دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی تخصصی ترین دوره آموزش فروش در آمازون به زبان فارسی میباشد که پلی برای شروع کسب درآمد ارزی و دلاری برای همه عزیزان هست

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

شناخت بهتر سایت آمازون
شهرت جهانی وبسایت آمازون بیشتر به خاطر کتابخوان الکترونیک Kindle،‌ توزیع و ارسال اجناس در زمان بسیار کوتاه و امکان خرید مجازی تقریبا هر چیزی که می توان تصور کرد، در این فروشگاه می باشد. مجموع درآمد این فروشگاه آنلاین در سال 2012 به رقم 61 میلیارد دلار رسید و هم اکنون در رتبه پنجم فهرست 2000 دامنه برتر اینترنتی ComScore قرار گرفته ‌است، آیا می دانستید این غول دنیای مجازی کار خود را از پارکینگ خانه موسس آن، جف بزوس آغاز کرد؟ یا اینکه زمینه فعالیت فروشگاه آمازون آنقدر رشد پیدا نموده که انبارهای این شرکت فضایی بیش از 700 برابر محدوده Madison Square Gardens نیویورک، اشغال نموده اند؟

ویژگی های فروشگاه آمازون
آمازون با ویژگی های منحصر به فرد خود توانسته به یک غول تجاری در جهان تبدیل شود. هنگامی که یک نفر وارد سایت آمازون می شود، با دریایی از محصولات مختلف روبرو می شود. بدیهی است این حجم از محصولات باید در انبار های بسیار بزرگ آمازون قرارداده شود و پشتیبانی آن نیز کار بسیار دشواری است. اما با این حال آمازون بهترین سرویس را به کاربران خود ارائه می دهد.

موفقیت آمازون
تاریخچه سایت آمازون
سایت آمازون در ابتدا قرار بود Cadabra (بخشی از کلمه جادویی Abracadabra) نامیده شود. اما این ایده پس از آن که وکیل جف بزوس مدیر عامل این شرکت این کلمه را اشتباها Cadaver (به معنی جسد) شنید، کنار گذاشته شد.

نامگذاری سایت آمازون
بزوس دامنه Amazon.com را به دو دلیل برگزید: نخست این که تداعی کننده عظمت و بزرگی باشد (با این توضیح که این وبسایت با شعار «بزرگترین کتاب فروشی روی زمین» آغاز به کار کرد.) و دوم این که در آن زمان آدرس وبسایت ها اغلب به ترتیب حروف الفبا مرتب می شدند.

انبارهای آمازون
انبارهای شرکت آمازون فضایی بیش از 700 برابر محدوده Madison Square Gardens نیویورک، و حجمی بیش از 10٫000 استخر المپیک اشغال نموده اند.

ایده جالب آمازون
کارکنان شرکت آمازون، (حتی مدیر عامل) هر دو سال یک بار، دو روز کاری خود را در پیشخوان خدمات مشتریان، می گذرانند. این امر به منظور آشنایی همگی کارکنان با روند خدمات مشتریان، صورت گرفته است.

صرفه جویی های انجام شده در سایت آمازون
«گِرِگ لیندن»، یکی از کارکنان پیشین آمازون که بخش پیشنهادات این شرکت را ابداع کرده است، صرفه جویی های صورت گرفته در مخارج اولیه شرکت آمازون را شرح داده است. لیندن نوشته بهترین نمونه این صرفه جویی ها در مخارج، میزهای کار این شرکت بود. « اگر این کار را به جف بزوس بسپارید،‌ مراحل تهیه اش به این صورت است: یک درب چوبی بخرید (ترجیحا بین دو پوسته اصلی آن خالی بوده و قبلا روی آن سوراخی ایجاد نشده باشد). دو قطعه چوب 180*10 *10 سانتی متری را از وسط اره کنید. پایه های چوبی به دست آمده را با تعدادی بَستِ بدشکل به درب میخ کنید. اکنون آن را به عنوان میز کار جلوی یک برنامه نویس بگذارید ! »

رشد شرکت آمازون
در سال 1995،‌ زمانی که آمازون شروع به کار کرد، Amazon.com وبسایتی بود که فقط کتاب به فروش می رساند. پس از گذشت تنها یک ماه از راه اندازی،‌ این شرکت به بیش از 40 کشور مختلف جهان کتاب ارسال کرده بود. از آن زمان فروشگاه اینترنتی آمازون به یکی از بزرگترین شرکت های تجارت الکترونیک جهان تبدیل شده که گفتنی است حدود 44 درصد از کل فروش الکترونیکی ایالات متحده در سال 2017 را به خود اختصاص داده است. اما سوالی که باقی می ماند این است که فروشگاه آمازون دقیقا به چه شکل به این نتایج تاثیرگذار دست یافت؟ در ادامه به هفت فاکتوری که باعث شده آمازون چنین موفقیت بزرگی را تجربه کند، می پردازیم.

