دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی تخصصی ترین دوره آموزش فروش در آمازون به زبان فارسی میباشد که پلی برای شروع کسب درآمد ارزی و دلاری برای همه عزیزان هست

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است


رشد آمازون حیرت انگیز بوده است. هفته گذشته ، هنگامی که غول خرده فروشی والمارت را به ارزش بازار گذراند ، به نقطه عطف مهم رسید. با فروش تقریباً همه چیز به این مرحله رسید ، اما یک دسته خاص وجود دارد که آمازون برای کمک به فروش خود در ادامه رونق حساب می‌کند: لباس.
آمازون در حال به دست گرفتن صنعت لباس
آمازون هیچ مخفی کاری نکرده است که بخواهد در سال‌های آینده به یک خرده فروش عمده مد تبدیل شود و سرمایه گذاری زیادی را برای تبلیغ خود به عنوان مقصدی برای خریداران لباس انجام دهد و به نظر می‌رسد فشار زیادی در این زمینه خرج کرده است. طبق گزارش اخیر شرکت مالی کاون و شرکت ، آمازون در تلاش است تا سال 2017 بزرگ‌ترین خرده فروش لباس در ایالات متحده شود و از میسی فراتر رفت. از آنجا که فروش آن همچنان رو به رشد است ، مد جزء دسته‌های پیشرو خواهد بود.
علت فروش بالای لباس در آمازون
براساس گزارش کاون ، در حقیقت ، فروش پوشاک آمازون در واقع سریعتر از بسیاری از دسته‌های دیگر آن در حال رشد است. از میان این دلایل ، انتخاب عظیم برند آمازون است - بیش از 90،000 لیست فقط برای محصولات نایک وجود دارد - توانایی آن در انجام سفارشات سریع‌تر از رقبا و مدیریت عالی زنجیره تأمین آن. فروش لباس هنوز به مراتب کوچکتر از جریانهای اصلی آمازون ، مانند کتاب و الکترونیک است ، اما دقیقاً به همین دلیل است که این گروه آنقدر پتانسیل را در خود جای داده است: این یک بازار نسبتاً بدون استفاده است. جان بلکین ، مدیر و تحلیلگر ارشد کاون ، به کوارتز می‌گوید: "مد برای آنها ، زنان و مردان مهم است." "حتی با شرکت صحبت می‌کنند ، آن‌ها هنوز هم فکر می‌کنند که برایشان زود است. آن‌ها می‌خواهند به رشد مارک‌ها و روابط خود ادامه دهند. "با توجه به اینکه الکترونیک و کالاهای عمومی ، از جمله پوشاک ، کفش و لوازم جانبی ، حدود 80٪ از درآمد آمریکا در آمازون و حدود 71٪ از درآمد جهانی را شامل می‌شود. اگر فروش لباس به سطح فروشندگان برتر آمازون افزایش یابد ، این یک افزایش چشمگیر برای خط تولید پایین شرکت است. آمازون این را می‌داند - این شرکت سرمایه گذاری زیادی در مد کرده است. در چند سال گذشته ، آن را به دست آورد فروشگاه خرده فروشی Shopbop و راه اندازی فروشگاه‌های آنلاین خود ، از جمله سایت فروش فلش MyHabit و سایت مردمی East Dane. این کشور همچنین به خارج از کشور منتقل شده است ، به ویژه هندوستان ، جایی که گفته می‌شود نخستین برچسب‌های پوشاک خصوصی و اروپا را راه انداخته است. هفته گذشته ، یک استودیوی عکس عکاسی 46000 فوت مربعی در لندن افتتاح شد که قصد دارد 500000 عکس لباس در سال را به عنوان بخشی از برنامه برای افزایش فروش مد خود خراش دهد. مهم‌تر از همه ، این اواخر به عنوان اسپانسر مارکی هفته اخیر مجدداً در نیویورک مد خدمت کرده است: مردان.

فروش لباس در آمازون


مردان مشتری هدف خرده فروشی لباس آمازون
در حقیقت ، مردان در حال ارائه مخاطب اصلی برای عرضه لباس‌های آمازون هستند. گزارش Cowen ، که بر اساس نظرسنجی‌های ماهانه 2500 مصرف کننده نماینده آمریکایی از نظر جمعیتی است ، نشان می‌دهد که خریدارانی که پوشاک مردانه را خریداری می‌کنند ، بیشتر از خریداران زن است. Blackledge مطمئن نیست که چرا اینگونه است ، اما او گمان می‌کند که برخی از این خریدها "دوباره پر کردن" موارد اساسی مانند تی شرت یا لباس زیر هستند. ممکن است برخی از خریداران زنانی باشند که همسر خود را خریداری می‌کنند ، زیرا تمایل دارند بیشتر خرید خانه را انجام دهند. اما بسیاری از افراد ممکن است به همان اندازه احتمالاً مردان ، مانند هر کس دیگری ، بیشتر خرید لباس آنلاین انجام می‌دهند. مردان ، از همه ، خریداران بسیار تنبل هستند. و آمازون به طرز مشکلی بهتر از هر خرده فروش دیگری بازی می‌کند.
کاربرد جالب دوربین‌های Echo آمازون
اگر رایانه‌ای با اطمینان 64٪ به شما بگوید آنچه شما می‌پوشید بهترین کار شما نیست ، آیا تغییر می‌کنید؟ آیا شما حتی می‌توانید لباس‌های جدید بخرید؟ آمازون خبر جدید دیگری از محصولات Echo خود یعنی Echo Look را اعلام کرد. تاکنون ، اکوهای آمازون بلندگوهایی بوده‌اند که می‌توانند موسیقی و پادکست‌ها را پخش کنند و از طریق دستیار صوتی داخلی آنها ، الکسا ، وسایل اینترنت را کنترل کرده و اطلاعاتی در مورد وضعیت آب و هوا و ترافیک به شما می گویند و به برنامه‌های شخص ثالث وصل شوند. ظاهر جدید به گوش‌های الکسا و همچنین گوش می‌دهد. Echo Look مانند یک وب کم دراز است و با استفاده از فناوری میکروفون و بلندگو آخرین تکرارهای Echo ، با یک دوربین سنجش عمیق و چراغ‌های LED به کاربران امکان می‌دهد با فراخوانی از خود عکس‌های کوتاه و فیلم‌هایی از خود را به اشتراک بگذارند و به اشتراک بگذارند. الکسا خوشبختانه ، در صورت عدم اطمینان از داشتن یک دوربین AI که در تمام ساعات روز از تماشای شما راحت است ، یک دکمه در طرف آن وجود دارد تا دوربین را خاموش کنید.
هدف آمازون از طراحی Echo Look چه بود؟
خرده فروش آنلاین Echo Look را به عنوان وسیله‌ای برای پیشبرد مد در نظر گرفته است ، به این منظور که به شما کمک کند تا بفهمید که چه چیزی از کمد لباس‌های شما هر روز مناسب‌تر است. کشتی‌های برنامه دستگاه با نرم افزاری به نام "Style Check" که آمازون آن را "سرویس جدیدی که ترکیبی از الگوریتم‌های یادگیری ماشین با مشاوره متخصصان مد است" توصیف می‌کند ، به شما امکان می‌دهد دو عکس مقایسه شده را از طریق نگاه مقایسه کنند تا تصمیم بگیرند کدام لباس بهتر است.
آمازون بلافاصله در دسترس نبود تا تأیید کند که چه نوع داده‌ای را برای ساخت این نرم افزار آموزش می‌دهد و اینکه آیا همان مشتری را در نیویورک همانطور که در لندن یا هنگ کنگ است ، همان حس مد را به کار می‌برد. همچنین به اظهارنظر درباره اینکه چه کسی محصول را دقیقاً طراحی کرده است یا خیر ، آیا این چیزی است که به طور خاص برای خانمها طراحی شده است (تبلیغات آن تقریباً به طور کامل شامل زنان است) ، توسط خانمها پاسخ نداد.
الگوریتم جدید آمازون با تجزیه و تحلیل دسته‌ای از تصاویر لباس را طراحی می‌کند

به گزارش MIT ، آمازون الگوریتمی را ایجاد کرده است که می‌تواند لباس را با تجزیه و تحلیل دسته‌ای از تصاویر طراحی کند تا این سبک را کپی کرده و سپس آن را بر روی موارد جدید ایجاد شده از ابتدا اعمال کند. آمازون تمرکز زیادی روی مد دارد و پیش از این نیز گفته بود که به دنبال تبدیل شدن به "بهترین مکان برای خرید آنلاین مد" است ، بنابراین طراحی قطعات خاص خود که به روندهای فعلی متصل است ، یک حرکت منطقی به نظر می‌رسد. این الگوریتم توسط آمازون آزمایشگاه 126 ، مرکز تحقیق و توسعه شرکت ساخته شده است و از ابزاری به نام شبکه مخالف مولد (GAN) استفاده می‌کند. GAN یک تکنیک جدید در تحقیقات هوش مصنوعی است که دو شبکه عصبی را در مقابل یکدیگر مجبور می‌کند و از نتیجه آن برای بهبود سیستم کلی استفاده می‌کند. این از داده‌های خام یاد می‌گیرد - بنابراین با دیدن دسته‌ای از تصاویر می‌تواند یک سبک را ترسیم کند. این می‌تواند به معنای مشاهده یک روند خاص در اینستاگرام ، فیس بوک یا مجموعه تصاویر خود را که توسط دوربین‌های جدید Echo Look این شرکت تولید شده است.
این آخرین قدم توسط آمازون برای تقویت بیشتر نفوذ خود در فضای مد است. تصور کنید: آمازون روند خاصی را نشان می‌دهد و سپس به سرعت لباس‌ها را از طریق هوش مصنوعی طراحی می‌کند که می‌تواند در صورت تقاضا تولید شود. رسیدن به آمازون همراه با تمایل مصرف کننده برای لباس ارزان و مرسوم ، مد روز می‌تواند یک روز کابوس لباس همه خرده فروشان لباس را ایجاد کند.


آمازون روز به روز در حال گسترش و تغییر است و تنوع محصولاتی که در آن به فروش می‌رسد رو به افزایش است. همین موضوع آمازون را به بهترین پلتفرم برای کسب درآمد اینترنتی مطمئن تبدیل کرده است. به عبارت دیگر فروش طیف بسیار گسترده‌ای از محصولات و بالا بودن تعداد کسانی که مایحتاج خود را دائماً از آمازون تهیه می‌کنند باعث شده است که بتوان به آن به عنوان منبع قابل اعتمادی از کسب درآمد نگاه کرد. اگر شما هم مایل هستید با بیزینس آمازون آشنا شوید و هرچه زودتر این کسب و کار را شروع کنید، اینجا کلیک کنید. 

منبع: ezzatkhah.com
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۸ ، ۱۰:۱۵
حسین عزت خواه


اگر به دنبال راه اندازی یک کسب و کار جدید هستید و می‌خواهید از شغل قبلی خود استعفا دهید، باید چندین نکته را در نظر داشته باشید که در این مقاله به آن‌ها می‌پردازیم:
1. فاکتور شور و اشتیاق را فراموش نکنید
این تا حدودی تکان دهنده است ، اما تحقیقات نشان می‌دهد 87 درصد از کارگران اشتیاق به شغل خود ندارند. [2] اشتیاق را می‌توان از روش‌های مختلفی سنجید ، و اشتیاق یک فرد سمی دیگر است. با این وجود ، اگر به رسالت اصلی شرکت خود اعتقاد دارید ، واقعاً کمک می‌کند.چگونه اشتیاق خود را پیدا کنیم؟ ممکن است مجبور شوید شغل خود را تغییر دهید. سعی کنید مصاحبه‌های اطلاع رسانی را با افراد بیشتری ترتیب دهید که می‌توانید در زمینه رویاهای خود کار کنید تا مطمئن باشید که ساخت سوئیچ باعث می‌شود احساس اشتیاق بیشتری به کار خود داشته باشید.
هدف شما: صبح شنبه باید به همان اندازه از حضور در محل کار خود خوشحال باشید که عصر پنج شنبه دفتر کار خود را ترک می کنید. اگر واقعا عاشق کار خود باشید، هیچ یک از این دو روز با هم تفاوتی نخواهد کرد و شما با میزان یکسانی از اشتیاق در آن حضور پیدا می کنید.برای پیدا کردن اشتیاق خود به کمی کمک نیاز دارید؟ این مقاله می‌تواند به شما کمک کند: چگونه می‌توانید شور و شوق خود را پیدا کنید و یک زندگی کامل داشته باشید
2. با جریان فناوری همگام باشید
آیا شما با آن پیگیر هستید؟ و آیا شرکت فعلی شما از تلاشهای شما حمایت می‌کند؟ یا نه؟ سرعت فناوری به حدی است که امروزه بسیاری از شرکت‌ها نمی‌توانند از این کار خودداری کنند. این ممکن است منجر به نگرانی در رهبری شرکت شود.هنگام تغییر شغل، سعی کنید شرکتی را پیدا کنید که به شما امکان می‌دهد با رشد خود یاد بگیرید. همچنین کمک می‌کند تا خود را یادگیرنده مادام العمر تلقی کنید. این روزها ، همه ما باید باشیم.

کسب  و کار اینترنتی


3. چشم انداز جدیدی در مورد شغل جدید برای خود بسازید
ورزشکاران حرکات امضایی خود را تجسم می‌کنند. سیاستمداران در مورد پیروزی خیال پردازی می‌کنند. وظیفه شما تجسم رویای شماست. از الان پنج سال کجا می‌خواهید کار کنید؟ ده سال از الان؟ پانزده سال از الان؟ دریابید که عناوین شما در هر نقطه از مسیر جدید شما چه خواهد بود. آیا شما در منطقه جغرافیایی فعلی خود زندگی می‌کنید یا جابجایی خواهید کرد؟سؤالات سخت را از خود بپرسید. آیا می‌توانید هم اکنون فرصت تغییر شغل را داشته باشید؟ آیا می‌توانید درآمد بیشتری کسب کنید یا کمتر از آنچه در حال حاضر انجام می‌دهید وجود داشته باشد؟ چگونه از کسانی که به شما وابسته هستند حمایت خواهید کرد؟هنگامی که دید خود را به وضوح به کاغذ متعهد کردید ، بینش خود را توسط تعدادی از افرادی که شما را بهتر می‌شناسند اجرا کنید. آیا دوستانتان شما را ترغیب به دنبال دید خود می‌کنند؟ (اگر آنها اینگونه نیستند ، دوستان حامی بیشتری پیدا کنید.)
4- پیش از تغییر شغل جدید را به صورت آزمایشی انجام دهید
تغییر مشاغل سخت‌تر از پیدا کردن شغل جدید در زمینه فعلی شماست. شاید لازم باشد که این حرکت را در چند مرحله باهوش انجام دهید. آیا ایجاد یک حرکت جانبی در شرکت فعلی شما یک قدم را به هدف نهایی خود نزدیک می‌کند؟علاوه بر تحقیق در زمینه رویای خود به صورت آنلاین ، سعی کنید خود را با برخی از دوستانی که اخیراً مشاغل خود را تغییر داده‌اند ، محاصره کنید. بعد از اینکه ایده نادرستی از مراحل ایجاد کردید ، باید برای رسیدن به جایی که اکنون به کار جدید خود رسیده‌اید ، اقدام کنید ، آن را در نظر بگیرید که آن را به یک برنامه اقدام متعهد کنید. هرچه بتن بیشتری داشته باشید می‌توانید برنامه خود را بسازید ، بهتر. آیا باید در رویدادهای شبکه بیشتر شرکت کنید؟ آیا شما نیاز دارید که نمایه آنلاین خود را خاموش کنید؟ به مراحل اقدام متعهد شوید و سپس آن مراحل را در تقویم روزانه خود قرار دهید. شما می‌خواهید این کار را انجام دهید!
به عنوان مثال ، اگر تصمیم گرفتید از مشاوره ازدواج به برنامه ریزی مالی بروید - طلاق‌های کافی را مشاهده کرده‌اید که ناشی از مسائل مربوط به پول است تا بدانید که روش بهتری برای کمک به مردم وجود دارد - مهارت گوش دادن و اختیار شما یک دارایی خواهد بود. تحقیقات شما نشان می‌دهد که آیا شما نیاز به آموزش تخصصی یا مجوز برای واجد شرایط بودن دارید. اگر چنین است ، به صورت آنلاین بروید و نام خود را به هر لیستی که می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر بیابید اضافه کنید. شروع به محاسبه نحوه پرداخت دوره‌های خود کنید. پاداش شما را با ادامه دوره‌های ادبی می‌گیرید: به یک شبکه همکار قوی دسترسی پیدا خواهید کرد.
5. برای رسیدن به شغل رویایی خود هر روز یک قدم پیشرفت کنید
تغییر شغل می‌تواند بسیار وقت گیر باشد ، اما اگر کار را به بخش‌های کوچک تقسیم کنید و پیشرفت خود را در هر زمان پیگیری کنید ، شانس موفقیت بهتری خواهید داشت. این که آیا شما امروز چندین ساعت را برای انجام کارهای رؤیایی خود صرف می‌کنید ، یا شخصیت LinkedIn خود را برای تأکید بر مهارتهایی که دارید ، به شما کمک می‌کند تا بتوانید این شغل جدید را تأمین کنید - فقط کافی است آن را حفظ کنید.
اگر احساس می کنید که شغل فعلی شما، نمی تواند نیازهای شما را چه به لحاظ روحی و چه مالی برآورده کند، ابتدا بررسی کنید که آیا راهی برای بهبود آن وجود دارد. در غیر این صورت برای به دست آوردن یک شغل جدید تصمیم بگیرید. امروزه با توجه به گسترش اینترنت، روز به روز تعداد کسانی که به راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی روی می آورند بیشتر از قبل است. یکی از راه های کسب درآمد از اینترنت فروش کالای فیزیکی در سایت آمازون است که می تواند راه را برای رسیدن شما به استقلال مالی فراهم کرده و در عین حال زمینه را برای استفاده هر چه بیشتر شما از زمان خود ایجاد کند. اگر علاقه مند به کسب و کاری هستید که بتوانید به دلار از آن کسب درآمد کنید و گستره کسب و کارتان واقعا جهانی باشد، اینجا کلیک کنید و اطلاعات بیشتری درباره این کسب و کار به دست آورید.
منبع: ezzatkhah.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آذر ۹۸ ، ۱۱:۳۴
حسین عزت خواه


همه کارآفرینان صرف نظر از محل تولد یا زندگی¬شان از نگرش مشابهی برخوردان. آن‌ها می‌دانند که اصول تجارت موفق بر پایه انگیزه، پشتکار، تلاش و تمرکز است. اما آن دسته از کارآفرینان که می‌خواهند کسب و کار خود را در سطح جهانی گسترش دهند، می‌دانند که باید سطح تلاش خود را افزایش دهند. آن‌ها معتقد هستند که برای موفق شدن در سطح جهان باید از استراتژی‌های بازاریابی جهانی مطلع باشند که مهم¬ترین آن شناختن و اهمیت دادن به نیاز و اولویت کسانی است که فرهنگی کاملاً متفاوت با آنها دارند. اگر شما از این هنر برخوردار باشید، تلاش‌های شما فایده بیشتری خواهد داشت. در این پست قصد دارم به نکاتی اشاره کنم که قبل از راه اندازی یک کسب و کار باید به آن توجه کنید.
1-به نیازهای بالقوه بازار توجه کنید
اگرچه شاید در نگاه اول ورود به یک بازار کاملاً جدید، با خطرهایی همراه باشد، اما قطعاً فرصت‌های نهفته در آن نیز کم نیستند. مشاوران به شرکت‌ها توصیه می‌کنند که توانایی‌های خود را با بالاترین سطح ممکن ارتقا دهند. با توجه به این که در کل جهان، ارزش‌ها و انتظارها در حال تغییر است، بنابراین ارائه ایده و محصولات جدید می‌تواند زمینه را برای رشد و شکوفایی مالی شما فراهم کند. در واقع در کل جهان آنقدر فرصت‌های کسب وکار وجود دارد که فقط باید بدانید تمرکز خود را بر روی کدام یک قرار دهید. 
2-فرهنگ مشتریان خود را به خاطر داشته باشید
شما به عنوان یک کارآفرین باید به فرهنگ‌هایی که قرار است محصول یا خدمات در آن بفروشید توجه داشته باشید. حتی گاهی ممکن است در دو بخش مختلف از یک کشور فرهنگ‌های مختلفی وجود داشته باشد. مثلاً اگر فروشنده لباس هستید و قصد فروش آن را در نقطه خاصی از کشور خود دارید، باید بررسی کنید که آیا اصلاً پوشیدن این نوع لباس با فرهنگ مردم آن ناحیه همخوانی دارد. چون در غیر این صورت شاید نتوانید حتی یک محصول در آن جا بفروشید. 

 

بازار بین المللی
3-در مورد مالیات و قوانین کسب و کار تحقیق کنید
حتماً می دانید که مقررات مالیاتی در هر کشوری به لحاظ آسان یا سخت بودن با کشور دیگر متفاوت است. مثلاً درصد مالیاتی که شما بر اساس درآمد خود در یک کشور باید بپردازید با کشور دیگر متفاوت خواهد بود. به همین خاطر لازم است که قبل از بین المللی کردن کسب وکارتان حتماً در این مورد تحقیق کنید، چون مثلاً ممکن است شما در کشوری فعالیت تجاری خود را شروع کنید که درصد اخذ مالیات آن نسبت به کشور خودتان بیشتر باشد و این موضوع باعث شود نتوانید کسب وکار خود را به شیوه‌ای که دوست دارید پیش ببرید. 
4-ایده بیزینس خودتان را کاملاً ارزیابی کنید
شاید شما ایده‌ای برای کسب و کارتان در نظر گرفته‌اید که از نظر خودتان بسیار جالب است و مطمئن هستید که در بازار کشور شما فروش خوبی خواهد داشت، اما وقتی برای عرضه آن در سطح بین المللی تردید دارید. در این شرایط باید تحقیق کنید، زیرا ممکن است در خلال آن متوجه شوید که قبلاً ایده شما توسط فرد یا شرکت دیگری اجرایی شده است. در این موقعیت شما باید به دنبال بهتر کردن محصول خود باشید تا کم کم بتوانید میزان رقابت بر سر فروش آن را به حداقل برسانید.  
5-هزینه‌های کسب و کار خود را بدانید
شاید سرمایه‌ای که شما برای فروش موفق محصول خود صرف می‌کنید با آنچه قرار است در بازارهای بین المللی صرف کنید تفاوت داشته باشد. مثلاً ممکن است شما محصول خود را به صورت فیزیکی بفروشید، اما زمانی که می‌خواهید آن را در سطح جهانی بفروشید، هزینه‌های دیگری هم باید در نظر بگیرید. مثلاً شاید شما به کار فروش آنلاین محصول اشتغال دارید و در این بین مشکلاتی پیش بینی نشده پیش می‌آید که شما برای رفع آن به پول نیاز دارید. در این صورت سرمایه‌ای که برای تولید محصول یا خرید آن از فروشنده واسطه کنار گذاشته بودید، کفایت نخواهد کرد و باید برای حل مشکل خود باز هم هزینه کنید. در صورت عدم رسیدگی به این گونه مشکلات احتمال تضعیف کسب و کار شما وجود خواهد داشت.
6-برند خود را قوی کنید
برند شما باید در طول زمان آنچنان قوی باشد که اگر اقدام به فروش آنلاین محصول مثلاً در بازار آمازون نمودید، محصول شما به انتخاب اول مشتریان تبدیل شود. در این صورت است که می‌توانید به موفقیت برند خود امیدوار باشید. راه‌های زیادی برای تقویت برند وجود دارد که جلب رضایت مشتری و ارائه محصول با کیفیت از جمله آنها است. مثلاً وقتی مشتریان پیامی مبنی بر عدم رضایت خود از محصول برای شما می‌فرستند، شما باید در اسرع وقت به آن رسیدگی کنید و سعی کنید نظر مساعد مشتریان ناراضی را جلب کنید، زیرا ممکن است با درج نظر منفی از سمت آنها مواجه شوید و سایر خریداران هم به استناد همین نظرات تصمیم خود برای خرید محصول برند شما را تغییر دهند. 

منبع: ezzatkhah.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آذر ۹۸ ، ۱۱:۴۳
حسین عزت خواه


اگر احیاناً از کسی شنیدید که می‌توانید با فروش در آمازون میلیاردر شوید، حرف او را باور کنید. باید چنین ادعایی را باور کنید. بعد از خواندن این مطالب به درستی این مطالب پی خواهید برد. برای موفقیت در این بازار باید تلاش و پشتکار را در کار خود وارد کنید. این کار واقعاً امکان پذیر است. می‌توانید به یکی از افراد میلیاردر تبدیل شوید و مردم هم شما را به عنوان یک فرد میلیاردر خواهند شناخت. اگر باور نمی‌کنید داستان زندگی افراد ثروتمند را مطالعه کنید. آن‌ها هیچ وقت میلیاردر به دنیا نیامده اند و البته به شکل اتفاقی هم به این سطح از ثروت نرسیده‌اند. در حقیقت آنها دست به کاری زدند که بقیه افراد جرات و جسارت انجام دادن آنها را نداشتند. 
برای موفق شدن در آمازون باید سخت کوش باشید
کسانی در تجارت آمازون شکست می‌خورند که تصور می‌کنند داشتن کسب و کار آنلاین به معنی این است که نباید دیگر هیچ تلاشی کنند. به اعتقاد این افراد از آنجا که ما در قرن بیست و یکم زندگی می‌کنیم، پس کسب و کارهای اینترنتی خیلی ساده و راحت است. تصور اشتباه آنها این است که بیزینس های آنلاین را دست یابی راحت و بدون تلاش به درآمد برای خودشان تعریف کرده‌اند، این در حالی است که برای موفق شدن در آمازون باید فاکتورهای زیادی را در نظر بگیرید که انتخاب محصول مناسب، تنها یکی از آنها است. موارد دیگری مانند تبلیغات، احتمالاً ارسال محصول جایگزین برای مشتری شاکی و اموری از این دست از جمله مواردی است که باید به آنها توجه کنید. بنابراین کسب و کار آمازون هم مانند هر تجارت دیگری به سخت کوشی نیاز دارد. 
برای موفقیت در آمازون باید صبور باشید
از لحظه‌ای که فروشندگی در آمازون را شروع می‌کنید تا وقتی به سود قابل ملاحظه‌ای دست پیدا کنید، به چندین ماه زمان نیاز است، به این خاطر که باید در مورد این کسب و کار دست به تحقیق بزنید، محصولاتی که می‌خواهید بفروشید را بررسی و ارزیابی کنید، از کارخانه نمونه محصول دریافت کنید و غیره. بعد از این که اولین فروش خود را انجام دادید، تازه اصلی شما در آمازون شروع می‌شود و آن زمانی است که باید به نظرات مشتریان توجه کنید و بکوشید که نظر مساعد آنها را نسبت به کسب و کار خودتان علی الخصوص محصولی که می‌فروشید و خدماتی که ارائه می‌کنید، جلب نمایید. 

