دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی تخصصی ترین دوره آموزش فروش در آمازون به زبان فارسی میباشد که پلی برای شروع کسب درآمد ارزی و دلاری برای همه عزیزان هست

۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

آنچه در این مقاله می خوانید:

  • بستر فروش آمازون
  • انتخاب محصول مناسب برای رسیدن به موفقیت در آمازون
  • دوره آربی، راهی مطمئن برای شروع کسب و کار آمازون
  • محصولاتی که نباید در آمازون به فروش برسانید
  • محصولاتی که نباید در آمازون به فروش برسانید

بستر فروش آمازون
در این مقاله می‌خواهیم به شما محصولاتی را معرفی کنیم که نباید آنها را شروع نمایید و دلایل این گفته را نیز با هم بررسی می‌کنیم. نابغه‌های میلیونر، همانطور که می‌دانید کسب و کار FBA آمازون یک بیزینس بسیار خوب است که خیلی از افراد می‌توانند از آن کسب درآمد کنند و یک بیزینس فوق العاده خوب را بسازند. اما آمازون یک بستر است و اینکه فروشندگان تصمیم می‌گیرند چه محصولی را وارد آمازون کرده و در آن به فروش برسانند، یک داستان متفاوت است.

به همین علت باید گفت که این بیزینس خیلی خوب می‌باشد اما در کنار آن سخت نیز می‌باشد. به این علت سخت است که خیلی از موارد را باید فروشندگان یاد بگیرند و در این مسیر شاید خیلی از اتفاقات را باید تجربه کنند.

برای مثال همه محصولات خوب نمی‌باشند. بیش از 300 یا 400 میلیون محصول در آمازون لیست شده است و اینکه شما روی چه محصولی دست می‌گذارید و چه محصولی را وارد می‌کنید، بسیار مهم است. چرا که به طور قاطع باید به شما بگوییم که 99 درصد محصول موجود در آمازون برند شخصی می‌باشند. این بدین معنا است که شما یک کمپانی بزرگ ندارید که محصولاتتان ثبت شده باشند و آنکه برای آن ثبت اختراع داشته باشید.

اصولاً شما یک محصول را پیدا می‌کنید و یک کارخانه در چین یا هر کشور دیگری را نیز یافته و به آن کارخانه می گویید که این محصول را برای شما تولید کند. شما لوگو خود را روی آن محصول می‌زنید و آن را به فروش می‌رسانید و این داستانی است که شما مطابق آن به جلو می‌روید. پس این محصول تنها متعلق به شما نمی‌باشد.

اگر شما محصولی دارید که تنها متعلق به شما می‌باشد و شما آن را ثبت اطلاع نموده‌اید، شما می‌توانید خیلی موفق باشید. اما شما باید پول مارکتینگ را نیز داشته باشید. به همین علت کمپانی شما باید بزرگ باشد تا شما بتوانید از پس هزینه‌های مارکتینگ بربیایید. برای مثال تصور کنید که شما یک محصول را خودتان اختراع می‌کنید، در نتیجه هیچ کس نمی‌داند که این محصول دقیقاً چه محصولی می‌باشد.

شما باید در ابتدا ثابت کنید که این محصول وجود دارد. یعنی شما باید هزینه خیلی زیادی را برای کلید واژه‌ها بگذارید. بعد از آنکه این هزینه را انجام دادید و مردم متوجه شدند که محصول شما چه چیزی می‌باشد، حال باید ثابت کنید که محصول شما خوب می‌باشد. شما داستان بزرگی دارید. مثل داستان ساخت کوکا کولا. شما یک نوشابه را می‌سازید، سپس باید مشتری را پیدا کنید و در نهایت آن مشتری را نگه دارید و به او ثابت کنید که محصول شما خوب است. در نتیجه کسب و کار آمازون، یک کسب و کار بسیار سخت می‌باشد. به این علت که افراد باید خیلی از موارد را یاد بگیرند.

 

فرش در آمازون

 

انتخاب محصول مناسب برای رسیدن به موفقیت در آمازون
اصولاً در بیزینسی مثل آمازون، امکان تجربه کردن خیلی از موارد وجود ندارد. چرا که تجربه‌های درون آمازون یا کسب و کارهایی مثل آمازون، مثل این می‌مانند که شما سرمایه‌ای را بگذارید و در یک خیابان یک فست فودی تأسیس کنید. شما در این حالت نمی‌توانید بگویید که می‌خواهم این کسب و کار را تست کنم. چرا که اگر شما در ایران زندگی می‌کنید باید چندین میلیون و اگر در خارج از ایران می‌باشید باید چند ده هزار دلار هزینه کنید تا یک مغازه، رستوران، فست فود، کافی شاپ یا هر چیز دیگری را افتتاح نمایید و شما نمی‌توانید بگویید که تنها قصد تست کردن کار را دارم. بیزینس فیزیکی به این شکل نیست.

شاید در یک بیزینس کاملاً آنلاین، مثلاً چیزی شبیه به یک دیجیتال مارکتینگ شما بتوانید با 300 دلار یک وبسایت بسازید و آن را تست کنید. اما کسب و کاری مثل آمازون به این شکل نیست. شما باید مطمئن‌تر پیش بروید. شما باید یاد بگیرید و به جلو بروید. ما صرفاً خیلی از افراد را می‌بینیم که خودشان شروع به کار می‌کنند و به مشکل برمی خورند.

در نتیجه به این فکر می‌رسند که برای مثال کسب و کار آمازون خوب نمی‌باشد. نکته‌ای که شما باید بدانید این است که آمازون تنها یک پلتفرم است. آمازون مثل اینستاگرام می‌ماند و شما تنها می‌توانید بگویید که خوب یا بد می‌باشد. سوالی که در این بخش مطرح می‌شود این است که شما با اینستاگرام چه کاری انجام می‌دهید؟

 

شما می توانید فایل ویدیویی این مقاله را در لینک زیر دنبال نمایید.

https://ezzatkhah.com/what-not-to-sell-on-amazon

 

با سایت ezzatkhah.com همرا باشید با مقالات و ویدیوهای جذاب و رایگان دیگر.

 

امروزه فروش محصول در آمازون، به یکی از روش‌های مطمئن کسب درآمد از اینترنت تبدیل شده است که به کمک آن می‌توانید فارغ از زمان و مکان به این فعالیت جذاب مشغول شوید. البته آموزش فروش در آمازون نیز یکی از موارد مهمی است که حتماً باید به آن توجه کنید. چون اگر بدون مربی وارد این مسیر شوید، شکست شما دور از انتظار نخواهد بود. لذا با تهیه نمودن دوره آربی براحتی می توانید وارد این بیزینس جهانی شوید و به دلار کسب درآمد کنید. تمامی آموزش های این دوره بصورت فارسی و برای اولین بار توسط جسین عزت خواه داده شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن دفتر پشتیبانی ایران : 00989017261256 (واتساپ)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۹ ، ۱۰:۱۵
حسین عزت خواه

آنچه در این مقاله می خوانید:

  • انتخاب پلتفرم مناسب برای فروش در آمازون
  • تاثیر یادگیری بر موفقیت در کسب و کار
  • برای موفق شدن دایره دید خود را وسیع‌تر کنید
  • از شکست در زندگی نترسید
     

انتخاب پلتفرم مناسب برای فروش در آمازون
شما باید بررسی کنید که چه پلتفرمی را انتخاب کنید تا بتوانید فروش داشته باشید. شما می‌توانید یک مغازه اجاره کنید، می‌توانید شعبه‌ای از یک برند باشید یا اینکه می‌توانید یک وبسایت طراحی کنید و فروش آنلاین داشته باشید. شما حتی می‌توانید از طریق تلگرام یا اینستاگرام نیز فروش داشته باشید یا محصول خود را در آمازون یا eBay برای فروش گذاشته یا یک سایت Shopify ساخته و از این طریق فروش داشته باشید. انتخاب‌های پیش رو شما زیاد هستند که استاد حسین عزت خواه به تمامی این روش‌ها با عنوان پلتفرم اشاره می‌کنند.

شما در مرحله اول متوجه شدید که باید فروشنده شوید و در مرحله دوم نیز فهمیدید که باید بهترین اجناس را تهیه نمایید، پس در مرحله سوم باید به سراغ بهترین پلتفرم بروید. استاد حسین  توانسته‌اند در پلتفرم‌های مختلف اجناس زیادی را به فروش برسانند. ایشان زمان زیادی را صرف پیدا کردن بهترین پلتفرم ممکن برای فروش اجناس خود کرده‌اند و در نهایت آمازون را انتخاب نموده‌اند. اما نکته‌ای که باید درباره استاد حسین عزت خواه بدانید این است که ایشان قبل از انتخاب آمازون، وبسایت خود را داشته‌اند و حتی قبل‌تر از آن مغازه‌هایی برای فروش کالا به صورت فیزیکی را نیز داشته‌اند. ایشان پلتفرم‌های مختلف را تجربه کرده و آنها را در کنار هم قرار داده و در نهایت امروز با اطمینان می‌گویند که بنا به دلایل بسیاری که وجود دارد، آمازون می‌تواند یکی از بهترین پلتفرم‌ها باشد. خیلی از افراد هستند که در برابر آمازون گارد می‌گیرند، به ویژه افرادی که در کانادا، آمریکا یا به طور کلی بیرون از ایران زندگی می‌کنند. اما دلیل داشتن چنین گاردی چیست؟

تاثیر یادگیری بر موفقیت در کسب و کار
سوالی که مطرح می‌شود این است که چرا افرادی که آمازون را می‌شناسند و برای مثال در کانادا، استرالیا، اروپا، انگلیس و کشورهای از این قبیل زندگی می‌کنند، در برابر آمازون و حتی فکر کردن به راه اندازی این کسب و کار گارد بسیار سنگینی دارند؟ جواب این سؤال را با یک مثال برای شما شرح می‌دهیم. فرض کنید که شما در یکی از قفسه‌های کتابخانه خود در خانه کتابی را دارید که ده سال است آن را خریده‌اید یا کسی آن را به شما هدیه داده است. مطمئناً در تمامی کتاب‌ها، حتی اگر بدترین کتاب دنیا نیز باشد، یک کلمه خوب وجود دارد. اما شما در حال حاضر این فرض را داشته باشید که کتاب نامبرده کتاب بسیار خوبی است و می‌تواند خیلی مفید باشد. این کتاب زمان زیادی نیز در برابر چشمان شما قرار گرفته است اما شما به هر دلیلی تاکنون فرصت مطالعه آن را نداشته یا به طور کلی آن را فراموش کرده‌اید. آمازون نیز دقیقاً به همین شکل است. آمازون نیز بیش از حد در معرض دید این افراد قرار گرفته است.

 

فروش در آمازون

 

شما نمی‌توانید کسی را پیدا کنید که برای مثال در آمریکا زندگی می‌کند و زیر 45 سال سن داشته باشد و بگوید که من تا کنون از آمازون خرید نکرده‌ام. نکته‌ای که وجود دارد نیز همین است. ما در زندگی با فرصت‌های خوبی رو به رو می‌شویم یا درباره آن شنیده یا در کمترین حالت با آنها آشنا می‌شویم اما به دو دلیل خیلی به سمت آن‌ها نمی‌رویم. دلیل اول این است که یادگیری مسائل جدید از حوصله ما انسان‌ها خارج است و ما خیلی روحیه یادگیری بالایی نداریم. خیلی از افراد هستند که بیزینس من‌های موفقی می‌باشند اما چندان اهل یادگیری نیستند. می‌توان به جرات گفت که امروزه در حدود 3 الی 4 سال همه چیز عوض می‌شود. اگر نگاهی به تلفن‌های همراه، سیستم‌های اینترنتی یا مدل کسب و کارها بیندازید می‌بینید که همه چیز در حال تغییر است. پس اگر کسی اهل به روز شدن یا یادگیری نباشد، بالتبع در کسب و کار خود شکست خورده یا در آن افت خواهد کرد. چرا که این افراد فکر می‌کنند مدل این بیزینس بسیار پیچیده است، شاید هم علاقه‌ای به یادگیری ندارند یا با کسانی برخورد کرده‌اند که نظر خوبی درباره این کسب و کار به آنها نداده‌اند. به همین دلیل در نهایت تصمیم می‌گیرند که این نوع کسب و کار را نادیده بگیرند.

 

فایل ویدیویی مقاله  با این نکات فروش در آمازون را چند برابر کنید

برای از دست ندادن مقالات و ویدیوهای جذاب رایگان با ما در سایت ezzatkhah.com همراه باشید.

 

ما انسان ها همواره در ذهن خود به آینده روشن و البته غیر قابل پیش بینی فکر می کنیم. چه اقدامی را باید انجام دهیم که در آینده نزدیک موفق شویم؟ چطور می توان پیش بینی کرد ؟
هنگامی که حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین در سال 2015 به عنوان بهترین فروشنده محصولات خود در وبسایت آمازون تبدیل شد، هیچ گاه نمی توانست وضعیت فعلی خود را پیش بینی کند. اما با تلاش های شبانه روزی و آزمون و خطاهای بسیار زیاد توانست به کسب درآمد فوق العاده در وبسایت آمازون بپردازد. اما او همزمان برای فارسی زبانان برای اولین بار نحوه کسب درآمد دلاری از آمازون را آموزش می دهد. این آموزش در دوره آربی گردآوری شده که البته همواره آپدیت می شود. ما فارسی زبانان نیز می توانیم هم اکنون آینده روشن و البته نزدیک خود را با بیزنس آمازون بسازیم. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مرداد ۹۹ ، ۱۰:۱۰
حسین عزت خواه

آنچه در این مقاله می خوانید:

  • تاریخچه آمازون
  • خریداری شرکت های بزرگ توسط آمازون
  • رشد آمازون در سال 1999 و بعد از آن نیز ادامه یافت
  • آمازون در هزاره سوم
  • سرویس های آمازون
  • پیشرفت های روز افزون آمازون

تاریخچه آمازون
شرکت آمازون در سال 1994 در گاراژ جف بیزوس آغاز به کار نمود. تا سال 1998 این شرکت تنها به فروش کتاب مشغول بود و همواره در فکر گسترش فعالیت‌ها و خدمات خود بود. در این مقاله به برخی خدمات ارائه شده توسط آمازون درطول این سالها خواهیم پرداخت.

با آغاز سال 1998، آمازون به گسترش خود ادامه داد. در فوریه 1998، تعداد اعضای برنامه همکاری آمازون به 30 هزار نفر رسیده بود که برای پیشنهاد دادن و فروش کتابهای آمازون از طریق وبسایتهای خود، 15 درصد پورسانت دریافت می‌کردند. چهار ماه بعد، تعداد اعضای این برنامه به 60 هزار نفر رسید. پایگاه مشتریان آمازون نیز در این مدت رو به رشد بود. در ماه مارس آن سال، تعداد مشتریان وبسایت به 2.26 میلیون نفر رسید که تنها در سه ماه با رشدی 50 درصدی همراه بود. همچنین در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته، تعداد مشتریان افزایش 564 درصدی داشت. به عبارت دیگر، آمازون در مدت 27 ماه به تعداد مشتری میلیونی رسید و تنها در عرض دو ماه، این تعداد دوبرابر شد. این امر باعث شد که آمازون تبدیل به سومین کتابفروشی بزرگ در آمریکا شود. آمازون که در اواخر سال 1997، به سرمایه 75 میلیونی رسیده بود، در سال 1998 به تغییر خدمات خود اقدام نمود. آمازون به کاتالوگ 2.5 میلیونی کتاب خود یک برنامه به نام Advantage افزود که برای کمک به فروش آثار نویسندگان و ناشران مستقل طراحی شده بود. همچنین Amazon.com Kids نیز سرویس جدیدی بود که به برنامه‌های آمازون

خریداری شرکت های بزرگ توسط آمازون
همچنین در سال 1998، آمازون با خرید سه شرکت به گسترش خود ادامه داد. دو شرکت از این سه شرکت خریداری شده به آمازون کمک کردند تا کسب و کار خود را در اروپا گسترش دهد. کتابفروشی Bookpage که یکی از بزرگترین کتابفروشی‌های آنلاین در انگلستان بود به آمازون امکان دسترسی به بازار بریتانیا را داد. همچنین Telebook بزرگ‌ترین کتابفروشی آنلاین آلمان نیز باعث شد که کتابهای نوشته شده به زبان آلمانی وارد لیست موجودی آمازون شوند. هر دو این شرکتها علاوه بر امکان‌پذیر کردن دسترسی آمازون به بازار اروپا، برای مشتریان آمازون نیز دسترسی به کتابهای بیشتر از سرتاسر جهان را فراهم آورد. سومین شرکت خریداری شده توسط آمازون، وبسایت IMD بود که آمازون را وارد حوزه فیلم و سرگرمی نمود. منابع و اطلاعات عظیم IMD سرمایه‌ای با ارزش برای ساخت یک وبسایت خوب برای فروش فیلم به شمار می‌رفت.

یک تغییر بزرگ دیگر در سال 1998، اعلام تصمیم شرکت مبنی بر ورود به دنیای موسیقی بود. بیزوس به دنبال این بود که وبسایت را تا حد امکان برای مشتریان مفید و کاربردی سازد بنابراین از خود مشتریان درخواست کمک نمود. چند ماه قبل از افتتاح رسمی وبسایت موسیقی، آمازون از مشتریان خود خواست تا در طراحی وبسایت به او کمک کنند. فروشگاه آنلاین موسیقی در ژوئن1998 با بیش از 125 هزار آهنگ افتتاح شد. همزمان با افتتاح وبسایت موسیقی، نسخه جدید وبسایت کتابفروشی نیز ارائه شد که همان خدمات قبل را ارائه می‌داد.آمازون در سه ماهه دوم سال 1998 قدرتمندتر از همیشه بود. تعداد کل مشتریان از مرز سه میلیون گذشت، میزان فروش افزایش یافت، محصولات بیشتری به موجودی اضافه شد و آینده این بازار اینترنتی روشن به نظر می‌رسید. با ارائه موسیقی در وبسایت آمازون و افزایش فروش ویدیو، بیزوس به هدف خود که رسیدن به سهم عمده در بازار بود، رسیده بود. او در دسامبر 1996 در مصاحبه با مجله فوربز گفت که تا سال 2000، دو یا سه کتابفروشی بزرگ آنلاین وجود خواهد داشت که آمازون می‌خواهد یکی از آنها باشد.

 

وبسایت آمازون

 

رشد آمازون در سال 1999 و بعد از آن نیز ادامه یافت
به همین ترتیب تمرکز شرکت بر رشد و توسعه ادامه یافت. در سال 1999، آمازون یک سرویس حراجی اینترنتی به نام Amazon Auctions را راه اندازی کرد. همچنین آمازون شروع به فروش اسباب بازی و لوازم الکترونیک در وبسایت خود نمود و سپس کالاهای عرضه شده در وبسایت را بر حسب نام برند محصول ارائه نمود تا خرید برای مشتریان آسانتر شود. در طول فصل تعطیلات آن سال، آمازون بیش از هفتصد هزار متر کاغذ کادو و بیش از چهارهزار کیلومتر روبان سفارش داد که نشان می‌داد بیزوس مانند دوسال گذشته در انتظار استقبال بی نظیر مشتریان است. همانگونه که انتظار می‌رفت، فروش آمازون به 1.6 میلیارد دلار رسید که ثابت می‌کرد تلاش‌های بیزوس در ساخت یک غول اینترنتی به ثمر نشسته است. در سال 1999 که مجله تایم بیزوس را به عنوان شخصیت سال انتخاب نمود، بیزوس به بالاترین جایگاه در دنیای تجارت دست یافت.

 

بر ای مشاهده ادامه مقاله شکل گیری آمازون کلیک نمایید.

بر ای مطالعه و مشاهده مقالات بیشتر و ویدیوهای جذابتر ما را در سایت ezzatkhah.com دنبال نمایید.

 

جهان همواره در حال تغییر است. همان گونه که در سال 2019 الی 2020 ویروس کرونا تاثیر بسیار منفی بر کل جهان داشت.  از این رو تکنولوژی نیز می تواند به ما بر سر مشکلات کمک کند. در این زمان تمامی افراد به خرید آنلاین محصولات مورد نیاز خود روی آوردند و بیش از هر چیز وبسایت آمازون نه تنها کمک بسزایی کرده است بلکه فروش خود را نیز چندین برابر کرد. شاید کمی عجیب باشد اما اگر شما نیز به عنوان فروشنده در وبسایت آمازون فعالیت نمایید، درآمد بسیار زیادی را کسب خواهید کرد. به همین جهت استاد حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین برای اولین بار دوره آموزشی آربی را به منظور نحوه انجام این کسب درآمد پر سود ارائه نمودند. در این دوره ارزشمند آموزش قدم به قدم فروش در آمازون برای فارسی زبانان ارائه شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) در ارتباط باشید .

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ مرداد ۹۹ ، ۰۹:۴۹
حسین عزت خواه

آنچه در این مقاله می خوانید:

  • آشنایی با جف بزوس بنیانگذار بزرگ‌ترین خرده فروشی آنلاین جهان
  • بهترین روش کسب درآمد بدون وقفه با شرکت آمازون
  • از سیاتل تا لوکزامبورگ: تأثیر طرح‌های مالیاتی بر آمازون
  • ثروت جف بزوس
  • والدین جف بزوس
  • دوران تحصیل جف بزوس

آشنایی با جف بزوس بنیانگذار بزرگ‌ترین خرده فروشی آنلاین جهان
سال 1994، جف بزوس، طی 60 جلسه، به گفت و گو با اعضای خانواده، دوستان و سرمایه گذاران احتمالی پرداخت. هدف او از این کار، ترغیب آنها به دادن سرمایه‌ای به مبلغ 50000 دلار بود. او در سر خود فکر ایجاد یک کتاب فروشی آنلاین را پرورش می‌داد. او نتوانست 38 نفر از آنها را متقاعد کند. اکنون پس از 24 سال، آنها حتی جرات ندارند به این فکر کنند که اگر سرمایه خود را به بیزوس داده بودند، زندگی آنها اکنون چه شکلی داشت؟ جف بزوس در جریان صرف شام در خیریه‌ای واقع در ایالت واشنگتن دی سی گفت:" من هنوز با برخی از آنها تماس دارم. برخی از آنها ، شرایط کنونی‌شان را پذیرفته‌اند و فکر می‌کنند که واقعاً زندگی شادی دارند. اما برای بقیه‌شان، حرف زدن در مورد این موضوع، یعنی سرمایه گذاری نکردن در آمازون، بسیار دردناک است". این درد ناشی از این است که آنها شانس خود برای میلیاردر شدن را از دست دادند. هر یک از 22 نفری که حاضر به سرمایه گذاری در آمازون شدند، شامل والدین بزوس، برادر کوچکترش مارک و خواهرش کریستینا، به طور میانگین 1 درصد از سهام آمازون را در اختیار دارند. اگر آنها تمام سهام خود را نگه داشته بودند، ارزش سهام هرکدام از آنها اکنون، 7 میلیارد دلار (معادل 5 میلیارد پوند) بود.

 

جف بیزوس

 

بهترین روش کسب درآمد بدون وقفه با شرکت آمازون

از سیاتل تا لوکزامبورگ: تأثیر طرح‌های مالیاتی بر آمازون
مایک و جکی بزوس، والدین جف بزوس، دو برنده اصلی سرمایه گذاری در آمازون در زمان تأسیس آن بودند. آن‌ها در آن زمان، مبلغ 300000 دلار به جف پرداختند و در ازای آن 6 درصد از سهام شرکت آمازون را به خود اختصاص دادند. والدین بزوس، 68 میلیون دلار از پول خود را به بنیاد خانوادگی بزوس که تمرکز اصلی‌اش بر آموزش است اهدا کرده‌اند. بیانیه این بنیاد نقل قولی از وینستون چرچیل است که می‌گوید: " فایده زندگی چیست اگر تلاشی برای موفقیت افراد نجیب نشود و این دنیای به هم ریخته را به محل بهتری برای زندگی آیندگان تبدیل نکند". والدین بزوس، همچنین 65 میلیون دلار به مرکز پژوهش‌های سرطان  Fred Hutchinson در ایالت سیاتل کمک کردند. جکی بزوس که در زمان تولد بزوس هنوز در دبیرستان درس می‌خواند می‌گوید این مبلغ " هدیه‌ای است برای همه کسانی که در آینده از خدمات درمانی جدید استفاده خواهد کرد".

البته نباید فراموش کرد که برنده همه این اتفاقات خود جف بزوس بود. او همچنان 16 درصد از آمازون را در اختیار دارد. همین مقدار سهم، او را به ثروتمندترین فرد دنیا تبدیل کرد. " دارایی خالص" او در سال گذشته 130 میلیارد دلار بود. دارایی او به اندازه‌ای است که می‌تواند دوبار کسری بودجه بریتانیا را تأمین کند. ثروت او روز به روز در حال افزایش است. بر اساس شاخص Bloomberg Billionaires، دارایی او از ابتدای سال تاکنون 30 درصد افزایش یافته است. براساس برآورد بسیاری از کارشناسان صنعت، آمازون با گسترش فعالیت خود به وب هاستینگ، تولید تلویزیون، عمده فروشی‌های زنجیره‌ای خواروبار، چنان با سرعت در حال رشد است که به زودی، کمپانی‌های اپل، گوگل و مایکروسافت را نیز پشت سرخواهد گذاشت. قیمت پیشنهادی که به تازگی برای خرید سهام آمازون اعلام شده است 750 میلیارد دلار (معادل 538 میلیارد پوند) است که تقریباً سه برابر ارزش سهام والمارت و بیش از 30 برابر ارزش سهام Tesco بزرگ‌ترین خرده فروش انگلستان است. 

 

برای مطالعه مقالات و ویدیوهای بیشتر، سایت ezzatkhah.com  را دنبال نمایید.

برای خواندن ادامه مقاله جف بزوس و عصر آمازون کلیک نمایید.

 

امروزه فروش محصول در آمازون، به یکی از روش‌های مطمئن کسب درآمد از اینترنت تبدیل شده است که به کمک آن می‌توانید فارغ از زمان و مکان به این فعالیت جذاب مشغول شوید. البته آموزش فروش در آمازون نیز یکی از موارد مهمی است که حتماً باید به آن توجه کنید. چون اگر بدون مربی وارد این مسیر شوید، شکست شما دور از انتظار نخواهد بود. لذا با تهیه نمودن دوره آربی براحتی می توانید وارد این بیزینس جهانی شوید و به دلار کسب درآمد کنید. تمامی آموزش های این دوره بصورت فارسی و برای اولین بار توسط جسین عزت خواه داده شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن دفتر پشتیبانی ایران : 00989017261256 (واتساپ)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ مرداد ۹۹ ، ۰۹:۳۹
حسین عزت خواه

آنچه در این مقاله می خوانید:

  • رقابت با آمازون
  • برتری سایت آمازون و اینکه چگونه به درآمد میلیاردی برسیم؟
  • ارزش بازار آمازون
  • آمازون و تغییرات هوشمندانه
  • رضایت مشتری از خدمات آمازون
  • مقایسه بخش‌های فیزیکی آمازون
  • الگو برداری شرکت‌های کوچک از آمازون
  • راه اندازی بیزینس به شیوه آمازون
  •  آسان کردن تجارت
  • پیش بینی کنید مشتری شما چه می‌خواهد
     

رقابت با آمازون
شما به یک پیشرفت بزرگ نائل شده‌اید و اکنون با "مسئله بزرگ پیش رو" برای خرده فروشی مواجه هستید. شاید مسئله روبروی شما، راه اندازی یک بوتیک، پلتفرم تجارت الکترونیک یا یک محصول مصرفی جدید باشد. مورد هر چه باشد، ما به عصر جدید خرده فروشی وارد شده‌ایم و لازم است هر تیم تجاری یک سؤال بزرگ را از خود بپرسد: آیا می‌توانیم با آمازون رقابت کنیم؟

برتری سایت آمازون و اینکه چگونه به درآمد میلیاردی برسیم؟

ارزش بازار آمازون
غول خرده فروشی آمازون با عرضه قیمت‌های پائین هزاران محصول مصرفی در هر نوع صنعتی، سهم عمده بازار را به دست آورده و به نتایج مطلوبی رسیده است. اخیراً آمازون به سرمایه تریلیون دلاری دست یافته است. پس از اپل که در مدت یک ماه به چنین سرمایه‌ای رسید، آمازون دومین شرکت است.
شاید تعجب کنید چگونه موفق به انجام چنین کار طاقت فرسا و دشواری شده است، اما توجه داشته باشید که آمازون پیشگام خلاقیت، در خرید آنلاین و ارسال کالا است. یکی از نخستین شرکت‌هایی است که با عضویت پرایم، ارسال سریع کالا را عرضه می‌کند. همچنین شرکت پهپادهایی را برای ارسال محصول در نظر گرفته است و انبارهای بیشتری را به منظور سازگاری با مناطق بزرگتر ساخته است.

 

شرکت آمازون

 

آمازون و تغییرات هوشمندانه
موارد انجام گرفته فقط محدود به این چند مورد نمی‌شود. آمازون همیشه به دنبال راه‌های بهتر و ایجاد تغییرات هوشمندانه‌تر است. به طور مثال، تغذیه سالم و یافتن گزینه‌هایی برای مواد غذایی ارگانیک، مدتی است که مورد توجه آمازون قرار گرفته است و مشتریان برای چنین مواردی حاضر به پرداخت هزینه بیشتر هستند. بنابراین آمازون در این گونه موارد چه اقدامی انجام می‌دهد؟ آمازون بزرگترین و سریعترین زنجیره غذایی Whole Foods را خریده است. جای تعجب نیست که به سرمایه تریلیون دلاری برسد. توجه به خواسته مصرف کننده در عصر آنلاین و تأمین این نیاز در یک قالب جدید بسیار هوشمندانه است. در صورتی که قصد دارید در فضای تجارت الکترونیک به رقابت بپردازید باید به این نکته توجه داشته باشید.

 

برای مطالعه مقالات و ویدیوهای بیشتر، سایت ezzatkhah.com  را دنبال نمایید.

لینک کامل مقاله برتری سایت آمازون نسبت به سایر سایت ها

 

امروزه فروش محصول در آمازون، به یکی از روش‌های مطمئن کسب درآمد از اینترنت تبدیل شده است که به کمک آن می‌توانید فارغ از زمان و مکان به این فعالیت جذاب مشغول شوید. البته آموزش فروش در آمازون نیز یکی از موارد مهمی است که حتماً باید به آن توجه کنید. چون اگر بدون مربی وارد این مسیر شوید، شکست شما دور از انتظار نخواهد بود. لذا با تهیه نمودن دوره آربی براحتی می توانید وارد این بیزینس جهانی شوید و به دلار کسب درآمد کنید. تمامی آموزش های این دوره بصورت فارسی و برای اولین بار توسط جسین عزت خواه داده شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن دفتر پشتیبانی ایران :  00989017261256 (واتساپ)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ مرداد ۹۹ ، ۱۰:۰۳
حسین عزت خواه