دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی تخصصی ترین دوره آموزش فروش در آمازون به زبان فارسی میباشد که پلی برای شروع کسب درآمد ارزی و دلاری برای همه عزیزان هست

رشد شخصی چیست؟
با وجود همه مواردی که در مورد رشد شخصی و موفقیت گفته شده است یا در مطالب مختلف خوانده‌اید، می‌توان گفت اعتماد به نفس ریشه هر دو مورد است. به عبارت دیگر اعتماد به نفس فاکتور بسیار مهمی در تمامی کارهایی است که شما انجام می‌دهید. در ادامه این مقاله به توضیح مهارت‌های فردی لازم برای رشد و توسعه خواهیم پرداخت. هیچ جایگزینی برای انجام دادن کارهای سخت ندارید، مگر آنکه راهکارهای دستیابی به کلید های اعتماد به نفس را بدانید.

در صورتی که برای خود اهدافی تعیین کرده‌اید، برای آنها نقشه‌ای دارید و هر روز در جهت رسیدن به موفقیت گام بر می‌دارید، در این صورت می‌توانید شاهد رشد و پیشرفت خود و زندگی‌تان باشید. هیچ حد و مرزی برای موفق شدن شما وجود نخواهد داشت مگر مرزی که برای شیوه تفکر خود ایجاد کرده‌اید.

خودتان را به یادگیری دائمی و در تمام مراحل زندگی متعهد کنید. حتی اگر در بالاترین سطح رشته یا زمینه خودتان هستید، موارد دیگری برای یادگیری وجود خواهد داشت. شما می‌توانید بدون توقف حرکت کنید و در صورتی که زندگی هدفمند و رشد محوری داشته باشید می‌توانید آینده روشنی را برای خودتان متصور شوید.

تعریف رشد فردی
رشد شخصی را می‌توان پروسه بهبود و ارتقاء شخصی از طریق عادات و فعالیت‌های روزمره دانست. به واسطه رشد شخصی شما می‌توانید کیفیت زندگی‌تان را افزایش دهید و رویاهایتان را محقق سازید.

طبقه بندی رشد و توسعه فردی
تمرکز بر زیر مجموعه‌های رشد و توسعه فردی از قبیل؛ مهارت‌های فردی، رشد فردی و قدرت فردی می‌تواند عاداتی برای پیشرفت فردی ایجاد کند. رشد فردی بر مبنای آموزش و مهارت پایه‌گذاری می‌شود. به طور کلی جامعه گرایش دارد افرادی را که بالاتر از سطح معمول هستند مورد توجه خاص قرار دهد. افرادی که بیش از سطح معمول اطلاعات و آگاهی دارند عموماً توجه و حقوق بیشتری را دریافت می‌کنند.

 

رشد شخصی

 

از طریق آموزش و کسب تجربه شما می‌توانید سطح مهارت و توانایی موفقیت در زندگی را افزایش دهید. می‌توان بر هفت طبقه مهم در رشد و توسعه فردی متمرکز شد:

1. مهارت‌های فردی
آیا برای رشد و ارتقاء مهارت‌هایتان در محل کار تلاش می‌کنید؟ افرادی که در محل کار مورد توجه قرار می‌گیرند و حقوق یا دستمزد بیشتری به آنها پرداخت می‌شود اصولاً افرادی هستند که برای ارتقاء مهارت‌های مربوط به کار یا حرفه‌شان همواره در تلاش هستند.

این مهارت‌ها می تواند مهارت‌هایی باشد که ذاتی هستند و با آنها زاده شده‌اید یا مهارت‌هایی اکتسابی که در طول زمان و با تکرار و تمرین آنها را به دست آورده‌اید. با آگاهی از نقاط ضعف و قوت خودتان در ارتباط با مهارت‌های لازم، می‌توانید زندگی شخصی و حرفه‌ای تان را بهتر مدیریت کنید.

2. رشد شخصی
رشد شخصی به معنای بهتر شدن، خارج شدن از منطقه امن ذهنی و تمرکز برای تبدیل شدن به نسخه بهتری از خودتان می‌باشد. انسان و به طور خاص‌تر ذهن انسان همواره در حال رشد است و هرگز متوقف نمی‌شود. وظیفه شما این است که هر روز نسبت به روز گذشته نسخه بهتری از خودتان را بسازید.

3. قدرت فردی
دایره ارتباطی و ثروت، دو پشتوانه برای قدرت فردی هستند. با ایجاد یک چرخه ارتباطی که همواره در حال بزرگتر شدن است می‌توانید درهای بیشتری را برای موفق شدن خودتان باز کنید. داشتن دوستان و افرادی که هدفمند در زندگی گام بر می‌دارند و برای کمک به شما تمایل دارند، می‌تواند بر موفقیت‌های شما اثر گذار باشد. ثروت یا اندوخته شما نیز می‌تواند موجب آزادی عمل و بهره بردن از مزایای فرصت‌های ایجاد شده شود.

 

ادامه مقاله با برنامه ریزی برای رشد شخصی رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید

 

برای مطالعه مقالات بیشتر و مشاهده ویدیوهای جذاب به صورت رایگان ما را در سایت ezzatkhah.com دنبال نمایید.

 

ما انسان ها همواره در ذهن خود به آینده روشن و البته غیر قابل پیش بینی فکر می کنیم. چه اقدامی را باید انجام دهیم که در آینده نزدیک موفق شویم؟ چطور می توان پیش بینی کرد ؟
هنگامی که حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین در سال 2015 به عنوان بهترین فروشنده محصولات خود در وبسایت آمازون تبدیل شد، هیچ گاه نمی توانست وضعیت فعلی خود را پیش بینی کند. اما با تلاش های شبانه روزی و آزمون و خطاهای بسیار زیاد توانست به کسب درآمد فوق العاده در وبسایت آمازون بپردازد. اما او همزمان برای فارسی زبانان برای اولین بار نحوه کسب درآمد دلاری از آمازون را آموزش می دهد. این آموزش در دوره آربی گردآوری شده که البته همواره آپدیت می شود. ما فارسی زبانان نیز می توانیم هم اکنون آینده روشن و البته نزدیک خود را با بیزنس آمازون بسازیم. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی