دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی تخصصی ترین دوره آموزش فروش در آمازون به زبان فارسی میباشد که پلی برای شروع کسب درآمد ارزی و دلاری برای همه عزیزان هست

جلب توجه مشتری
بازاریابان در دنیای همیشه متصل و غنی از اطلاعات امروز با چالشی عظیم روبرو هستند: مغز یک مشتری می تواند قبل از خستگی فقط اطلاعات زیادی را در خود نگه دارد. دامنه توجه یک فرد به طور اجتناب ناپذیری کم است و با انفجار اطلاعاتی که هر روز از طریق دستگاه های شخصی در دست ماست ، بازاریاب های موبایل برای رسیدن و جذب مخاطبان خود با شانس های زیادی مبارزه می کنند.
طبق تعریف ، یک منبع محدود دارای ارزش است و آن را به یک ارز تبدیل می کند. این مفهوم اقتصادی که اقتصاد توجه نامیده می شود ، توجه انسان را به عنوان کالای کمیاب در نظر می گیرد زیرا شخص فقط مقدار زیادی از آن را دارد. علاوه بر این ، هرچه اطلاعات بیشتری در دسترس باشد ، توجه گرانتر نیز می شود .
تالس تیکسایرا ، دانشیار دانشکده تجارت هاروارد ، با علاقه به توجه اقتصادی ، تحقیقاتی را انجام داده و یافته هایی را در مورد نحوه استفاده از این منبع محدود منتشر کرده است. وی یک سختگیری علمی را ترویج می کند تا فرایندی قابل اعتماد و قابل تکرار را فراهم کند که به بازاریابان کمک می کند تا با مخاطبان خود ارتباط موثرتری برقرار کنند. مطالعات او بیشتر حول تبلیغات ویدئویی در هوا و آنلاین متمرکز بوده است ، اما یافته های وی مربوط به جلب توجه با استفاده از استراتژی های بازاریابی و نگهداری همه جانبه و تلفن های همراه مصرف کنندگان است ، جایی که توجه حتی بیشتر است .
Teixeira محاسبه کرده است که هزینه توجه از سال 1990 به هفت تا 9 برابر واقعی افزایش یافته است  و آن را به چشمگیرترین افزایش هزینه تجارت در 25 سال گذشته تبدیل کرده است. راه حل؟ تکسیرا از بازاریاب ها می خواهد که در نظر بگیرند که چگونه می توانند توجه خود را به روشی مقرون به صرفه جلب کنند.
چگونه بازاریابان می توانند توجه را به خود جلب کنند؟
بازاریابان می توانند توجه مصرف کننده را خریداری یا جلب کنند. وقتی بازاریاب ها هزینه تبلیغات تبلیغاتی را پرداخت می کنند ، می توانند پیام ، مکان و زمان آن را کنترل کنند. البته رسانه های پولی همه جا هستند ، اما شاید آشنا ترین نمونه آن تبلیغات تلویزیونی باشد. بازاریابی دیجیتال تعداد زیادی کانال جدید مانند تبلیغات اخبار فیس بوک ، جستجوی پولی (SEM) و موارد دیگر را معرفی می کند.
از طرف دیگر ، 83٪ از مصرف کنندگان نظرسنجی شده توسط Nielsen گزارش می دهند که به توصیه های دوست و خانواده اعتماد دارند و 66٪ نیز به نظرات مصرف کنندگان در فضای آنلاین اعتماد دارند. اینها اشکال رسانه یا بازاریابی کسب شده است. پیام ، مکان و زمان رسانه به دست آمده توسط بازاریابان کنترل نمی شود. این اتفاق زمانی رخ می دهد که افراد یا رسانه ها مانند سازمان های خبری نظرات خود را در مورد یک برند به اشتراک بگذارند. یک مثال عالی چالش سطل یخ ALS است. اگر مصرف کنندگان خودشان اطلاعات مربوط به یک مارک یا سازمان را به اشتراک می گذارند ، این برند توجه آنها را به خود جلب کرده است.
تیکسایرا در تحقیقات خود دو بعد توجه را در نظر می گیرد: شدت و مدت زمان. در حالی که شدت کیفیت توجه در مدت زمان مشخص است ، مدت زمان کمیت است. شدت و مدت زمان هر دو با بازاریابی بدست آمده در مقابل پولی تأثیر بیشتری دارند.

