دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی تخصصی ترین دوره آموزش فروش در آمازون به زبان فارسی میباشد که پلی برای شروع کسب درآمد ارزی و دلاری برای همه عزیزان هست

چطور کمتر حرص بخوریم ؟

سه شنبه, ۷ دی ۱۴۰۰، ۰۵:۱۹ ب.ظ

 

چگونه حرص نخوریم ؟


حرص و جوش زیاد آن هم برای مسائل کم اهمیتی که وقتی به عمق آنها فکر می کنید، اصلا تاثیر چندانی در روال زندگی شما ندارند، هم باعث ناراحتی های روحی و هم بیماری های جسمی می شود که تقریبا همه ما از آن مطلع هستیم ولی کمتر به آن توجه می کنیم و اجازه می دهیم برای هر موضوع کم اهمیتی ساعت ها، روزها و... حرص بخوریم.

نمونه های مشابه بسیاری از"چیزهای کم اهمیت" هستند که هر روز در زندگی ما رخ می دهند. ما چه مجبور باشیم در صف منتظر بمانیم یا به انتقاد ناعادلانه گوش کنیم و یا بخش عمده کار را انجام دهیم، اگر یاد بگیریم که نگران چیزهای کوچک نشویم، مزایای فراوانی برایمان در بر خواهد داشت. بسیاری از مردم مقدار زیادی از نیروی زندگی خود را صرف" حرص خوردن برای چیزهای کم اهمیت" می کنند به طوری که به کلی فراموش می کنند جاذبه و زیبایی زندگی را لمس کنند. وقتی که خود را متعهد دانستید در راستای این هدف کار کنید در می یابید که برای مهربانتر و ملایمتر بودن، نیروی بسیار زیادی خواهید داشت.

 

بیشتر بدانید : راه های شگفت انگیز برای این که صبور باشیم

 

کمتر حرص بخوریم

 

 

حرص و جوش ، دشمن سلامتی جسم و روح


حرص و جوش هم مثل عصبانیت عمر شما را کوتاه می‌کند. اگر کمتر به خود حرص و جوش وارد کنید، در بلند مدت سلامتی‌تان تضمین شده است. به قول نیچه باید دنبال شادی ها گشت، غم ها خودشان ما پیدا می کنند. ورزش کردن و نوشتن خاطرات، راه‌های مناسبی برای کم کردن استرس است. اگر در جریان زندگی روزمره قرار بگیرید و دائم به فکر قیمت سکه و دلار و ماشین و جریمه‌ی عبور از چراغ قرمز باشید زندگی‌تان، عاقبت جالبی نخواهد داشت و دائم حرص و جوش می‌خورید. اما اگر هر از گاهی حواس خود را از این مسائل پرت کنید و یا با نوشتن خاطرات سعی کنید به جریان کلی زندگی‌تان فکر کنید انگار که استرس‌ های خود را تا حد زیادی کنترل کرده اید.


چگونه اهمیت ندهیم تا زندگی خیلی بهتر شود ؟


 جواب ساده است اما عمل کردن به آن همیشه ساده نیست. آنچه مهم است زندگی بر اساس باورهای خودتان بدون توجه به دیگران است. دیگران می توانند بر روی شما تاثیر داشته باشند اما شما باید تاثیر آن ها را کنترل کنید.

خیلی وقت ها ما نگرانیم که مردم درباره ما چه فکر می کنند؟ مردم اصلا درباره ما فکر نمی کنند! این یک واقعیت است که متاسفانه بالاخره باید آن را بپذیریم.

آدم هایی که از شما درباره درس، ازدواج یا کار می پرسند صرفا به دنبال پیدا کردن یک موضوع برای گفت و گو هستند. اغلب آن ها شاید در ماه یک بار هم به یاد شما و اینکه وضعیت درسی یا شغلی شما به چه صورت است فکر نکنند.

آنچه احتمالا درباره فکر دیگران شما را می ترساند، این است که سلسله این اطلاعات قضاوت آن ها را در مورد شما تغییر دهد. اشتباه نکنید، سوء تفاهم ها بهتر است برطرف شود ولی اینکه چیزی که شما هستید و به آن باور دارید برای برخی خوشایند نیست، خب آدم ها حق دارند متفاوت باشند و متفاوت فکر کنند. این حق را به دیگران بدهید که شما را تایید نکنند یا دوستتان نداشته باشند. تا زمانی که شما افراد محبوبتان را دارید و آن ها با رفتار و افکار شما آشنا هستند، نیازی به دیگرانی که دوستتان ندارند نخواهید داشت.

 

مقاله پیشنهادی : حرص خوردن الکی ممنوع

 

راهکارهای کمتر حرص خوردن

 


راهکارهایی برای کمتر حرص خوردن

 

  1. یک مهارت جدید یاد بگیرید. به جای اینکه به کارهایی بچسبید که هیچ وقت در آنها پیشرفت نمی کنید.

  2. نگرانی های خود را فورا به یک عمل مثبت تبدیل کنید. برای موقعیت های شغلی جدید چند جا زنگ بزنید یا برای یک کار داوطلبانه به گروه های های اجتماعی بپیوندید.

  3. تمام انرژی خود را صرف چیزهایی کنید که واقعا می توانید کنترل کنید، به جای اینکه به چیزهایی بپردازید که نمیتوانید آنها را کنترل کنید.

  4. خشم را با تمام وجود حس کنید. اگر احساساتتان را خفه کنید ممکن است به بیرون درز کنند و نه تنها شخصی که باعث عصبانیت شما شده است، بلکه  اطرافیانتان را نیز تحت تاثیر قرار دهند. قبل از اینکه بتوانید از هر احساسی رها شوید باید با تمام وجود آن را حس کنید.

  5. به یاد داشته باشید که شما فقط این سه گزینه را دارید: خود را از موقعیت دور کنید، آن را تغییر دهید، یا آن را قبول کنید. این کارها باعث شادی می شوند؛ چسبیدن به ناراحتی هرگز شما را خوشحال نمی کند.

 

آیا تا به حال به دنبال آموزشی بودید که زندگی و کسب و کار را در کنار هم با موفقیت و رضایت پیش ببرید؟ دوره ای که در ابتدا ساخت لایف استایل، اصلاح باورهای نادرست و ساخت نگرش درست بیزینس را به شما آموزش دهد و سپس شما را برای ورود به عرصه ی جهانی بیزینس آنلاین آمازون آماده کند. با دوره پاراسل زندگی ابتدا می توانید لایف استایل و باورهای درست را بسازید و سپس با دوره آربی فروشندگی در وبسایت بزرگ آمازون را تجربه کنید و رسیدن به این دو هدف مهم با هم، در دوره متخصص فروش در آمازون به شما ارائه می شود.
 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۰/۰۷
حسین عزت خواه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی