیل شما را به دوستانشان ارسال می کنند ، یا پیام اخیر برنامه شما را که از ویژگی جدید جالب شما رونمایی می کند صحبت می کنند ، آنها این کار را انجام می دهند زیرا می دانند دوستانشان این کار را دوست خواهند.
استفاده از این پنج نکته برای اطمینان از توجه مشتری اولین قدم بزرگ در تبدیل مصرف کنندگان به محصولات یا خدمات یک برند است.

 

برای مطالعه مقالات بیشتر با ما در سایت عزت خواه دات کام همراه باشید

 

جهان همواره در حال تغییر است. همان گونه که در سال 2019 الی 2020 ویروس کرونا تاثیر بسیار منفی بر کل جهان داشت.  از این رو تکنولوژی نیز می تواند به ما بر سر مشکلات کمک کند. در این زمان تمامی افراد به خرید آنلاین محصولات مورد نیاز خود روی آوردند و بیش از هر چیز وبسایت آمازون نه تنها کمک بسزایی کرده است بلکه فروش خود را نیز چندین برابر کرد. شاید کمی عجیب باشد اما اگر شما نیز به عنوان فروشنده در وبسایت آمازون فعالیت نمایید، درآمد بسیار زیادی را کسب خواهید کرد. به همین جهت استاد حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین برای اولین بار دوره آموزشی آربی را به منظور نحوه انجام این کسب درآمد پر سود ارائه نمودند. در این دوره ارزشمند آموزش قدم به قدم فروش در آمازون برای فارسی زبانان ارائه شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) در ارتباط باشید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۹ ، ۱۰:۰۰
حسین عزت خواه

به سادگی از اینترنت کسب درآمد کنید
در این مقاله به برخی راه های کسب درآمد از اینترنت بدون نیازبه سرمایه اولیه می پردازیم.
وبلاگ نویسی را شروع کنید
وبلاگ نویسی یکی از ساده ارین و راحتترین راه هابرای مکسب درآمد از اینترنت می باشد.
در اینجا چند نکته موفقیت آمیز در زمینه وبلاگ نویسی آورده شده است تا مطمئن شوید افراد می توانند وبلاگ شما را پیدا کنند  و باز هم بازخواهند گشت. این مهم برای ایجاد موارد زیر است و وبلاگ خود را به یک سودآوری تبدیل می کنید.
شما باید محتوای مفید را به روشی جذاب تهیه کنید.
اگر وبلاگ شما خسته کننده باشد یا اطلاعات را در هرجای دیگر پیدا کنید، هیچ کس آن را نخواهد خواند. سعی نماییدکه شخصیت شخصی خود را در وبلاگ قرار دهید.
شما باید به طور منظم مطلب ارسال کنید.
مردم عطش مطالب جدید را دارند، بنابراین مطمئن شوید که به طور مداوم مقاله، فیلم یا هر چیز دیگری قرار می دهید. می توانید یک پست در روز یا سه پست در هفته داشته باشید. هرچه که هست، همان برنامه را حفظ کنید.
حداقل سعی کنید هفته ای یک پست، ویدیو یا سایر اشکال جدید را هدف قرار دهید.
اصیل باشید
بله، وبلاگ شما قرار است درآمد کسب کند. اما نمی توانید مرتباً زمینه های بازاریابی ایجاد کنید. روی محتوای مفید تمرکز کنید تا خوانندگان شما از شما مطلع شوند، به شما اعتماد کنند. سپس آنها به طور طبیعی بر روی تبلیغات شما کلیک می کنند و یا محصولاتی را که شما پیشنهاد می دهید خریداری می کنند. در این دوره از اینترنت و رسانه های اجتماعی، افراد به دنبال اصالت هستند.
در کمتر از یک ساعت می توانید یک وبلاگ راه اندازی کنید. اما با ایجاد خواننده زمان لازم است تا پول بدست آورید و فقط درصد کمی از این افراد در نهایت محصولات شما را خریداری می کنند.

 

راههای کسب درآمد از اینترنت


فیلم آنلاین و فعالیت در YouTube
آیا اخیراً ویدیوی YouTube تماشا کرده اید؟ این یکی از محبوب ترین وب سایت ها در جهان است، با بیش از 2 میلیارد کاربر و صدها میلیون ساعت ویدیو در هر روز.
برای کسب درآمد آنلاین می توانید از دسترسی YouTube استفاده کنید.
شما محتوای مفیدی ایجاد خواهید کرد - چیزی جذاب که مردم می خواهند آن را تماشا کنند.
شما باآگهی درآمد کسب می کنید. اولین قدم شما ایجاد یک حساب YouTube و شروع به بارگذاری فیلم ها است. سپس شما کسب درآمد در تنظیمات YouTube را فعال کنید. وقتی بینندگان بر روی آن تبلیغات کلیک می کنند ، حقوق دریافت می کنید.
می توانید از تلفن هوشمند یا دوربین فیلمبرداری ساده خود استفاده کنید. اما مطمئن شوید که نور مناسب است تا همه چیز در فیلم شما واضح و آسان دیده شود.
از پاک بودن صدا اطمینان حاصل کنید. شما نمی خواهید صدای تهویه مطبوع ، سر و صدای ساخت و ساز ، و یا حواس او را پرت کنید.
از نرم افزار ویرایش ساده مانند iMovie برای قرار دادن عناوین در ابتدای ویدیو و ویرایش هر نوع هک استفاده کنید.
مهمتر از همه ، به یاد داشته باشید که فیلم های شما می توانند ساده باشند. فقط محتوای مفید ارائه کنید و جذاب و جالب. محتوای خنده دار نیز کمک می کند.
و برای افزایش دامنه دسترسی به فیلم های خود ، حتماً آنها را در صفحه تجارت فیس بوک، توییتر، وبلاگ و سایر کانال های خود ارسال کنید. به مردم اطلاع دهید که اکنون در تجارت ویدیو هستید.
علاوه بر درآمد آگهی از فیلم های YouTube ، می توانید از کانال YouTube خود برای بازگشت بازدید به وب سایت خود استفاده کنید ، جایی که بازدید کنندگان می توانند بررسی محصولات شما را بخوانند ، روی تبلیغات وب سایت شما کلیک کنند یا حتی به لیست مشترکان ایمیل شما بروند - در اینجا شما می توانید با لیست ایمیل خود چندین فروش انجام دهید.
کسب درآمد از محصولات دیجیتالی
وقتی شما یک تجارت اینترنتی دارید ، لازم نیست که در مورد فروش محصولات فیزیکی باشد. در واقع، محصولات اطلاعات دیجیتال یکی از ساده ترین و سریع ترین راه های کسب درآمد هستند.
هیچ راهی برای ایجاد محصولات اطلاعاتی کم نیست ، اما محبوب ترین قالب ها عبارتند از:

  • صوتی: یک کنفرانس تلفنی ضبط شده ، مصاحبه ، دوره یا برخی دیگر از محصولات گفتاری است
  • ویدئو: یک وبینار ضبط شده ، یک نحوه انجام مصاحبه
  • متن: کتاب الکترونیکی ، نوعی کتابچه راهنما ، راهنمای سفر

در هر یک از این دسته ها ، به شرط جذاب و مفید بودن ، می توانید واقعاً خلاق باشید و از هر نوع و قالبی از محتوا استفاده کنید.
از هر راهی که این کار را انجام دهید ، درآمد منفعلانه است - پولی که هنگام خواب به دست می آورید زیرا این محصولات را برای فروش در وب سایت خود قرار می دهید و مشتری می تواند آنها را در هر ساعت از شبانه روز به صورت خودکار خریداری و بارگیری کند. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که به صورت دوره ای فروش را بررسی کنید تا ببینید چه موضوعات یا انواع محصولات بهترین فروش را دارند تا بتوانید از این محصولات بیشتر استفاده کنید.
ترفند هر تجارت آنلاین این است که مطمئن شوید در بازار سودآوری خوبی قرار دارید . بنابراین حتماً روندها را زیر نظر داشته باشید ، لیست های پرفروش را در سایت هایی مانند آمازون بررسی کرده و آنچه را که مردم در شبکه های اجتماعی در مورد آن بحث می کنند بررسی کنید.
نکته ای که باید به خاطر داشته باشید این است که لازم نیست فقط به یکی از این فرصت های تجارت الکترونیکی محدود شوید.
با یکی شروع کنید و آن را ادامه دهید. سپس در صورت امکان ، جریان های درآمدی جدید اضافه کنید. این درآمد شما را رشد می دهد و اطمینان حاصل می کند که در صورت شروع یک تجارت به سمت جنوب ، چیزی برای پس گرفتن دارید.

 

برای مطالعه مقالات بیشتر با ما در سایت ezzatkhah.com همراه باشید.

 

یکی از راه های کسب درآمد از اینترنت، فروشنده شدن در وبسایت بزرگ و جهانی آمازون می باشد که پتلانسیل بالا برای کسب درآمد 24 ساعته را برای علاقه مندان به بیزینس آنلاین فراهم کرده است. دوره جامع آربی، کامل ترین و بهترین تکنیک ها و نکات فروشندگی در آمازون را قدم به قدم آموزش می دهد و شما را برای تبدیل شدن به یک فروشنده تمام عیار در آمازون آماده خواهد کرد. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/rb) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن دفتر پشتیبانی ایران : 00989302222413 (واتساپ) (لیست کشورهای موردتاییدآمازون)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آذر ۹۹ ، ۱۲:۱۸
حسین عزت خواه

تعریف سرمایه اجتماعی
سرمایه اجتماعی مفهومی است که هدف آن تأکید بر اهمیت تماس های اجتماعی بین گروه ها و درون گروه ها است . این در درجه اول به این معنی است که شبکه های اجتماعی دارای ارزشی هستند و همیشه ماهیت آنگونه که قبلا تصور می شد مضر نیستند.

مفهوم سرمایه اجتماعی همچنین تأکید می کند که شبکه های اجتماعی منجر به افزایش بهره وری در افراد ، تیم ها و سازمان ها می شود. این افزایش بهره وری می تواند هم مالی باشد و هم موارد دیگر. این بدان معناست که ارتباطات اجتماعی می توانند با تقویت روابط مثبت منجر به افزایش اعتماد به نفس و تحقق آنها شوند. ماهیت اصلی این است که درست مثل هر سرمایه اجتماعی (انسانی، جسمی، مالی) سرمایه اجتماعی نیز برای تأمین معاش جامعه مهم و سودمند است.

اصطلاح سرمایه اجتماعی در رشته های مختلف به اشکال متنوعی به کار رفته است. به عنوان مثال بانک جهانی از آن برای تعریف توسعه اقتصادی و اجتماعی استفاده می کند. کارشناسان شرکتی به طور مشابه از آن به معنای رویکرد توسعه سازمان استفاده می کنند. جودسون حنیفان در استفاده از سرمایه اجتماعی حمایت کرد. وی در بحث های خود در مورد مراکز اجتماعی مدارس روستایی از آن استفاده کرد. وی اهمیت رابطه اجتماعی بین مردم را برای ایجاد حسن نیت و همدردی در میان اعضای دیگر و ارتقا. همکاری ارتقا داد.

بعداً جین جیکوبز ، پیر بوردیو و جیمز اس. کلمن هر از چندگاهی در توسعه این مفهوم مشارکت داشتند. بعداً رابرت دی. پاتنام به طور گسترده کار کرد و این کار او بود که ایده سرمایه اجتماعی را به بحث و گفتگو در مورد تحقیق و سیاست گذاری گسترش داد.

 

سرمایه اجتماعی

 

موانع ایجاد سرمایه اجتماعی
دلایل زیادی وجود دارد که می تواند به عنوان موانعی در ایجاد یا توسعه سرمایه اجتماعی عمل کند. این عوامل در مناطق مختلف جغرافیایی و فرهنگی متفاوت است. به عنوان مثال در کشورهای در حال توسعه یا کشورهای جهان سوم شبکه های اجتماعی حول خانواده و هویت هسته ای باقی می مانند. ایجاد سرمایه اجتماعی در بین خانواده ها و اقلیت ها کم است یا اصلاً وجود ندارد. این امر به دلیل بی اعتمادی بین دو خانواده یا قشر است که به ضرر ایده سرمایه اجتماعی است.

یک مجموعه شواهد قوی وجود دارد که نشان می دهد سرمایه اجتماعی جوامع و افراد را به سمت رونق اقتصادی سوق می دهد و باعث می شود توسعه پایدار باشد. بانک جهانی معتقد است که سرمایه اجتماعی در صورت استفاده صحیح می تواند کارآیی و پایداری پروژه ها را افزایش دهد. به اعتقاد آنها این امر می تواند از طریق همکاری تلاش های جوامع و توانایی آن برای همکاری مشترک محقق شود. این امر همچنین باعث ایجاد شفافیت بیشتر در سیستم کلی ، ایجاد پیوند بهتر و افزایش پاسخگویی کلی می شود.

کاربرد سرمایه اجتماعی
مفهوم سرمایه اجتماعی به عنوان ابزاری برای افزایش کیفیت کلی و اثربخشی خصوصاً مواردی که شامل اقدامات جامعه در مقیاس بزرگ هستند ، زمینه قابل توجهی پیدا کرده است. بسیاری از سازمان ها برای عملی ساختن ایده ، سازه های عملی طراحی کرده اند. به عنوان مثال بانک جهانی چارچوب اجرای سرمایه اجتماعی (SCIF) را ایجاد کرد. این هدف برای دستیابی به چگونگی استفاده از سرمایه اجتماعی در عملیات طراحی شده است.

برای اینکه سرمایه اجتماعی عملاً عملی باشد ، می تواند به 5 عنصر در سطح عملی و عملیاتی تقسیم شود:

  • گروه ها و شبکه ها
  • اعتماد و همبستگی
  • اقدام جمعی و همکاری
  • انسجام و شمول اجتماعی
  • اطلاعات و ارتباطات

این عناصر برای توسعه سرمایه اجتماعی مهم هستند و در سطوح مختلف عملیاتی رهنمودهایی را در منطقه ارائه می دهند. با شکستن موثر در این 5 لایه ، می توان هر یک را جداگانه اداره کرد و در عملیات گنجانید.

 

برای مطالعه مقالات بیشتر و مشاهده ویدیوهای آمورشی و انگیزشی رایگان با ما در سایت ezzatkhah.com همراه باشید.

 

ما انسان ها همواره در ذهن خود به آینده روشن و البته غیر قابل پیش بینی فکر می کنیم. چه اقدامی را باید انجام دهیم که در آینده نزدیک موفق شویم؟ چطور می توان پیش بینی کرد ؟
هنگامی که حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین در سال 2015 به عنوان بهترین فروشنده محصولات خود در وبسایت آمازون تبدیل شد، هیچ گاه نمی توانست وضعیت فعلی خود را پیش بینی کند. اما با تلاش های شبانه روزی و آزمون و خطاهای بسیار زیاد توانست به کسب درآمد فوق العاده در وبسایت آمازون بپردازد. اما او همزمان برای فارسی زبانان برای اولین بار نحوه کسب درآمد دلاری از آمازون را آموزش می دهد. این آموزش در دوره آربی گردآوری شده که البته همواره آپدیت می شود. ما فارسی زبانان نیز می توانیم هم اکنون آینده روشن و البته نزدیک خود را با بیزنس آمازون بسازیم. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آذر ۹۹ ، ۱۴:۲۸
حسین عزت خواه

به چه کسی کارآفرین می گویند؟

کارآفرین شخصی است که یک تجارت یا بیزینسی را شروع می کند و همه مسولیت های کار را برعهده می گیرد. کارآفرین خود سرمایه برای شروع کار را تهیه کرده و مسئول شکست و موفقیت آن بیزینس می باشد. تفاوت یک کارآفرین با یک مدیر حرفه ای در همین زمینه می باشد. مدیر در قبال کاری که انجام میدهد حقوق دریافت می کند و مسوولیت کامل بیزینس بر عهده او نمی باشد ولی یک کارآفرین مسوولیت همه عواقب کار را بر عهده دارد. کارآفرین، یک بیزینس جدید را با خلاقیت و نوآوری به وجود می آورد ولی مدیر تنها اجرا کننده است.


برای کارآفرین شدن باید مهارت های لازم را در خود پرورش داده و بعد در این مسیر گام برداشت. در زیر مهارت های لازم برای کار آفرینی را بیان می کنیم:

  • داشتن ویژگی‌های رهبری
  •  استقلال‌طلبی
  • مسئولیت‌پذیری
  • توجه به ارزش‌هایی فراتر از پول
  • انگیزه بالا
  • متعهد بودن
  •  صبور بودن
  •  انعطاف‌پذیری
  • ریسک‌پذیری در حد اعتدال
  •  مهارت در سازماندهی
  • تحمل ابهام
  • اعتماد به نفس بالا
  • نگرش و تفکر مثبت
  • تلاش و پشتکار
  • تخریب خلاقانه
  • خطرپذیری

 

کارآفرینی

 

کارآفرینی انواع مختلفی دارد که در زیر به سه دسته آن اشاره می کنیم:


کارآفرینان اجتماعی
این دسته از کارآفرین ها در صدد هستند که با نوآوری و خلاقیت مشکلات اجتماعی را رفع نمایند و ارزش های اجتماعی را بالا ببرند. هدف این کارآفرینان بالا بردن سطح رفاه اجتماعی، آموزشی، بهداشتی و ... می باشد و تمرکز خود را بر قشر آسیب پذیر قرار می دهند.
از جمله کارآفرینان اجتماعی می توان به به ماریا مونته سوری، دیوید بروور و بیل کلینتون، آبراهام آبولیش اشاره کرد.

کارآفرینان سریالی
کارآفرین سریالی معمولا به دنبال راه اندازی تنها یک بیزینس یا استارت آپ نیستند و چندین استارت آپ را راه اندازی می کنند و یا حتی ایده ای را تا مرحله اجرا پیش میبرند و به فروش می رسانند و بعد به دنبال اجرایی نمودن ایده دیگری می روند. این کارآفرینان از ریسک پذیری بالایی برخوردارند و چندین بیزینس را همراه با هم پیش می برند.
از جمله کارآفرینان سریالی می توان از جاش کوپلمن، استیو بلنک، نیکلاس زنستروم، اندی بچتولیشم را نام برد.


کارآفرینان سبک زندگی
این کارآفرینان به دنبال تنها سود و کسب ثروت نیستن وتنها به دنبال علایق خود می روند و چون با انگیزه بالا در این مسیر گام بر میدارند و از چرایی محکمی برخوردارند به موفقیت های بزرگی می رسند که ثروت زیادی را هم با خود به همراه می آورد.
از جمله کارآفرینان سبک زندگی می‌توان به تیم فریس، پن فلین و کریس گیلبو اشاره نمود.

 

برای مطالعه مقالات بیشتر و تماشای ویدیوهای آمورشی با ما رد سایت ezzatkhah.com همراه باشید

 

امروزه فروش محصول در آمازون، به یکی از روش‌های مطمئن کسب درآمد از اینترنت تبدیل شده است که به کمک آن می‌توانید فارغ از زمان و مکان به این فعالیت جذاب مشغول شوید. البته آموزش فروش در آمازون نیز یکی از موارد مهمی است که حتماً باید به آن توجه کنید. چون اگر بدون مربی وارد این مسیر شوید، شکست شما دور از انتظار نخواهد بود. لذا با تهیه نمودن دوره آربی براحتی می توانید وارد این بیزینس جهانی شوید و به دلار کسب درآمد کنید. تمامی آموزش های این دوره بصورت فارسی و برای اولین بار توسط جسین عزت خواه داده شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن های دفتر پشتیبانی ایران : 00989302222413(واتساپ).( لیست کشورهای مورد تایید وبسایت آمازون )

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آذر ۹۹ ، ۰۹:۲۲
حسین عزت خواه

شروع کسب و کار آمازون
زمانی که در بازار آمازون فروشنده هستید، تا زمانی که کالا را به مشتری تحویل دهید، شما صاحب کالا هستید. شما می‌توانید یکی از روش‌های ارسال را انتخاب کنید. گزینه اول، آمازون به واسطه ارسال اتوماتیک کارها را برای شما آسان می‌کند و به مشتریان خدمات ارائه می‌دهد یا اینکه می‌توانید خودتان همه کارها را انجام دهید.

در اکثر موارد، تبدیل شدن به فروشنده ثالث، آسان‌ترین و احتمالاً ارزانترین روش شروع برای فروش در آمازون است. فروشندگان از پورتال صفحه Seller استفاده می‌کنند که تفاوت‌هایی با ویژگی‌های موجود در پورتال Vendor دارد. به عنوان یک فروشنده، برای شما دو گزینه متفاوت ارسال وجود دارد.

کسب درآمد و رسیدن به استقلال مالی

1. بسته بندی و ارسال توسط آمازون (FBA)
در این روش، کالاهای خود را به مرکز ارسال (FC) آمازون می‌فرستید و آنها خودشان ارسال و بازگشت کالا از سمت مشتری را مدیریت می‌کنند. می‌توانید بر حسب نیاز، مقدار کالای فرستاده شده به مرکز ارسال را کنترل کنید. فقط باید هزینه انبار کالاهای خود و هزینه ارسال برای هر واحد فروخته شده به مشتری را بپردازید. توجه داشته باشید تا زمانی که مشتری کالا را دریافت کند، شما صاحب کالا هستید.

2. ارسال توسط فروشنده (FBM)
از این طریق، فروشنده مستقیماً ارسال را انجام می‌دهد و مدیریت خدمات ارسال، بازگشت کالا و ارائه خدمات به مشتریان را بر عهده دارد. این گزینه، برخلاف FBA هزینه‌ای برای فروشنده به همراه ندارد.

خدمات Vendor Express و Vendor Central آمازون
به عنوان وندور آمازون، همه کالاها را به آمازون می‌فروشید. آمازون از زمانی که کالا را دریافت کند، مالک محصولات می‌شود. گزینه Vendor Express برای همه آزاد است و Vendor Central با دعوتنامه قابل دسترسی است.

 

کسب درآمد از آمازون

 

مزایای تبدیل شدن به وندور آمازون
استفاده از برنامه Vine
تبلیغات سلف سرویس از قبیل Gold Box Deals
محلی برای بازاریابی در صفحات محصولات، ایمیل‌های شرکتی و ...
دستیابی به سایر دسته بندی محصولات از قبیل هدایای پیشنهادی، محصولات ویژه تعطیلات و ...
دسترسی به برنامه‌هایی همچون Prime Now، Fresh و pantry
احتمال کمتر تعلیق حساب به دلایل نامشخص

 

برای مطالعه ادامه مقاله لینک زیر را دنبال نمایید

https://ezzatkhah.com/earn-money-by-selling-on-amazon

با ما در سایت عزت خواه دات کام همراه باشید.

 

جهان همواره در حال تغییر است. همان گونه که در سال 2019 الی 2020 ویروس کرونا تاثیر بسیار منفی بر کل جهان داشت.  از این رو تکنولوژی نیز می تواند به ما بر سر مشکلات کمک کند. در این زمان تمامی افراد به خرید آنلاین محصولات مورد نیاز خود روی آوردند و بیش از هر چیز وبسایت آمازون نه تنها کمک بسزایی کرده است بلکه فروش خود را نیز چندین برابر کرد. شاید کمی عجیب باشد اما اگر شما نیز به عنوان فروشنده در وبسایت آمازون فعالیت نمایید، درآمد بسیار زیادی را کسب خواهید کرد. به همین جهت استاد حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین برای اولین بار دوره آموزشی آربی را به منظور نحوه انجام این کسب درآمد پر سود ارائه نمودند. در این دوره ارزشمند آموزش قدم به قدم فروش در آمازون برای فارسی زبانان ارائه شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) در ارتباط باشید .

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آذر ۹۹ ، ۱۰:۱۴
حسین عزت خواه

رشد شخصی چیست؟
با وجود همه مواردی که در مورد رشد شخصی و موفقیت گفته شده است یا در مطالب مختلف خوانده‌اید، می‌توان گفت اعتماد به نفس ریشه هر دو مورد است. به عبارت دیگر اعتماد به نفس فاکتور بسیار مهمی در تمامی کارهایی است که شما انجام می‌دهید. در ادامه این مقاله به توضیح مهارت‌های فردی لازم برای رشد و توسعه خواهیم پرداخت. هیچ جایگزینی برای انجام دادن کارهای سخت ندارید، مگر آنکه راهکارهای دستیابی به کلید های اعتماد به نفس را بدانید.

در صورتی که برای خود اهدافی تعیین کرده‌اید، برای آنها نقشه‌ای دارید و هر روز در جهت رسیدن به موفقیت گام بر می‌دارید، در این صورت می‌توانید شاهد رشد و پیشرفت خود و زندگی‌تان باشید. هیچ حد و مرزی برای موفق شدن شما وجود نخواهد داشت مگر مرزی که برای شیوه تفکر خود ایجاد کرده‌اید.

خودتان را به یادگیری دائمی و در تمام مراحل زندگی متعهد کنید. حتی اگر در بالاترین سطح رشته یا زمینه خودتان هستید، موارد دیگری برای یادگیری وجود خواهد داشت. شما می‌توانید بدون توقف حرکت کنید و در صورتی که زندگی هدفمند و رشد محوری داشته باشید می‌توانید آینده روشنی را برای خودتان متصور شوید.

تعریف رشد فردی
رشد شخصی را می‌توان پروسه بهبود و ارتقاء شخصی از طریق عادات و فعالیت‌های روزمره دانست. به واسطه رشد شخصی شما می‌توانید کیفیت زندگی‌تان را افزایش دهید و رویاهایتان را محقق سازید.

طبقه بندی رشد و توسعه فردی
تمرکز بر زیر مجموعه‌های رشد و توسعه فردی از قبیل؛ مهارت‌های فردی، رشد فردی و قدرت فردی می‌تواند عاداتی برای پیشرفت فردی ایجاد کند. رشد فردی بر مبنای آموزش و مهارت پایه‌گذاری می‌شود. به طور کلی جامعه گرایش دارد افرادی را که بالاتر از سطح معمول هستند مورد توجه خاص قرار دهد. افرادی که بیش از سطح معمول اطلاعات و آگاهی دارند عموماً توجه و حقوق بیشتری را دریافت می‌کنند.

 

رشد شخصی

 

از طریق آموزش و کسب تجربه شما می‌توانید سطح مهارت و توانایی موفقیت در زندگی را افزایش دهید. می‌توان بر هفت طبقه مهم در رشد و توسعه فردی متمرکز شد:

1. مهارت‌های فردی
آیا برای رشد و ارتقاء مهارت‌هایتان در محل کار تلاش می‌کنید؟ افرادی که در محل کار مورد توجه قرار می‌گیرند و حقوق یا دستمزد بیشتری به آنها پرداخت می‌شود اصولاً افرادی هستند که برای ارتقاء مهارت‌های مربوط به کار یا حرفه‌شان همواره در تلاش هستند.

این مهارت‌ها می تواند مهارت‌هایی باشد که ذاتی هستند و با آنها زاده شده‌اید یا مهارت‌هایی اکتسابی که در طول زمان و با تکرار و تمرین آنها را به دست آورده‌اید. با آگاهی از نقاط ضعف و قوت خودتان در ارتباط با مهارت‌های لازم، می‌توانید زندگی شخصی و حرفه‌ای تان را بهتر مدیریت کنید.

2. رشد شخصی
رشد شخصی به معنای بهتر شدن، خارج شدن از منطقه امن ذهنی و تمرکز برای تبدیل شدن به نسخه بهتری از خودتان می‌باشد. انسان و به طور خاص‌تر ذهن انسان همواره در حال رشد است و هرگز متوقف نمی‌شود. وظیفه شما این است که هر روز نسبت به روز گذشته نسخه بهتری از خودتان را بسازید.

3. قدرت فردی
دایره ارتباطی و ثروت، دو پشتوانه برای قدرت فردی هستند. با ایجاد یک چرخه ارتباطی که همواره در حال بزرگتر شدن است می‌توانید درهای بیشتری را برای موفق شدن خودتان باز کنید. داشتن دوستان و افرادی که هدفمند در زندگی گام بر می‌دارند و برای کمک به شما تمایل دارند، می‌تواند بر موفقیت‌های شما اثر گذار باشد. ثروت یا اندوخته شما نیز می‌تواند موجب آزادی عمل و بهره بردن از مزایای فرصت‌های ایجاد شده شود.

 

ادامه مقاله با برنامه ریزی برای رشد شخصی رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید

 

برای مطالعه مقالات بیشتر و مشاهده ویدیوهای جذاب به صورت رایگان ما را در سایت ezzatkhah.com دنبال نمایید.

 

ما انسان ها همواره در ذهن خود به آینده روشن و البته غیر قابل پیش بینی فکر می کنیم. چه اقدامی را باید انجام دهیم که در آینده نزدیک موفق شویم؟ چطور می توان پیش بینی کرد ؟
هنگامی که حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین در سال 2015 به عنوان بهترین فروشنده محصولات خود در وبسایت آمازون تبدیل شد، هیچ گاه نمی توانست وضعیت فعلی خود را پیش بینی کند. اما با تلاش های شبانه روزی و آزمون و خطاهای بسیار زیاد توانست به کسب درآمد فوق العاده در وبسایت آمازون بپردازد. اما او همزمان برای فارسی زبانان برای اولین بار نحوه کسب درآمد دلاری از آمازون را آموزش می دهد. این آموزش در دوره آربی گردآوری شده که البته همواره آپدیت می شود. ما فارسی زبانان نیز می توانیم هم اکنون آینده روشن و البته نزدیک خود را با بیزنس آمازون بسازیم. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ آذر ۹۹ ، ۱۲:۵۱
حسین عزت خواه