دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی تخصصی ترین دوره آموزش فروش در آمازون به زبان فارسی میباشد که پلی برای شروع کسب درآمد ارزی و دلاری برای همه عزیزان هست

۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

 

کسب درآمد ارزی از اینترنت
موفقیت در کسب‌وکار اینترنتی چه روشی دارد؟ چه راه‌هایی برای کسب درآمد اینترنتی وجود دارد؟ برای داشتن کسب و کار آنلاین و موفقیت در آن چه کارهایی می توان انجام داد؟ در اینترنت سایت‌های بسیاری فعالیت می‌کنند که در ظاهر بسیاری از آن‌ها درآمدزا نیستند. کسب درآمد در بستر اینترنت در دنیای امروز بسیار رایج شده است ولی روش‌های متفاوتی دارد که ابتدا باید این روش ها را یاد بگیرید و اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید تا به موفقیت و دستاوردهای بسیاری دست یابید.

 

کسب درآمد از آمازون با حسین عزت خواه

یکی از مزیت های کسب درآمد از طریق اینترنت این می باشد که شما از هر مکان و در هر زمان می توانید به فعالیت خود ادامه دهید چرا که هوشمند بودن این سیستم این امتیاز را در اختیار شما قرار می دهد. به همین دلیل است که امروزه افراد زیادی به کسب و کارهای آنلاین تمایل پیدا کرده و به دنبال راه های موفقیت در این زمینه هستند. کسب‌وکار اینترنتی انواع مختلف دارد، از فعالیت در سایت غول آسای آمازون تا اپلیکیشن‌هایی که تنها یک بازی هستند و سایت‌های فروش محصولات، بلیط و .. کسب‌وکار اینترنتی به شمار می آیند.

 

راه های کسب درآمد از اینترنت

 

موفقیت در تبلیغات اینترنتی با دوره های آر بی
سایت‌ها و کسب‌وکارهای اینترنتی وجود دارد که از طریق تبلیغ در فضای وب به درآمدزایی می‌رسند. موفقیت در حوزه تبلیغات نیازمند تجربه و دانش است. اگر علاقه‌مند به فعالیت در این حوزه هستید از افراد با تجربه و دوره‌های آموزشی استفاده کنید. عده‌ای تصور می‌کنند تنها با ساخت یک سایت می‌توان از راه تبلیغات به درآمد رسید ولی در واقع راه رسیدن سایت به رتبه‌ای که برای دریافت تبلیغات مناسب باشد طولانی است و نیازمند زحمت و تلاش بلندمدت می باشد.

 

موفقیت در فروش اینترنتی
موفقیت در کسب درآمد اینترنتی از طریق فروش، یکی از رایج‌ترین روش‌های درآمدزایی اینترنتی است. اگر کسب‌وکارتان آنلاین نمی باشد ولی این قابلیت را دارد، می‌توانید آن را در فضای وب نیز گسترش دهید. بسترهای مناسب و رایگانی برای ساخت سایت‌های فروش اینترنتی وجود دارد و با کمترین دانش و اطلاعات می‌توان از این بسترهای فروش استفاده نمود و محصولات خود را در میان مخاطبان بیشتر به فروش رساند. فروش اینترنتی نیز قوانینی دارد، دوره‌های آموزش بازاریابی آنلاین، بازاریابی محتوا و سئوی سایت برای موفقیت در کسب درآمد اینترنتی مناسب هستند.

 

رسیدن به موفقیت در کسب درآمد از طریق اینترنت
برای موفقیت در کسب درآمد از طریق اینترنت که حوزه‌ای جدید است و روز به روز قوانین و اصول آن تغییر می‌کند، به روز بودن و مطالعه مداوم اهمیت دارد. مهم‌ترین موتور جستجو یعنی گوگل نیز الگوریتم‌های خود را بهبود می‌بخشد و گسترش می‌دهد و با مطالعه قوانین آن می‌توان همیشه از رقبا جلو بود و به درآمد بیشتری دست‌یافت. برای موفقیت در کسب درآمد از وبسایت به قوانین وب توجه کنید. علاوه بر روش‌های سنتی بازاریابی، در فضای دیجیتال اصولی مختص به این فضا وجود دارد. کسب درآمد از طریق اینترنت شما را تا حد زیادی از المان زمان و مکان آزاد کرده و باعث می گردد شما بتوانید وقت بیشتری را برای تفریح، مطالعه و موفقیت در زمینه ها و ابعاد دیگر زندگی خودصرف کنید.

پس، از روش های کسب درآمد اینترنتی مطمئن غافل نشوید، سایت‌های کسب درآمد اینترنتی را جستجو کرده درباره آنها تحقیق کنید و تلاش کنید کسب و کار خود را به سمت آنلاین پیش ببرید زیرا که همه چیز هر روز در حال تغییر می باشد و برای دستیابی به موفقیت لازم است که خود را با تغییرات روز هماهنگ کنید و در عین حال سنجیده عمل نمایید.همچنین با مطالعه مقاله کسب و کار اینترنتی نیز می توانید در طول این مسیر، اطلاعات تخصصی زیادی کسب نمایید.

 

راه های کسب درآمد از اینترنت

 

جدیدترین کسب و کارهای اینترنتی
اکنون که با مزایای کسب درآمد از طریق اینترنت آشنا شدید خوب است با یکی از به روز‌ترین بیزینس‌های آنلاین نیز اندکی آشنا شوید. بیزینس فروش کالا در سایت آمازون یکی از همین کسب و کارهای اینترنتی است که علاقه‌مندان بسیاری را به سمت خود جلب کرده است. میلیونها فروشنده به صورت آنلاین کالای خود را از طریق اینترنت در سایت بزرگ آمازون به فروش می‌رسانند. با دسترسی به اینترنت از هر جای جهان می‌توان فروشندگی در آمازون را آغاز نمود. کسب درآمد دلاری فارغ از دردسرهای بیزینس‌های سنتی و فارغ از وابستگی به زمان یا مکان.

فعالیت در آمازون و کسب درآمد دلاری، جز اهداف افراد بسیاری می باشد که تمایل دارند با آزادی از المان زمان و مکان کسب درآمد کنند. با دوره آربی، آموزش گام به گام فروش در آمازون می توانید این هدف را محقق سازید. همچنین از داخل ایران طبق روشهایی می توانید در آمازون فروشنده شوید. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/rb) در ارتباط باشید .

منبع: ezzatkhah.com

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ فروردين ۹۹ ، ۱۲:۵۰
حسین عزت خواه

موفقیت های بزرگ آمازون
در سال 2006 با قرارگرفتن محصولات مختلف در وبسایت آمازون، سرمایه این شرکت روند صعودی خود را به شدت افزایش داد تا اینکه این شرکت در میان مردم به یکی از معتمد‌ترین فروشگاه های آنلاین تبدیل شد. جف بیزوس مالک آمازون به فروش محصولات آمازون بسنده نکرد و تصمیم گرفت بستری برای سایر فروشندگان نیز فراهم سازد و رقابت در آمازون را آغاز کند. انجام این فرآیند نیازمند تهیه انبارهای بسیار بزرگی به جهت نگهداری اجناس بود. شرکت آمازون توانست در 13 کشور انبارهای خود را مستقر سازد. فروشندگان از سرتاسر دنیا با عضویت در بخش فروش، فعالیت خود را آغاز کردند.

 

آمازون، یکی از پر درآمدترین شغل‌ها
طولی نکشید که کسب درآمد از آمازون به یک شغل جهانی تبدیل شد و برندهای معتبر نیز محصولات خود را در این وبسایت قرار دادند. در یک سال اول بیش از 100 هزار نفر تنها در فروشگاه آمازون آمریکا مشغول به فعالیت شدند. آمازون توانست ضمن پیشرفت خود، زمینه شغلی دیگران را فراهم سازد. هم اکنون رقابت در فروشگاه آمازون به بالاترین حد خود رسیده است. فروشندگان سعی دارند با بهترین قیمت و بهترین کیفیت محصولات خود را به فروش برسانند. برخی با استفاده از تبلیغات از دیگر فروشندگان پیشی گرفته و به سود مورد نظر خود می رسند.

 

کسب درآمد از آمازون


چگونه در آمازون فروشنده شویم؟
در دنیایی که به سمت الکترونیک شدن حرکت می‌کند، یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای موفقیت، فروشندگی در وبسایت آمازون است. خوشبختانه تمام افرادی که به سن قانونی رسیده‌اند می‌توانند با دسترسی به اینترنت از هر جای دنیا فروشنده آمازون شوند. البته برای برخی موقعیت‌های جغرافیایی محدودیت‌هایی وجود دارد که البته تمام این چالش‌ها قابل حل هستند. علاقه‌مندان به راه اندازی بیزینس آنلاین فروش کالا در آمازون می‌توانند با راهنمایی سلرهای موفق آمازون، فروش موفقی را در آمازون تجربه کنند.

 

فروش در آمازون و کسب درآمد ارزی
وبسایت آمازون یکی از پرسودترین بیزینس ها در سطح دنیا است. شرکت آمازون شرایطی را فراهم نموده تا علاقه‌مندان به بیزینس های آنلاین با استفاده از پلتفرم فروش شخص ثالث در آمازون سهمی از شرایط ایجاد شده برای خود داشته باشند. فروشندگان می‌توانند با ثبت نام در اکانت فروشنده فردی یا حرفه‌ای آمازون کالای مورد نظرشان را در آمازون بفروشند. البته ارائه سرویس FBA آمازون مسیر فروشندگی در آمازون را برای فروشندگان هموارتر نموده است. 

 

چگونه در آمازون بفروشیم؟
یکی از مهم ترین بخش‌های این وبسایت، ثبت نظر خریدارانی است که تجربه خرید را داشته‌اند. برخی از افراد با دریافت محصولات به عنوان هدیه نظرات مثبت خود را درج کرده و باعث پیشرفت روند فروش آن شرکت می شوند. در این حین بسیاری از افراد پشت پرده آمازون به کسب و کار از این طریق مشغول هستند. امروزه کسب و کار آنلاین به یکی از شغل های پر طرفدار دنیا تبدیل شده است. اما بهترین راه کسب درآمد چیست؟ آیا می‌توان با استفاده از همه روش‌های موجود به درآمد دلخواه و مناسب خود رسید؟ آیا وبسایت‌های کلیکی راه مناسبی برای کسب درآمد هستند؟

 

کسب درآمد ارزی از آمازون

 

رقابت در آمازون
شایسته است برای دریافت پاسخ این سوال به اطلاعات آماری وبسایت آمازون مراجعه کنیم. هم اکنون در وبسایت آمازون بیش از دو میلیون فروشنده به صورت آنلاین فعالیت می کنند که این آمار به صورت روزانه در حال افزایش است. رقابت در آمازون به حدی رسیده که روزانه هزاران کالا به انبار آمازون اضافه می‌گردد و رضایت بالای مشتری را به همراه داشته است. حتی برخی از افراد کلیه اقلام منزل خود را از وبسایت آمازون تهیه می نمایند. فروشگاه آنلاین آمازون در سال 2017 توانست به صورت فیزیکی نیز آغاز به کار کند. خریداران با مراجعه به فروشگاه آمازون بدون اتلاف وقت، محصول خود را خریداری کرده و از تکنولوژی هوشمند پرداخت بدون توقف لذت می برند. حالا فروشگاه آمازون توانسته با فراهم سازی بستری برای دیگران رقابت سالم فروشندگی را ایجاد نماید.

امروزه فروش محصول در آمازون، به یکی از روش‌های مطمئن کسب درآمد از اینترنت تبدیل شده است که به کمک آن می‌توانید فارغ از زمان و مکان به این فعالیت جذاب مشغول شوید. البته آموزش فروش در آمازون نیز یکی از موارد مهمی است که حتماً باید به آن توجه کنید. چون اگر بدون مربی وارد این مسیر شوید، شکست شما دور از انتظار نخواهد بود. لذا با تهیه نمودن دوره آربی براحتی می توانید وارد این بیزینس جهانی شوید و به دلار کسب درآمد کنید. تمامی آموزش های این دوره بصورت فارسی و برای اولین بار توسط جسین عزت خواه داده شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن های دفتر پشتیبانی ایران : 03131311438 و 00989017261256 (واتساپ)

منبع: ezzatkhah.com

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ فروردين ۹۹ ، ۱۴:۴۸
حسین عزت خواه

شروع کسب و کار در آمازون


اولین گام در شروع کسب و کار شما در آمازون، ثبت نام برای یک حساب فروشندگان آمازون است. دو پلن یا طرح برای این کار وجود دارد: حساب کاربری فروشندگان انفرادی (Individual) و حساب کاربری فروشندگان حرفه‌ای (Professional).هزینه‌ی حساب فروشندگی انفرادی به ازای هر آیتم به فروش رفته در نظر گرفته می‌شود اما حساب کاربری‌های Professional ، فارغ از مقدار فروش، فقط به مقدار اشتراک ثابت ماهانه برای شما هزینه در بر خواهد داشت. حتی فروشندگان مصمم هم نباید برای ایجاد حساب Professional زیاد عجله کنند. برای ثبت نام و ایجاد یک حساب کاربری فروش می‌توانید به Amazon’s Seller Central مراجعه کنید.

 

ساخت حساب فروشندگی در آمازون


تکمیل یک حساب کاربری فروشندگان جدید حدود ده دقیقه زمان می‌برد. لازم است EIN (شماره شناسایی کارفرما) خود را آماده داشته باشید، در غیر این صورت، می‌توانید با یک شماره امنیت اجتماعی (Social Security Number) معتبر ثبت نام کنید.آمازون همچنین از شما خواهد خواست تا یک مصاحبه‌ی مالیاتی کوتاه آنلاین انجام دهید. این کار به منظور تکمیل گزارش‌های مالیاتی آمازون صورت می‌گیرد.پس از پاسخ به سوالات مربوط به اطلاعات تکمیلی فروشنده و انجام یک نظرسنجی کوتاه، مراحل ایجاد حساب کاربری شما کامل می‌شود. تبریک می‌گوییم! شما از این لحظه رسماً می‌توانید فروش در آمازون را شروع کنید.

 

پیدا کردن محصولات برای فروش در آمازون


راه‌های بسیاری برای تامین محصولات سودآور برای فروش در آمازون هست. بعضی از فروشندگان مدل‌های سنتی کسب و کار، مثل فروش محصولات تولید خود یا فروش اجناس عمده‌فروشی را دنبال می‌کنند. اما تعداد زیادی از فروشندگان فراتر از روش‌های سنتی رفته و محصولات خود را به روش‌های خلاقانه متنوعی تأمین می‌کنند. یک راه تأمین محصولات استفاده از فناوری هوش مصنوعی برای پیش‌بینی این که چه آیتم‌هایی بیشترین فروش را در آینده خواهند داشت، است. برای نمونه BigTracker یک ابزار پژوهشی آمازون است که می‌تواند پتاسیل یک محصول برای فروش عالی در آینده را پیش‌بینی ‌کند. این ابزار همچنین از یک سیستم امتیازدهی منحصر به ‌فرد برای کمک به شما در اجتناب از کار روی محصولاتی که امتیاز خیلی پایینی گرفته‌اند، بهره می‌برد که شما را از میزان قابل توجهی آزمون و خطا آسوده می‌سازد.

 

 

نحوه شروع کار در آمازون

 

اضافه کردن محصولات در آمازون


یک جستجوی سریع خرید در آمازون به شما نشان خواهد داد که آیا دیگر فروشندگان از قبل محصول مورد نظر شما را برای فروش قرار داده‌اند یا خیر. اگر در نگاه نخست فروش چیزی که توسط دیگران از قبل برای فروش قرار داده شده، به لحاظ رقابت، از نظر شما تلف کردن وقت است، این نکته را فراموش نکنید که آن فروشندگان فقط تعداد مشخصی از آن محصول در انبار خود دارند. درست در هنگامی که همه محصولات رقبا به فروش رسید، اکنون لیست شما لیستی خواهد بود که موجود است و خریداران از آن خرید می‌کنند. البته شما همچنین می‌توانید قیمت خود را پایین‌تر آورده یا گزینه‌ی ارسال رایگان محصولات خود را به خریداران ارائه دهید.  یا همچنین از FBA (که پایین‌تر توضیح داده می‌شود) استفاده کنید تا لیستتان را به انتخاب برتر خریداران تبدیل کنید.اضافه کردن دستی محصولاتتان به یک لیست موجود به آسانی در داشبورد مرکزی فروشندگان قابل انجام است. یک جستجوی ساده برای آیتم مورد نظر در گزینه‌ی List a new product   با استفاده از نام محصول، شناسه‌ی محصول در آمازون یا شماره انبارداری (SKU) آن محصول انجام دهید بر روی Sell Yours  کلیک کنید و می‌توانید اطلاعات آیتم مورد نظر مثل قیمت و میزان موجودی را از راه پر کردن و تکمیل چند فیلد که روی صفحه‌ی بعدی نشان داده خواهد شد، اضافه کنید. فیلدهای ضروری با یک علامت ستاره (*) مشخص شده‌اند. دیگر فیلدها اختیاری هستند. پس از تکمیل، روی دکمه‌ی Save and Finish  کلیک کنید. اکنون یک لیست فعال و آماده‌ی فروش، روی آمازون دارید. این کل موضوع اضافه کردن دستی محصولات است.

 

مراحل فروش در آمازون


در مرحله‌ی بعد، شما باید تصمیم بگیرید که می‌خواهید خودتان تحویل سفارش‌ها را انجام دهید یا این که اجازه دهید آمازون این کار را برای شما انجام دهد.سفارش‌هایی که توسط فروشنده انجام می‌شوند هم می‌توانند با استفاده از سرویس‌های مورد تأیید آمازون از نرخ‌های پایین‌تر پستی بهره‌مند شوند. وقتی یک خریدار از شما چیزی می‌خرد، شما امکان چاپ یک لیبل پستی از قبل پرداخت شده را خواهید داشت. در غیر این صورت می‌توانید پیمانکار حمل و نقل و لیبل پستی ترجیحی خود را انتخاب کنید. حدود یک دهه قبل این تنها گزینه‌ی پیش روی فروشندگان بود. به این معنی که فروشندگان وادار بودند بسته‌بندی و ارسال محصولاتشان را خودشان یا با کمک گرفتن از سایرین انجام دهند.

گزینه دوم، FBA (Fulfillment by Amazon) ، سرویسی قابل ارائه به فروشندگان است که در آن امور انبارداری و حمل و نقل محصولات و مدیریت تمامی خدمات مربوط به مشتریان و مرجوعیات به نمایندگی از طرف فروشنده، توسط آمازون انجام می‌شود. برنامه‌ی FBA برای کلیه‌ی فروشندگان قابل دسترس است، فارغ از این‌ که پلن حساب کاربری فروش شما Individual یا Professional باشد. اگر تمایل به استفاده از این سرویس دارید، باید موجودی اجناس خود را به انبارهای آمازون منتقل کنید.

امروزه فروش محصول در آمازون، به یکی از روش‌های مطمئن کسب درآمد از اینترنت تبدیل شده است که به کمک آن می‌توانید فارغ از زمان و مکان به این فعالیت جذاب مشغول شوید. البته آموزش فروش در آمازون نیز یکی از موارد مهمی است که حتماً باید به آن توجه کنید. چون اگر بدون مربی وارد این مسیر شوید، شکست شما دور از انتظار نخواهد بود.

منبع: ezzathkah.com

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ فروردين ۹۹ ، ۱۳:۰۳
حسین عزت خواه