دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی تخصصی ترین دوره آموزش فروش در آمازون به زبان فارسی میباشد که پلی برای شروع کسب درآمد ارزی و دلاری برای همه عزیزان هست

همه با موانعی روبرو می شوند اما نحوه برخورد با آنها تعیین می کند که آیا شما سقوط می کنید یا اینکه بدون آسیب بر آنها غلبه می کنید. این 8 استراتژی به شما کمک می کند تا به جلو حرکت کنید. برخورد با موانع یک چیز مشترک همه ما است. چیزی که ما را از هم متمایز می کند نحوه برخورد با موانع است. بعضی از افراد اجازه می دهند موانع از خط خارج شوند. دیگران یاد گرفته اند که هنگام دویدن از موانع پرش کنند.
می توان از اکثر موانع جلوگیری کرد. اینها نتیجه احساسات کنترل نشده، عادات ریشه دار و اشتباهات عادی است که با افراد دیگر مرتکب می شویم. بدون موافقت، این موانع تبدیل به یک سارق عاطفی می شوند که اجازه ورود به زندگی خود را می دهیم. آنها تمرکز ما را می دزدند، انرژی ذهنی ما را می کشند و گاهی مهمترین اقدامات ما را خنثی می کنند. برای بستن درب این موانع چه کاری می توانیم انجام دهیم تا بتوانیم از فرصت های خود برای موفقیت استفاده کنیم؟ در اینجا هشت استراتژی برای کمک به شما آورده شده است.

وقتی صحبت از مردم می شود به صدای درونی خود گوش دهید 
همه ما یک رادار داخلی داریم که به ما می گوید چه موقع قصد داریم اشتباها خود را درگیر مردم کنیم. اما ما اغلب تصمیم می گیریم که به این سیگنال توجه نکنیم. تحقیقات نشان می دهد از هر چهار استارت آپ یک نفر شکست می خورد. یکی از مهمترین دلایل بی کفایتی مدیریت است.
انتخاب افراد مناسب، به ویژه بنیانگذار مناسب، بسیار مهم است. برخی از کارآفرینان سرانجام بر اساس دوستی، یکی از بنیانگذاران خود را انتخاب می کنند، زیرا در گذشته دوستان همفکری بوده اند. در هیجان شروع یک کار جدید، ممکن است احساسی در درون خود را نادیده بگیرید که به شما می گوید شخصی که می خواهید انتخاب کنید صلاحیت مدیریتی این مرحله بعدی را ندارد. آنها ممکن است فاقد مهارت لازم باشند یا ممکن است از نظر استراتژیک ضعیف باشند. آنها به جای تقویت نقاط ضعف، آنها را تقویت می کنند. اجازه ندهید این مانعی برای موفقیت شما باشد.

 

مقاله پیشنهادی:     موانع موفقیت و محدودیت های رسیدن به هدف | عزت خواه دات کام

از بین رفتن مشاغل

 

صرفه جویی را به یک ارزش در شرکت تبدیل کنید
"زندگی بیش از حد بالا برای تجارت" دلیل دیگری برای شکست ذکر شده در  تحقیقات است . این یکی از موانعی است که می توانید به راحتی از آن جلوگیری کنید. غیر معمول نیست که شاهد استارتاپی هستیم که بودجه کمی دریافت می کند و شروع به خرج کردن مثل یک شرکت Fortune 500 می کند. سرخوشی و هیجان پیروزی جای عقل سلیم را می گیرد. همه ما یادداشت معروف "میگو و ونیز" 1993 را که برای همه کارمندان مایکروسافت ارسال شده بود و از آنها خواسته بود با پول شرکت صرفه جویی کنند به یاد می آورند . از کارمندان خواسته است که مایکروسافت را "بزرگترین شرکت کوچک در جهان" بدانند. حفظ ذهنیت شرکت کوچک، نه تنها برای استارتاپ ها بلکه برای هر شرکتی توصیه خوبی است.

خطرات قیمت گذاری احساسی را بدانید
یکی از چالش هایی که صاحبان مشاغل کوچک اغلب با آن روبرو هستند، داشتن استراتژی های مناسب قیمت گذاری برای محصولات و خدمات خود است. گاهی اوقات، احساسات ما قیمتی را که از ما می گیریم حکم می کنند. به عنوان مثال، ممکن است ترس داشته باشیم که فروش خود را از دست بدهیم و هزینه کمتری را شروع به شارژ کنیم و بدین ترتیب حاشیه سود خود را به طور مداوم کاهش دهیم. این می تواند موانع غیر قابل عبور در جاده ایجاد کند. قیمت گذاری احساسی همچنین می تواند ناشی از احساس غرور باشد - چیزی که یک مشاور آن را "لذت شکار" خواند: به دست آوردن قرارداد به هر قیمتی و احساس خوب بودن از اینکه رقابت را شکست می دهید. با تجزیه و تحلیل دقیق، این یک پیروزی توخالی است. بدانید هزینه های شما چقدر است، گوش خود را در رابطه با رقابت خود ثابت نگه دارید و به طور دوره ای قیمت های خود را دوباره ارزیابی کنید.
اگر مرتباً در پاسخ مثبت به پیشنهادهای خود موفق نمی شوید، از مشتریان در مورد قیمت شما نظر بخواهید. بسیاری از آنها خوشحال هستند که کمک می کنند و این می تواند اطلاعات مفیدی برای شما در بازار طاقچه شما فراهم کند. همه اینها شما را از قیمت گذاری احساسی به سمت قیمت گذاری منطقی تر سوق می دهد.

آنچه را که موثر نیست کنار بگذارید
برخی از محصولات یا خدماتی که در این تجارت گنجانده اید ممکن است کارساز نباشند. ما تمایل داریم که عاشق محصولات و خدمات خودمان شویم و به سختی می توانیم کاری را رها کنیم. تقریباً به نظر می رسد که ما پرده کورهایی تولید می کنیم که مانع از آن می شود آنچه را برای خارجی ها کاملاً واضح است ببینیم اما برای ما اینگونه نیست. اگر می خواهید این بازی را انجام دهید، باید بدانید که چه زمانی باید کارت ها را جمع کنید. 
آنچه را که موثر نیست ارزیابی کنید و شجاعت داشته باشید که از آن دور شوید قبل از اینکه به یک مانع اصلی تبدیل شود. انرژی که از رها کردن آن آزاد خواهید شد، تمرکز شما را در مورد آنچه که مفید است افزایش می دهد .

استراتژی های قدیمی را با استراتژی های جدید جایگزین کنید
برخی از موانع نتیجه عادتهای ریشه دار ما هستند - چسبیدن به حالتهای قدیمی و روشهای تجارت زیرا این همان چیزی است که ما بهتر می دانیم. اتکا به تاکتیک های بازاریابی خارج از کشور بدون در نظر گرفتن ارزش استراتژی های بازاریابی درونی، یکی از این موارد است. بازاریابی درونی محصول ایده است . این به معنای جذب مشتری از طریق راه های مختلف مانند وبلاگ ها، پادکست ها ، فیلم ها، بازاریابی در شبکه های اجتماعی و بسیاری از اشکال دیگر بازاریابی محتوا است . این پیشگام بازاریابی خارج از کشور است که شامل استراتژی هایی مانند تماس یا بازاریابی از طریق ایمیل می باشد.

"کانال پاناما" را در تجارت خود بشناسید
این ایده از جولیا پیمسلور است ، وی از 800 کارآفرین از 30 کشور مختلف سوال کرد که "کانال پاناما" در تجارت آنها چیست - به این معنی که اگر شما می توانید یک مانع بزرگ در تجارت خود را که به شما امکان رشد فزاینده را می دهد از بین ببرید، چه خواهد بود؟ (با اتمام کانال پاناما ماهها مسافرت کشتی ها در اطراف کیپ هورن صرفه جویی شد و میلیاردها دلار تجارت حاصل شد.)

 

غلبه بر موانع شغلی

 

از عملکرد فروش فاصله نگیرید
در مرحله راه اندازی، کارآفرینان معمولاً به عنوان رئیس فروش عمل می کنند. آنها محصول یا خدمات خود را به بهترین وجه می دانند زیرا آن را ایجاد کرده اند. با رشد و شروع به استخدام کارکنان، برخی از بنیانگذاران ممکن است خود را از عملکرد فروش حذف کنند. آنها با تمرکز بر تأمین مالی، مدیریت مردم و سایر موارد عملیاتی، به آرامی از یکدیگر فاصله می گیرند. آنها ممکن است در نهایت قدرت خود را در مورد مهمترین چیز از دست بدهند: فروش. همانطور که همه ما می دانیم ، فروش می تواند باعث ایجاد و یا خرابی تجارت شود.
تحقیقات نشان می دهد که 55 درصد مدیران، به عنوان مثال، بیش از حد مشغول آموزش و توسعه تیم فروش خود هستند و با این حال، همانطور که مطالعه دیگری نشان می دهد، در بین طیف وسیعی از صنایع، یک رابطه مستقیم و ثابت بین کالیبر نیروی فروش و رشد سازمانی وجود دارد. توصیه های معمول که معمولاً به کارآفرینان داده می شود این است که  مدیریت شغلی را به صورت خرد انجام دهند. اگرچه این درست است اما وقتی نوبت به فروش می رسد، احتیاط است که همیشه فروش را در دید محیطی خود نگه دارید تا شما را از این امر غافل نکند و قبل از انباشته شدن موانع می توانید در مسیر تنظیمات انجام دهید.

به بافتن بچسبید
آنچه را که می دانید و بهترین کار را انجام دهید ساده و متمرکز باشید. به عبارت دیگر ، به بافتنی بچسبید. تام پیترز و رابرت واترمن این عبارت را در کتاب خود ، در جستجوی تعالی: درسهایی از بهترین شرکتهای آمریکایی ، ابداع کردند . همانطور که نویسندگان مدتها پیش گفته اند ، از تنوع تجاری مراقب باشید. سه دهه بعد ، ما همین پیام را از طرف اسکات هیفرمن ، مدیرعامل Meetup می شنویم که می گوید "استارت آپ ها از سوهاضمه می میرند نه از گرسنگی." بیشتر روی کار خود لایه نگذارید و روی محصول اصلی خود تمرکز کنید. اگر به محصول خود اعتقاد دارید و می دانید که این محصول ارزش افزوده دارد، به دنبال چیز هیجان انگیز بعدی نباشید. الگوی هیفرمن را به عنوان الهام در نظر بگیرید: کسل کننده پرداخت می کند.
 

برای مطالعه مقالات بیشتر با ما در سایت عزت خواه دات کام  همراه باشید

 

فعالیت در آمازون و کسب درآمد دلاری، جز اهداف افراد بسیاری می باشد که تمایل دارند با آزادی از المان زمان و مکان کسب درآمد کنند. با دوره آربی، آموزش گام به گام فروش در آمازون می توانید این هدف را محقق سازید. همچنین از داخل ایران طبق روشهایی می توانید در آمازون فروشنده شوید. ( لیست کشورهای مورد تایید وبسایت آمازون).جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (دوره آنلاین فروش در آمازون)در ارتباط باشید .

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی