دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی تخصصی ترین دوره آموزش فروش در آمازون به زبان فارسی میباشد که پلی برای شروع کسب درآمد ارزی و دلاری برای همه عزیزان هست

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

کسب درآمد بیشتر
خیلی از ما زمانی که دچار مشکل مالی می‌شویم و به‌دنبال دستیابی به هدف‌های مالی خود برای حل آن هستیم، ممکن است به این فکر کنیم که چگونه درآمد خود را افزایش دهیم. برای افزایش درآمد راه‌حل‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت وجود دارد. اگر شما قصد داشته باشید که مشکل مالی خود را برای کوتاه‌مدت حل کنید، شاید با داشتن یک شغل دوم این مشکل برطرف شود. اما اگر نیاز به درآمد بالای طولانی‌مدت دارید، پس باید به‌دنبال یک راه‌حل بلندمدت باشید. البته در هر دو حالت شما به درآمد بیشتری که مدنظرتان است، دست پیدا می‌کنید. با روی‌کار آمدن اینترنت، شما می‌توانید با کار در منزل یا به‌صورت آنلاین هم کسب‌درآمد کنید. پس در حال حاضر هزاران راه برای افزایش درآمد وجود دارد که می‌توانید آنها را امتحان کنید. در ادامه به چند راه برای افزایش درآمد اشاره خواهیم کرد.

بر سر حقوق خود مذاکره کنید
شاید بتوان گفت که سریع‌ترین راه برای افزایش درآمد، درخواست افزایش دادن میزان حقوقی دریافتی است. تفاوتی هم ندارد که شما در یک اداره مشغول به کار هستید یا در یک فروشگاه، شغل تمام وقت دارید یا نیمه وقت. می‌توانید به نزد رئیس خود بروید و از او تقاضای افزایش حقوق کنید. البته قبل از این کار باید یک برنامه‌ریزی مناسب داشته باشید. مثلاً شما برای پروژه اخیر شرکت تلاش زیادی را کرده‌اید و سبب شده‌اید که شرکت به پول خوبی دست پیدا کند. این می‌تواند یک دلیل خیلی خوب و قانع‌کننده باشد. در صورت مخالفت با این درخواست، رفتار حرفه‌ای داشته باشید و نظر آنها را بپذیرید. می‌توانید از آنها بپرسید که در چه صورتی می‌توانید انتظار افزایش حقوق را داشته باشید و از آن به بعد به همان شکل پیش بروید.

کسب درآمد

به صورت دورکاری کسب درآمد کنید
یکی دیگر از راه‌های مناسب برای کسب‌درآمد پیدا کردن شغلی است که بتوانید از داخل خانه به آن بپردازید. شغل مورد نظر شما می‌تواند یک شغل نیمه‌وقت باشد یا کاری باشد که جایگزین شغل قبلی شما بشود. نکته مهم این نوع کسب‌درآمد این است که شما می‌توانید پول بیشتری ذخیره کنید چرا که خیلی از هزینه‌های جانبی شما مثل هزینه رفت‌وآمد حذف می‌شود. از سوی دیگر شما می‌تواند زمان آزاد بیشتری داشته باشید. البته شاید بهتر باشد که در ابتدای کار آن را در کنار شغل اصلی خود داشته باشید تا به مرور زمان روی آن تسلط کافی پیدا کنید. خیلی از شرکت‌ها نیز به‌دنبال کسانی هستند که بتوانند در ساعات آخر شب یا روزهای تعطیل برای آنها کار کنند، که این می‌تواند برای شما مزیت بزرگی بشمار برود.

به شکل پروژه‌ای کار کنید
این گزینه می‌تواند برای کسب‌درآمد سریع خیلی به کار بیاید. البته شاید با این کار به یک درآمد ثابت دست پیدا نکنید اما می‌توانید هر زمان که به پول نیاز پیدا کردید تا حدودی به این منبع درآمد امید داشته باشید. افرادی که به صورت پروژه‌ای کار می‌کنند می‌توانند طراح گرافیک، نویسنده، مترجم، تولید کننده فیلم یا مشاور باشند، یا خیلی از سمت‌های شغلی دیگر را داشته باشند. همین الان به این فکر کنید که چه مهارت‌هایی را دارید و چگونه می‌توانید از آنها برای به راه‌انداختن یک کسب‌وکار کوچک استفاده نمایید. اگر به این کار علاقه داشته باشید و برای بهتر شدن در آن تلاش کنید، به مرور زمان می‌توانید آن را به یک شغل تمام وقت تبدیل کنید.

وسایل بدون استفاده خود را برای فروش بگذارید
شاید تابه‌حال به این گزینه فکر نکرده‌اید اما یکی از راه‌های خیلی خوب برای کسب‌درآمد بیشتر همین گزینه است. همه ما وسایلی را داریم که دیگر به آنها احتیاجی نداریم یا هیچ‌وقت از آنها استفاده نکرده‌ایم. مثلاً شما کتابی را خریده‌اید و بعد از یکبار خواندن آن، دیگر به سراغش نرفته‌اید، می‌توانید آن را برای فروش بگذارید تا فردی که به‌دنبال آن کتاب است، بتواند آن را از شما خریداری کند. البته مطمئناً به این گزینه نمی‌توان به‌عنوان یک شغل درآمدزای همیشگی نگاه کرد اما اینکه بتوانید از وسایل بدون استفاده خود کسب‌درآمد کنید، می‌تواند خیلی جذاب باشد.

ارتقا شغلی پیدا کنید
یکی از راه‌های بسیار خوب برای افزایش درآمد به‌دست آوردن ارتقا شغلی است. با مدیریت شرکت، فروشگاه یا هر جایی که در آن مشغول به کار هستید، صحبت کرده و از او بخواهید که سمت شما را بنا بر دلایلی که ممکن است داشته باشید، بالا ببرد. شاید حتی بتوانید با توجه به تجربه‌ای که از شغل فعلی خود به‌دست آورده‌اید، در جای دیگری مشغول به کاری بشوید که بهتر از این شغل به نیازهای مالی شما پاسخ می‌دهد. مسئله‌ای که باید به یاد داده باشید این است که اگر به کاری که انجام می‌دهید، علاقه داشته باشید، می‌توانید خیلی راحت‌تر در آن پیشرفت کنید. زمانی که شما کار خود را بهتر انجام دهید و پیشرفت سریع‌تری در آن داشته باشید، مطمئن باشید که مدیریت آن را می‌بینید و خیلی زود به مراتب بالای شغلی دست پیدا می‌کنید. همیشه ارتقای سمت در هر کاری با افزایش حقوق همراه است.

کسب درآمد

کسب و کار جدیدی را به راه بیندازید
شما می‌توانید برای کسب‌درآمد بیشتر، کسب‌وکار خودتان را راه‌اندازی کنید. سعی کنید کاری را انتخاب کنید که به علایق شما نزدیک باشد. در عین حال این کسب‌وکار باید با مهارت‌های شما هم هماهنگی کامل داشته باشد. مثلاً می‌توانید یک بیزینس آنلاین را تجربه کنید. فروش در آمازون می‌تواند یکی از این کسب‌وکارهای آنلاین باشد. در حال حاضر آمازون بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی موجود در جهان است که بیش از دو میلیون فروشنده فعال دارد. شاید بتوان گفت که خیلی از فروشندگان اینترنتی در کنار این کسب‌وکار، شغل اصلی خود را هم حفظ کرده‌اند. خیلی از آنها هم به حد قابل‌توجهی از درآمد ازین طریق بیزینس جدید خود دست پیدا کرده‌اند و ترجیح دادند شغل قبلی خود را رها کنند. اگر شما هم به این نوع از کسب‌وکار علاقه‌مند هستید می‌توانید در دوره آربی شرکت کنید. این دوره به زبان فارسی است و تمام نکات مربوط به شروع کسب‌وکار اینترنتی فروش در آمازون را به کاربران خود آموزش می‌دهد.

مهارت‌های خود را افزایش دهید
یکی از راه‌های دیگر برای دستیابی به درآمد بیشتر، بالا بردن مهارت‌های فردی است. زمانی که شما مهارت‌های بیشتری داشته باشید، می‌توانید به راحتی به درآمد بالاتری دست پیدا کنید. شما این مهارت‌ها را می‌توانید از طریق تحصیل، شرکت در دوره‌های مختلف، به دست آوردن تجربه کاری یا هر روش دیگری به‌دست بیاورید. اگر شما تنها به شرایطی که درحال‌حاضر در آن قرار گرفته‌اید، اتکا کنید، هیچ‌وقت نمی‌توانید مهارت جدیدی را یاد بگیرد و پیشرفتی داشته باشید. پس همیشه سعی کنید به روز باشید و جدیدترین اطلاعات و مهارت‌های مربوط به رشته کاری خود را یاد بگیرید تا بتوانید از این طریق به درآمد بیشتری دست پیدا کنید.

شغل دوم پیدا کنید
از این گزینه می‌توان به‌عنوان آخرین راه حل یاد کرد چرا که در صورتی که در این راه پیش بروید، مجبور هستید زمان زیادی را به کار کردن اختصاص دهید. در این صورت شما باید در کنار شغل اصلی خود، این کار را هم داشته باشید و بدین ترتیب تایم زیادی برای استراحت و تفریح نخواهید داشت. بهتر است شغلی را به‌عنوان شغل دوم خود انتخاب کنید که بتوانید از طریق آن بیشتر از حقوق تعیین شده کسب‌درآمد داشته باشید. مثلاً کارهایی که می‌توانید در آنها انعام دریافت کنید، می‌تواند مناسب باشد. تدریس خصوصی دروسی که در آنها تبحر و تسلط کافی را دارید هم می‌تواند ایده خیلی خوبی باشد، چرا که شما می‌توانید کنترل بیشتری روی کار خود داشته باشید. اگر بتوانید شغلی دوم خود را به درستی انتخاب کنید، می‌توانید زمان استراحت بیشتری را داشته باشید.

فعالیت در آمازون و کسب درآمد دلاری، جز اهداف افراد بسیاری می باشد که تمایل دارند با آزادی از المان زمان و مکان کسب درآمد کنند. با دوره آربی، آموزش گام به گام فروش در آمازون می توانید این هدف را محقق سازید. همچنین از داخل ایران طبق روشهایی می توانید در آمازون فروشنده شوید. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/rb) در ارتباط باشید.

مقاله پیشنهادی: فلسفه و رویکرد آمازون از زبان جف بزوس

منبع: ezzatkhah.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۹ ، ۰۹:۲۳
حسین عزت خواه

آمازون
در حال حاضر افراد زیادی در قسمت‌های مختلف آمازون مشغول به کار می‌باشند. صرفنظر از تعداد ساعات کاری، نوع استخدام و حقوق، موارد و مزایایی برای کارکنان درنظر گرفته شده است که در زیر به آنها می‌پردازیم.

مزایای خدمات درمانی در آمازون
خدمات درمانی آمازون شامل بیمه چشم پزشکی، دندانپزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی می‌شود. افرادی که این نوع خدمات شامل حالشان می‌شود، خودشان و همسرشان می‌توانند تحت حمایت درمانی و دارویی قرار بگیرند. برنامه حمایتی کارکنان، خدمات ارجاعی که در کنار خدمات مالی و قانونی ارائه می‌شوند را هم شامل می‌شود. همچنین برای افراد دارای معلولیت هم برنامه‌های بلندمدت و کوتاه‌مدتی در نظر گرفته شده است. با کار کردن در آمازون شما می‌توانید همیشه از این خدمات درمانی بهره‌مند گردید.

در آمازون می‌توانید مرخصی داشته باشید
لازم است بدانید که آمازون مرخصی‌های زیادی را به کارمندان خود می‌دهد. کارمندان می‌توانند به دلیل حسن انجام کار مرخصی بگیرند که همین امر سبب می‌شود تا کار خود را بهتر انجام دهند. کارمندانی هم که به صورت فصلی کار نمی‌کنند و زمان کاری آنها بیش از 20 ساعت در هفته است، می‌توانند در طول هر روز مرخصی بگیرند. آمازون به این دسته از کارمندان که فصلی کار نمی‌کنند و بیشتر از 20 ساعت در هفته مشغول به کار هستند، مرخصی با حقوق می‌دهد.

طرح پس انداز در کنار سهام کارکنان در آمازون
آمازون برای کارکنان خود یک طرح پس انداز اجرا می‌کند. تخفیفات زیادی نیز برای کارکنان آمازون قرار گرفته است. کارکنان آمازون تعدادی از سهام خود آمازون را هم دریافت می‌کنند. پس به معنای واقعی کلمه هیچ چیزی برای نگرانی وجود ندارد.

آمازون

پرداخت کمک هزینه جا به جایی توسط آمازون
مزایای شغلی آمازون ارائه کمک هزینه‌های جابجایی برای تعدای از موقعیت‌های شغلی را هم شامل می‌شود. این شرکت با یک سرویس جابجایی توافق کرده است تا اطمینان حاصل کند که کارمندانش به خاطر چنین مسائلی دچار استرس نمی‌شوند. ارائه دهنده این سرویس حتی در زمینه پیدا کردن یک مکان مناسب برای زندگی هم به شما کمک می‌کند. البته این موارد به موقعیت شغلی فرد در شرکت بستگی دارد. حتی در زمینه اسباب‌کشی هم آمازون خدماتی را ارائه می‌دهد. این سرویس حتی جابه‌جایی اتومبیل شما را هم شامل می‌شود. همچنین مکانی را برای نگهداری وسایل شخصی به شما خواهند داد. برای پیدا کردن محل اقامت مناسب هم تورهای اجاره‌ای در اختیار کارمندان قرار می‌گیرد. فرقی نمی‌کند این خدمات در زمینه ارائه پارکینگ، تمیزکاری یا موارد مربوط به آب و برق باشد، آمازون همواره به شما کمک خواهد کرد. بنابراین، اگر شما نمی‌دانید که به آمازون بپیوندید یا نه، حتماً نکات فوق را با دقت مطالعه نمایید. کار در آمازون همواره مزایای زیادی را برای شما خواهد داشت.

کسب و کار آمازون
از آنجایی که آمازون بزرگترین فروشگاه اینترنتی در زمینه کسب‌و‌کار الکترونیکی بشمار می‌رود، می‌تواند بیشترین میزان بازدیدکننده را به صفحه شما بیاورد. این بازدیدکنندگان مجموعه‌ای از خریداران هستند که آماده خرید می‌باشند. برخلاف بازدیدکنندگان گوگل که معمولاً مرورگرها و پژوهشگران هستند، آمازون می‌تواند خریداران را جذب نماید. تعداد بازدید از صفحه جزئیات محصول در آمازون 15 درصد می‌باشد که رقم بالایی بشمار می‌رود و معمولاً 3 تا 5 برابر دیگر سایت‌های تجارت الکترونیک می‌باشد. این بدین دلیل است که معمولاً افرادی که به آمازون می‌آیند با هدف خرید وارد این سایت می‌شوند. البته برای اینکه بیشتر این ترافیک را به صفحه محصول خود ببرید، باید مطمئن شوید که لیست محصول خود را به خوبی نوشته‌اید.

عنوان محصول در آمازون
یکی از دو بخش بسیار مهم در صفحه جزئیات محصول، بخش عنوان محصول می‌باشد. به کمک این بخش شما به بازدیدکنندگان می‌گویید که محصول شما چیست. برای اینکه بتوانید خریداران زیادی را جذب کنید باید یک عنوان مناسب داشته باشید. این عنوان در عین کوتاه بودن لازم است که مفهوم مورد نظر شما را به خوبی برساند. ثبت یک عنوان مناسب باید یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها در هنگام شروع کسب‌وکار شما در آمازون باشد. چرا که یک خریدار تنها با این بخش است که می‌تواند محصول شما را پیدا کرده و انتخاب نماید. برای داشتن یک عنوان خوب نیاز است که نهایت دقت را در هنگام نوشتن آن داشته باشید. در دوره آربی که به زبان فارسی تهیه شده است، این مبحث به‌طور کامل توضیح داده شده و تمام جزئیات لازم در اختیار شما قرار گرفته است.

قرار دادن عکس محصول در آمازون
یکی دیگر از بخش‌های بسیار مهم در آمازون، انتخاب عکس برای محصول است. شاید حتی بتوان گفت که عکس، بیشتر از هر چیز دیگری می‌تواند مشتریان را به سمت محصولات شما جذب نماید. به همین دلیل نیز لازم است که زمان بیشتری را برای این قسمت صرف کنید تا عکس‌های با کیفیت‌تری را برای محصول خود قرار دهید. برای جذب خریداران به صفحه خود آن هم در سایتی که میزان بازدید از آن 15 درصد می‌باشد، صرف زمان و تلاش برای تولید عکس با کیفیت یکی از مهم‌ترین کارها می‌باشد. نکته مهم در این بخش این است که سایت آمازون یکسری قوانین مخصوص به خود را دارد که باید آنها را رعایت کرد. اگر شما هم به‌دنبال داشتن عکس خوب هستید می‌توانید به دوره آربی بپیوندید. در چندین قسمت از دوره استاد حسین عزت خواه روش‌های تهیه عکس مناسب و با کیفیت را آموزش داده‌اند.

برنامه Amazon Business
برنامه Amazon Business که بازار مخصوص مشتریان تجاری است، در حال حاضر در ایالات متحده، انگلستان و آلمان در دسترس است. این برنامه به فروشندگان آنلاین این فرصت را می‌دهد تا محصولات خود را به‌طور عمده به شرکت‌های مختلف و همچنین دانشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، سازمان‌های دولتی و غیردولتی به فروش رسانده و از این طریق کسب‌وکار خود را رونق بخشند. در حقیقت برای شروع هر کسب‌وکاری نیاز به خرید یکسری الزامات است که برنامه Amazon Business می‌تواند مشتریان با تعداد بالای سفارشات را جذب کند. به همین دلیل نیز در ادامه به اهمیت بازار عمده فروشی B2B خواهیم پرداخت.

آمازون

روش استفاده از برنامه Amazon Business
آمازون شرایطی را برای فروشندگان آنلاین به وجود آورده است که می‌توانند محصولات خود را به صورت جداگانه به مشتریان تجاری به فروش برسانند. برای استفاده از این شرایط نیاز به پرداخت هزینه اضافی نمی‌باشد. در ادامه به چند ویژگی می‌پردازیم که باید زمانی که می‌خواهید حساب خود را به حساب فروش تجاری ارتقا دهید، در نظر بگیرید. 

نیازی به ساخت یک حساب فروشنده جدید یا یک صفحه فروش جدید نمی‌باشد. شما تنها باید یک سابقه فروش قوی داشته باشید. همانند حساب فروشنده‌ای که پیش‌تر استفاده می‌کردید و کالاهای موجود در آن، از بازار موجود برای برنامه فروش تجاری در آمازون استفاده نمایید. پس از تأیید توسط آمازون، لیست شما برای خریداران تجاری مورد تأیید قابل مشاهده خواهد شد. 
شما می‌توانید با تبلیغات حساب خود به عنوان فروشنده در آمازون، خریداران بیشتری را جذب کنید. تنوع، مشتری مداری و داشتن کیفیت بالا می‌تواند منجر به جذب مشتریان وفادار شود. اگر شما تنها یک حساب فروشنده Business دارید و Buy Box را هم در اختیار ندارید، مشتریان می‌توانند از طریق صفحه محصولات پیشنهادی، میزان اعتبار شما را ببینند. زمانی که خریداران اعتبار بالای شما و نظرات مثبت ارائه شده را ببینند، به احتمال زیاد از شما خرید خواهند کرد. نکته مهمی که باید گفت این است که 82 درصد از تمام فروش‌هایی که در آمازون اتفاق می افتد، از طریق Buy Box است. 
با تکمیل کردن صفحه خود به عنوان فروشنده، مشتریان به اطلاعات بیشتری درباره شما دست پیدا می‌کنند. بنرها، نشان تجاری و دیگر جزئیات را می‌توانید برای مشتریان تجاری خود اضافه نمایید. این اطلاعات تنها برای این مشتریان قابل مشاهده است و در بخش Seller Central قابل مشاهده نمی‌باشد. 
هزینه‌ای که آمازون به عنوان هزینه ارجاع از شما می‌گیرد، درصدی از فروش است که برای محصولات مختلف متفاوت است. در حالتی که شما به مشتریان تجاری خود محصولی را در حجم بالا به فروش می‌رسانید، هزینه‌ای که باید به آمازون بپردازید پایین‌تر از حالت معمول خواهد بود. رقم آن حدود 6 درصد است که بسیار پایین است. 
بسته‌بندی و ارسال توسط آمازون برای فروش به صورت تجاری هم در دسترس خواهد بود. به این ترتیب حمل‌ونقل سفارشات به‌طور مستقیم از انبارهای خود آمازون صورت می‌گیرد. 
فروشندگان آنلاین نیز به قیمت‌های فروشندگان Amazon Business دسترسی دارند. فروشندگان می‌توانند به صورت خرده یا عمده محصولات خود را در آمازون به فروش برسانند.
قیمت گذاری در سرویس تجاری آمازون
یک اشتباه رایج که در میان فروشندگان آمازون وجود دارد این است که تصور می‌کنند اگر قیمت گذاری پایین‌تری برای یک محصول داشته باشند، می‌توانند Buy Box را برنده بشوند. درست است که قیمت یکی از فاکتورهای مهم بشمار می‌رود اما تنها معیار ممکن نیست. به همین دلیل باید در قیمت گذاری دقت کافی را داشته باشید. قیمت‌گذاری شما برای فروش عمده می‌تواند به همان شکل خرده فروشی باشد یا در صورتی که بخواهید می‌توانید قیمت‌های جدیدی را قرار دهید.

دوست خوبم تلاش ما بر این است نقشی در موفقیت تو داشته باشیم. اگر شما دوست عزیز مشتاق یادگیری فروشندگی آنلاین در سایت آمازون هستید می‌توانید با مطالعه مطالبی که در صفحه دوره آربی ارائه شده است، مسیر درستی را انتخاب کنید. آموزش‌های دوره آربی شما را از صفر تا صد با نحوه فروش در آمازون آشنا می‌کند.

یکی از راه های کسب درآمد از اینترنت، فروشنده شدن در وبسایت بزرگ و جهانی آمازون می باشد که پتلانسیل بالا برای کسب درآمد 24 ساعته را برای علاقه مندان به بیزینس آنلاین فراهم کرده است. دوره جامع آربی، کامل ترین و بهترین تکنیک ها و نکات فروشندگی در آمازون را قدم به قدم آموزش می دهد و شما را برای تبدیل شدن به یک فروشنده تمام عیار در آمازون آماده خواهد کرد. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/rb) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن های دفتر پشتیبانی ایران : 03131311438 و 00989017261256 (واتساپ)

مقاله پیشنهادی: کسب درآمد از آمازون

منبع: ezzatkhah.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ خرداد ۹۹ ، ۱۰:۳۹
حسین عزت خواه

موفقیت در آمازون
فرض کنید 200 عدد از محصول خود را به انبار آمازون ارسال نمودید و منتظر هستید که فروش اتفاق بیفتد ولی در این حین شما باید کارهای دیگری هم انجام دهید تا این فروش سریع‌تر اتقاق بیفتد. مانند ساخت کمپین‌های تبلیغاتی، تبلیغات فیسبوک و... زمانی که اولین خرید برای محصول شما ثبت شود آمازون به صورت اتوماتیک آن محصول را برای مشتری ارسال می‌نماید و بعد از 20 روز سهم شما را پرداخت می‌کند. آمازون به صورت میانگین بین 15 تا 35 درصد مبلغ کل هر کالا را به عنوان دستمزد بر می‌دارد. برای مثال اگر محصولی که در آمازون به فروش می‌رسانید 100 دلار باشد، آمازون حدوداً بین 15 تا 35 دلار آن را به عنوان دستمزد بر می‌دارد و بعد از حدود 20 روز مابقی وجه به حساب شما واریز می‌شود.

فروش در آمازون

بعد از این که موجودی انبار شما از 500 به حدود 20 رسید شما می‌توانید مجدداً برای سفارش کالا به چین اقدام نمایید و همان پروسه را تکرار کنید. این کاری است که تمام فروشندگان در آمازون انجام می‌دهند. نزدیک به 90 درصد محصولات در آمازون به همین روش به فروش می‌رسند و 10 درصد مابقی برند هستند مانند الجی، مایکروسافت، اپل و... که محصولات خود را به صورت وندور در آمازون به فروش می‌رسانند که مبحثی کاملاً جدا است و ما در ابتدا به سراغ آن نمی‌رویم. فقط به سراغ محصولاتی می‌رویم که این امکان وجود دارد که آنها را به چین سفارش دهید و در کشورهایی که آمازون دارد به فروش برسانید. آمازون در 14 کشور دارای انبار می‌باشد.

فروشندگی در آمازون از ایران

فروش در آمازون و کسب در آمد از ایران

آیا شما باید در آمریکا باشید تا بتوانید محصول خود را در آمازون به فروش برسانید؟ 
لیست کشورهای مورد تأیید آمازون برای ساخت اکانت فروشندگی و افتتاح حساب بانکی در سایت عزت خواه دات کام وجود دارد. اگر در یکی از این کشورها زندگی می کنید و حساب بانکی یکی از این کشورها را دارید، می‌توانید به عنوان فروشنده در آمازون فعالیت کنید. ولی ممکن است خیلی از شما از ایران یا کشورهایی باشید که در این لیست قرار ندارد. به شما روش‌هایی معرفی می گردد که به چه شکل از کشورهایی که در آن لیست نیستند نیز بتوانید وارد آمازون شوید و کسب درآمد کنید.

استاد عزت خواه صاحب عنوان بهترین فروشنده در آمازون
استاد عزت خواه صمیمانه خواستار این هستند که هر کس که به فکر تجارت آنلاین است بتواند از این بستر بزرگ درآمد زایی در دنیا استفاده نماید. خیلی از افراد در مصاحبه‌ها از ایشان می‌پرسند چرا کاری که خودشان از آن کسب درآمد می‌کنند را به بقیه آموزش می‌دهند؟ ایشان به اصل فراوانی ایمان دارند و اصلاً اینگونه فکر نمی‌کنند که اگر چیزی را به کسی یاد بدهند، از درآمد و جایگاه ایشان کم می‌شود. در دنیا به شدت پول، نعمت و فراوانی وجود دارد و قرار نیست کسی جای فرد دیگری را بگیرد. هم اکنون 2 میلیون فروشنده در آمازون مشغول فعالیت هستند، در هر ثانیه 306 فروش اتفاق می افتد. چرا شما نتوانید سهم کوچکی از این فروش را داشته باشید؟ حتی اگر در طول روز به 10 یا 30 فروش هم برسید، بی شک زندگی شما عوض خواهد شد. پس استاد عزت خواه این اطلاعات را به اشتراک می‌گذراند و فوق العاده هم خوشحال می‌شوند اگر هر فرد سهمی از این بیزینس و درآمد داشته باشد و بتواند به عنوان یک سلر در آمازون فعالیت نماید و در نهایت به بست سلر یعنی فردی که در یک دسته بندی بیشترین میزان فروش را داشته، تبدیل شود. استاد عزت خواه از سال 2016 تا الان عنوان بست سلر در آمازون را دارا می‌باشند که عنوان مهمی در زمینه فروش و کسب درآمد در آمازون می‌باشد.

انواع اکانت در آمازون
برای ورود ابتدا در گوگل seller central amazon را سرچ نمایید. اگر از قبل در آمازون ثبت نام کردید که کافی است اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید. ولی چنانچه قبلاً ثبت نام نکردید باید Start selling را کلیک نمایید و اکانت خود را بسازید. دو نوع اکانت در آمازون وجود دارد. اکانت individual که لازم نیست برای ثبت نام آن به آمازون هزینه‌ای پرداخت نمایید ولی حداکثر می‌توانید 39 محصول را در ماه به فروش برسانید و اگر از عدد 39 بگذرد شما باید اکانت خود را به اکانت profssional تغییر دهید. یعنی زمانی که بیش از 39 محصول را به فروش برسانید باید اکانت profssional داشته باشید که ماهیانه 40 دلار برای این اکانت از شما هزینه دریافت می گردد‌. توجه داشته باشیدکه Amazon's  FBA با استفاده از هر دو نوع اکانت امکان پذیر است.

مزایای FBA و Prime در آمازون
روش FBA یعنی کل محصولات را به انبار آمازون ارسال می نمایید و آمازون همه کارهای بسته بندی و پست را انجام می دهد. چرا که زمانی که شما FBA را انجام می‌دهید، محصول شما در وبسایت آمازون به prime تبدیل می‌شود که با سرچ prime amazon در گوگل متوجه خواهید شد که prime سرویسی است که آمازون به مشتریان ارائه می‌دهد و از آنها هزینه‌ای را به صورت سالیانه دریافت می‌کند و پست محصولات را در کمتر از 48 ساعت و به صورت رایگان برای مشتری انجام می‌دهد. یعنی زمانی که مشتری آمازون اکانت خود را به اکانت prime تغییر دهد، می‌تواند اجناسی که prime می‌باشد را در کمتر از 48 ساعت با شیپینگ رایگان دریافت نماید که باید ممبر شیپ آمازون را پرداخت نماید. این هزینه سالیانه 99 دلار می‌باشد که مشتریان آمازون آن را پرداخت می‌نمایند و از سودها و خدمات آن بهره مند می‌شوند.

فروشندگی در آمازون ازایران

زمانی که شما Amazon's FBA را انجام می‌دهید، محصول شما ناخودآگاه به یک محصول prime تبدیل می‌شود. یعنی حداکثر تا 2 روز این محصول به دست مشتری می‌رسد و در نتیجه فروش شما شاید 10 برابر شود زیرا یکی از مواردی که در خرید اینترنتی برای مشتری بسیار مهم است، این می باشد که خیلی سریع سفارش خود را دریافت نماید. prime به مشتری این قابلیت را می‌دهد که محصول خود را سریع و رایگان دریافت نماید. پس مشتری بیشتر محصولاتی را انتخاب می‌کند که prime هستند و در حالتی دیگر محصولاتی انتخاب می‌شوند که FBA  هستند. پس کاری که بهتر است انجام دهید این می باشد که از ابتدا FBA را انجام دهید. حال اگر شما در ابتدا تجربه‌ کافی ندارید و سرمایه لازم برای ساخت اکانت profssional را هم ندارید می‌توانید با اکانت individual شروع کنید تا زمانی که به حدی از درآمد برسید. سپس زمانی که تصمیم  به ساخت هر کدام از اکانت ها گرفتید روی آن کلیک نمایید و اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید. مراحل آن ساده می‌باشد و مانند ثبت نام در فیسبوک و... باید اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید. فقط دقت داشته باشید که برای وارد نمودن حساب بانکی، آدرس و... باید طبق لیست کشورهای مورد تأیید آمازون باشد. زمانی که شما در یکی از کشورهای مورد تأیید آمازون زندگی می‌کنید و یک حساب بانکی معتبر و مورد تأیید آمازون در آن کشور را دارید که می‌توان از آن حساب واریز و برداشت را انجام داد، شماره موبایل و آدرس آن کشور را نیز دارید، می‌توانید در آمازون فروشنده شوید. حتی برای مثال اگر در کانادا زندگی می‌کنید می‌توانید محصولات خود را در آمازون آمریکا به فروش برسانید و هیچ مشکلی ندارد. 
از ایران به چه طریق می‌توان در آمازون فعالیت کرد؟
روش اول : افتتاح حساب بین المللی در یکی از کشورهایی که آمازون آنها را قبول دارد. می‌توانید با استفاده از شرکت‌های که در داخل ایران این سرویس را برای شما انجام می‌دهند، حساب بانکی همراه با یک کردیت کارت تهیه کنید و سپس در آمازون ثبت نام نمایید. شما باید با تحقیق و بررسی خود این کار را انجام دهید. در گوگل افتتاح حساب بین المللی را سرچ نمایید و بررسی‌های لازم را انجام دهید. دو نکته‌ای که حتماً باید از آن شرکت‌ها بپرسید این است که حساب بانکی قابلیت واریز و برداشت و کار با آمازون را داشته باشد. همچنین در لینک کشورهای مورد تأیید ذکر شده است که این حساب بانکی باید قابلیت اتصال به درگاه پیونیر یا هایپر والت را داشته باشد که در همان لیست مشخص گردیده که هر حساب بانکی نیازمند اتصال به کدام درگاه می‌باشد. اگر آن شرکت‌ها این اطلاعات را درباره حساب بانکی نمی‌دانستند اسم آن حساب را از آنها بپرسید و از help آمازون در این باره سؤال کنید. به آنها ایمیل بزنید و بگویید که شما یک حساب بانکی در یک کشور دارید ایا می‌توان با این حساب بانکی در آمازون به عنوان فروشنده فعالیت نمود و اگر از شما سؤال کردند در کدام کشور زندگی می‌کنید طبیعتاً باید نام همان کشوری که حساب بانکی آن را دارید، بگویید و هیچ وقت به آنها نگویید که از ایران هستید زیرا ایران جز لیست کشورهای مورد تأیید آمازون نمی‌باشد. لیست کشورهای مورد تأیید آمازون را همیشه قبل از هر اقدامی بررسی نمایید.

فعالیت در آمازون و کسب درآمد دلاری، جز اهداف افراد بسیاری می باشد که تمایل دارند با آزادی از المان زمان و مکان کسب درآمد کنند. با دوره آربی، آموزش گام به گام فروش در آمازون می توانید این هدف را محقق سازید. همچنین از داخل ایران طبق روشهایی می توانید در آمازون فروشنده شوید. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/rb) در ارتباط باشید.

مقاله پیشنهادی: فروش در آمازون

منبع: ezzatkhah.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ خرداد ۹۹ ، ۱۰:۳۲
حسین عزت خواه

فروش در آمازون
وقتی صحبت از استراتژی‌های فروش اینترنتی است، نمی‌توان آمازون را نادیده گرفت. بر اساس یک تحقیق که به تازگی انجام گرفته است، آمازون نزدیک به نیمی از فروش اینترنتی در آمریکا را به خود اختصاص داده است. این امر به خوبی نشان می‌دهد که چرا خرده‌فروشان کوچک و بزرگ از آمازون استفاده می‌کنند تا مشتریان بیشتری جذب نموده و فروش خود را افزایش دهند. اما فروش در آمازون به تنهایی به منزله موفقیت بیزینس شما نیست. از آنجا که تعداد زیادی فروشنده، کالاهای مشابه را در آمازون به فروش می‌رسانند، باید جزئیات مربوط به محصول خود را بهبود بخشید تا بتوانید در میدان رقابت باقی بمانید. برای اینکه فروش در آمازون برای شما تجربه‌ای موفقیت‌آمیز باشد، توجه شما را به این نکات جلب می‌نماییم.

کسب درآمد از آمازون

محصول مناسب را انتخاب نمایید
اگر قبلاً محصول خود را در بازارهای دیگر به فروش رسانده باشید، پس به احتمال زیاد درباره محصول خود آگاهی کامل دارید. اما اگر در مقوله فروش اینترنتی تجربه‌ای ندارید، انتخاب محصول مناسب می‌تواند چالش بزرگی باشد و باید درک خوبی از آن به دست آورید. حالت ایده‌آل این است که محصولی را بفروشید که خودتان به آن علاقه داشته باشید، از آن درک درستی داشته باشید و بتوانید به سؤالات مشتریان درباره آن پاسخ دهید. پیش از شروع به فروش محصول مورد نظرتان، حتماً تحقیق کنید تا مطمئن شوید برای آن محصول بازار خوبی وجود دارد. این یک نکته کلیدی در موفقیت فروشندگان آمازون است. قیمت کالا نیز اهمیت زیادی دارد. وقتی شما به عنوان فروشنده فردی در آمازون فعالیت می‌کنید، باید هزینه‌ای را برای هر محصول به آمازون پرداخت نمایید. در صورتیکه به عنوان فروشنده حرفه‌ای فعالیت می‌نمایید باید ماهانه مبلغی کلی را به آمازون پرداخت نمایید. همچنین آمازون مبلغی را به عنوان هزینه ارجاع از شما درخواست می‌کند. حداقل هزینه ارجاع بسته به محصول متفاوت بوده و از 0.40 دلار تا 1.25 متغیر است. حداکثر هزینه ارجاع نیز بین 7 تا 45 درصد قیمت محصول است. محصولات گران قیمت رتبه بالاتری را در لیست فروشندگان از آن خود می‌کنند. وقتی شما محصولات ارزان قیمت به فروش می‌رسانید، حداقل هزینه ارجاع می‌تواند بیشتر از هزینه ارجاع درصدی باشد.

فروش در آمازون

فروشندگان برتر آمازون درک خوبی از مدل تجارت خود دارند
این نکته آنقدر ابتدایی است که باعث تعجب است که بسیاری از فروشندگان در این مورد مرتکب اشتباه می‌شوند. این امر باعث می‌شود که نه تنها به سوددهی نرسند بلکه با ضرر نیز مواجه شوند. تعیین حاشیه سود اهمیتی کلیدی در کل عملکرد تجاری شما دارد. شما محصولات را به صورت عمده خریداری می‌نمایید و با سود آنها را به فروش می‌رسانید. اما بسیاری هزینه‌ها را باید از سود حاصل از فروش کسر کنید تا به سود واقعی برسید. هزینه‌های مربوط به عضویت در آمازون، ارسال، مواد بسته‌بندی، حمل و نقل، کالاهای مرجوعی، مالیات بر ارزش افزوده و دیگر هزینه‌ها را باید از قبل لحاظ نمایید. شما باید لیست دقیقی از این هزینه‌ها را تهیه نمایید تا بتوانید یک حاشیه سود مناسب ایجاد کرده و بدین وسیله به سود واقعی در فروش برسید. همچنین برای موفق شدن در بیزینس آمازون، باید درک دقیق و درستی از قوانین و مقررات آمازون داشته باشید تا بتوانید در چهارچوب این قوانین عمل نمایید. اگر از قوانین پیروی ننمایید، به احتمال زیاد حساب فروشندگی شما تعلیق یا بسته می‌شود و از فروش درآمازون منع خواهید شد.

تکنیک هایی درباره فروش آمازون

از امکانات تبلیغاتی مانند روز پرایم بهترین استفاده را ببرید
در طول سال آمازون چندین روز برای تخفیف در نظر گرفته است. یکی از این روزها جمعه سیاه است که در اصل مربوط به آمریکا است اما به تازگی در انگلستان نیز اجرا می‌گردد. روز پرایم نیز به همین ترتیب است. این تخفیفات منجر به افزایش چشمگیر در فروش می‌شوند. بنابراین حتماً برای آنها آمادگی داشته باشید، موجودی انبار خود را پر کنید و قیمت‌های رقابتی روی محصول خود بگذارید. همچنین حتماً برای فروش زیاد و خالی شدن موجودی انبارتان آمادگی‌های لازم را داشته باشید چون اگر موجودی شما صفر شود و شما سفارشی از سمت مشتری داشته باشید، این نکته به ضرر شما تمام خواهد شد.

به مشتریان توجه ویژه داشته باشید
فروش کالا به مشتریانی که از قبل جذب نموده‌اید و از بیزینس شما رضایت دارند بسیار ساده‌تر از جذب مشتریان جدید است. بسیاری از فروشندگان فراموش می‌کنند که باید بر سرمایه اصلی خود، یعنی مشتریان موجود، تکیه کنند. پس از فروش محصول، به مشتریان خود پیشنهادات و تخفیفات ویژه ارائه دهید تا همچنان مشتری شما باقی بمانند. این آسان ترین روش برای افزایش فروش است اما بسیاری از فروشندگان به آن توجهی نمی‌کنند. نکته دیگری که در این مورد حائز اهمیت می‌باشد این است که باید احتمال مرجوع شدن کالا توسط مشتریان را به حداقل برسانید. البته بازگشت کالا امری اجتناب‌ناپذیر بوده و صرف نظر از آنچه که در آمازون به فروش می‌رسانید، مطمئناً چند مورد مرجوعی خواهید داشت. مشتریان به دلایل مختلف کالاها را مرجوع می‌کنند. ممکن است به دلیل نقص محصول باشد، که این امر را باید با سازنده کالا مطرح نمایید و به آن رسیدگی کنید. اگر تعداد زیادی مرجوعی به این دلیل داشته باشید، باید از ادامه همکاری با آن سازنده صرف نظر نمایید. اما بسیاری مواقع مشتری کالا را پس می‌دهد چون درست متوجه ویژگی‌های محصول نشده است. بنابراین بسیار اهمیت دارد که شما توصیف جزئیات محصول را به دقت بیان نمایید. همچنین باید پیش بینی نمایید که مشتریان چه سؤالاتی درباره محصول از شما خواهند پرسید و برای پاسخگویی صادقانه به این پرسش‌ها آمادگی لازم را کسب نمایید.

فروش در آمازون

از FBA و  Buy Box استفاده نمایید
اگر به دنبال افزایش فروش خود در آمازون هستید، سریع‌ترین راه این است که از سرویس ارسال توسط آمازون (FBA) استفاده نمایید. این روش که توسط فروشندگان برتر آمازون استفاده می‌شود، بهترین راه برای این است که مشتریان محصول شما را ببینند و درنتیجه از رقبای خود پیشی بگیرید. این گزینه به شما این امکان را می‌دهد که از آمازون پرایم و تحویل رایگان Super Saver استفاده نمایید. 85 درصد از فروشندگانی که از FBA استفاده کرده‌اند شاهد رشد فروش کالاهای خود بوده‌اند. همچنین شما این امکان را خواهید داشت تا از طریق تنها یک حساب فروشندگی در آمازون، در کشورهای دیگر نیز کالای خود را به فروش برسانید. با این سرویس شما موجودی خود را به آمازون ارسال می‌نمایید و آنها مسئولیت همه چیز را از قبیل بسته‌بندی و ارسال برعهده خواهند گرفت. شما باید هزینه‌ای برای این کار پرداخت نمایید .پس از ملحق شدن به FBA، مرحله بعدی این است که Buy Box را برنده شوید.

بهترین روش های فروش در آمازون

هنگامی که یک مشتری محصول را به سبد خرید خود اضافه می‌کند و چندین فروشنده برای کالای مورد نظر یافت می‌شود، این گزینه در صفحه جزئیات محصول ظاهر می‌گردد. این امر شانس شما را برای فروش افزایش می‌دهد، به ویژه اگر محصول شما قیمت رقابتی داشته باشد. برای برنده شدن Buy Box شما نیاز دارید که چندین معیار مختلف را داشته باشید. آمازون آن دسته از فروشندگانی را انتخاب می‌کند که یک محصول مشابه را ارائه می‌دهند. معیارهای خاص شامل در دسترس بودن کالا (یعنی موجود باشد)، قیمت و عملکرد شما به عنوان فروشنده است. هرچند قیمت مهم است اما همیشه پایین‌ترین قیمت‌‌ها انتخاب نمی‌شوند. همچنین ارائه گزینه‌های ارسال متنوع نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. موارد ذکر شده می‌توانند شما را در تبدیل شدن به فروشنده برتر در آمازون یاری رساند. اما در دوره ارزشمند آربی که توسط استاد حسین عزت‌ خواه ارائه شده، نکات ظریف زیادی در مورد فروش در آمازون ذکر شده است که شما را در رسیدن به اهداف مالی یاری می‌رساند.

امروزه فروش محصول در آمازون، به یکی از روش‌های مطمئن کسب درآمد از اینترنت تبدیل شده است که به کمک آن می‌توانید فارغ از زمان و مکان به این فعالیت جذاب مشغول شوید. البته آموزش فروش در آمازون نیز یکی از موارد مهمی است که حتماً باید به آن توجه کنید. چون اگر بدون مربی وارد این مسیر شوید، شکست شما دور از انتظار نخواهد بود. لذا با تهیه نمودن دوره آربی براحتی می توانید وارد این بیزینس جهانی شوید و به دلار کسب درآمد کنید. تمامی آموزش های این دوره بصورت فارسی و برای اولین بار توسط جسین عزت خواه داده شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن های دفتر پشتیبانی ایران : 03131311438 و 00989017261256 (واتساپ).

ادامه مطالب را در مقاله بیایید با آمازون ثروتمند بشویم - ایسنا بخوانید.

منبع: EZZATKHAH.COM

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ خرداد ۹۹ ، ۱۴:۲۳
حسین عزت خواه