دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی تخصصی ترین دوره آموزش فروش در آمازون به زبان فارسی میباشد که پلی برای شروع کسب درآمد ارزی و دلاری برای همه عزیزان هست

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است


آمازون متعهد شده است 700 میلیون دلار برای تهیه برنامه‌های آموزش "upskilling" برای کارمندان در زمان استفاده از فناوری که می‌تواند جایگزین کارگران انسانی شود ، هزینه کند.این شرکت گفت که این برنامه آموزشی برای "یک در سه" از کارمندان خود در ایالات متحده است.
انتشارات فناوری Geekwire در مورد این خبر می‌گوید: "برای سرمایه گذاری در چارچوب ، تعهد پنج ساله 700 میلیون دلاری ، نمایانگر کمتر از یک دهم از یک درصد از فروش خالص تجمعی آمازون بیش از 742 میلیارد دلار نسبت به پنج سال گذشته است. سال‌ها. در مقایسه ، این شرکت انتظار دارد 800 میلیون دلار در سه ماهه جاری خرج کند زیرا از حمل و نقل رایگان دو روزه به یک روزه نخست وزیر تغییر می‌کند. "
برنامه آمازون برای آموزش کارکنان خود

امروز آمازون متعهد شد که 100000 کارمند خود را در سراسر آمریکا به خدمت بکشد ، و با اختصاص 700 میلیون دلار به مردم در دفاتر شرکت ، مراکز فن آوری ، مراکز تحقق ، فروشگاه‌های خرده فروشی و شبکه حمل و نقل برای دسترسی به برنامه‌های آموزشی اختصاص می‌دهد که به آنها کمک می‌کند تا بیشتر به فعالیت خود بپردازند. نقش‌های بسیار ماهر در داخل یا خارج از آمازون.
هدف برنامه مهارت افزایی آمازون چیست؟
تعهد شرکت Upskilling 2025 آمازون در طیف وسیعی از برنامه‌های تازه کار برای خدمت به کارمندان از همه زمینه‌ها و مکان‌های آمازون سرمایه گذاری می‌کند. برنامه‌ها شامل آکادمی فنی آمازون است که کارمندان غیر فنی آمازون را به مهارت‌های اساسی برای انتقال و پیشرفت در حرفه‌های مهندسی نرم افزار مجهز می‌کند. Associate2Tech ، که همکاران مرکز تحقق را آموزش می‌دهد تا بدون در نظر گرفتن تجربه قبلی IT خود ، به نقش‌های فنی بروند. دانشگاه یادگیری ماشین ، به کارمندان با پیشینه فنی امکان دسترسی به مهارتهای یادگیری ماشینی را از طریق یک برنامه آموزشی در محل ارائه می‌دهد. AmazonCareer Choice ، یک برنامه شهریه پیش پرداخت شده است که برای آموزش همکاران مرکز تحقق در مشاغل با تقاضای بالا انتخاب شده است. کارآموزی آمازون ، یک برنامه دارای مجوز از وزارت کار است که آموزش‌های فشرده در کلاس و کارآموزی در محل کار را با آمازون ارائه می‌دهد. و آموزش و صدور گواهینامه AWS ، که دوره‌هایی را برای کارمندان برای ایجاد دانش عملی AWS Cloud فراهم می‌کند که برای فعالیت در یک زمینه فنی ضروری است.

کارمندان آمازون


برنامه مهارت افزایی آمازون چه تاثیری بر افزایش فرصت‌های شغلی دارد؟
بت گالتی ، معاون رئیس جمهور ارشد منابع انسانی گفت: "از طریق سرمایه گذاری مداوم ما در جوامع محلی در بیش از 40 ایالت در سراسر کشور ، ما فقط در یک سال گذشته ده‌ها هزار شغل در ایالات متحده ایجاد کرده‌ایم." "برای ما ، ایجاد این فرصت‌ها تازه شروع است. در حالی که بسیاری از کارمندان ما می‌خواهند شغل خود را در اینجا بسازند ، برای دیگران ممکن است پله‌ای برای رسیدن به آرزوهای مختلف باشد. ما فکر می‌کنیم سرمایه گذاری در کارکنان خود و کمک به آنها در کسب مهارت‌های جدید و ایجاد گزینه‌های حرفه‌ای‌تر برای خود مهم است. با این تعهد ، ما متعهد می‌شویم که از 100000 آمازانی در کسب مهارت برای انجام مرحله بعدی در مشاغل خود پشتیبانی کنیم. "
طرح آمازون آموزش چه مواردی را در بر می‌گیرد؟
این برنامه‌های تازه کار توسط آمازانی ها ساخته شده است ، و بینشهایی ارائه شده توسط نیروی کار در حال رشد سریع آمازون - که امسال به 300،000 کارمند در ایالات متحده خواهد رسید - و متخصصان چشم انداز مشاغل در حال تغییر است. براساس بررسی مشاغل شرکت و تجزیه و تحلیل داده‌های استخدام نیروی کار در ایالات متحده ، سریع‌ترین شغل‌های بسیار ماهر در آمازون در پنج سال گذشته متخصص نقشه برداری داده‌ها (رشد 832٪) ، دانشمند داده (505٪) ، معمار راه حل‌ها (454) هستند. ٪) ، مهندس امنیت (229٪) و تحلیلگر تجارت (160٪). در زمینه تحقق مشتری ، نقش‌های بسیار ماهر بیش از 400٪ افزایش یافته است ، از جمله مشاغلی مانند هماهنگ کننده لجستیک ، مدیر بهبود فرآیند و متخصص حمل و نقل در شبکه تحقق مشتری ما.
تمرکز برنامه مهارت افزایی آمازون بر چیست؟
طبق آمار آمریکا دفتر آمار کار (BLS) ، در حال حاضر تعداد بیشتری شغل (7.4 میلیون) نفر در مقایسه با آمریکاییان بیکار (6 میلیون) وجود دارد. BLS با در نظر گرفتن رشد شغلی طی یک دهه آینده ، پیش بینی می‌کند که برخی از مناطق با سرعت در حال رشد به طور فزاینده‌ای در مناطق ماهرتر از جمله دستیاران پزشکی ، آمار شناسان ، توسعه دهندگان نرم افزار ، پزشکان پرستار و تکنسین‌های خدمات توربین بادی به سر می‌برند. این یک فرصت بزرگ برای افرادی که مهارت‌های اضافی را ایجاد می‌کنند برای پیشبرد شغل‌های با هزینه بهتر فراهم می‌کند. آمازون از طریق تعهد خود با Upskilling 2025 در ایجاد مسیرهایی برای مشاغل در مناطقی که در سالهای آینده به رشد خود ادامه خواهد داد از جمله مراقبت‌های بهداشتی ، یادگیری ماشین ، ساخت ، روباتیک ، علوم رایانه ، رایانش ابری و موارد دیگر تمرکز دارد.

جیسون تایسکو ، معاون رئیس جمهور در بنیاد اتاق بازرگانی ایالات متحده گفت: "آینده کار اکنون است و چالش فقط سازگاری با فناوری‌های جدید نیست ، بلکه تطبیق با پویایی اقتصاد است که فقط تسریع می‌شود." "آمازون نشان می‌دهد نقش جدیدی که کارفرمایان باید برای مقابله با این چالش ایفا کنند ، تقویت روابط جدیدی با کارگران است که حفظ و رشد مهارتهایشان ضروری برای موفقیت در تجارت است."
برنامه مهارت افزایی up skilling2025 آمازون شامل چه مواردی است؟
1-راه اندازی آکادمی فنی آمازون ، یک برنامه آموزشی و مکان سازی شغلی است که کارمندان غیر فنی آمازون را با مهارت‌های اساسی برای انتقال به و پیشرفت در حرفه‌های مهندسی نرم افزار مجهز می‌کند. فارغ التحصیلان این برنامه با استفاده از یادگیری مبتنی بر مربی و پروژه محور با برنامه دنیای واقعی ، متداول‌ترین شیوه‌های مهندسی نرم افزار و ابزار مورد نیاز برای پیشرفت در یک حرفه در آمازون هستند. این برنامه بدون شهریه توسط مهندسین نرم افزار آمازون برای کارمندان آمازون ایجاد شده است که می‌خواهند وارد این زمینه شوند. اطلاعات بیشتر در اینجا
2-aunching Associate2Tech ، برنامه‌ای که مرکز تحقق را فراهم می‌کند امکان انتقال به نقش‌های فنی را ، صرف نظر از تجربه قبلی فناوری اطلاعات ، در شبکه عملیات گسترده آمازون فراهم می‌کند. این برنامه 90 روزه با هزینه کامل طراحی شده است تا همکاران را در آموزش‌های شغلی برای نقش تکنسین‌های پشتیبانی فناوری اطلاعات قرار دهد و برای آزمون A + صدور گواهینامه آنها ، که یک گواهینامه شناخته شده است ، می‌پردازد. هیچ مدرک تحصیلی لازم نیست و شرکت کنندگان در طول هفته کاری خود زمان مطالعه را پرداخت کرده‌اند. در اینجا بیشتر بیاموزید
3-راه اندازی دانشگاه یادگیری ماشین (MLU) ، ابتکاری است که به آمایونی ها کمک می‌کند تا در زمینه تکنولوژی و کدنویسی مهارت‌هایی در زمینه یادگیری ماشین داشته باشند. از آنجا که یادگیری ماشین نقش مهمی در نوآوری مشتری دارد ، MLU به کارکنان کمک می‌کند مهارت‌های اصلی را برای پیشبرد رشد شغلی خود بیاموزند - مهارت‌هایی که اغلب فقط در آموزش عالی آموزش داده می‌شوند. این برنامه به ماژول‌های شش هفته‌ای تقسیم می‌شود ، فقط در هفته و نیم به یک روز کامل مشارکت نیاز دارد. MLU توسط بیش از 400 دانشمند آموزش ماشین آمازون آموزش داده می‌شود که علاقه مند به پیشرفت مهارت در این زمینه هستند. این برنامه که در ابتدا به عنوان یک گروه کوچک راه اندازی شده بود ، برای آموزش هزاران کارمند در حال انجام است.
4-انتخاب شغلی در حال رشد ، برنامه شهریه پیش پرداخت آمازون برای همکاران مرکز تحقق در جستجوی حرکت به مشاغل پر تقاضا. آمازون تا 95 درصد شهریه و شهریه را به سمت گواهینامه یا دیپلم در رشته‌های تحصیلی واجد شرایط پرداخت می‌کند و منجر به مشاغل مورد نیاز خواهد شد. از زمان راه اندازی انتخاب شغل در سال 2012 ، بیش از 25000 آمازونیایی آموزش‌هایی را برای مشاغل پر تقاضا از جمله مکانیک هواپیما ، طراحی رایانه‌ای ، فن آوری های ابزار و ماشین آلات ، فناوری‌های آزمایشگاه پزشکی و پرستاری دریافت کرده‌اند. این شرکت با ساخت کلاس‌های اضافی در مراکز تحقق خود در سطح جهان سرمایه گذاری کرده و برنامه را گسترش می‌دهد و انتظار دارد تا پایان سال 2020 بیش از 60 کلاس درس در محل داشته باشد.
5-گسترش کارآموزی آمازون ، یک برنامه دارای مجوز وزارت کار است که آموزش‌های فشرده در کلاس و کارآموزی در محل کار را با آمازون ارائه می‌دهد. برنامه کارآموزی آمازون با ارائه ترکیبی از یادگیری همهجانبه و آموزش‌های شغلی ، مسیرهایی را برای مشاغل فنی ایجاد کرده است برای صدها کاندیدایی که مشغول به کار هستند از جمله مشاغل پشتیبانی ابری ، تکنسین داده و مهندس توسعه نرم افزار.
6-گسترش آموزش و صدور گواهینامه AWS برای بستن شکاف مهارتهای ابری در صنعت. کارمندان آمازون برای ساخت دانش ابری به آموزش رایگان کلاس و دیجیتالی دسترسی دارند و برای تأیید تخصص در ابر ، از امتحانات صدور گواهینامه AWS با تخفیف برخوردار هستند. با پرورش این مهارت‌های تقاضا ، هم در آمازون و هم در سازمان‌هایی در سراسر جهان فرصت‌هایی را باز می‌کند که تقاضا برای استعداد ابر همچنان رو به رشد است.
تعهد او تعهد آمازون را در پشتیبانی از کارمندان خود بیشتر می‌کند. سال گذشته ، آمازون حداقل دستمزد خود را به 15 دلار برای کلیه کارمندان آمریکایی افزایش داد و به مجموعه مزایای پیشرو در صنعت ارائه شده توسط این شرکت ، از جمله خدمات درمانی جامع (پزشکی ، دندانپزشکی و بینایی) ، تا 20 هفته مرخصی والدین پرداخت می‌کرد ، 401 (k) مطابقت ، و موارد دیگر. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تلاش‌های انجام کارهای آمازون به www.aboutamazon.com/upskilling مراجعه کنید.

با نگاهی به آمار موجود متوجه می شویم که آمازون یکی از برترین شرکت های اینترنتی جهان است. با بیش از 630،000 کارمند در سراسر جهان ، آمازون در چهار سال گذشته در لیست برترین شرکتهای LinkedIn شناخته شده است ، در رتبه‌های 2 در Fortune 2017 و 2018 با تحسین برترین جهان در جهان قرار گرفت و در رتبه پنجم در شرکت‌های Fast Inn's 2018 شرکت‌های نوآور جهان قرار گرفت. این شرکت همچنین از شاخص برابری شرکتی کمپین حقوق بشر نمره کاملی را دریافت می‌کند. آمازون یکی از شرکت هایی است که فرصت کسب درآمد را برای همه افراد فراهم کرده است. به عبارت دیگر شما برای فروشنده شدن در این شرکت نیازی نیست صاحب برند بزرگی باشید، بلکه با خرید محصول از کارخانه های چینی، و فروش آنها در آمازون می توانید به درآمد بالایی دست یابید. در دوره آربی از صفر تا صد فروش محصول در آمازون برای شما شرح داده شده است.  

منبع: ezzatkhah.com

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۸ ، ۱۰:۵۳
حسین عزت خواه



در سه ماه اول سال، میزان فروش فروشگاه آنلاین آمازون، به کمتر از 50 درصد فروش کلی و خالص این شرکت رسید. این مساله بیانگر آن است که در سایر کسب و کارهای آمازون، پیشرفت چشم گیری صورت گرفته است. میزان فروش بخش خرده فروشی آمازون برای اولین بار در تاریخ این شرکت، به کمتر از نصف کل فروش خالص آن در سه ماهه قبل رسید، با این حال بر اساس تحلیل سایت خبری GeekWire، آمازون همچنان در هر دو بخش در حال رشد است. در این تحلیل، فروش سایر خرده فروشان Amazon.com در نظر گرفته نشده است، اما در هر حال بیانگر تفاوت رشد  بخش‌های مختلف این غول فناوری است. این مساله با توجه به تاریخچه این شرکت، بیشتر قابل توجه است. امروزه آمازون به عنوان پیشگام صنعت تجارت الکترونیک شناخته می‌شود. این شرکت که در ابتدا با هدف فروش آنلاین کتاب افتتاح شد، امروز به محلی برای فروش آنلاین هر نوع محصولی تبدیل شده است.  در سال‌های اخیر، این شرکت در عین وفاداری به رسالت اولیه خود یعنی فروش کتاب، پا را فراتر گذاشته و به بازیگر اصلی صنایع مختلف تبدیل شده است. در حال حاضر، آمازون به واسطه سرویس‌های وب آمازون (Amazon Web Services)، رتبه اول بازار رقابتی و پردرآمد رایانش ابری را به دست آورده است. همچنین، این شرکت با حضور در بیزینس Whole Foods و فروشگاه‌های فیزیکی خود، به نیرویی نوظهور در خرده فروشی فیزیکی تبدیل شده است. آمازون همچنین در حوزه‌های سرگرمی و حمل و نقل نیز حضور مقتدرانه‌ای دارد و در آینده نیز در حوزه تبلیغات به همین جایگاه خواهد رسید.  در سال‌های اخیر، کسب و کارهای مختلف آمازون همچنان در حال رشد هستند و نقش مهمی در افزایش مجموع درآمد این شرکت داشته‌اند. 
فروش آنلاین طرف اول
فروش آنلاین طرف اول، همچنان بزرگترین بیزینس آمازون به حساب می‌آید و از دیگر بخش‌ها بزرگ‌تر می‌باشد. اما در سه ماهه اول، برای نخستین بار میزان فروش سایر بیزینس های آمازون مجموعاً بیشتر از فروش آنلاین خود آمازون بود. میزان فروش آنلاین آمازون از فروشگاه اصلی خود 5/29 میلیارد دلار بوده است که سال به سال 5/9 درصد افزایش داشته است و 5/49 درصد از درآمد 7/59 میلیارد دلاری آمازون در فروش خالص فصلی را شامل می‌شود. 
سایر بیزینس های مهم آمازون و نحوه رشد آنها
•    سرویس فروشنده طرف سوم
این شکل از خدمات، از نظر بزرگی، دومین بیزینس آمازون به حساب می‌آید و 19 درصد از درآمد آمازون از این بیزینس است. درآمد این حوزه از کمیسیون‌های فروش فروشندگان طرف سوم و همچنین مبالغی است که آمازون از بسته بندی و ارسال سفارشات  به دست آورده است. درآمد این بخش در سه ماه اول 1/11 میلیارد دلار بوده است که حدود 20 درصد درآمد آمازون در طول یک سال گذشته را تشکیل می‌دهد. 
•    سرویس‌های وب آمازون(AWS)
این شکل از سرویس‌ها، آرایش و ساختار شرکت را تغییر داده و بخش بزرگی از درآمد و سود آمازون از راه این نوع سرویس‌ها تأمین می‌شود. در سه ماهه اول، AWS، 13 درصد از حجم بیزینس آمازون را تشکیل می‌داد. درآمد این حوزه در همین مدت، 7/7 میلیارد دلار بود که تقریباً معادل 41 درصد از درآمد آمازون به حساب می‌آید.  
•    فروشگاه‌های فیزیکی
تا دو سال  پیش، فروشگاه‌های فیزیکی، جایگاهی در بیزینس آمازون نداشتند. اما در سه ماه اول، توانست سهمی 7 درصدی در این کسب و کار داشه باشد. درآمد فروشگاه‌های فیزیکی، سال به سال 1 درصد افزایش یافته و به رقم 3/4 میلیارد دلار رسیده است. البته در این زمینه توجه داشته باشید که درآمد حاصل از سفارشات آنلاین فروشگاه‌های خواروبار فروشی نیز در زمره فروشگاه‌های آنلاین قرار می‌گیرد. به همین خاطر، سهم فروشگاه‌های فیزیکی در درآمد آمازون، رقمی بیشتر از آن چیزی است که ارقام نشان می‌دهند. 
•    سرویس‌های عضویت
این نوع سرویس‌ها که در گروه Amazon Prime قرار می‌گیرند، 7 درصد کل درآمد کسب و کار آمازون را تشکیل می‌دهند. آمازون هفته گذشته اعلام کرد قصد دارد تنها در سه ماه دوم، با صرف هزینه 800 میلیون دلار، زمان ارسال سفارشات را از 2 روز به 1 روز کاهش دهد. درآمد حاصل از خدمات عضویت در سه ماهه اول، 3/4میلیارد دلار بوده است که 40 درصد درآمد آمازون در طول یک سال گذشته را تشکیل می‌دهد.
•    سایر
این گروه عمدتاً شامل بیزینس تبلیغات است که آمازون را به رقیبی برای دو قدرت بزرگ تبلیغات دیجیتالی یعنی گوگل و فیسبوک تبدیل کرده است. این گروه، 5 درصد کل حجم بیزینس آمازون را تشکیل می‌دهد و در سه ماه اول، به درآمد 7/2 میلیارد دلار رسید و در چند سال متوالی، مجموعاً 34 درصد کل درآمد آمازون را تشکیل داده است. 
سلطه آمازون بر بازار خرده فروشی
اگرچه خرده فروشی آنلاین، در حال از دست دادن سهم بازار در خود آمازون است، اما این شرکت همچنان به سلطه خود بر حوزه گسترده تجارت الکترونیک ادامه می‌دهد. سال گذشته، شرکت eMarketer پیش بینی کرد که آمازون 49 درصد کل فروش تجارت الکترونیک در سال 2018 را به خود اختصاص داده است. این مقدار در سال 2017، 44 درصد بوده است. 
آمازون
یکی از مهمترین عواملی که به سلطه آمازون در بازار خرده فروشی کمک کرده است، سرویس پرایم آن و مزیت‌های آن یعنی ارسال دو روزه و رایگان سفارشات بوده است. به این خاطر، بسیاری از رقبا نیز به فکر به کارگیری این سرویس افتاده‌اند و آنها نیز گزینه ارسال دو روزه را به مشتریان خود معرفی می‌کنند. آمازون برای این که همچنان سلطه خود را حفظ کند، تصمیم به صرف هزینه‌ای هنگفت برای تغییر استاندارد پرایم کرده است. اگرچه این ابتکار، مطمئناً باعث کاهش سود آمازون خواهد شد، اما ارسال یک روزه محصولات باعث تقویت هر چه بیشتر فروش آنلاین شده و مجدداً آن را به عنصر مهم کسب وکار آمازون تبدیل خواهد کرد. برایان اولساوسکی، مدیر ارشد مالی آمازون در جریان دیدار با سرمایه گذاران گفت: «اگرچه آمازون می‌تواند تعداد زیادی از محصولات را طی یک یا دو ساعت یا در همان روز سفارش، به دست مشتریان برساند، اما بخش عمده‌ای از سفارشات، دو روزه به دست آن‌ها می‌رسد. اگر ما بتوانیم مدت دو روز را به یک روز تبدیل کنیم، در واقع زمان ارسال را به نصف کاهش داده‌ایم. همین مساله، احتمال خرید مشتریان از سایت را افزایش می‌دهد و رضایت آنها را به همراه خواهد داشت». 
آمازون در فکر کاهش هر چه بیشتر هزینه‌های خود است
آمازون از راه‌های مختلفی درآمد کسب می‌کند که با شنیدن آن شگفت زده خواهید شد. در واقع گویا جف بزوس، ماشین پیچیده‌ای را هدایت می‌کند و با راندن آن در مسیرهای مختلف، درآمد کسب می‌کند. در حالی که بیشتر توجهات به زندگی شخصی جف بزوس و تصمیم اخیر آمازون برای تعطیلی دفتر خود در نیویورک سیتی معطوف شده است، این خرده فروش آنلاین بدون سر و صدا، اقدامات اساسی برای ساخت آخرین مراحل زیرساخت لجستیک خود برداشته است. این خبر بزرگی است و می‌تواند به کاهش هزینه‌های بالای آمازون در زمینه ارسال سفارشات کمک کند. امروز، وقت آن است که سرمایه داران به جدیدترین اقدامات آمازون برای سلطه بر بازار آنلاین و خرده فروشی توجه بیشتری نشان دهند. 
استفاده آمازون از ربات در انبارها
آمازون برای برداشتن و جمع آوری محصولات از انبار، از انواع مختلف ربات و ابزارهای خودکار استفاده کرده است. قدم منطقی بعدی آمازون در این رابطه، فرستادن سفارشات به کمک این ربات‌ها است. اگرچه بلندپروازی آمازون برای استفاده از پهپاد ها در ارسال محموله‌ها، کمی دور از انتظار به نظر می‌رسد، اما به طور کلی استفاده از وسایل خودکار برای ارسال محموله‌ها، کاملاً جدی است. آمازون همچنین از سرویس Amazon Scout برای فرستادن مستقیم محموله‌ها به در خانه‌ها استفاده می‌کند. به این ترتیب هم در هزینه‌های پست و هم زمان ارسال آنها صرفه جویی می‌شود. اگر آمازون تصمیم بگیرد که از این به بعد دیگر برای ارسال سفارشات به طور مستقیم از کامیون استفاده نکند، صرفه جویی‌های زیادی در هزینه‌ها صورت خواهد گرفت. چون دیگر آمازون مجبور به استخدام نیروی انسانی نخواهد بود. به این ترتیب کامیون‌ها به کمک ربات‌ها به صورت خودکار حرکت کرده و خود را به در منزل مشتریان می‌رسانند. از همه مهمتر این که فرآیند ارسال سفارشات در هر زمانی از روز قابل انجام است، زیرا این کار توسط ربات صورت می‌گیرد و آنها هم نیازی به خواب و استراحت ندارند. زمان دو روزه ارسال محصولات هم به یک روز کاهش می‌یابد و حتی در مورد تعداد زیادی از اقلام، مشتری در همان روز ثبت سفارش می‌تواند آن را تحویل بگیرد. آمازون تمایل زیادی به انجام این کار دارد. McKinsey & Company پیش بینی می‌کند که ارسال خودکار محصولات باعث می‌شود که خرده فروشان بتوانند هزینه‌های خود در زمینه ارسال سفارشات را تا 40 درصد کاهش دهند. این کاهش هزینه‌های برای آمازون، رقمی حدود 9 میلیارد دلار است و به این ترتیب در این مورد هم آمازون بر رقبای خود پیشی گرفته است. 
آمازون همچنان به پیشرفت فکر می‌کند
اگرچه ارسال خودکار سفارشات با ماشین و تحویل گسترده بسته‌ها با ابزاهای به نام Scout که به اندازه کولر هستند، همین فردا اتفاق نمی‌افتند، اما در هر حال نشان می‌دهد که آمازون همچنان در حال متحول شدن و حل مشکلات حاشیه‌ای خود است. بی شک، این خرده فروش می‌تواند هزینه‌های ارسال را کاهش دهد و سرانجام مجموعه‌ای از وسایل خودکار را جهت فروشندگی در آمازون و ارسال محصولات فراهم کند.
 منبع:ezzatkhah.com
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آبان ۹۸ ، ۱۲:۵۹
حسین عزت خواه

آمازون برای دستیابی به اینترنت باند پهن باند در سراسر جهان از طریق هزاران ماهواره در مدار زمین کم زمین ، که به تازگی کشف نشده است ، می‌گوید.


این تلاش ، با نام رمز پروژه Kuiper ، در پی گزارش‌هایسپتامبر گذشته مبنی بر اینکه آمازون در حال برنامه ریزی "یک پروژه فضایی بزرگ و " بود که شامل ماهواره‌ها و سیستم‌های مبتنی بر فضا باشد. شرکت مستقر در سیاتل احتمالاً میلیاردها دلار برای این پروژه خرج می‌کند و پس از ورود ماهواره‌ها به خدمات تجاری ، می‌تواند به درآمد میلیاردها دلار درآمد برساند.
با این وجود سالها طول خواهد کشید تا این پروژه بزرگ و جسورانه به مرحله اجرا در آید ، اما آمازون می‌تواند با رقابت شدید از SpaceX ، OneWeb و سایر بازیکنان مشهور روبرو شود.

اقدامات اولیه پروژه Kuiper
اولین قدم عمومی پروژه Kuiper به شکل سه مجموعه از پرونده‌های ساخته شده توسط اتحادیه بین المللی ارتباطات ماه گذشته توسط کمیسیون ارتباطات فدرال به نمایندگی از واشنگتن ، Kuiper Systems LLC مستقر در D.C صورت گرفت. ITU نظارت بر عملکرد ماهواره‌های مخابراتی جهانی را بر عهده دارد و سرانجام باید صورت فلکی Kuiper را خاموش کند.
این پرونده‌ها نقشه‌ای را برای قرار دادن 3،236 ماهواره در مدار زمین خاکی - شامل 784 ماهواره در ارتفاع 367 مایل (590 کیلومتر) ارائه می‌دهند. 1،296 ماهواره با ارتفاع 379 مایل (610 کیلومتر)؛ و 1،156 ماهواره در مدار 391 مایل (630 کیلومتر).
در پاسخ به سؤالات GeekWire ، آمازون تأیید کرد که Kuiper Systems در واقع یکی از پروژه‌های آن است.
سخنگوی آمازون در بیانیه‌ای از طریق ایمیل گفت: "Project Kuiper یک ابتکار جدید برای راه اندازی صورت فلکی ماهواره‌های مدار زمین کم است که امکان اتصال پهن باند با سرعت کم و پر سرعت را به جوامع نا امن و کم مصرف در سراسر جهان فراهم می‌کند." وی گفت: "این یک پروژه بلند مدت است که به ده‌ها میلیون نفر از افرادی که دسترسی اساسی به اینترنت پهن باند ندارند ، خدمت می‌کند. ما مشتاقانه در انتظار همکاری با این شرکت با شرکت‌هایی هستیم که این دیدگاه مشترک را دارند. "
آمازون گفت: این ماهواره‌ها پوشش داده‌های لکه‌های روی زمین از عرض جغرافیایی از 56 درجه شمالی تا 56 درجه جنوبی را پوشش می‌دهند. حدود 95 درصد از جمعیت جهان در آن منطقه گسترده سیاره زندگی می‌کنند.
سازمان ملل متحد تخمین می زند که تقریباً 4 میلیارد نفر در سراسر جهان در مورد دسترسی به اینترنت بی تحریم هستند که با رشد هر چه بیشتر جهان ، اهمیت فزاینده‌ای پیدا می‌کند.
کدام شرکت ها فعالیتی مشابه آمازون داشته اند؟
• سال گذشته ، SpaceX دو ماهواره اول نمونه برای صورت فلکی داده‌های پهنای باند Starlink خود را راه اندازی کرد ، که پیش بینی می‌شود نزدیک به 12000 ماهواره در مدار زمین کم رشد کنند. تأسیسات SpaceX در ردموند ، واش ، نقش اصلی را در تلاش‌های توسعه ایفا می‌کند. بنیانگذار میلیاردر SpaceX ، Elon Musk ، گفته است که انتظار دارد از خدمات اینترنتی Starlink درآمد برای کمک به بودجه چشم انداز خود در ساخت شهری در مریخ کمک کند.
• OneWeb شش ماهواره باند پهن خود را در ماه فوریه راه اندازی کرد ، و قصد دارد صدها مورد دیگر را در طول یک یا دو سال آینده به وجود آورد. ماه گذشته ، کنسرسیوم اعلام کرد یک دور بودجه 1.25 بیلیون دلاری ، به سرپرستی گروه SoftBank ، برای پشتیبانی از دامنه عملیات در نظر گرفته شده است.
• Telesat سال گذشته نخستین ماهواره باند پهن نمونه اولیه خود را در مدار زمین کم قرار داد و قصد دارد صدها مورد دیگر راه اندازی شود
ارائه خدمات باند پهن نسل اول در اوایل سالهای 2020.
• Facebook ، Boeing و LeoSat مستقر در لوکزامبورگ نیز برنامه‌هایی برای دسترسی به اینترنت مبتنی بر فضا طراحی کرده‌اند.
دسترسی به اینترنت در حال حاضر از طریق ماهواره‌ها در مدار ژئوسینکرون ، مانند صورت فلکی صورت گرفته توسط Viasat و Hughes شبکه سیستم‌ها در دسترس است ، اما انتظار می‌رود ماهواره‌های موجود در مدار زمین کم از نظر تأخیر کم و کم هزینه باشند.
سرمایه گذاری‌های دیگر در مسابقه پهنای باند ماهواره‌ای جایگاه متوسط را دارند. یکی از این سرمایه گذاری‌ها ، شبکه‌های SES ، قرار است چهار ماهواره O3b خود را امروز به مدار زمین متوسط پرتاب کند تا بتواند اتصالات فضایی را تقویت کند.
آمازون جدول زمانی برای استقرار ماهواره‌های Project Kuiper یا شروع سرویس اینترنت ارائه نکرده است. و همچنین نگفت که هزینه خدمات چقدر ممکن است باشد. به احتمال زیاد ، این سرویس با مارک آمازون مرتبط است - برعکس ، به گفته سرویس‌های وب آمازون. نام کد این پروژه ، که ادای احترام به دانشمند فقید سیاره‌ای جرارد کویپر و کمربند یخی یخ کویپر یخ زده منظومه شمسی ، به احتمال زیاد پس از شروع فعالیت تجاری ، نام این سرویس را تمام نخواهد کرد.

 

amazon

 

هزینه استقرار ماهواره ها چقدر است؟
مطمئناً هزینه طراحی ، ساخت ، استقرار و بهره برداری از هزاران ماهواره به میلیاردها دلار می‌رسد ، اما این واقعیت که سرمایه بازار آمازون در حال حاضر نزدیک به 900 میلیارد دلار است ، نشان می‌دهد که می‌تواند این هزینه را تأمین کند.
به این ترتیب اتفاق می افتد که جف بزوس ، بنیانگذار و مدیر عامل میلیاردر آمازون ، بیش از آنکه علاقه‌ای به فضا داشته باشد: سرمایه گذاری فضایی Blue Origin او در حال توسعه یک موشک کلاس مداری به نام New Glenn است که به دلیل اولین پرتاب آن در سال 2021 و می‌تواند دسته‌هایی از آن را پرتاب کند. ماهواره‌های پروژه Kuiper در یک زمان. Blue Origin با مالکیت خصوصی که جدا از آمازون با معامله عمومی است ، در حال حاضر قراردادهایی برای ارسال ماهواره‌های باند پهن به مدار زمین کم برای OneWeb و Telesat دارد.
سخنگوی آمازون به GeekWire گفت هنوز زود است که بگوید آیا Blue Origin در قراردادهای راه اندازی قفل خواهد شد ، گفت: "ما مطمئناً به همه گزینه‌ها خواهیم پرداخت."
پیشنهاد آمازون برای شبکه‌ای با 3،236 ماهواره است. احداث ، راه‌اندازی و بهره برداری ماهواره‌ها به سرمایه فشرده نیاز دارد ، به احتمال زیاد میلیاردها دلار. اما جف بزوس در حال حاضر بودجه Blue Origin را با افزایش 1 میلیارد دلار در سال سرمایه گذاری کرده و خود آمازون یکی از با ارزش‌ترین شرکت‌های جهان است.

منبع: ezzatkhah.com/amazon
 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ آبان ۹۸ ، ۱۱:۱۸
حسین عزت خواه