1 - نوآوری در آمازون
بخش بزرگی از موفقیت آمازون ریشه در فناوری ها و فعالیت های نوآورانه این شرکت دارند که بیشتر آن ها توسط مدیر عامل این شرکت، جف بزوس تحقق یافت. مثلا Echo، دستگاه تحسین برانگیز گیرنده فرمان صوتی آمازون را در نظر بگیرید. Echo‌ قابلیت پخش آهنگ،‌ گردآوری اخبار و اطلاعات مربوط به تیم های ورزشی مورد علاقه شما و حتی چک کردن وضعیت آب و هوا را با گفتن تنها چند کلمه دارد. این تکنولوژی نوآورانه سرمایه گذاری عظیمی از طرف این غول اینترنتی بود که نتایجی استثنایی در پی داشت. تنها در سال 2017 بیش از 22 میلیون دستگاه Echo به فروش رسید. ذهنیت پیشروی آمازون همیشه صد در صد ثمربخش نبوده، اما موفقیت های بزرگی مثل Echo ثابت کرد که نوآوری می تواند نتایج تاثیر گذاری برای شرکت های تجارت الکترونیک به همراه داشته باشد.

محصولات دستی آمازون

2 - خدمات مشتریان در آمازون
به علت تعهد شرکت آمازون به خدمات مشتریان در کلاس جهانی،‌ این کمپانی تعداد زیادی ابزار کارامد برای کاربران خود ایجاد کرده که آن ها به کمک آن می توانند بسته های خود را ردیابی کرده یا به سرعت اجناس سفارش داده شده را مرجوع یا تعویض نمایند و این ابزارها باعث ایجاد سادگی و راحتی در تجربه خرید آنلاین آن ها شده است. تیم خدمات مشتریان فروشگاه آمازون جوایز متعددی برای تلاش های بی وقفه شان در جلوگیری از ایجاد مشکلات برای مشتریان و یافتن سریع آن ها در صورت ایجاد، گرفته اند. یکی از ماموریت های مهم آمازون تبدیل شدن به مشتری-محورترین شرکت روی کره زمین است و تعهد این برند به این هدف، باعث سود رسانی به سهام داران آن نیز شده است.
 شبکه های اجتماعی ابزار قدرتمند دیگری برای تعامل با مشتریان و بهبود کیفیت خدمات ارائه شده به آن ها است. اگر از این رسانه به درستی از آن ها استفاده شود، می تواند به کسب و کار الکترونیک شما کمک کنند تا بهتر متوجه نگرانی های مشتریان خود شوید و ساختار قدرتمند و محکمی از هواداران وفادار و علاقه مندی که از برند شما حمایت می کنند، ایجاد کنید.

3 - اجرا و نظارت سایت آمازون
آمازون می کوشد در هنگام پاسخ گویی به سفارشات همه چیز را درست و به دقت انجام دهد. این شرکت محصولات و خدماتی را انتخاب می کند که مشتریان می خواهند و به آنها نیاز دارند و همچنین از ظرفیت مراکز توزیع سراسر جهان که امکان ارسال سریع محصولات را به آن می دهند، بهره می برد. شرکت آمازون همچنین روابط خوبی با عرضه کنندگان و فروشندگان بزرگ دارد که این روابط به این وبسایت امکان ارائه تخفیفات ویژه به مشتریان خود را می‌دهد. بزرگترین فروشگاه آنلاین حال حاضر جهان، همچنین امسال طرح هایی برای سرمایه گذاری بیشتر در اروپا، از جمله به کار گیری هزاران کارمند جدید، در دست اجرا دارد. به علاوه، آن ها به دنبال همکاری با فروشگاه‌ های فیزیکی ای هستند که قابلیت تحویل کمتر از یک روزه‌ی اقلام سفارشی با پهپاد را دارند.

موفقیت آمازون

4 – تنوع فروش اجناس در سایت آمازون
با این که وبسایت آمازون به عنوان فروشگاه آنلاین کتاب شروع به فعالیت کرد، اما اکنون همه چیز به مشتریان خود ارائه می کند از سوپ گرفته تا خشکبار. یک جستجوی ساده نشان می دهد در این وبسایت بیش از 3000 لیست مختلف برای سوپ سبزیجات قرار گرفته. عبارت “nuts” را جستجو کنید و مشاهده خواهید کرد که بیش از 37 هزار نتیجه برای آن پیدا می شود. فروشگاه اینترنتی آمازون اکنون محصولات گوناگونی در دسته بندی های: موسیقی، کتاب، محصولات الکترونیکی، سلامت و زیبایی، لوازم جانبی خودرو،‌ مواد غذایی و پوشاک ارائه می کند. صاحبان کسب و کار های مختلف می توانند با بستن قرارداد با شبکه حرفه ای های آمازون، از پشتیبانی IT، مونتاژ (اسمبل) وسایل و حتی سرویس های صوتی تصویری بهره مند شوند. با ایجاد تنوع در محصولات ارائه شده، فروشگاه آمازون دائما به رشد خود ادامه داده است. جدا از این که در چه صنعتی مشغول به کار هستید، باید برای ایجاد تنوع در کار خود، هیچ گونه واهمه ای نداشته باشید. گسترش کسب و کارتان به بازارها و محصولات جدید باعث دستیابی به فرصت ها و امکانات کاری جدید در جهت توسعه آن، خواهد شد. شما باید همچنین در صورت امکان در روش های رشد و توسعه دیجیتالی خود نیز تنوع ایجاد کنید. برای نمونه، سایت آمازون در حال حاضر از تعداد شگفت آور 3.6 میلیارد بک لینک (لینک ارجاع دهنده) و ارجاعات از 3.8 میلیون دامنه مختلف سود می برد. لینک های مختلفی که دارای تنوع کافی هستند، می توانند نقشی محوری در هر پروژه سئو (SEO) بازی کند.

5 – روند استاندارد خرید در آمازون
یک رابط قوی کاربر،‌ برای مشتریان یک تجارت الکترونیک، پیدا کردن چیزی که به دنبالش هستند را آسان تر می کند و باعث می شود مراحل تصمیم گیری خرید برای آن ها سریع تر انجام شود که این امر نهایتاً به فروش بیشتر می انجامد. به همین دلیل است که آمازون یک تیم کامل حرفه ای طراحی رابط کاربری و تحلیل تجربه کاربر، متشکل از متخصصان رشته های مختلف از پژوهش کاربران و طراحی تعاملات گرفته تا طراحی و توسعه وب را به کار می گیرد. این متخصصان با مهندسان آمازون و مدیران اجرایی محصولات همکاری می کنند تا یک تجربه کاربری بی نقص ایجاد کنند که احتمال خرید کردن او را افزایش می دهد.

6 – روند سود رسانی در آمازون
آیا به یاد دارید زمانیکه آمازون هنوز سودرسانی نداشت؟ احتمالا باید هشدار جف بزوس به سرمایه گذاران را به یاد داشته باشید که اعلام کرد مدت زیادی طول خواهد کشید تا آن ها بتوانند شاهد بازگشت سرمایه خود باشند. در سال 1997 او به مجله Inc. گفت که آمازون برای مدتی بسیار طولانی سودرسانی نخواهد داشت. ذهنیت او مبنی بر این که «باید مدت زیادی در این حوزه فعال بمانیم تا موفق شویم» شرکتش را به سوی استراتژی های تازه ای سوق داد و سرانجام در سال 2003 برای اولین بار شرکت آمازون به سودرسانی رسید. به هر حال جدا از این که چگونه به این مساله نگاه کنیم، سایت آمازون از یک کتابفروشی آنلاین کوچک به یک غول صنعتی بدل شد. حتی می توان گفت فروشگاه آمازون خود، صنعتی را به منظور تسلط کامل بر روی آن، ایجاد کرد.

ما انسان ها همواره در ذهن خود به آینده روشن و البته غیر قابل پیش بینی فکر می کنیم. چه اقدامی را باید انجام دهیم که در آینده نزدیک موفق شویم؟ چطور می توان پیش بینی کرد ؟
هنگامی که حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین در سال 2015 به عنوان بهترین فروشنده محصولات خود در وبسایت آمازون تبدیل شد، هیچ گاه نمی توانست وضعیت فعلی خود را پیش بینی کند. اما با تلاش های شبانه روزی و آزمون و خطاهای بسیار زیاد توانست به کسب درآمد فوق العاده در وبسایت آمازون بپردازد. اما او همزمان برای فارسی زبانان برای اولین بار نحوه کسب درآمد دلاری از آمازون را آموزش می دهد. این آموزش در دوره آربی گردآوری شده که البته همواره آپدیت می شود. ما فارسی زبانان نیز می توانیم هم اکنون آینده روشن و البته نزدیک خود را با بیزنس آمازون بسازیم. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 
مطالب بیشتر را در مقاله فروش در سایت آمازون - خبرآنلاین بخوانید.

منبع: ezzatkhah.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۵:۵۹
حسین عزت خواه

کسب درآمد اینترنتی
کسب درآمد میلیونی این روزها بازار بسیار داغی در بین کاربران فضای مجازی پیدا نموده است. همگان بدنبال کسب درآمد میلیونی هستند. آیا تصور می نمایید کسب درآمد میلیونی صحت دارد؟ در این مقاله قصد داریم با شما در مورد کسب درآمد میلیونی صحبت نماییم. در زمان های گذشته افراد یک جامعه به واسطه مشاغل خودشان، مایحتاج زندگی روزمره خودشان را تامین می‌کرده‌اند. البته اینگونه درآمدها کاملاً مشخص بوده است و اگر فردی قصد می‌نمود درآمد خودش را افزایش دهد، مسلماً باید ساعت کاری و یا تعداد شغل‌هایش را افزایش می‌داد. رفته‌رفته کسب و کارهای سنتی جای خود را به کسب و کارهای اینترنتی داده‌اند. نمی‌گوییم کسب‌وکارهای سنتی حذف شده‌اند ولی کم رنگ‌تر از گذشته شده‌اند.

کسب درآمد اینترنتی چیست؟
اگر نگاهی به پرسرچ‌های گوگل داشته باشید متوجه خواهید شد یکی از عباراتی که توسط افراد زیادی جستجو شده است کسب درآمد اینترنتی است. افرادی که کسب‌ درآمد از طریق اینترنت را سرچ کرده‌اند دلایل متعدی داشته‌اند. به طور مثال، تعداد بیشماری می‌خواهند به صورت آنلاین برای کالا یا خدمات خود مشتری بیابند و درآمدشان را از روش سنتی و معمول افزایش دهند. برخی می‌خواهند خودشان رئیس خودشان باشند و بدون اینکه وارد دفتر یا یک شرکت شوند به صورت دورکاری پروژه‌ای را انجام دهند. عده‌ای دیگر می‌خواهند به دیگران کمک کنند تا روش‌های درآمد‌زایی به صورت آنلاین را یاد بگیرند. به هر حال این فضای ایجاد شده آنقدر بزرگ است که همه افراد می‌توانند به نفع خودشان از آن استفاده کنند.

کسب درآمد آنلاین

روش های کسب درآمد از طریق اینترنت
در کسب و کارهای اینترنتی، کسب درآمد میلیونی براحتی اتفاق می افتد. در ادامه دراین خصوص بیشتر صحبت می نماییم. در دنیای امروزی، واژه هایی از قبیل: کسب درآمد میلیونی، کسب درآمد اینترنتی، میلیاردر شدن، کسب درآمد میلیونی در منزل، کسب درآمد میلیاردی، کسب درآمد خانگی، کسب درآمد بدون سرمایه، رسیدن به درآمد میلیونی و ... بسیار زیاد به چشم می خورد، در صحبت های روزمره افراد جامعه، بسیاری از این واژه ها، مخصوصاً کسب درآمد میلیونی به گوش می‌خورد، پس این عناوین از موضوعات پرطرفدار می باشد. باید بدانید در کسب و کارهای امروزی رسیدن به کسب درآمد میلیونی قابل انجام شدن می باشد. در کسب و کارهای اینترنتی هیچ محدودیتی وجود ندارد.

آیا کسب و کار اینترنتی محدودیت دارد؟
با نگاهی دقیق به افراد جامعه و آنچه در حال رخ‌دادن است متوجه خواهیم شد که هیچ محدودیتی در کسب و کارهای اینترنتی وجود ندارد. همه افراد در هر سن و سالی که باشند و با هر سطح سواد و دانش می‌توانند با یادگیری یک سری اطلاعات در خصوص فعالیت در اینترنت، کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنند و فارغ از درد سرهای بیزینس‌های سنتی درآمد‌زایی داشته باشند. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که کسب و کارهای اینترنتی چه مشاغلی را در بر می‌گیرد؟ در پاسخ باید گفت از هر نوع کسب و کاری می‌توان به صورت اینترنتی کسب درآمد داشت. به طور مثال، یک خانم خانه‌دار می‌تواند با فروش آنلاین انواع غذا یا دسر‌های خانگی درآمد‌زایی داشته باشد یا فردی با محدودیت جسمی می‌تواند دست سازه‌هایش را به صورت اینترنتی بفروشد. حتی اگر مهارت یا دانشی داشته باشید می‌توانید به صورت آنلاین برای دیگران کلاس برگزار کنید. این موارد، ساده‌ترین مثال‌های کسب درآمد اینترنتی هستند.   

پیشنهادهایی برای کسب درآمد
در کسب و کارهای سنتی زمان مسئله بسیار مهمی می‌باشد که در کسب و کارهای اینترنتی این مورد وجود ندارد. تصور نمایید فروشگاهی که فروش بسیار زیادی هم دارد، از ساعات پایانی شب تا صبح باید تعطیل نماید. در نتیجه درآمدی هم وجود ندارد. لیکن در کسب و کارهای اینترنتی این مورد وجود ندارد و فروش همیشگی است. در کسب و کارهای سنتی، باید مکانی در نظر گرفت. این مکان نیز باید شرایط خاصی را دارا باشد که مسلماً هزینه هایی هم در بر دارد. این هزینه ها ممکن است میلیونی باشد. ولی در کسب و کارهای اینترنتی، می‌توان با هزینه های بسیار کم مقدمات رسیدن به کسب درآمد میلیونی را فراهم نمود.

کسب درامد آنلاین

کسب درآمد نامحدود از اینترنت
مثالی در این باب برای شما ارائه می دهیم، تصور نمایید مربی یک آموزشگاه در طول یک ماه می تواند تعداد جلسات مشخصی جهت آموزش دادن، داشته باشد. ولی اگر همین مربی در فضای مجازی جهت آموزش اقدام نماید، می تواند نامحدود فعالیت نماید و به کسب درآمد میلیونی برسد. لیکن با مطالعه این مقاله به این نتیجه می‌رسیم که همگی افراد می‌توانند نسبت به کسب و کارهای اینترنتی تأمل نمایند. چرا‌که می‌توانند براحتی در فضای مجازی برای کسب درآمد میلیونی اقدام نمایند. پس در خصوص کسب درآمد میلیونی بیشتر برنامه‌ریزی نمایید و همین امروز اولین ایده‌های خودتان را عملی نمایید. از دیگر گزینه‌های کسب درآمد میلیونی می‌توانیم به سایت غول آسای آمازون نیز اشاره نماییم. در این وبسایت روزانه حدودا 14 میلیون دلار فروش محصول اتفاق می‌افتد!

ما انسان ها همواره در ذهن خود به آینده روشن و البته غیر قابل پیش بینی فکر می کنیم. چه اقدامی را باید انجام دهیم که در آینده نزدیک موفق شویم؟ چطور می توان پیش بینی کرد ؟
هنگامی که حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین در سال 2015 به عنوان بهترین فروشنده محصولات خود در وبسایت آمازون تبدیل شد، هیچ گاه نمی توانست وضعیت فعلی خود را پیش بینی کند. اما با تلاش های شبانه روزی و آزمون و خطاهای بسیار زیاد توانست به کسب درآمد فوق العاده در وبسایت آمازون بپردازد. اما او همزمان برای فارسی زبانان برای اولین بار نحوه کسب درآمد دلاری از آمازون را آموزش می دهد. این آموزش در دوره آربی گردآوری شده که البته همواره آپدیت می شود. ما فارسی زبانان نیز می توانیم هم اکنون آینده روشن و البته نزدیک خود را با بیزنس آمازون بسازیم. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 
منبع: ezzatkhah.com

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۹:۳۰
حسین عزت خواه

ثروت آنلاین چه تفاوتی با مفاهیم دیگر دارد؟
وقتی برای اولین بار با عنوان ثروت آنلاین مواجه می شوید چه چیزی در ذهنتان تداعی می گردد؟ کمی فکر کنید. به چه چیزی می گوییم ثروت آنلاین؟ این نوع از ثروت چگونه به دست می آید؟ چه تفاوتی با بقیه مفاهیم مشابه دارد؟

تعریف ثروت چیست؟
شاید تا چند دهه قبل ثروت تنها شامل مواد و اشیای فیزیکی می شد که یک فرد در طول حیات خود مالک آنها بود و از آنها بهره می گرفت. مثل خانه، اتومبیل، طلا، پول، باغ و هرچیزی که قابل لمس بود و برای ادامه زندگی فرد آسایش و آرامش زیادی به همراه می آورد. هنوز هم این مفاهیم در این زمره جای دارند و شخصی که دارای این موارد می‌باشد، ثروتمند تلقی می شود. ولی امروزه و در دوره کنونی با توجه به توسعه مفاهیم غیرمادی و انتزاعی، دیگر ثروت در آن تعریف قدیمی خلاصه نمی شود. امروزه فکر، تجارب، موفقیت‌های کاری و شخصی و حتی آموزش‌هایی که در زمینه‌های مختلف با آنها روبرو می‌شود، ثروت شخص به حساب می آید.

 

ثروت آنلاین چیست

 

منظور از ثروت آنلاین  چیست؟
همانطور که از واژه آنلاین بر می آید، هر چیزی که قابلیت جستجو پذیری فوری در قالب لینک های موجود را داشته باشد آنلاین نامیده می شود. اصل واژه آنلاین برای مفاهیم دنیای اطلاعات فعلی ایجاد شد. اما امروزه از واژه آنلاین برای هر موضوع دیگری که دسترسی سریع و فوری به آن فراهم باشد، استفاده می گردد. بنابراین ثروت آنلاین، آن چیزی است که به سرعت قابل جستجو و در دسترس باشد. مهم‌ترین نوع آن را می توان مفاهیمی تعریف کرد که در دنیای وب و اینترنت تولید و بارگذاری می گردند. این نوع از مفاهیم، هم از جنبه ارزش ایجاد شده معنوی می تواند در این تعریف جای گیرد و هم از جنبه فروش و کسب درآمد. تمامی محتواهای تولید شده اعم از متن ها، فیلم‌ها، تصاویر، دوره های آموزشی، سرگرمی و... به نوعی در این زمره قرار می گیرند. چرا که در هر لحظه هریک از ما قادر هستیم با یک جستجوی ساده به انبوهی از آنها دسترسی داشته و از آن بهره گیریم. چنانچه برای بهره گیری از این مفاهیم مبلغی را نیز پرداخت کنیم، این فرآیند به ایجاد نتیجه ای ارزشمند برای تولید کننده محتوا نیز منجر می شود. پس کسب و کار اینترنتی خود، پر رنگ ترین و مهمترین مفهوم در این خصوص، محسوب می شود.

چه افرادی پتانسیل تبدیل شدن به یک ثروتمند آنلاین را دارند؟
هر یک از ما، در هر گوشه‌ای از جهان، تنها با داشتن یک ایده و اسباب لازم برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی، می توانیم یک ثروتمند آنلاین شده و همینطور اثر ارزشمند موجود در مفاهیم خود را در سرتاسر دنیا به گردش درآوریم.

وقتی خوب دقیق می شویم و به اطرافمان نگاه می کنیم، مفاهیم زیادی می یابیم که پتانسیل تبدیل شدن به ثروت آنلاین را دارند. مانند چه چیزهایی؟ مانند همین متنی که نگارش شده است. کافیست توجه کنیم. آیا در زمینه ای، تخصص خاصی دارید؟ آیا این تخصص قابلیت انتقال به سایر افراد را دارد؟ آیا می‌توانید آن را به متن، فیلم، صدا و یا هر مفهوم قابل انتقال دیگر، تبدیل کنید؟ اگر پاسخ شما آری است، شما قابیلت تبدیل شدن به یک ثروتمند آنلاین را دارید. پس همین الان تصمیم بگیرید و اقدام کنید.

 

ثروت آنلاین چیست

 

رموز ثروتمند شدن
در دنیای امروزه همه ما به دنبال کسب و کارهایی هستیم که فارغ از المان زمان و مکان برای ما درآمد‌زایی داشته باشند. بیزینس‌های پرطرفدار کسب‌و‌کارهایی هستند که تنها با دسترسی به اینترنت از هر گوشه جهان درآمد‌زایی دارند. تنها لازم است به استعداد و مهارت‌های خود نگاهی داشته باشید یا اگر احساس می‌کنید دانش شما به اندازه کافی نیست مهارت‌های مورد نیاز را یاد بگیرید. به طور مثال، فروشندگی در آمازون یکی از بیزینس‌های آنلاین است که درآمد دلاری را برای فروشندگان به همراه دارد. اما موفقیت در فروش کالای فیزیکی در سایت آمازون همچون سایر مشاغل محتاج یادگیری اصول ابتدایی است. پس از آشنایی با این اصول فروشنده می‌تواند از هر جایی به صورت آنلاین فعالیت کند و درآمد دلاری داشته باشد.

یکی از راه های کسب درآمد از اینترنت، فروشنده شدن در وبسایت بزرگ و جهانی آمازون می باشد که پتلانسیل بالا برای کسب درآمد 24 ساعته را برای علاقه مندان به بیزینس آنلاین فراهم کرده است. دوره جامع آربی، کامل ترین و بهترین تکنیک ها و نکات فروشندگی در آمازون را قدم به قدم آموزش می دهد و شما را برای تبدیل شدن به یک فروشنده تمام عیار در آمازون آماده خواهد کرد. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/rb) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن های دفتر پشتیبانی ایران : 03131311438 و 00989017261256 (واتساپ)

منبع: ezzatkhah.com

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۹:۵۳
حسین عزت خواه

راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی مناسب چه افرادی است؟
یکی از طرز فکرهای اشتباهی که درباره کسب و کارهای آنلاین وجود دارد این است که بیشتر افراد فکر می‌کنند کار بسیار راحت و آسانی می‌باشد. در صورتی که این نگرش اشتباه است. ممکن است شنیده باشید که افرادی ماهیانه 10 هزار، 20 هزار یا 50 هزار دلار از اینترنت کسب درآمد می‌کنند. این اعداد ممکن است برای افراد زیادی به خصوص کسانی که کارمند هستند یا حتی در مشاغل مختلف دیگر، اعداد بزرگی باشد. این افراد وقتی چنین مبالغی را می‌شنوند تنها یک تئوری دارند که همه این‌ها نادرست است و امکان پذیر نمی‌باشد. در چندین مقاله قصد داریم بررسی کنیم که فروش در آمازون و کسب درآمد از آن کاری راحت یا دشوار است. همچنین سؤال‌های زیادی را در این زمینه مورد بررسی قرار داده و به آنها پاسخ می‌دهیم که تا حد زیادی به ابهامات و سؤالات افرادی که تمایل دارند وارد کسب و کارهای آنلاین مانند فعالیت و فروش در آمازون بشوند، پاسخ داده شود.

فعالیت در وبسایت آمازون

1. آیا فعالیت و فروش در آمازون راحت است و همه می‌توانند به درآمدهای بالا برسند؟
این کار امکان پذیر است ولی نه برای همه. زیرا افراد با همان شخصیت، باورها، اعتماد به نفس و تئوری که سال‌ها زندگی کرده‌اند، می‌خواهند یک کسب و کار جدید را راه اندازی نمایند و به درآمدهای میلیاردی برسند. شروع هر بیزینس و کسب و کاری در هر زمینه‌ای سخت است حتی افتتاح یک رستوران یا مغازه. برای شروع هر کاری باید ابتدا به یک کارآفرین تبدیل شوید. اگر این نکته را ندانید و نسبت به مدیریت بیزینس خود آگاه نباشید، شما بازنده می‌شوید. شما باید ابتدا شخصیت یک کارآفرین را بسازید. اگر برای مثال سال‌ها کارمند بودید و اکنون قصد دارید با همان لایف استایلی که سال‌ها پیش رفته‌اید و با همان باورها یک بیزینس جدید را شروع کنید، قبل از اینکه بدانیم بیزینس شما در چه زمینه‌ای می‌باشد کاملاً قاطع به شما می گوییم که با شکست مواجه می‌گردید.

 

کسب و کار اینترنتی

 

چالش های فروش و فروشندگی در آمازون 

شخصیت کارآفرین شما چگونه است و شناخت آن چقدر مهم است؟
پس باید بدانید زمانی که در مسیر کارآفرینی قدم می‌گذارید، اینکه ابتدا این شخصیت را بسازید خیلی مهمتر از آن است که شما می‌خواهید چه کاری را انجام دهید. پس ابتدا باید به شخصیت کارآفرین تبدیل شوید، بدانید به چه شکل تصمیم گیری کنید، قدرت ریسک پذیری داشته باشید و... . خیلی از افراد قصد دارند وارد یک بیزینس شوند ولی می‌خواهند همان ابتدای کار صددرصد مطمئن باشند که موفق می‌شوند و به درآمد بالایی می‌رسند ولی چنین چیزی امکان پذیر نیست. اگر بیزینسی را انجام می‌دهید باید ریسک این کار را هم بپذیرید. هیچ بیزینسی را نمی‌توانید شروع کنید که صددرصد به شما سود بدهد و کاملاً تضمینی باشد. شما در حال راه اندازی کسب و کار هستید، ممکن است رقابت وجود داشته باشد، قوانین عوض شود، اجناس شما گم شود و اتفاقات دیگری پیش آید که هیچ کسی از آنها خبر ندارد.

 

چگونه شخصیت خود را تغییر دهیم؟
پس توجه داشته باشید که ابتدا شخصیت کارآفرین را درون خود بسازید و بعد وارد بیزینس شوید. این موضوع نه تنها برای بیزینس‌های آنلاین بلکه برای تمام بیزینس ها صدق می‌کند. این را در ذهن خود ثبت نمایید که ابتدا باید به یک کارآفرین تبدیل شوید. برای خواندن کتاب و یادگیری مهارت‌های جدید اقدام نمایید. باید شخصیت خود را تغییر دهید و اگر با همان شخصیت دیروز خود وارد بیزینس شوید با شکست مواجه می‌گردید. یکی از دلایلی که افراد در بیزینس‌های آنلاین با شکست روبرو می‌شوند، این است که متأسفانه گمان می‌کنند این کار ساده و راحت است. درآمد 100 هزار دلار در ماه امکان پذیر است اما نه برای همه، برای کسی که بتواند باورهای خود را تغییر دهد، آن‌ها را به 100 هزار دلار برساند، بتواند بیزینس خود را به اندازه این مبلغ کنترل نماید، روش‌های مارکتینگ را یاد بگیرد، بازار را درک کند، با مشتری خوب رفتار کند، محصول خوبی انتخاب کند، برند خود را بسازد و... . اگر این موارد را رعایت کنید حتی به درآمد بیشتر از این مقدار هم می‌رسید.

 

کسب و کار ایترنتی

 

مهمترین اصول موفقیت در کسب و کار
برندهای معروفی که در دنیا ساخته می‌شوند را افراد خاص و عجیبی نمی‌سازند. بیزینس اصولی دارد که اگر آنها را یاد بگیرید و اجرا کنید، موفق می‌شوید. فرقی نمی‌کند در چه زمینه‌ای، پایه‌های بیزینس یکسان است. بعضی از بیزینس‌ها قابلیت رشد بالایی دارند مانند بیزینس‌هایی که با تکنولوژی در ارتباط هستند. به این علت که از المان زمان و مکان آزاد هستند. در بیزینس های آنلاین می‌توانید به صورت 24 ساعته کسب درآمد کنید و از المان مکان هم آزاد گردید. مانند آمازون که در خیلی از کشورها مغازه دارد، مغازه‌ای که کارمند ندارد و 24 ساعته هم باز می‌باشد. کمی رویایی است ولی امکان پذیر است. مانند سایت آمازون و سایت‌های دیگری که در این زمینه‌ها فعالیت می‌کنند و این ویژگی‌ها را دارند و امکان پذیر است که شما با این بیزینس به درآمد ماهیانه 10 میلیون دلار برسید. ولی برای مثال فردی که یک مغازه در یک شهر دارد و مشتری‌های او فقط آدم‌های آن شهر هستند، ممکن است به چنین درآمدی نرسد چون سقف آن کمتر است. اگر بیزینس فیسبوک، گوگل و... را مطالعه کرده باشید متوجه می‌شوید که این کار امکان پذیر است.

 

چرا فروشندگی در آمازون؟
امروزه تعداد علاقه‌مندان به کسب و کارهای آنلاین در حال افزایش است. با وجود اینکه گزینه‌های بسیاری برای دوستداران کسب و کارهای اینترنتی وجود دارد اما افراد بسیاری به سراغ پلتفرم فروش در آمازون می روند. اگر نگاهی دقیق به پیشینه آمازون بیندازیم که تنها در چند دهه توانسته است به این حجم از موفقیت برسد و در نقاط بسیاری از جهان فعالیت های خود را گسترش دهد متوجه خواهیم شد که آمازون بهترین گزینه برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی است. اگر قرار باشد پا در عرصه جدیدی بگذاریم و امیدار باشیم در آینده نزدیک موفقیت‌های شگرفی را به وجود آوریم چه بهتر است گزینه‌ای را انتخاب کنیم که خودش الگوی موفقیت باشد. میلیونها فروشنده به خاطر سهولت و ارائه برنامه های ویژه و منحصر به فرد آمازون وارد حوزه فروشندگی در آمازون شده‌اند و تعداد بسیاری با عملکرد خوب خود توانسته اند عنوان بست سلر آمازون را کسب کنند. پس چرا شما نباید به گزینه فروشندگی در آمازون فکر کنید؟

 

یکی از راه های کسب درآمد از اینترنت، فروشنده شدن در وبسایت بزرگ و جهانی آمازون می باشد که پتلانسیل بالا برای کسب درآمد 24 ساعته را برای علاقه مندان به بیزینس آنلاین فراهم کرده است. دوره جامع آربی، کامل ترین و بهترین تکنیک ها و نکات فروشندگی در آمازون را قدم به قدم آموزش می دهد و شما را برای تبدیل شدن به یک فروشنده تمام عیار در آمازون آماده خواهد کرد. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/rb) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن های دفتر پشتیبانی ایران : 03131311438 و 00989017261256 (واتساپ)

منبع: ezzatkhah.com

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۶:۳۸
حسین عزت خواه

فروش در سایت آمازون از ایران

آیا شما باید در آمریکا باشید تا بتوانید محصول خود را در آمازون به فروش برسانید؟ 
لیست کشورهای مورد تأیید آمازون برای ساخت اکانت فروشندگی و افتتاح حساب بانکی در سایت عزت خواه دات کام وجود دارد. اگر در یکی از این کشورها زندگی می کنید و حساب بانکی یکی از این کشورها را دارید، می‌توانید به عنوان فروشنده در آمازون فعالیت کنید. ولی ممکن است خیلی از شما از ایران یا کشورهایی باشید که در این لیست قرار ندارد. به شما روش‌هایی معرفی می گردد که به چه شکل از کشورهایی که در آن لیست نیستند نیز بتوانید وارد آمازون شوید و کسب درآمد کنید.

 

نحوه فروش کالا در وبسایت آمازون در ایران

 

استاد عزت خواه صاحب عنوان بهترین فروشنده در آمازون
استاد عزت خواه صمیمانه خواستار این هستند که هر کس که به فکر تجارت آنلاین است بتواند از این بستر بزرگ درآمد زایی در دنیا استفاده نماید. خیلی از افراد در مصاحبه‌ها از ایشان می‌پرسند چرا کاری که خودشان از آن کسب درآمد می‌کنند را به بقیه آموزش می‌دهند؟ ایشان به اصل فراوانی ایمان دارند و اصلاً اینگونه فکر نمی‌کنند که اگر چیزی را به کسی یاد بدهند، از درآمد و جایگاه ایشان کم می‌شود. در دنیا به شدت پول، نعمت و فراوانی وجود دارد و قرار نیست کسی جای فرد دیگری را بگیرد. هم اکنون 2 میلیون فروشنده در آمازون مشغول فعالیت هستند، در هر ثانیه 306 فروش اتفاق می افتد. چرا شما نتوانید سهم کوچکی از این فروش را داشته باشید؟ حتی اگر در طول روز به 10 یا 30 فروش هم برسید، بی شک زندگی شما عوض خواهد شد. پس استاد عزت خواه این اطلاعات را به اشتراک می‌گذراند و فوق العاده هم خوشحال می‌شوند اگر هر فرد سهمی از این بیزینس و درآمد داشته باشد و بتواند به عنوان یک سلر در آمازون فعالیت نماید و در نهایت به بست سلر یعنی فردی که در یک دسته بندی بیشترین میزان فروش را داشته، تبدیل شود. استاد عزت خواه از سال 2016 تا الان عنوان بست سلر در آمازون را دارا می‌باشند که عنوان مهمی در زمینه فروش و کسب درآمد در آمازون می‌باشد.

 

نوع اکانت در آمازون
برای ورود ابتدا در گوگل seller central amazon را سرچ نمایید. اگر از قبل در آمازون ثبت نام کردید که کافی است اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید. ولی چنانچه قبلاً ثبت نام نکردید باید Start selling را کلیک نمایید و اکانت خود را بسازید. دو نوع اکانت در آمازون وجود دارد. اکانت individual که لازم نیست برای ثبت نام آن به آمازون هزینه‌ای پرداخت نمایید ولی حداکثر می‌توانید 39 محصول را در ماه به فروش برسانید و اگر از عدد 39 بگذرد شما باید اکانت خود را به اکانت profssional تغییر دهید. یعنی زمانی که بیش از 39 محصول را به فروش برسانید باید اکانت profssional داشته باشید که ماهیانه 40 دلار برای این اکانت از شما هزینه دریافت می گردد‌. توجه داشته باشیدکه Amazon's  FBA با استفاده از هر دو نوع اکانت امکان پذیر است.

 

فروش در آمازون از ایران


نحوه فعالیت در سایت آمازون از داخل ایران
روش اول : افتتاح حساب بین المللی در یکی از کشورهایی که آمازون آنها را قبول دارد. می‌توانید با استفاده از شرکت‌های که در داخل ایران این سرویس را برای شما انجام می‌دهند، حساب بانکی همراه با یک کردیت کارت تهیه کنید و سپس در آمازون ثبت نام نمایید. شما باید با تحقیق و بررسی خود این کار را انجام دهید. در گوگل افتتاح حساب بین المللی را سرچ نمایید و بررسی‌های لازم را انجام دهید. دو نکته‌ای که حتماً باید از آن شرکت‌ها بپرسید این است که حساب بانکی قابلیت واریز و برداشت و کار با آمازون را داشته باشد. همچنین در لینک کشورهای مورد تأیید ذکر شده است که این حساب بانکی باید قابلیت اتصال به درگاه پیونیر یا هایپر والت را داشته باشد که در همان لیست مشخص گردیده که هر حساب بانکی نیازمند اتصال به کدام درگاه می‌باشد. اگر آن شرکت‌ها این اطلاعات را درباره حساب بانکی نمی‌دانستند اسم آن حساب را از آنها بپرسید و از help آمازون در این باره سؤال کنید. به آنها ایمیل بزنید و بگویید که شما یک حساب بانکی در یک کشور دارید ایا می‌توان با این حساب بانکی در آمازون به عنوان فروشنده فعالیت نمود و اگر از شما سؤال کردند در کدام کشور زندگی می‌کنید طبیعتاً باید نام همان کشوری که حساب بانکی آن را دارید، بگویید و هیچ وقت به آنها نگویید که از ایران هستید زیرا ایران جز لیست کشورهای مورد تأیید آمازون نمی‌باشد. لیست کشورهای مورد تأیید آمازون را همیشه قبل از هر اقدامی بررسی نمایید.

روش دوم : استفاده از حساب بانکی و کردیت کارت یکی از دوستان یا خویشاوندان در خارج از کشور.

ما انسان ها همواره در ذهن خود به آینده روشن و البته غیر قابل پیش بینی فکر می کنیم. چه اقدامی را باید انجام دهیم که در آینده نزدیک موفق شویم؟ چطور می توان پیش بینی کرد ؟
هنگامی که حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین در سال 2015 به عنوان بهترین فروشنده محصولات خود در وبسایت آمازون تبدیل شد، هیچ گاه نمی توانست وضعیت فعلی خود را پیش بینی کند. اما با تلاش های شبانه روزی و آزمون و خطاهای بسیار زیاد توانست به کسب درآمد فوق العاده در وبسایت آمازون بپردازد. اما او همزمان برای فارسی زبانان برای اولین بار نحوه کسب درآمد دلاری از آمازون را آموزش می دهد. این آموزش در دوره آربی گردآوری شده که البته همواره آپدیت می شود. ما فارسی زبانان نیز می توانیم هم اکنون آینده روشن و البته نزدیک خود را با بیزنس آمازون بسازیم. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 
منبع: ezzatkhah.com

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۰:۱۳
حسین عزت خواه