 


تحقیق در مورد آمازون را فراموش نکنید
بخش اساسی یک کسب و کار آنلاین تحقیق کردن است. چون شما باید بدانید قیمت تمام شدن محصول چقدر خواهد بود؟ با چه قیمتی می‌توانید آن را بفروشید تا به سود برسید؟ هزینه‌های ارسال از چین چقدر خواهد بود؟ جواب تمام این سؤال‌ها با تحقیق کردن مشخص خواهد شد. 
برای حل مشکلات فروش در آمازون خود را آماده کنید
شما زمانی می‌توانید به موفقیت خود در سایت آمازون امیدوار باشید که همیشه برای بدترین شرایط آمادگی داشته باشید. البته این به معنی آن نیست که منتظر وقوع اتفاقات بد برای کسب و کار خود باشید، بلکه باید برای مواجه شدن با آنها برنامه داشته باشید، چون هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. مثلاً مشتریان برای شما نظر منفی ثبت کنند، کالاهای مرجوعی داشته باشید و غیره. بنابراین اگر از ابتدا خودتان را آماده کرده باشید، در برابر مشکلات احتمالی غافلگیر نخواهید شد و می‌توانید با صبر و آرامش به آنها رسیدگی کنید. 
برای شروع بیزینس آمازون آماده هستید؟
اولین چیزی که برای فروش در آمازون نیاز دارید، عشق و علاقه است. باید انگیزه داشته باشید و شجاعت و جرات لازم را در خودتان ایجاد کنید، در غیر این صورت محکوم به شکست خواهید بود. از خودتان سؤال کنید آیا واقعاً آمادگی صرف زمان و انرژی لازم برای این کسب و کار را خواهید داشت و حتی بیش از آن آیا آمادگی دارید که از وقت آزاد خود بگذرید تا در آخر به یک کسب و کار پند میلیون دلاری دست پیدا کنید. 
از افراد موفق در آمازون الگو بگیرید
یکی از راه‌هایی که به شما کمک می‌کند تا در آمازون موفق شوید این است که به توصیه‌های افرادی که قبلاً در این کسب و کار حضور داشته‌اند عمل کنید. این افراد قبلاً مسیری که شما امروز می‌خواهید طی کنید را پشت سر گذاشته‌اند و به تمام پیچ و خم‌ها و دشواری‌هایی که در این مسیر وجود دارد واقف هستند. همانطور که قبلاً گفتیم یکی از راه‌های موفقیت در کسب و کار آمازون این است که محصول مناسبی انتخاب کنید، در غیر این صورت ممکن است سرمایه‌ای که برای خرید محصول کنار گذاشته بودید از بین برود و شما اولین شکست خود را در این کسب و کار تجربه کنید. یکی از نکاتی که در رابطه با کسب و کار آمازون باید رعایت کنید این است که تا چند سال اول درآمد خود را دوباره در کار سرمایه گذاری کنید تا به این وسیله بتوانید قدرت مانور بیشتری برای خرید محصولات بیشتر و انجام تبلیغات داشته باشید.
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ آذر ۹۸ ، ۱۷:۲۶
حسین عزت خواه