دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی تخصصی ترین دوره آموزش فروش در آمازون به زبان فارسی میباشد که پلی برای شروع کسب درآمد ارزی و دلاری برای همه عزیزان هست

۱ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

 

مثبت اندیشی چیست ؟


مثبت اندیشی یکی از الگوهای رفتاری سالم در جامعه است. با توجه به اینکه آینده هر شخص تا حد بالایی به نگرش او بستگی دارد مثبت اندیشیدن می تواند مقدمات موفقیت و کامیابی را برای او فراهم کند. البته لازم به ذکر است که تنها مثبت اندیشی لازمه کار نیست بلکه به این معنی می باشد که نگرش مثبت در زندگی می تواند انسان را به سمت کامیابی سوق دهد.

یکی دیگر از بازخوردهای مثبت اندیشی داشتن روان سالم است. اگر این توانایی در ما وجود ندارد و یا بواسطه عواملی کمرنگ شده، می بایست این موضوع به کمک روشهای موثر و نوین علم روانشناسی توسط روانشناس مورد بررسی و تحت درمان قرار گیرد.

 

مثبت اندیشی

 

شاید خیلی از ما واقعا ندانیم با این همه مشکلاتی که در زندگی داریم، چگونه مثبت فکر کنیم و از زندگی لذت ببریم. شما تنها زمانی خوشبختی را احساس می‌کنید و از زندگی خود لذت می‌برید که بتوانید در هر شرایطی با دید مثبت به مسائل نگاه کنید. نگرش شما فقط و فقط به خودتان بستگی دارد و هیچ عامل دیگری نمی‌تواند شما را وادار کند بدبین باشید. 

  • هنگام صحبت از واژه‌های مثبت استفاده کنید
  • از واژه‌هایی استفاده کنید که احساس قدرت و موفقیت را در شما بیدار می‌کنند
  • افکارتان را هدایت کنید
  • به خودتان اعتماد کنید
  • به یاد داشته باشید اوضاع می‌توانست بدتر باشد
  • دلایلی را که نشان می‌دهند به خواسته‌هایتان می‌رسید، بنویسید

 

مثبت اندیشی یا گول زدن خود ؟!


مثبت اندیشی و هنر مثبت فکر کردن به عنوان روشی برای گول زدن خود شناخته می شود و نگرانی و انتظار خبرهای بد را داشتن نوعی زیرکی و آمادگی در برابر مشکلات زندگی شناخته می شود. جالب است که ۹۰ درصد چیزهایی که در مورد آنها نگران هستیم هرگز اتفاق نمی افتند! بنابراین نه تنها واقع گرایی در این کار دیده نمی شود بلکه به خاطر چیزهای بدی که ممکن است به احتمال ده درصد رخ بدهند کل روز خود را خراب می کنیم.

 

مقاله پیشنهادی : تلقین مثبت و مثبت اندیشی

 

مزایای مثبت اندیشی را همه کم و بیش می دانیم ولی چگونه آن را عملی کنیم؟ در بدترین شرایط می توان نکات مثبت و آموزنده را پیدا کرد بنابراین در هر شرایطی از زندگی، مثبت فکر کردن کار قابل اجرا است و هر کس شاید در مورد نحوه مثبت اندیشی و تلقینات خوب چیزی بداند ولی مشکل بزرگ، فراموشی قواعد آن پس از مدت کوتاه است.


مثبت اندیشی و جنبه های مختلف زندگی


جالب است بدانید که تاثیر مثبت اندیشی در جنبه‌های مختلف زندگی و همینطور در جسم انسان پدیدار می‌شود.

همانطور که می‌دانید ذهن انسان از قدرت بالایی برخوردار است در نتیجه اگر توانستید با مثبت اندیشی بسیاری از غیرممکن‌ها را ممکن سازید، تعجب نکنید.

طبق تحقیقاتی که طی سال‌ها بدست آمده است نگرش مثبت و تفکراتی که یک انسان دارد به میزان قابل توجهی آینده او را مشخص خواهد کرد.
در حقیقت این جمله بدین معناست که اگر شما یک فرد مثبت اندیش باشید ناخودآگاه زمینه اتفاق های مثبت در زندگی برایتان فراهم خواهد شد.

 

روش مثبت اندیشی

 


تاثیر مثبت اندیشی در زندگی به طور خلاصه و کلی

 

  • ایجاد آرامشی عمیق و ماندگار در زندگی مهم ترین تاثیر مثبت اندیشی است.

  • افزایش اعتماد به نفس و دوری از تمامی افکار منفی و مشکلات ناشی از آن مانند: افسردگی، استرس و …

  • تمرکز بالا بر روی موفقیت و شاد زیستن و ایجاد بهترین موقعیت ها در زندگی
  • آمادگی همیشگی ذهن و جسم برای دریافت اتفاق‌های خوب و زیبا
  • بالابردن تفکر و انرژی مثبت و لذت بردن از لحظات زندگی ناشی از این افزایش انرژی

 

چرا به مثبت اندیشی در زندگی روزانه نیاز دارید؟


نگرش مثبت در زندگی به این معناست که فردی به رغم موانع و مشکلات شاد و خوش‌اخلاق است و دیدگاهی روشن دارد. فردی که این نگرش را داراست شاد و خوشحال است و به افراد منفی‌باف و مشکلات اجازه نمی‌دهد که ذهن، احساسات و رفتارش را تحت تاثیر قرار دهند.

موفقیت و شکست به طرز تفکر ما بستگی دارد. اگر انتظار شکست را دارید و در هر وضعیتی امور منفی و مشکلات را می‌بینید و ذهن‌تان بر آن‌ها متمرکز است بنابراین برای موفقیت تلاشی نخواهید کرد و شکست را به عنوان حقیقتی می‌پذیرید.

 

دوره آموزشی رایگان باندل موفقیت

تعداد 136 جلسه ویدئویی در زمینه ساخت لایف استایل موفق، حذف باور های غلط، بهبود و رشد فردی، وبینار پاراسل زندگی و وبینار آموزش فروش در آمازون و ... همگی به صورت رایگان در یک دوره  .

جهت شرکت در دوره و دانلود جلسات به لینک زیر رجوع کنید:

https://ezzatkhah.com/sb
 

 

 

آیا تا به حال به دنبال آموزشی بودید که زندگی و کسب و کار را در کنار هم با موفقیت و رضایت پیش ببرید؟ دوره ای که در ابتدا ساخت لایف استایل، اصلاح باورهای نادرست و ساخت نگرش درست بیزینس را به شما آموزش دهد و سپس شما را برای ورود به عرصه ی جهانی بیزینس آنلاین آمازون آماده کند. با دوره پاراسل زندگی ابتدا می توانید لایف استایل و باورهای درست را بسازید و سپس با دوره آربی فروشندگی در وبسایت بزرگ آمازون را تجربه کنید و رسیدن به این دو هدف مهم با هم، در دوره تخصصی فروش در آمازون به شما ارائه می شود.
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۰۰ ، ۱۵:۰۴
حسین عزت خواه