دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی تخصصی ترین دوره آموزش فروش در آمازون به زبان فارسی میباشد که پلی برای شروع کسب درآمد ارزی و دلاری برای همه عزیزان هست

چرا تنظیم قوانین می تواند در تعادل زندگی و زندگی شخصی به شما کمک کند. در این مقاله به برخی از تصیه های مانی خوشبین، میلیاردر کارآفرین و سرمایه گذار املاک و مستغلات موفق ایرانی الاصل در آمریکا می پردازیم. توصیه هایی که به شما کمک خواهد نمود در تجارت و زندگی خود موفق تر شوید. رعایت چند قانون می تواند زندگی شما را روانتر پیش ببرد و به شما کمک می کند تا هر آنچه که برای شما مهم است پیش دهید.

کمی سرعت خود را کاهش دهید
یکی از بهترین راه ها برای ایجاد تعادل در زندگی ممکن است این باشد که کمی سرعت خود را کاهش دهید. استیون کووی، نویسنده کتاب معروف، "7 عادت افراد بسیار موثر"، می گوید: "بیشتر ما زمان زیادی را برای کارهای ضروری و زمان کافی را برای موارد مهم صرف می کنیم." با توجه به اینکه چند نفر هر روز وقت زیادی را در محل کار خود برای خاموش کردن آتش صرف می کنند، ممکن است حق با کاوی باشد. بعد از مدتی که در تجارت بودید، می آموزید که همه چیز اضطراری نیست. با کمی سرعت، می توانید برای تصمیم گیری صحیح وقت بگذارید. حتی می توانید متوقف شوید و لحظه ای برای نه گفتن وقت بگذارید. متوجه می شوم که بعضی اوقات نمی توانم مسئولیت دیگری را به عهده بگیرم و باید نه بگویم. شما هم می توانید همین کار را انجام دهید.  به یاد داشته باشید، فقط 24 ساعت در روز وجود دارد. بعد از هفت ساعت خواب، شما باید ساعت بیداری خود را به کار، وقت خانوادگی و سایر موارد تقسیم کنید.
همچنین کمک می کند تا نه تنها برخی از قوانین تنظیم شود بلکه تا حد امکان به آنها پایبند باشید. به عنوان مثال، اگر کسی در مورد تنظیم جلسه در آخر هفته با من تماس بگیرد ، من مودبانه به او در مورد قانون خود یادآوری می کنم که آخر هفته کار نکنم، مگر اینکه یک مورد اضطراری بزرگ باشد - پس ما وقت ملاقات را در طول هفته تعیین کردیم.

مثال دیگر یکی از قوانین خودپایداری من، همه چیز در مورد چگونگی حفظ نمایندگی و هویت و بله، پول شما نیز هست. با کمال تعجب ، من دریافتم که این قانون با چند زمینه زندگی همپوشانی دارد و شما می توانید آن را به طور گسترده ای اعمال کنید.

پول دیگران را سرمایه گذاری نکنید مگر اینکه شغل شما باشد
من اکنون به قانونی پایبند هستم که سرمایه گذاری برای دیگران را قبول نمی کنم. در عوض ، من انفرادی پرواز می کنم. این طور نیست که دوست ندارم به دوستان ، خانواده و سرمایه گذاران دیگری که می شناسم کمک کنم. فقط این که گاهی اوقات به وقت و تلاش احتیاج دارد که همیشه ندارم و سردردهایی که ترجیح می دهم از آنها جلوگیری کنم. به همین دلیل مردم به شما هشدار می دهند که پول دیگران را سرمایه گذاری نکنید مگر اینکه شغل شما باشد.
من خودم و با پول خودم شروع به سرمایه گذاری کردم. سپس، در حدود سال 2005، بسیاری از دوستانم، همراه با دوستان خود، شروع به گفتگو کردند ، "شما اینقدر پول بدست می آورید، عالی کار می کنید، فراری می خرید، با رولزرویس رانندگی می کنید. چرا ثروت خود را تقسیم نمی کنید؟ " بنابراین ، فکر کردم، چرا آنها را وارد نمی کنم؟ حدود 10 نفر بودند، از جمله دوستان و خانواده، که با من وارد شدند و سرمایه گذاری کردند. اما هر چقدر که دوست داشتم این افراد خوب کار کنند، باز هم به توجه زیاد نیاز دارد سرمایه گذاری به زمان و حوصله نیاز دارد. مردم دائماً از طریق ایمیل از من می پرسیدند از جمله اینکه چرا من هنوز پول آنها را دو برابر نکرده ام و یا اینکه چقدر می توانند درآمد کسب کنند و اغلب آنها انتظارات زیادی داشتند و هنگامی که از آنها هزینه مدیریت برای پرداخت هزینه اضافی که قرار داده بودم درخواست کردم، آنها شکایت کردند. من چیزهایی مانند این را شنیدم ، "شما 100 میلیون دلار ارزش دارید و یک رولزرویس رانندگی می کنید  و از من هزینه می گیرید؟" من به آنها می گفتم ، "این یک معامله تجاری است، من می خواهم همه کارها را به درستی انجام دهم  و وقتم را صرف املاک می کنم."

 

مقاله پیشنهادی: مانی خوشبین میلیاردری که از شکست نترسید

مانی خوشبین

 

وقتی پول شخصی را برای سرمایه گذاری می گیرید، در مسئولیت های امانت داری، شریک می شوید
با گذشت زمان، متوجه شدم که خیلی دردناک است و دوباره به سرمایه گذاری خود پرداختم. حقیقت این است که، در حالی که قصد شما کمک به مردم است، هنگامی که با پول سر و کار دارید، می تواند به عنوان یک مسئولیت نیز تبدیل شود. این به این دلیل است که وقتی پول شخصی را برای سرمایه گذاری می گیرید و مسئولیت های امانت داری، شریک می شوید و باید به آنها پاسخ دهید. به طور کلی ، آنها خوشحال بودند ، اما در این مورد ، من یک شریک داشتم که به همه افراد گروه ایمیل می زد و هزینه من را زیر سوال می برد و از من می پرسید که چرا این املاک آنطور که انتظار داشت یا آنقدر که من گفتم بالا نرفت می تواند بالا برود پاسخ ساده است: سرمایه گذاری یک علم دقیق نیست. من بهترین کاری را که در توان داشتم انجام می دادم و نیتم همیشه خوب بود. من بیرون نبودم تا کسی را پیچ کنم - این کسی نیست که من هستم.
من یک وضعیت ناخوشایند داشتم که در آن به کسی کمک کردم تا پول زیادی بدست آورد ، اما هنگامی که آنها بخش عمده ای از آن را در سرمایه گذاری دیگری از من سرمایه گذاری کردند ، سرمایه زیادی را از دست دادند. آنها از من بسیار ناراحت بودند ، اما من نمی توانستم به آنها یا شخص دیگری تضمین کنم که معامله ای بی عیب است. من سابقه فوق العاده ای در موفقیت دارم، اما عالی نیست. هیچ سرمایه گذاری نمی تواند هر بار موفقیت را تضمین کند. در پایان ، آنها هنوز از سرمایه گذاری اولیه خود درآمد کسب کردند اما نه آنچنان که امید داشتند .

زندگی متعادلی برای خود بسارید
هدف از یک زندگی متعادل این است که نه تنها در مورد تجارت خود بلکه در مورد خانواده ، خانواده بزرگ ، سرگرمی ها ، کارهای خیرخواهانه و اوقات "من" احساس خوبی داشته باشید. اگر می توانید وقت انجام همه این کارها ، بعلاوه برخی ورزش ها را برای متناسب نگه داشتن ذهن و بدن خود پیدا کنید ، به یک زندگی متعادل رسیده اید. اما همانطور که همسرم می گوید ، "این آسان نیست و ما هنوز در حال کار بر روی آن هستیم."
وقتی جوان هستید، ممکن است روی یک هدف و تنها یک هدف متمرکز باشید اما هرچه رشد می کنید و زندگی شما گسترش می یابد ، چیزهای بیشتری در زندگی شما اهمیت پیدا می کنند. اگر همه نیازهای خود را تشخیص ندهید و تلاش زیادی کنید تا جنبه های مختلف زندگی خود را در آن بگنجانید و متعادل کنید ، احتمالاً پشیمان خواهید شد.
به خاطر داشته باشید که ثروتمند بودن در زندگی همیشه به داشتن بیشترین پول اشاره نمی کند بلکه در عوض به بیشترین استفاده از زندگی اشاره دارد. این از یافتن تعادل شما حاصل می شود.
 

برای مطالعه مقالات بیشتر با ما در سایت عزت خواه دات کام  همراه باشید

 

فعالیت در آمازون و کسب درآمد دلاری، جز اهداف افراد بسیاری می باشد که تمایل دارند با آزادی از المان زمان و مکان کسب درآمد کنند. با دوره آربی، آموزش گام به گام فروش در آمازون می توانید این هدف را محقق سازید. همچنین از داخل ایران طبق روشهایی می توانید در آمازون فروشنده شوید. ( لیست کشورهای مورد تایید وبسایت آمازون).جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (دوره آنلاین فروش در آمازون)در ارتباط باشید .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی