دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی تخصصی ترین دوره آموزش فروش در آمازون به زبان فارسی میباشد که پلی برای شروع کسب درآمد ارزی و دلاری برای همه عزیزان هست

۵ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

راز فروش موفق در وبسایت آمازون

در این مقاله آقای عزت خواه قصد دارند نکاتی را در خصوص اینکه چه نوع محصولاتی برای شروع کار در آمازون بهتر هستند و برتری آمازون نسبت به وبسایت‌های دیگر چیست را بیان ‌نمایند. اگر محصول خود را ثبت نموده‌اید و یا تولید‌کننده محصول هستید این مقاله راهکارهای خوبی را به شما ارایه می‌کند.
برند سازی در آمازون
دوستان خیلی زیادی از آقای عزت خواه می‌پرسند ما این محصول را داریم یا حق امتیاز آن را خریده‌ایم یا خودمان آنرا اختراع کرده‌ایم یا تولید کننده هستیم و می‌خواهیم بفروش برسانیم و یا فروشمان را بیشتر نماییم، کارمندهای بیزینسمان را افزایش دهیم یا حوزه فعالیتمان را بزرگتر کنیم. استاد عزت خواه در جواب این دوستان می‌گویند: چند مورد خیلی مهم است: اولا اینکه محصولتان را ثبت کرده‌اید یا نه. اگز ثبت نکرده باشید اطلاعات این مقاله به درد شما نمی‌خورد و اطلاعات این مقاله برای افرادی مناسب است که محصول را به اسم خود و به اسم کمپانیشان ثبت کرده‌اند. می‌تواند در اروپا باشد، در آمریکا باشد، در کانادا، استرالیا  و کشورهایی که مورد تایید آمازون می‌باشد. لیست این کشورها داخل وب‌سایت قرار داده شده است. کشورهایی را که مورد تایید آمازون است را چک کنید و به روشی در آن کشورها محصول خود را ثبت کنید.

فروش در آمازون
دلایل مهم پیشتازی شرکت آمازون چیست؟
نکته اول این است که آیا محصولتان دست‌ساز است و محصولی است که بصورت تکی آن را تولید می‌کنید، بصورت خیلی کم یا محصولی است که خط تولیدی دارد. مثلا فرض کنید یک کرم بهداشتی است، یک مدل شامپو، یک مدل کیف، تی‌شرت، لباس، کفش، مواد خوراکی‌ای که ثبت شده و مجوزهای بهداشت آن را دارد. کدام دسته است؟ اگر دسته اول است و محصولتان تکی و دونه به دونه است و محصولی نیست که سری تولید می‌کنید وبسات آمازون برای شما مناسب نمی‌باشد و بهتر است فروشگاه خود را در  Etsy بسازید که آدرس آن در زیر مقاله قرار گرفته است ولی در نظر می‌گیریم شما یک محصول  دارید که قابل تولید کردن در تعداد زیاد می‌باشد در نتیجه وبسایت می‌تواند برای شما خوب باشد. حالا اینکه چرا وبسایت آمازون را می‌توانید انتخاب کنید استاد عزت خواه ویدیوهای خیلی زیادی در مورد آمازون ساخته‌اند، آمار و ارقام آن را به شما گفته‌اندو به شما توصیه می‌کنیم به  وبسایت مراجعه نمایید وآنها را ببینید. آمار آمازون آنجا قرار داده شده است که چرا باید آمازون را بعنوان یک مارکت پلیس انتخاب کنید و دلیل اول آن این است که تعداد خیلی زیادی بازدید کننده دارد و اولین و پربازدید‌ترین وبسایت فروش محصولات فیزیکی می‌باشد در نتیجه خیلی از مشکلات شما حل می‌شود.

کمپانی آمازون

مشکلی که  شما بتوانید مشتری را پیدا کنید. دلیل دومی که چرا باید آمازون را انتخاب کنید این است که شما بعنوان یک کارآفرین زمانی که دارید با مشکلات آن دست‌وپنجه نرم می‌کنید می‌دانید که قسمت اعظمی از مشکلات بیزینستان بخصوص در فروش کالای فیزیکی ارسال، انبارداری یا اینکه سروکله زدن با مشتری می‌باشد و بررسی کردن سفارشات و پست کردن آنها. اگر به سمت آمازون بروید و شرکتی مثل آمازون کلیه کارهای فول فیل منت ( انجام کلیه امور توسط آمازون) را برای شما انجام می‌دهد، بسته‌بندی می‌کند، برای مشتری ارسال می‌کند و شما کار خاصی نمی‌کنید و همین زمان را می‌توانید در قسمت‌های دیگری از زندگیتان بگذارید مثلا برای تولید یا افزودن کالاهای داخل خود برندتان. مدل‌های دیگری از آنرا بسازید، کارهای دیگری انجام دهید یا برندینگ انجام دهید و این قسمتی که کمی سرد و سخت و پر دردسر هست مثل انبارداری را به به یک سری کمپانی مثل آمازون بسپارید. مورد بعدی این است که حتما ثبت برند انجام دهید، ترید مارک را بگیرید و داخل وبسایت آمازون ثبت برندتان را کامل کنید. چرا که بتوانید از هایجکرها خودتان را حفظ کنید و همینطور روش‌های دیگری از تبلیغات مختلف محتوا را داخل آمازون استفاده کنید همینطور پیجتان را قشنگ‌تر بکنید، عکس و ویدیو داخل آن قرار دهید و در کل به مشتری این احساس را بدهید که شما یک برند هستید و دارد از یک برند خرید می‌کند و قسمت مهم آن این است که زمانی که ثبت برند را انجام دهید اگر هایجکری وارد لیستینگ شما بشود به راحتی می‌توانید آنرا حذف کنید یعنی اگر فروشنده دیگری روی لیستینگ شما و محصول را برای فروش گذاشت، چون شما برند خود را ثبت کرده‌اید و ترید مارک هم دارید در نتیجه به راحتی می‌توانید هایجکر را کنار بگذارید و بای باکس همیشه برای شما باشد. اگر بحث های استاد عزت خواه در این زمینه  کمی تخصصی می‌باشد به این علت است که شاید با بیزینس آمازون کاملا آشنا نیستید ولی اگر مفهوم این اطلاعات را می‌فهمید متوجه می‌شوید که ثبت برند می‌تواند کمک زیادی به شما بکند که بای باکس را همیشه داشته باشید.

موضوعاتی که در ادامه مقاله مطرح می شود:

  • دید بلندمدت، لازمه موفقیت کسب و کار
  • فواید داشتن وبسایت
  • توصیه های پایانی استاد عزت خواه به صاحبان برندها

برای مشاهده فایل ویدیویی این مقاله می توانید ما را در سایت ezzatkhah.com دنبال نمایید.

لینک ویدیوی رایگان  فروش در آمازون برای تولید کنندگان و صاحبان محصولات

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۹ ، ۱۱:۲۳
حسین عزت خواه

عوامل موفقیت شرکت علی بابا
دسامبر 1999 و در پی کاهش رونق سایت‌های اینترنتی، یک گروه 18 نفره به رهبری جک ما، بازار عمده فروشی آنلاینی را تأسیس کردند و نام آن را علی بابا گذاشتند. این شرکت چینی ابتدا در یک آپارتمان کوچک در هانگ ژو تأسیس شد و اکنون به یکی از شرکت‌های ثروتمند جهان تبدیل شده است و فعالیت‌های متنوعی انجام می‌دهد. امروزه علی بابا، با شرکت‌های بزرگی مثل گوگل، Paypal و eBay رقابت کرده و در مواردی حتی عملکرد بهتری نسبت به آنها داشته است.

تاریخچه پیدایش علی بابا
جک ما، اولین بار طی سفری که در دهه 90 به آمریکا داشت با اینترنت آشنا شد. چند سال بعد، او تصمیم گرفت در بخش اینترنت که آینده بزرگی پیش روی آن بود، سرمایه گذاری کند. به این منظور سعی در متقاعد کردن جمعی از سرمایه گذاران کرد و با گردآوری مبلغ 5 میلیون دلار توانست به همراه 17 نفر دیگر، علی بابا را تأسیس کند. افتتاح پلتفرم‌های خرده فروشی Alibaba.com و 1688. Com درست به موقع انجام شد. در آن زمان خرید اینترنتی به تازگی در چین باب شده بود و بازارهای محلی همانند بازارهای آمریکا، با انبوه سایت‌های اینترنتی اشباع نشده بود. در آن زمان بازارهای تجارت الکترونیکی برخی از کشورها مانند هند نیز  به تازگی این قابلیت را کشف کرده بودند.

شرکت علی بابا

فروش در آمازون

شروع قرن 21، نوید بخش آینده‌ای درخشان برای علی بابا بود، زیرا علی بابا توانسته بود از یک گروه سرمایه گذار که رهبری آنها را Soft Bank به عهده داشت، مبلغ 20 میلیون دلار دریافت کند. از آن زمان به بعد، سرعت رشد شرکت چند برابر شد. علی بابا یک سال بعد از این که جریان نقدی مثبتی را به دست آورد، شرکت Taobao.com را تأسیس کرد که هدف آن انجام فعالیت‌های مشابه eBay در داخل خاک چین بود. علی بابا بعد از این که مجدداً مبلغ 82 میلیون دلار از سوی سرمایه گذاران دریافت کرد، به سرعت ابزار پیام دهی Aliwangwang و پلتفرم پرداخت آنلاین شخص سوم که Alipay نام داشت را راه اندازی کرد. این سه بیزینس سرانجام مثلث تجارت الکترونیک، لجستیک و دارایی را تشکیل دادند که امروز گروه علی بابا بر پایه همین سه عنصرفعالیت می‌کند. 

برخی از فعالیت‌های علی بابا
شرکت علی بابا از زمان تأسیس تاکنون دربیشتر حوزه‌ها فعالیت کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به تجارت الکترونیک، سیستم‌های پرداخت، خدمات ابر و هوش مصنوعی اشاره کرد. این شرکت از زمان ورود به بازار سرمایه گذاری هند در سال 2014، حدود 7/1 میلیارد دلار در استارت آپ های هند سرمایه گذاری کرد که از جمله این استارت آپ ها می‌توان به Bigbasket و Zomato تا Paytm، XpressBees  اشاره کرد. آنچه موفقیت این شرکت را بیش از پیش برجسته کرده است، این واقعیت است که تمام این دستاوردها در کمتر از دو دهه به دست آمده است. در این مقاله قصد داریم نگاهی کوتاه به تاریخچه آمازون و عواملی که به پیشرفت این شرکت کمک کرده است بیندازیم.

سیاست‌های حمایتی دولت چین
قوانین و سیاست های سخت گیرانه چین در استفاده از اینترنت، تا حد زیادی به سود علی بابا بود. دولت چین از یک طرف علاقمند بود شرایط کارآفرینی در چین را همانند ایالات متحده کند، اما از سوی دیگر باید در مقابل طرف‌های خارجی جانب احتیاط را رعایت می‌کرد، چون آن‌ها بازار را در دست گرفته بودند و دیگر جایی برای فعالیت شرکت‌های محلی باقی نمی‌گذاشتند. چین، برای فراهم کردن چنین شرایطی، موتوری به نام "Great Firewall" را ایجاد کرد که هدف آن فیلتر و سانسور اینترنت بود. این استراتژی، ضربه مهلکی به غول‌های تکنولوژی گوگل، یاهو و eBay درچین وارد کرد. این دیوار آتشین به بیزینس هایی مشابه علی بابا امکان داد تا از پتانسیل جمعیت رو به افزایش کاربران اینترنت در چین برای رسیدن به اهداف خود استفاده کند.

