دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی تخصصی ترین دوره آموزش فروش در آمازون به زبان فارسی میباشد که پلی برای شروع کسب درآمد ارزی و دلاری برای همه عزیزان هست

۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

کسب و کار آمازون
فروشگاه آنلاین شما، در اصل پایگاه اصلی شما به شمار می‌رود، جایی که شما نام تجاری خود را به نمایش گذاشته، با مخاطبین خود ارتباط برقرار می‌کنید و در نهایت محصولات خود را به فروش می‌رسانید. جذب مشتری و ایجاد ارتباط با آنها یکی از موارد کلیدی در کسب و کار آمازون است.

ادغام Shopify و آمازون
در حال حاضر راه‌های زیادی برای دسترسی به مخاطبین قبلی، جدید و فروش محصولات به آنها از طریق کانال‌های Shopify وجود دارد. ادغام Shopify با آمازون به شما این امکان را می‌دهد تا با مشتریان بالقوه که در بازار مورد نظر خود در حال جستجو هستند، ارتباط برقرار کنید. شما می‌توانید با تمام محصولات خود که در shopify مدیریت می‌شوند؛ لیست آمازون بسازید، به لیست‌های موجود در آمازون پیوند بدهید، موجودی انبار خود را همگام سازی کنید و سفارشات را بسته بندی و ارسال نمایید. ادغام shopify با آمازون یک خبر خوب برای بسیاری از نام‌های تجاری به شمار می‌رود. شاید بتوان اکنون این سؤال را پرسید که: چرا من باید فروش در آمازون را تجربه کنم؟ چگونه می‌توانم تفاوت در قیمت گذاری‌های بین فروشگاه shopify و آمازون را مدیریت نمایم؟ برای رشد یک کسب و کار در آمازون در طولانی مدت، چه چیزهایی نیاز است؟ چه گزینه‌ها و برنامه‌هایی در آمازون در دسترس است که می‌توانم از آنها استفاده نمایم؟ شما باید کسب و کار خود را برای بلند مدت برنامه ریزی نمایید و از حقه هایی که اینجا و آنجا معرفی می شوند و کاربرد کوتاه مدت دارند دوری کنید. این کار می تواند به تعلیق یا بسته شدن حساب فروشنده شما در آمازون منجر شود. اگر به این مبحث علاقه مند هستید، به خواندن این مقاله ادامه بدهید.

 

فروش در آمازون

 

فروش در وبسایت شخصی یا در آمازون؟
معمولاً زمانی که یک کارآفرین یا شخصی که یک نام تجاری بزرگ را ایجاد کرده است را ملاقات می‌کنید، به شما می‌گویند که آنها یا فقط درون سایت خود فروش انجام می‌دهند (مستقیم به مصرف کننده) یا تنها در سایت آمازون محصولات خود را می‌فروشند. هنگامی که پیگیر شده و دلیل را می‌پرسید، تأکید آنها روی این مسئله می‌باشد که بهتر است تنها روی یک کانال فروش متمرکز باشیم. معمولاً از آنها پاسخ‌های این چنینی را می‌شنوید: «من می‌خواهم با مشتریان خود در ارتباط باشم.» یا «من روی آمازون تمرکز می‌کنم چرا که هیچکس نمی‌تواند سایت من را پیدا کند.» در حالی که چنین رویکردی را کاملاً رد نمی‌کنیم، چرا که برای برخی از فروشندگان و نام‌های تجاری جواب داده است، اما این اعتقاد وجود دارد که اکثر نام‌های تجاری می‌توانند با داشتن هر دو، کسب و کار خود را به طور سودآوری توسعه دهند. یعنی هم فروشگاه خود را داشته باشند و هم در آمازون محصول خود را به فروش برسانند. بر اساس یک مطالعه انجام شده، بازارها وفاداری مشتریان و ارزش میانگین سفارشات را افزایش داده و باعث ایجاد اعتماد در بین طرفین معامله می‌شوند.

دلایل متعددی در زیر عنوان شده است، اما به طور خلاصه شما می‌توانید هم از فروشگاه مربوط به خودتان و هم بازارهایی مثل آمازون استفاده کنید. با این کار وابستگی مشتری به یک کانال خرید کاهش می‌یابد، همچنین برای مشتریان امکانات خرید جدیدی را فراهم می‌کند. بسیاری از مشتریان، به آمازون وفاداری زیادی دارند (آنها همه محصولات مورد نیاز خود را از آمازون تهیه می‌کنند). بنابراین با قرار دادن محصولات خود در آمازون احتمال بیشتری وجود دارد که آنها شما را پیدا کنند و از طریق کانالی که در حال حاضر با آن راحت هستند، از شما خرید نمایند. اما شاید افرادی که وفاداری کمتری نسبت به آمازون دارند، از تجربه مرور وبسایت شما لذت برده و جذب نام تجاری شما شوند. با استفاده از ارسال ایمیل، تبلیغات و رسانه‌های اجتماعی می‌توانید مشتریان بیشتری را جذب نمایید. نکته مهم این است که بسیاری از نام‌های تجاری موفق، هم از فروشگاه اینترنتی خود استفاده می‌کنند و هم از بازارهایی مثل آمازون تا بتوانند رشد مداومی را در کسب و کار خود داشته باشند. به همین دلیل است که shopify و آمازون با یکدیگر ادغام شده‌اند.

4 دلیل کلیدی برای انتخاب فروش کالا در آمازون
1. خریداران معمولاً ابتدا به سراغ  آمازون می روند
بر اساس مطالعه‌ای که اخیراً توسط BloomReach انجام شده است، احتمال اینکه خریداران جستجو برای یک محصول را از آمازون شروع کنند دو برابر احتمال جستجو در گوگل است. طبق این روند، اینکه مشتریان محصول شما را هم در آمازون جستجو کنند، امری اجتناب ناپذیر است. فرقی هم ندارد که شما تصمیم گرفته‌اید تا در این بازار محصول خود را به فروش برسانید یا نه. تقریباً از هر 10 مشتری، 9 نفر برای خرید یک محصول، حتی اگر در یک سایت خرده فروشی دیگر هم به فروش برسد، ابتدا به سراغ آمازون می‌روند. در بسیاری از موارد، فروش در آمازون منجر به رشد سایت‌های نام‌های تجاری هم شده است.

 

برای مطالعه ادامه مقاله لینک زیر را دنبال نمایید

https://ezzatkhah.com/selling-goods-on-amazon-from-iran

شما می توانید برای مطالعه و مشاهده مقالات و فایل های ویدیویی بیشتر با ما در سایت ezzatkhah.com همراه باشید

 

جهان همواره در حال تغییر است. همان گونه که در سال 2019 الی 2020 ویروس کرونا تاثیر بسیار منفی بر کل جهان داشت.  از این رو تکنولوژی نیز می تواند به ما بر سر مشکلات کمک کند. در این زمان تمامی افراد به خرید آنلاین محصولات مورد نیاز خود روی آوردند و بیش از هر چیز وبسایت آمازون نه تنها کمک بسزایی کرده است بلکه فروش خود را نیز چندین برابر کرد. شاید کمی عجیب باشد اما اگر شما نیز به عنوان فروشنده در وبسایت آمازون فعالیت نمایید، درآمد بسیار زیادی را کسب خواهید کرد. به همین جهت استاد حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین برای اولین بار دوره آموزشی آربی را به منظور نحوه انجام این کسب درآمد پر سود ارائه نمودند. در این دوره ارزشمند آموزش قدم به قدم فروش در آمازون برای فارسی زبانان ارائه شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) در ارتباط باشید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۹ ، ۱۱:۱۴
حسین عزت خواه

فروشنده شدن در آمازون
برای افرادی که در تجارت الکترونیک فعالیت دارند، سرویس FBA آمازون بسیار جذاب است. مهم‌ترین دلیل این است که فروش از طریق سرویس FBA آمازون، بیزینس آنلاین خرده فروشی را بسیار آسان‌تر نموده است. در مقایسه با سایر سایت‌ها که فروشنده باید همه کارها را انجام دهد، آمازون همه امور و اقدامات را به جای فروشنده بر عهده گرفته است.

اما سرویس FBA آمازون، به چه طریق عمل می‌کند و چگونه می‌توان از این اهرم به نفع خود استفاده کرد؟ در این مقاله چند مورد، به شرح زیر توضیح داده خواهد شد.

افرادی که با این سرویس آشنا نیستند و نمی‌دانند این سرویس دقیقاً چه خدماتی را در بر می‌گیرد، باید بدانند که این سرویس به نام FBA شناخته شده است و سرویسی است که آمازون در اختیار فروشندگان قرار می‌دهد. در واقع، فروشندگان محصولات خود را به انبار و مراکز توزیع آمازون می‌فرستند. این مراکز به پایگاه مشتریان هدف نزدیک هستند و تا زمانی که مشتری سفارش کالا بدهد، محصولات در این مراکز ذخیره و نگهداری می‌شوند و پس از سفارش، کالا برای او ارسال می‌شود. به خاطر داشته باشید که شهرت آمازون به خاطر توانمندی و قابلیت‌های جهانی می‌باشد. آمازون استانداردهای جدیدی را در تجارت الکترونیک در خصوص تحویل کالا به مشتری ایجاد کرده است.

 

فروشندگی در آمازون

 

مراحل سرویس FBA در آمازون
1. ارسال کالا به آمازون
دستورالعمل FBA آمازون به این شرح است:
برچسب زدن بر روی کالا
بسته بندی کالا
اجرای طرح ارسال در داشبورد صفحه فروشنده

2. ذخیره سازی کالا توسط آمازون
زمانی که محصولات به انبارهای آمازون رسیدند، آمازون موجودی شما را دسته بندی می‌کند و گاهی اوقات بر اساس نیازهای جغرافیایی هر منطقه، کالاها را به مراکز توزیع مختلف ارسال می‌نماید. به طور مثال، ممکن است بر حسب تقاضای بالایی که در زمان خاصی در لس‌آنجلس وجود دارد، برخی محصولات را از مرکز نیویورک به مرکز لس‌آنجلس منتقل کند. توجه داشته باشید که در این مرحله نیازی به اقدام شما نخواهد بود.

3. اضافه کردن لیستینگ محصولات در آمازون
زمانی که محصولات به پایگاه‌های آمازون رسیدند و به آنجا وارد شدند، لیستینگ شما فعال خواهد شد و می‌توانید تبلیغات خود را آغاز نمایید. این مرحله کاملاً اختیاری است. می‌توانید از تبلیغات داخلی PPC آمازون استفاده کنید یا به سراغ تبلیغاتی همچون فیسبوک بروید.

4. آماده سازی سفارشات
زمانی که سفارشات در آمازون ثبت شد، به سرعت مراحل آماده سازی برای ارسال پیگیری خواهد شد. در صورتی که در یک سایت ثالث فروشنده هستید، سایتی از قبیل eBay یا سایتی شخصی خود، لازم است هر سفارشی که انجام گرفته به طور اتوماتیک یا دستی از طریق کانال‌های ارسال چندگانه، مدیریت شود.

 

بر ای مطالعه ادامه مقاله کلیک کنید

 

با ما در سایت عزت خواه دات کام همراه باشید

 

یکی از راه های کسب درآمد از اینترنت، فروشنده شدن در وبسایت بزرگ و جهانی آمازون می باشد که پتانسیل بالا برای کسب درآمد 24 ساعته را برای علاقه مندان به بیزینس آنلاین فراهم کرده است. دوره جامع آربی، کامل ترین و بهترین تکنیک ها و نکات فروشندگی در آمازون را قدم به قدم آموزش می دهد و شما را برای تبدیل شدن به یک فروشنده تمام عیار در آمازون آماده خواهد کرد. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/rb) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن دفتر پشتیبانی ایران : 00989017261256 (واتساپ)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ شهریور ۹۹ ، ۱۰:۰۴
حسین عزت خواه

انبار آمازون
در حاشیه یک شهر کوچک انگلیسی، میان یک نیروگاه و یک کانال قهوه‌ای، ساختمانی وجود دارد که به نظر می‌بایست جای دیگری قرار می‌گرفت. این ساختمان به شکل یک جعبه آبی رنگ عظیم همچون تکه‌ای از آسمان در یک چشم انداز صنعتی واقع شده است. داخل ساختمان آمازون، صدها نفر با جلیقه‌های نارنجی رنگ در محیطی تقریباً 9 برابر یک زمین فوتبال، پشت واگن‌های برقی قرار گرفته‌اند و به صفحه نمایش آنها چشم دوخته‌اند تا ببینند به سمت کدام مسیر باید بروند و زمانی که به مقصد خود رسیدند، چه کالایی را باید بردارند.

آن‌ها نگران هیچ چیزی نیستند. ابزارهایی که در دستان این کارمندان قرار دارد بهره وری آن‌ها را به صورت واقعی نشان خواهد داد. ممکن است امروز مجبور باشند بین هفت تا 15 مایل راه بروند. کریسمس نزدیک است و افرادی که در این ساختمان و هفت ساختمان دیگر شبیه به این، در کشور مشغول به کار هستند تقریباً هر سه دقیقه بسته‌ها را سوار کامیون می‌کنند. قبل از اینکه شیفت هشت ساعته کار آنها تمام شود یا برای زمان استراحتشان به سالن استراحت بروند، باید به یک گیت همچون گیت فرودگاه بروند تا اسکنرهای امنیتی بررسی کنند و مطمئن شوند کالایی برداشته نشده باشد.

انبار هوشمند آمازون
اگر بتوان جهان را از همین نقطه به دو قسمت تقسیم کرد، شما می‌توانید تاریخچه این شهر به نام Rugelery را در چند بخش بخوانید. در لایه زیرین زمین، تونل‌های معادن ذغال سنگ واقع شده است که نیروگاه را تغذیه می‌کنند و ضربان قلب اقتصاد محلی هستند. روی زمین، واگن‌های برقی و کامپیوترهای آمازون، فروش آنلاین جهانی آمازون را به خود اختصاص داده است.

از آنجا که خرید آنلاین در انگلستان رو به افزایش است و قصد دارد خرده فروشان سنتی همانند HMV را از گردونه رقابت خارج کند، مشاغل بیشتری درصدد هستند از قالب‌های فیزیکی به سمت چنین انبارهایی تغییر موضع دهند. آمازون تحت فشار تدابیر مالیاتی سیاستمداران و دولت، بر تعداد مشاغلی که در زمان بحران‌های اقتصادی ایجاد کرده است، تأکید دارد.

 

انبار آمازون

 

عظیم‌ترین خرده فروشی آنلاین جهان، بیش از یک میلیارد دلار در فعالیت‌های خود در انگلستان سرمایه گذاری کرده است. آمازون در سال گذشته اعلام کرده است که در دو سال آینده سه انبار دیگر آمازون را بازگشایی خواهد کرد و بیش از 2000 شغل دائم را ایجاد خواهد نمود. آمازون در نقل قولی از نخست وزیر، دیوید کامرون نقل کرده است: «این خبر خوشایندی است. نه تنها برای افرادی که به دنبال کار هستند این خبر بسیار عالی است بلکه برای اقتصاد انگلستان نیز خوشایند است.» او می‌گوید: «مردمی که در Rugelery و Staffordshire هستند دقیقاً همان احساسی را دارند که در تابستان 2011 تجربه کردند. زمانی که شنیدند آمازون قصد دارد افراد بیکار معدن ذغال سنگ قدیمی را استخدام نماید.

به نظر می‌رسد شهر، این شانس را یافت تا پس از دهه‌ها رکود اقتصادی مجدداً خود را بازیابد. اما پس از شنیدن خبر «شغلی برای آینده» هیجان آنها فروکش کرد. اما افراد بسیاری هنوز از آمدن آمازون خوشحال هستند. این افراد بر این باور هستند که انجام دادن یک کار، از هر نوعی باشد بهتر از این است که هیچ کاری انجام ندهید. مدیر توسعه اقتصادی شورای منطقه Glenn Watson، توانسته یک مدیر فعال برای آمازون باشد و در 18 ماه گذشته طبق نیاز جامعه صدها شغل ایجاد کند. تحول اقتصادی بریتانیا تا حدی در این شهر کوچکِ پر از دود شکل می‌گیرد.»

 

آنچه در ادامه این مقاله می خوانید:
کار در انبار آمازون
کارمندان انبار آمازون

 

ادامه مقاله نگاهی به انبار آمازون

 

برای مطالعه و مشاهده مقالات و فایل های ویدیویی آموزشی و انگیزشی رایگان با ما در سایت عزت خواه دات کام همراه باشید

 

ما انسان ها همواره در ذهن خود به آینده روشن و البته غیر قابل پیش بینی فکر می کنیم. چه اقدامی را باید انجام دهیم که در آینده نزدیک موفق شویم؟ چطور می توان پیش بینی کرد ؟
هنگامی که حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین در سال 2015 به عنوان بهترین فروشنده محصولات خود در وبسایت آمازون تبدیل شد، هیچ گاه نمی توانست وضعیت فعلی خود را پیش بینی کند. اما با تلاش های شبانه روزی و آزمون و خطاهای بسیار زیاد توانست به کسب درآمد فوق العاده در وبسایت آمازون بپردازد. اما او همزمان برای فارسی زبانان برای اولین بار نحوه کسب درآمد دلاری از آمازون را آموزش می دهد. این آموزش در دوره آربی گردآوری شده که البته همواره آپدیت می شود. ما فارسی زبانان نیز می توانیم هم اکنون آینده روشن و البته نزدیک خود را با بیزنس آمازون بسازیم. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۹ ، ۱۲:۴۵
حسین عزت خواه

فروش در آمازون با استفاده از FBA
نوبت آن رسیده است که نحوه فروش در آمازون با استفاده از سرویس FBA را کاملاً یاد بگیرید و به زندگی که استحقاقش را دارید، دست یابید. به کمک تجربیات افراد موفقی که خودشان یک فروشنده موفق در آمازون و بسیار قابل اعتماد هستند می‌خواهیم به شما یاد دهیم لازم است چه اقداماتی انجام دهید تا به نتایج مثبت برسید. آمازون برای کارآفرینان فرصت‌هایی باورنکردنی ایجاد می‌کند تا بیزینسی آنلاین و کاملاً کاربردی شروع کنند که این بیزینس بسیار آسان صورت خواهد گرفت. چند نکته وجود دارد که برای فروش در آمازون باید به آنها توجه داشته باشید.

دسترسی به دو و نیم میلیون خریدار در ماه به معنای فروش بالای بیزینس شما خواهد بود.
اعتمادی که در طول 24 سال ایجاد شده است، خریداران را مطمئن می‌کند به شما نیز اعتماد کنند.
برنامه ارسال اتوماتیک توسط آمازون کلیه امور سخت و دشوار را برای شما انجام خواهد داد.
نرم افزارهایی که برای تخمین فروش در وب سایت ezzatkhah.com ارائه شده‌اند، پیش بینی فروش را برای شما فراهم خواهند کرد.
به مقیاس مشخصی برای بیزینس خود نیاز ندارید. کسب و کار شما می‌تواند در حدی که شما بخواهید کوچک یا بزرگ باشد!
اگر اولین باری است که با FBA مواجه می‌شوید، هیچ جای نگرانی نیست. در نظر داریم شما را به طور کامل با این روند آشنا کنیم. در هر زمان که سوالی برای شما پیش آمد یا به کمک در این زمینه احتیاج داشتید، می‌توانید از پیشتیبانی دوره آربی کمک بگیرید. سرویس FBA آمازون در اصل مخفف عبارت Fulfillment by Amazon و به معنای ارسال توسط آمازون می‌باشد. در برنامه FBA، آمازون کلیه مراحل سخت را خودش انجام خواهد داد. انتخاب گزینه FBA آمازون، برای شروع بسیار منطقی می‌باشد. در واقع در صورتی که قصد فروش محصولی را دارید که صاحب آن هستید یا کالایی در خانه دارید که دیگر مورد استفاده شما نیست، می‌توانید به طور رایگان این کار را انجام دهید.

 

فروش در آمازون

 

فروش محصول برند خصوصی در آمازون
محصول دارای برند خصوصی توسط یک تولید کننده ثالث، تولید می‌شود و تحت برند یک خرده فروش، به فروش می‌رسد. به عبارت دیگر، شما محصولی را که تولید شده و آماده می‌باشد با نام برند و لوگوی خود عرضه می‌کنید. در واقع فروشندگان موفق آمازون FBA، فروشندگان برند خصوصی هستند.

مقاله پیشنهادی: فروش محصولات در آمازون

اصول فروش در آمازون FBA
سرویس آمازون FBA موجب تحولاتی در زندگی افرادی گشته است که از این سرویس استفاده می‌کنند. امیدواریم در زندگی شما نیز تغییرات چشمگیری ایجاد کند. به دنبال هر چه هستید، رهایی از نگرانی‌های مالی یا کسب درآمد و پس‌انداز بیشتر، انجام صرفاً 4 ساعت کار در هفته یا توانایی ایجاد موقعیتی عالی که مستحقش هستید، به هر حال می‌خواهیم شما را در رسیدن به اهداف خود کمک نماییم.

تیم ezzatkhah.com به شما کمک خواهد کرد دانش لازم برای فروش در سایت آمازون را به دست آورید. آموزش‌های لازم به صورت گام به گام در دوره آربی ارائه شده است. با استفاده از این دوره می‌توانید نکات فروش در آمازون را فرا بگیرید و در صورت مواجهه با هرگونه سؤال می‌توانید از تیم پشتیبانی کمک بگیرید. تیم پشتیبانی عزت خواه دات کام به صورت 24 ساعته در خدمت شما ایرانیان عزیز خواهد بود.

 

آنچه در ادامه مقاله می خوانید: 

  • اصول شرکت آمازون
  • نوآوری آمازون در خرده فروشی
     

ادامه مقاله تکنیک های فروش در آمازون

 

با ما در سایت ezzatkhah.com همراه باشید

 

جهان همواره در حال تغییر است. همان گونه که در سال 2019 الی 2020 ویروس کرونا تاثیر بسیار منفی بر کل جهان داشت.  از این رو تکنولوژی نیز می تواند به ما بر سر مشکلات کمک کند. در این زمان تمامی افراد به خرید آنلاین محصولات مورد نیاز خود روی آوردند و بیش از هر چیز وبسایت آمازون نه تنها کمک بسزایی کرده است بلکه فروش خود را نیز چندین برابر کرد. شاید کمی عجیب باشد اما اگر شما نیز به عنوان فروشنده در وبسایت آمازون فعالیت نمایید، درآمد بسیار زیادی را کسب خواهید کرد. به همین جهت استاد حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین برای اولین بار دوره آموزشی آربی را به منظور نحوه انجام این کسب درآمد پر سود ارائه نمودند. در این دوره ارزشمند آموزش قدم به قدم فروش در آمازون برای فارسی زبانان ارائه شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) در ارتباط باشید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ شهریور ۹۹ ، ۰۹:۴۲
حسین عزت خواه

اهمیت داشتن ذهنیت کارآفرین برای موفقیت
در این مقاله قصد داریم به بررسی سه ذهنیت یک کارآفرین که برای راه اندازی کسب و کار و کسب درآمد از آمازون به آن احتیاج دارد، بپردازیم. اولین نکته این است که شما قبل از اینکه هر بیزینسی را راه اندازی کنید، حال آن بیزینس کسب و کار آمازون باشد یا هر کسب و کار آنلاین دیگری، باید هدف خود را از راه اندازی آن کسب و کار مشخص کنید. اگر این یک مورد را ندانید، متأسفانه در انتهای مسیر یا در اواسط کار شکست می‌خورید.

شما باید بدانید که هدفتان از راه اندازی آن کسب و کار چیست و به دنبال چه میزان از درآمد بوده و قصد دارید چه زمانی به آن دست پیدا کنید. دانستن این موارد می‌تواند برای شما از اهمیت بالایی برخوردار باشد. برای مثال در کسب و کار آمازون شما باید بدانید که نمی‌توانید به سرعت پولدار شده و درآمد خوبی داشته باشید.

خیلی از افراد این طرز فکر را پیدا کرده‌اند که برای مثال بعد از دو هفته از راه اندازی کسب و کار خود در آمازون می‌توانند به درآمد دست پیدا کرده و زندگی خود را از طریق آن بچرخانند. این طرز فکر غلط است. نکته بسیار مهم و واضحی که در این زمینه وجود دارد این است که شما می‌خواهید یک بیزینس بسازید. اگر به دنبال درآمد سریع می‌باشید، آمازون نمی‌تواند انتخاب درستی برای شما باشد. در این حالت بهترین شغل برای شما کارمند شدن است.

بدین ترتیب شما می‌توانید ابتدا هر ماه درآمد داشته باشید یا برای مثال در صورت نیاز از کسی پول قرض بگیرید و بدانید که ابتدای ماه که حقوق خود را دریافت کردید، بدهی او را تسویه می‌کنید. اگر طرز فکر شما چنین است، پس باید از همین ابتدای کار بدانید که مسیر اشتباهی را انتخاب کرده‌اید. شما اگر به دنبال این هستید که خیلی سریع به پول برسید باید به دنبال کارمند شدن بروید. باید به سمت این کار بروید که یک سرویسی را برای یک شرکت یا ارگان ارائه دهید.

 

کسب و کار آمازون

 

راه اندازی کسب و کار آمازون

شما باید متوجه شوید که کار آمازون ساخت یک بیزینس است. هر بیزینسی در دنیا، حتی ساده‌ترین کار مثل راه اندازی یک کافی شاپ، به یک بازه زمانی نیاز دارد. شما کار را استارت می‌زنید و شاید شش ماه اول را صرف جذب مشتری می‌کنید و شاید تا یک سال بعد هم به درآمد خیلی بالایی نرسید، اما باید بدانید که شما در حال ساخت یک کسب و کار هستید. آمازون یا هر کسب و کار دیگر نیز دقیقاً به همین شکل است.

پس شما در ابتدا باید این ذهنیت درست را بسازید که من تصمیم گرفتم به یک کارآفرین تبدیل شوم و وظیفه‌ای که یک کارآفرین برعهده دارد، ساخت یک بیزینس است. این طرز فکر که بتوانید سریعاً به کسب درآمد برسید و حتی بعد از رسیدن به درآمد از آن کسب و کار بیرون بروید، به هیچ عنوان درست نیست. اگر می‌خواهید با راه اندازی کسب و کار به موفقیت بالایی دست پیدا کنید، باید سعی کنید تا پنج سال اول به دنبال خارج کردن سرمایه خود از کسب و کارتان نباشید. شما تنها باید در حدی پول را از بیزینس خود بیرون بکشید که بتوانید زندگی کنید و مابقی آن را باید در بیزینس خود سرمایه گذاری کنید.

پس نکته اول این است که به دنبال اینکه سریع پولدار شوید و به درآمد برسید، نبوده و بدانید که شما در حال راه اندازی یک بیزینس هستید. پس تصور نکنید که می‌توانید حقوق کارمندی داشته و بدانید که سر هر ماه به درآمد می‌رسید. حدود 5 تا 6 ماه طول می‌کشد تا شما برند خود را ساخته و فروش داشته باشید. حتی اگر فروش دارید هم مجدداً آن را در سفارشات دوم، سوم، چهارم و الی آخر سرمایه گذاری کنید تا در نهایت بتوانید یک برند بسیار خوب بسازید.

آنچه در ادامه مقاله خواهید خواند:

  • راه اندازی کسب و کار موفق به کمک مربی
  • دوره جامع آربی شما را به موفقیت در آمازون می رساند
  • نقش بسیار مهم یادگیری در کسب و کارهای آنلاین
  • فروش در آمازون را با ما تجربه کنید
     

 

برای مشاهده ادامه مقاله و فابل ویدیویی این مقاله کلیک نمایید

با ما در سایت عزت خواه دات کام همراه باشید با مقالات و ویدیوهای آموزشی و انگیزشی رایگان بیشتر

 

یکی از راه های کسب درآمد از اینترنت، فروشنده شدن در وبسایت بزرگ و جهانی آمازون می باشد که پتانسیل بالا برای کسب درآمد 24 ساعته را برای علاقه مندان به بیزینس آنلاین فراهم کرده است. دوره جامع آربی، کامل ترین و بهترین تکنیک ها و نکات فروشندگی در آمازون را قدم به قدم آموزش می دهد و شما را برای تبدیل شدن به یک فروشنده تمام عیار در آمازون آماده خواهد کرد. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/rb) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن دفتر پشتیبانی ایران : 00989017261256 (واتساپ)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ شهریور ۹۹ ، ۰۹:۵۸
حسین عزت خواه