سیاست‌های چین که با هدف حمایت از کسب و کارهای محلی انجام شد، به بقای شرکت علی بابا کمک کرد. سال 2005، علی بابا با شرکت Yahoo! شراکت استراتژیکی را شروع کرد و توانست فعالیت‌های این سایت را در چین به دست بگیرد. طی سه سال بعد، علی بابا سه کار مهم و موفق دیگر هم انجام داد که اولین آن‌ها تأسیس دانشگاه مجازی Taobao بود. این دانشگاه در واقع برنامه آموزش آنلاین تجارت الکترونیک بود. دومین اقدام علی بابا، راه اندازی Alimama بود که یک پلتفرم بازاریابی آنلاین به حساب می‌آمد. سومین مورد راه اندازی TMall بود که بازار آنلاین فروش محصولات دارای برند برای فروشندگان ثالث به حساب می‌آمد. سرانجام علی بابا با تأسیس بخش تحقیق و توسعه، نوآوری‌های درون سازمانی خود را به اوج رساند.

سایت علی بابا را بشناسیم

علی بابا سال 2009 و در دهمین سالگرد تأسیس خود، از قابلیت Alibaba Cloud رونمایی کرد و عنوان بزرگترین تولید کننده IP چین (به نام HiChina ) را به دست آورد. پس از آن علی بابا شرکت‌های لجستیک Vendio ،Auctiva و One-Touch را در اختیار گرفت و همزمان پلتفرم‌های Juhuasuan ،AliExpress و DianDianChong را ایجاد کرد که به ترتیب بازار خرید گروهی، بازار جهانی صادرکنندگان چین و اپلیکیشن سازنده شبکه اجتماعی در موبایل بودند. رشد و گسترش علی بابا در چین با راه اندازی دسته‌ای از استارت آپ های تجارت الکترونیک در هند همراه شده بود که از جمله آن‌ها می‌توان Snapeal(2010) ،Flipkart (2007)  Myntra (2007) و Jabong (2012) اشاره کرد. همه این استارت آپ ها با فاصله فقط چند سال از هم ایجاد شده بودند. اگرچه رشد آنها در ابتدا کند بود، اما به طور کلی تجارت الکترونیک چین در پایان آن دهه به اوج خود رسیده بود و شرکت‌های خارجی از جمله علی بابا، با علاقه  بازار در حال رشد مصرف کنندگان هندی را دنبال می‌کردند.

رشد

سرمایه گذاری، عرضه اولیه سهام و رشد پایدار
از سال 2013 به بعد، علی بابا در میان سرمایه گذاران پرقدرت جهان قرار گرفت و طیف وسیعی از شرکت‌ها اعم از آسیایی، آمریکایی و غیره شروع به خرید سهام این شرکت کردند. خرید کامل مرورگر وب چینی به نام UC Browser و خرید 60 درصد از سهام شرکت فیلم سازی چین به نام ChinaVision Media (که در حال حاضر Alibaba Pictures Group نام دارد) و پس از آن سرمایه گذاری گسترده در شرکت‌های Haier، Lyft، Tango، Singapore Post و Momo از جمله اقدامات شرکت علی بابا بود.  پس از آن در سپتامبر 2014، این شرکت که در خارج از چین، شهرت چندانی نداشت با عرضه اولیه سهام به ارزش 25 میلیارد دلار به ثروت 231 میلیارد دلار رسید. این بزرگترین رویداد در زمینه عرضه سهام اولیه در تاریخ آمریکا به شمار می‌آمد. بر اساس شاخص استاندارد و فقر،  علی بابا رتبه بیست و سوم را از لحاظ با ارزش‌ترین شرکت به دست آورد. علی بابا که تا آن زمان، 7/2 میلیارد دلار هزینه کرده بود، سال 2015، 9/12 میلیارد دلار صرف کرد.

جهان همواره در حال تغییر است. همان گونه که در سال 2019 الی 2020 ویروس کرونا تاثیر بسیار منفی بر کل جهان داشت.  از این رو تکنولوژی نیز می تواند به ما بر سر مشکلات کمک کند. در این زمان تمامی افراد به خرید آنلاین محصولات مورد نیاز خود روی آوردند و بیش از هر چیز وبسایت آمازون نه تنها کمک بسزایی کرده است بلکه فروش خود را نیز چندین برابر کرد. شاید کمی عجیب باشد اما اگر شما نیز به عنوان فروشنده در وبسایت آمازون فعالیت نمایید، درآمد بسیار زیادی را کسب خواهید کرد. به همین جهت استاد حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین برای اولین بار دوره آموزشی آربی را به منظور نحوه انجام این کسب درآمد پر سود ارائه نمودند. در این دوره ارزشمند آموزش قدم به قدم فروش در آمازون برای فارسی زبانان ارائه شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) در ارتباط باشید.

جهت مطالعه مطالب و مقاله هایی با نکات کاربردی و ویژه، مطالعه صفحه نتایج شگفت انگیز دوره آربی به شما پیشنهاد می گردد.

منبع: ezzatkhah.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ تیر ۹۹ ، ۰۹:۴۳
حسین عزت خواه

رشد و توسعه آمازون
چگونه جف بیزوس باعث رشد و توسعه آمازون شد؟ آیا بیزوس گوی جادویی در اختیار داشت؟ دو دهه پیش، او زمانی را پیش بینی می‌کرد که می توان تنها با کلیک هر چیزی را از غذای حیوانات خانگی گرفته تا خاویار، به دست آورد. فروشگاه‌های بزرگ به تدریج کمرنگ‌تر می‌شوند و مراکز خرید ‌بایستی شرایط دیگری از قبیل تفریح و سرگرمی و تسهیلات رفاهی را نیز ارائه کنند تا در حفظ موقعیت و جایگاه خود موفق باشند. او در این تصویری که پیش بینی می‌کرد، امپراطوری خود را ساخت. آمازون که در سال 1994 توسط او بنیان نهاده شد با تغییر حوزه خود از فروش کتاب‌های دست دوم به همه حوزه‌های ممکن در سراسر جهان، اکنون در رقابت برای تبدیل شدن به نخستین شرکت تریلیون دلاری جهان است. اما آقای بیزوس که ثروتمندترین فرد جهان به شمار می‌رود، ادعا می‌کند که هدفش تنها تغییر بازار خرده فروشی در سراسر جهان نیست و اهداف والاتری دارد.

بیزوس صاحب روزنامه واشینگتن پست می‌باشد. او قصد دارد در شرکت هوا فضای خود به نام Blue Origin، برای سال آینده بلیط‌های سفر فضایی را به فروش برساند. همچنین قصد دارد تابستان سال جاری طرح‌های بشر دوستانه را به اجرا بگذارد. سال‌ها قبل، دوست دوران دبیرستان بیزوس در مجله Wire  اظهار کرده است، که او همیشه انتظار داشته است بیزوس به چنین ثروتی دست یابد تا رویای کودکی خود یعنی کاوش در فضا را عملی سازد. او به این مجله گفته بود:" موضوع صرفاً در مورد کسب پول نبوده است، بلکه کارهایی بود که بیزوس با پول انجام می دهد و در آینده تغییراتی را می سازد."

جف بزوس

مستعمره فضایی جف بیزوس
علائم جاه طلبی‌های بیزوس در دهه‌های پیشین خودش را نشان داد. در دوران کودکی، پدر و مادر جوان بیزوس از یکدیگر جدا شدند. او نزد مادر و ناپدری‌اش بزرگ شد و عمدتاً این دوران در فلوریدا و تگزاس سپری شد. ناپدری او که یکی از مدیران مدیر شرکت اکسون بود، در زمان نوجوانی با روی کارآمدن فیدل کاسترو از کوبا گریخته بود. او در کودکی نسبت به علوم و مهندسی علاقمند شد. طبق بیوگرافی که Brad Stone در سال 2013، منتشر کرده است بیزوس در سه سالگی با پیچ گوشتی تخت خواب خود را از هم بازکرده است. در سخرانی پایان سال دوران دبیرستان، او از چشم انداز خود برای ایجاد مستعمره فضایی سخن به میان آورد. آقای بیزوس در دانشگاه پرینستون، رشته های مهندسی و علوم کامپیوتر را گذراند. بعدها او از مهارتهای کامپیوتری خود در شرکت‌های مالی در شهر نیویورک استفاده برد. در این شهر او با همسر خود مکنزی، که اکنون رمان نویس است، در گروه DE Shaw  آشنا شد. در سن 30 سالگی، زمانی که از اطلاعات آماری رشد سریع اینترنت مطلع شد، شغل خود را ترک کرد. در سخنرانی 2010 در دانشگاه پرینستون، از تصمیم خود برای به راه اندازی آمازون به عنوان "راهی نامطمئن" یاد کرد. او گفت: "من تصمیم گرفتم این کار را انجام دهم. هرگز بر این باور نبودم که زمانی به خاطر انجام آن احساس پشیمانی کنم. برعکس گمان می کردم در صورتی که این کار را انجام ندهم، روزی پشیمان خواهم شد".

جف بیزوس، پادشاه تجارت سایبری
کاری که بیزوس با سرمایه شخصی و خانوادگی صدهزار دلاری شروع کرد بیشتر مانند قمار بود اما زود به نتیجه رسید. طبق آنچه که در کتاب The Everything Store: Jeff Bezos and the Age Of Amazon نوشته برد استون، یک ماه پس از شروع به کار آمازون در سال 1995، محصولات سفارش داده شده تقریباً به 50 ایالت و 45 کشور، ارسال می‌شد. در پنج سال نخست شروع به کار آمازون، تعداد حساب‌های مشتریان از صد و هشتاد هزار به 17 میلیون رسید. فروش آمازون با رشدی سریع از 511000 دلار به 6/1 میلیارد دلار افزایش یافت. سرمایه گذاران مشهور به سمت این شرکت هجوم آوردند تا اولین گروه از موجی باشند که به سمت این سایت می‌آیند. در سال 1997، سهام شرکت به صورت عمومی عرضه شد و به 54 میلیون دلار رسید. آقای بیزوس که زمانی سفارش‌های کتاب را بسته بندی می‌کرد، قبل از 35 سالگی به ثروتمندترین فرد جهان تبدیل شد. در سال 1999 مجله تایم، او را جوانترین " شخصیت سال" تا آن زمان نام برد و به او لقب "پادشاه تجارت سایبری" داد.

استراتژی های آمازون
بیزوس که به عنوان رئیسی دقیق و منظم شناخته شده است، آمازون را با استراتژی‌های بلند مدت خود اداره می‌کند و بر مشتری‌مداری متمرکز است. در واقع، او معتقد است باید برای کسب پول و درآمد، هزینه پرداخت کرد. به این منظور او قیمت محصولات را کاهش داده است و کالا را با ارسال رایگان عرضه می‌نماید. سال‌ها زمان خود را صرف ارتقاء وسایل جدیدی از قبیل Kindel e-reader نموده است. با این حال آمازون تلاش می‌کند تا حد ممکن صرفه‌جویی در هزینه‌ها داشته باشد. به همین دلیل کارکنان اداره مرکزی را موظف به پرداخت هزینه پارکینگ نموده است، افرادی را مسئول مذاکره با تأمین کنندگان کرده است، برای سازماندهی اتحادیه‌های کارگری در انبارهای خود تلاش نموده است و تا آنجا که ممکن باشد از پرداخت مالیات اجتناب می‌کند. این شرکت شکست‌هایی را نیز تجربه کرده است، مثلاً زمانی که برای سایت‌هایی از قبیل Pets.com سرمایه گذاری کرد و منجر به از دست دادن سرمایه شد. اما امروز، همه این تجارب نشانه‌های روحیه رقابت پذیری و تمایل برای آزمایش تجارب گوناگون به شمار می‌روند.

سود شرکت آمازون
آمازون در سه ماهه اخیر منتهی به ماه ژوئن تقریباً فروش 53 میلیارد دلاری و رکورد سود 5/2 میلیارد دلاری خود را اعلام کرده است. طبق پیش بینی‌های مؤسسه تحقیقاتی eMarketer این شرکت حدود نیمی از خریدهای آنلاین ایالات متحده و تقریباً پنج درصد از بازار خرده فروشی این کشور را در سال جاری به خود اختصاص داده است. شرکت آمازون بیش از 575000 نفر را به استخدام خود در آورده است و این نیروی کار تقریباً برابر با جمعیت لوکزامبورگ می‌باشد. آمازون برای صدها هزار فروشنده پلتفرم فروش، عملیات پشتیبانی، انبار محصولات و وام‌های بانکی را فراهم می‌کند. بخش رایانش ابری این شرکت که قسمتهای عظیمی در سرور دیتای خود در بر می‌گیرد، پیشگام جهانی این صنعت به شمار می‌رود. تمایل آمازون برای سرمایه گذاری‌های جدید، سیری ناپذیر است. آمازون سال گذشته، فروشگاه خوار و بار Whole Foods را خریداری نمود و امسال نیز خرید یک داروخانه آنلاین را اعلام نمود. مدیران این شرکت اظهار داشته‌اند درصدد انجام معاملات دیگری نیز هستند.

موفقیت کمپانی آمازون

آمازون پیشگام خرده فروشی
هزینه ارسال، یکی از فاکتورهایی است که در تصمیم مشتری برای خرید از یک فروشگاه سنتی یا خرید آنلاین مؤثر است. وقتی آمازون در آگوست 2002، از کاهش هزینه‌های ارسال محصولات خبر داد، تعداد مشتریان این شرکت به شکل چشم گیری افزایش یافت. به این ترتیب، آستانه هزینه ارسال محموله‌ها از 100 دلار به 25 دلار کاهش یافت. امروزه، آمازون از مشتریانی که کالاهای مشمول این طرح را تا مبلغ 35 دلار و بیشترخریداری کنند، هزینه پستی دریافت نمی‌کند.

فعالیت های بشر دوستانه آمازون
جف بیزوس 54 ساله و دارای سرمایه‌ای برابر با 150 میلیارد دلار، در مورد فعالیت‌های بشر دوستانه نیز کارهایی انجام داده است. او اخیراً اعلام کرده است که مبالغ مربوط به این امور را افزایش خواهد داد. سال گذشته آقای بیزوس اعلام داشت که قصد دارد فعالیت‌های بشر دوستانه را از تجارت خود جدا بداند و به جای آنکه بخواهد آنها را برای بلند مدت برنامه ریزی کند، قصد دارد بر اثرات فوری این امور متمرکز شود. جهان منتظر خواهد ماند تا شاهد استراتژی‌های جدید و موفقیت‌های این شرکت باشد.

یکی از راه های کسب درآمد از اینترنت، فروشنده شدن در وبسایت بزرگ و جهانی آمازون می باشد که پتلانسیل بالا برای کسب درآمد 24 ساعته را برای علاقه مندان به بیزینس آنلاین فراهم کرده است. دوره جامع آربی، کامل ترین و بهترین تکنیک ها و نکات فروشندگی در آمازون را قدم به قدم آموزش می دهد و شما را برای تبدیل شدن به یک فروشنده تمام عیار در آمازون آماده خواهد کرد. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/rb) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن های دفتر پشتیبانی ایران : 03131311438 و 00989017261256 (واتساپ)

مطلب پیشنهادی: نتایج شگفت انگیز دوره آربی

منبع: ezzatkhah.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ تیر ۹۹ ، ۰۹:۵۰
حسین عزت خواه

راه اندازی کسب و کار جدید
اگر شما کارآفرین هستید که به تازگی تصمیم گرفته‌اید کسب‌وکار جدیدی را شروع کنید، باید بدانید که شروع کسب‌وکارتان می‌تواند یک اتفاق بزرگ در زندگی شما باشد. اتفاقی که می‌تواند کل زندگی شما را تحت‌شعاع خود قرار دهد. خیلی از کارآفرینانی که اکنون موفق شده‌اند و نامشان برسر زبان‌ها افتاده است، دقیقاً در همین نقطه‌ای که شما قرار دارید، قرار گرفته بودند. پس شما هم می‌توانید به موفقیت‌های بزرگی مثل موفقیت‌های آنها دست پیدا کنید.

با از بین بردن اشتباهات رایج، بیزینس خود را حرفه ای تر مدیریت کنید

از سوی دیگر باید این را هم بدانید که خیلی از کارآفرینان هم متاسفانه کسب‌وکار خود را شروع کرده اما نتوانسته‌اند موفق باشند و شکست خورده‌اند. نکته‌ای که باید قبل از شروع کار بدانید این است که باید چه کارهایی را انجام داده و چه کارهایی را انجام ندهید. چرا که راه اندازی یک کسب‌وکار جدید با ریسک همراه است و اگر شما بدون فکر و برنامه قدم در مسیر بگذارید، مطمئن باشید شکست خواهید خورد. در مقایسه با دیگران مهم‌ترین مزیتی که شما دارید این است که می‌توانید از تجربیات و راهنمایی‌های دیگران استفاده کنید و باید بابت این مزیت خوشحال باشید. چرا که شما می‌توانید به راحتی بایدها و نبایدها را یاد گرفته و با دید بازتری قدم در مسیر بگذارید. ما قصد داریم در این مقاله شما را با رایج‌ترین اشتباهاتی که تاکنون توسط کارآفرینان در شروع کسب‌وکار رخ داده است، آشنا کنیم. شما بعد از مطالعه دقیق تمامی این موارد می‌توانید با خیال راحتی به سمت هدف خود حرکت کنید و امید داشته باشید که حالا که با این اشتباهات آشنا شده‌اید، دیگر آنها را مرتکب نشوید. مطمئن باشید این یک پیروزی و دستاورد بزرگ برای شما خواهد بود که در ادامه کار تأثیر آن را خواهید دید.

رایج‌ترین اشتباهاتی که کارآفرینان در شروع کار مرتکب می‌شوند
نداشتن علاقه به کاری که می‌خواهید آغاز کنید
توصیه‌ای که همیشه و در هر شرایطی به شما می‌کنیم این است که به کاری مشغول شوید که به آن علاقه دارید. شاید بتوان گفت بزرگ‌ترین و رایج‌ترین اشتباهی که افراد در شروع کسب‌وکار خود مرتکب می‌شوند، همین مورد است. همیشه به یاد داشته باشید که تا زمانی که به کاری علاقه ندارید، وارد آن نشوید. چرا که احتمال اینکه در آن شکست بخورید، زیاد است. متاسفانه این اشتباهی است که خیلی از ما مرتکب آن شده و به احتمال زیاد در ادامه هم خواهیم شد. تا زمانی که علاقه و اشتیاق برای انجام کاری وجود نداشته باشد، فرد مسیر سختی را در پیش داشته و طی آن دچار مشکلات زیادی می‌شود.

موفقیت در کسب و کار

نداشتن یک برنامه ریزی مشخص برای کسب و کار خود
اگر تا کنون برای کسب‌وکاری که قصد راه‌اندازی آن را دارید، برنامه‌ریزی نکرده و هدف‌گذاری نداشته‌اید، همین الان این کار را انجام دهید. هر چقدر این برنامه ریزی دقیق‌تر باشد، کار شما در ادامه کار راحت‌تر خواهد بود. اما در حال حاضر داشتن یک چشم‌انداز کلی نیز می‌تواند مناسب باشد. داشتن برنامه یک امر بسیار ضروری در هر کاری بشمار می‌رود و مطمئناً شروع یک کسب‌وکار بیش از هر کار دیگری به این حرکت نیازمند است.

نبود یک برنامه ریزی مالی مناسب
اینکه بدون فکر و داشتن برنامه‌ریزی مالی وارد کاری شوید، اشتباه بزرگی است. اگر در زمینه مالی دقت کافی را نداشته باشید و بی‌پروا خرج کنید، ممکن است در میانه راه دچار مشکل شوید. خیلی از کسانی که ورشکست شده‌اند، دقیقاً چنین رویه‌ای را دنبال کرده بودند. شما باید از چنین اشتباهاتی اجتناب کرده و با توجه به سرمایه اولیه و درآمدی که ممکن است از شغل اول خود داشته باشید، وارد یک کسب‌وکار جدید شوید. پس اطمینان حاصل کنید که سرمایه اولیه مناسبی برای شروع کار دارید. چرا که به طور معمول در چند ماه ابتدایی نه تنها درآمدی نداشته که باید از سرمایه فعلی خود نیز هزینه کنید.

بررسی نکردن روند کار و میزان پیشرفت در کار
نیاز است ک بعد از گذشت مدت زمان مشخصی به بررسی عملکرد خود بپردازید. این حرکت باید به صورت مداوم و همیشگی تکرار شود. چرا که تنها با بررسی نتایج عملکردتان است که می‌توانید میزان پیشرفت خود را بررسی و متوجه ایرادات کار شوید. با این کار می‌توان جلوی پیشروی بیشتر در یک مسیر اشتباه را گرفت و در سرمایه و زمان صرفه‌جویی کرد.

عدم بررسی نقاط ضعف یا قدرت خود
همه ما نقاط ضعف و قدرتی داریم که باید آنها را پیدا نماییم. سپس نقاط ضعف خود را از بین برده و نقاط قدرت خود را تقویت کنیم. در صورت داشتن شناخت کامل از خودتان و ویژگی‌هایی که درون خود دارید، راحت‌تر می‌توانید برای مسیری که قصد پیشروی در آن دارید، برنامه ریزی کنید. برای مثال اگر شما شخصیتی خجالتی و کم‌رو دارید و از نظر خودتان این یک ضعف است، شاید نتوانید در حرفه بازاریابی خیلی عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته باشید. پس سعی کنید با شناخت کامل از خودتان و قابلیت‌هایی که دارید، وارد عرصه کسب‌وکار مورد نظر خود شوید.

موفقیت در کسب و کار

عدم استفاده از تکنولوژی و بازارهای آنلاین
خوشبختانه در زمان حاضر علم پیشرفت بسیاری داشته و کار را برای همگان آسان‌تر کرده است. اگر شما هم قصد دارید در کار خود پیشرفت کنید و عملکرد خوبی داشته باشید، باید هم راستا با علم و تکنولوژی پیش بروید. یکی از مهم‌ترین مواردی که می‌توانید با استفاده از آن، کسب‌وکار موفق‌تری را تجربه کنید، استفاده از بازارهای آنلاین است. اکنون بسیاری از کارها به ویژه خرید و فروش به صورت آنلاین اتفاق می افتد. برای مثال آمازون یک فروشگاه آنلاین است که توانسته است مؤسس خود را به یکی از ثروتمندترین افراد جهان تبدیل کند. اما آیا با فروش به صورت فیزیکی هم دستیابی به این میزان از موفقیت ممکن بود؟

عدم استفاده از کمک‌ها و حمایت‌های بیرونی
خیلی اوقات این تصور در میان افراد وجود دارد که باید همه کارها را خودشان به تنهایی انجام دهند. این تصور کاملاً اشتباه است. شما باید یاد بگیرید که به دیگران اعتماد کنید و از توانایی‌ها و تخصص آنها در زمینه پیشرفت کاری خود استفاده کنید. شما نمی‌توانید به تنهایی و بدون گرفتن کمک از دیگران تمام کارهای خود را انجام دهید. به نظر شما افراد موفقی مثل بیل گیتس یا جف بیزوس تمام کارهای خود را به تنهایی انجام می‌دهند؟ مسلماً چنین نیست. برای مثال جف بیزوس حتی برای شروع کار خود نیز یک متخصص برنامه‌نویسی را استخدام نمود. اگر او از همان ابتدا تمام کارهای خود را به تنهایی انجام می‌داد، شاید به موفقیت الان خود دست پیدا نمی‌کرد.

درس نگرفتن از اشتباهاتی که در مسیر مرتکب می‌شوید
هر کسی ممکن است در مسیر حرکت خود دچار اشتباهاتی شود. شما باید یاد بگیرید تا از این اشتباهات درس گرفته و در آینده دوباره آنها را تکرار نکنید. مطمئن باشید که با این کار موفقیت شما امری اجتناب‌ناپذیر خواهد بود. خیلی از کارآفرینان در ابتدای کار خود شکست خورده‌اند اما دست از تلاش برنداشته‌اند و این ویژگی بسیار مهمی است که باید در خودتان داشته باشید.

ما انسان ها همواره در ذهن خود به آینده روشن و البته غیر قابل پیش بینی فکر می کنیم. چه اقدامی را باید انجام دهیم که در آینده نزدیک موفق شویم؟ چطور می توان پیش بینی کرد ؟
هنگامی که حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین در سال 2015 به عنوان بهترین فروشنده محصولات خود در وبسایت آمازون تبدیل شد، هیچ گاه نمی توانست وضعیت فعلی خود را پیش بینی کند. اما با تلاش های شبانه روزی و آزمون و خطاهای بسیار زیاد توانست به کسب درآمد فوق العاده در وبسایت آمازون بپردازد. اما او همزمان برای فارسی زبانان برای اولین بار نحوه کسب درآمد دلاری از آمازون را آموزش می دهد. این آموزش در دوره آربی گردآوری شده که البته همواره آپدیت می شود. ما فارسی زبانان نیز می توانیم هم اکنون آینده روشن و البته نزدیک خود را با بیزنس آمازون بسازیم. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
مقاله پیشنهادی: چگونه عادت به تعویق انداختن کارها را ترک کنیم

منبع: ezzatkhah.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ تیر ۹۹ ، ۰۹:۵۱
حسین عزت خواه

انبارهای آمازون
در سال 2014، آمازون دو میلیارد قلم کالا را در سرتاسر جهان به فروش رساند. تمامی این محصولات از قاب گوشی گرفته تا صندلی خودرو، در مراکز ارسال آمازون انبار شده و توسط کارگران انبار، مرتب‌سازی و بسته‌بندی شده‌اند. تنها در کشور آمریکا، بیش از 50 مرکز ارسال عظیم وجود دارد که 40 هزار کارگر در آنها مشغول به کار هستند. علاوه بر این تعداد، ده‌ها هزار کارگر دیگر نیز در زمان‌های شلوغ کاری در این مراکز کار می‌کنند. این افراد اطمینان حاصل می‌کنند که بسته‌های سفارشی مشتریان، چه کوچک باشند چه بزرگ، همگی صحیح و سالم به دست آنها برسند. در اینجا سخنان برخی از این کارگران را در مورد کار در انبارهای آمازون می‌خوانیم.

شرایط کاری در انبارهای آمازون
بسیاری از کارگران آمازون، شرایط کاری در انبارها را سخت توصیف کرده‌اند. برنت ایوی، که شش ماه در یکی از انبارهای آمازون کار کرده و کارش حمل‌ونقل بسته‌های سنگین بوده است می‌گوید: "مطمئناً کار سختی است. اما شرایط کاری انبارهای آمازون مساوی و حتی بهتر از دیگر انبارهایی است که من قبلاً در آنها کار کرده‌ام." یکی از بزرگترین مشکلاتی که کارگران از آن شکایت داشتند، گرمای هوا در انبارها بود که آمازون برای حل این مشکل، 52 میلیون دلار اختصاص داد و در تمامی انبارهای آمریکا سیستم تهویه نصب کرد. یکی از کارگرها گفته است:"شرایط کاری انبارهای آمازون سخت است. اما نکته این است که کار در انبار کلاً سخت است و فرقی نمی‌کند در کدام شرکت باشد. من در انبارهایی کار کرده‌ام که شرایط کاری در آنها بسیار بسیار دشوارتر از انبارهای آمازون بوده است.

انبار آمازون

امنیت در انبارهای آمازون
کارگران آمازون اجازه ندارند چیزی را با خود وارد انبارهای آمازون کنند. آنها اجازه ندارند با خود تلفن همراه به داخل انبار ببرند. آنها دست خالی وارد می‌شوند و دست خالی نیز خارج می‌شوند. "اگر شما تلفن همراه خود را به داخل انبار آمازون ببرید، حراست انبار آن را توقیف کرده و در آخر شیفت کاری باید به حراست مراجعه کرده و آن را تحویل بگیرید. بنابراین مجبور می شوید دیر به خانه بروید. به همین دلیل همه کارگران مراقبند تا این کار را انجام ندهند." به عنوان یک لایه امنیتی دیگر، کارگران باید هربار که از انبار خارج می‌شوند، حتی وقتی برای ناهار آنجا را ترک می‌کنند، از نقاط بازرسی مثل بازرسی‌هایی که در فرودگاهها وجود دارند رد شوند. وقتی زنگ ناهار به صدا در می‌آید، همه تلاش می‌کنند که زودتر ناهار خود را میل کنند. چون زمان ناهار تنها 30 دقیقه است و از زمان نواخته شدن زنگ ناهار، شما تنها سی دقیقه وقت دارید تا ساعت خروج بزنید، ناهار بخورید و به انبار بازگردید. نیمی از وقت شما صرف اسکن امنیتی می‌شود تا مطمئن شوند که چیزی با خود به همراه ندارید. در این صورت شما تنها ده دقیقه برای ناهار وقت دارید. در پایان ساعت کاری نیز همین صف‌های طولانی شکل می‌گیرند.

کارایی و بهره‌وری در انبارهای آمازون
کارگرانی که محصولات را از قفسه‌ها برمی دارند و آماده ارسال می‌کنند همواره تحت بازرسی هستند تا سرعت و دقتشان سنجیده شود. یکی از این کارگران می‌گوید: "کار من این بود که دو سطل زرد رنگ بزرگ را بردارم، آنها را در سبد خرید دو طبقه بگذارم و آنها را از محصولاتی پر کنم که اسکنر به من اعلام کرده بود. در اوج کار، بیش از 120 آیتم را در ساعت برمی‌داشتم که آمار خوبی بود." انبارهای آمازون بسیار عظیم هستند. به عنوان مثال، یکی از این انبارها که در بالتیمور قرار دارد، بیش از سیصد کیلومترمربع مساحت دارد. حال تصور کنید که هر روز، طول و عرض این مکان عظیم را برای یافتن کالاها با پای پیاده طی کنید. یکی از کارگران سابق آمازون که به مدت چهارده سال در این انبارها کار کرده است می‌گوید: "من هر روز بیش از 20 کلیومتر را در انبار راه می‌رفتم. از آنجاکه ساعت کاری ده ساعته است، یعنی ساعتی دو کیلومتر راه می‌رفتم. که خیلی بد نیست."

سیستم انبارداری ویژه در آمازون
انبارداری در آمازون با سیستم منحصربه‌فردی انجام می پذیرد. پایگاه داده‌های آمازون می‌داند که کجا قفسه خالی وجود دارد و آن را به سرعت پر می‌کند تا کارایی افزایش یابد. اسکنرهای الکترونیک به کارگران نشان می‌دهند که هر آیتم را کجا پیدا کنند.

فعالیت بدنی کارگران در آمازون
کارگران باید دوبار در روز، یک بار وقتی وارد انبار می‌شوند و یک بار پس از وقت ناهار، ورزش سبک انجام دهند. "نرمش‌هایی مانند دراز و نشست و چرخش بازو. این نرمش‌ها برای گرم کردن و آمادگی بدن بسیار مفید هستند و برای کاری که می‌خواهیم انجام دهیم ما را آماده می‌سازند."

سرگرمی کارگران آمازون
گاهی اوقات، دستگاهی که پلاستیک‌های حباب‌دار بسته‌بندی را توزیع می‌کند، بیش از حد لازم پلاستیک به کارگرها می‌دهد که از نظر کارگرها مشکلی ندارد. آنها برای سرگرمی می‌نشینند و حبابهای آن را می‌ترکانند. همه کارگرها دوست دارند که به موردی مانند این موارد برخورد کنند. کارگران آمازون هم مثل همه ما از ترکاندن پلاستیک‌های حباب‌دار لذت می‌برند!

انبار آمازون

وقت استراحت در انبار آمازون
کارگران برای خوردن ناهار دو گزینه دارند: خودشان غذا بیاورند یا از دستگاههایی که از غذاهایی مانند برگر و هات‌داگ پر شده‌اند غذا بگیرند. البته این غذاها کیفیت چندانی ندارند و نمی‌شود آنها را گرم کرد. در کافه تریا حدود 20 مایکروفر قرار دارد اما تعداد کارگران بسیار زیاد است و فرصت گرم کردن برای بسیاری از آنها فراهم نمی‌شود. بهترین کار این است که غذایی با خود بیاورید که نیاز به گرم کردن نداشته باشد.

مراقبت پزشکی در انبارهای آمازون
در انبارهای آمازون ایستگاه پرستاری نیز وجود دارد و در صورتی که فردی با مشکل جسمی مواجه شود، او را درمان می‌کنند. یا اگر کارگری مشکل جسمی نداشته باشد و تنها خسته شده باشد، پرستاران مجوز صادر می‌کنند تا کارگر مورد نظر به یک کار سبک‌تر مشغول شود.

جهان همواره در حال تغییر است. همان گونه که در سال 2019 الی 2020 ویروس کرونا تاثیر بسیار منفی بر کل جهان داشت.  از این رو تکنولوژی نیز می تواند به ما بر سر مشکلات کمک کند. در این زمان تمامی افراد به خرید آنلاین محصولات مورد نیاز خود روی آوردند و بیش از هر چیز وبسایت آمازون نه تنها کمک بسزایی کرده است بلکه فروش خود را نیز چندین برابر کرد. شاید کمی عجیب باشد اما اگر شما نیز به عنوان فروشنده در وبسایت آمازون فعالیت نمایید، درآمد بسیار زیادی را کسب خواهید کرد. به همین جهت استاد حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین برای اولین بار دوره آموزشی آربی را به منظور نحوه انجام این کسب درآمد پر سود ارائه نمودند. در این دوره ارزشمند آموزش قدم به قدم فروش در آمازون برای فارسی زبانان ارائه شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) در ارتباط باشید . 

مقاله پیشنهادی: همه چیز در مورد آمازون

منبع: ezzatkhah.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ تیر ۹۹ ، ۱۰:۳۵
حسین عزت خواه