برای به حداکثر رساندن بازاریابی کسب شده، تیکسایرا بر دو ماده اصلی تأکید می کند:

محتوای با کیفیت بالا: محتوای ارزشمند برای کاربران با کلمات جلب توجه. این محتوا ارزش قابل توجهی را به صورت اطلاعات یا سرگرمی فراهم می کند.
توزیع موثر: تقسیم بندی. این توزیع به دست مشتریانی می رسد که به احتمال زیاد پیام بازاریابی را به اشتراک می گذارند.
رویکرد علمی داشته باشید
تیکسایرا به بازاریاب ها توصیه می کند که رویکردی علمی در مورد روند جلب توجه داشته باشند. مانند سایر کانالهای بازاریابی ، فرآیند قابل تکرار برای بازاریابی موبایل جلب توجه و حفظ آن است.

 

جذب مشتری


 پنج نکته برای کمک به بازاریابان در جلب توجه دارد:
1.  از نام تجاری بیش از حد برجسته خودداری کنید
با استفاده از تحقیقات علمی با استفاده از فناوری ردیابی چشم مادون قرمز ، تیکسایرا و همکارانش پیوسته دریافته اند که مردم دوست ندارند که مجاب شوند. واکنش خودکار و غریزی بیننده ، عقب نشینی از مارک های دارای مارک تجاری بسیار برجسته است. محققان مشاهده کردند که بینندگان به طور مداوم در لحظه ای که آرم های تجاری روی صفحه ظاهر می شوند ، از تماشای تبلیغات ویدیویی جلوگیری می کنند. علاوه بر این ، قرار گرفتن در معرض نام تجاری طولانی تر ، آرم های بزرگتر و آرم ها در مرکز صفحه همه منجر به کاهش دید می شود.
بنابراین چگونه بازاریاب ها می توانند با موفقیت مارک های خود را برای جلب توجه به نمایش بگذارند؟ Teixeira با استفاده از " تپش مارک " ، روشی برای بافت بدون سر و صدا تصاویر مارک دار در سراسر تبلیغ. انجام این کار میزان بازدید را تا 20٪ افزایش می دهد. 
2.  بلافاصله یک احساس عاطفی مثبت مانند شادی ایجاد کنید
بازاریابان سالهاست که اهمیت احساسات را در بازاریابی درک کرده اند و از آنجا که مصرف کنندگان امروزی به طیف وسیعی از مارک ها  و رقبای آنها دسترسی زیادی دارند، احساس مثبت بیشتر از هر زمان دیگری به فرآیند تبدیل و نگهداری اهمیت دارد. تیزیرا و همکارانش از طریق مطالعات مربوط به احساسات ناشی از احساسات دریافتند که وقتی صحبت از تبلیغات ویدیویی اینترنتی می شود ، " غافلگیری و شادی به طور موثر توجه را متمرکز کرده و بینندگان را حفظ می کند ." ایجاد یکی از این احساسات بلافاصله به حفظ توجه بیننده کمک می کند. ایجاد احساس شگفتی بسیار موثر است که پس از آن به سرعت شادی ایجاد می شود.
مردم مارک ها و اطلاعاتی را که با آنها ارتباط مثبت دارند احساس می کنند. این بدان معناست که اوج چشمگیر یا پایان غافلگیر کننده دیگر کافی نیست.
3.  یک غلتک زرهی احساسی بسازید
تیزیرا از طریق تحقیقات شناسایی چهره خود دریافت که "بینندگان اگر تجربه فراز و نشیب های احساسی را داشته باشند به احتمال زیاد به تماشای یک تبلیغ ویدیویی دیجیتال ادامه می دهند ." او این را به روند سازگاری انسانی مرتبط می داند. به عنوان مثال ، کودکی که یک آب نبات کامل دریافت می کند ، به طور محسوس احساس شادی کمتری نسبت به کودکی دارد که قطعات کوچک همان شیرینی را به صورت تکراری دریافت می کند. به عبارت دیگر ، تازگی داشتن آب نبات کامل به سرعت از بین می رود و باعث می شود احساس لذت کوتاه مدت شود.
برای پاسخگویی به این سازگاری ،Teixeira  از بازاریاب ها می خواهد که شادی را فراهم کنند و آن را از بین ببرند و سپس آن را پس دهند. "فیلم هایی که سطح شادی یا غافلگیری ثابت دارند ، بینندگان را برای مدت طولانی درگیر نمی کنند. تبلیغ کنندگان باید یک غلتک کوچک احساسی بسازند . ” ایجاد این چرخه بینندگان را قلاب می کند و احتمال توجه آنها را افزایش می دهد
4. مصرف کنندگان را غافلگیر کنید ، اما آنها را شوکه نکنید
اگرچه غافلگیرکردن بینندگان برای جلب توجه و تعامل مناسب هستند ، اما تیزیرا می گوید که شوکه کردن آنها مانع اشتراک دیجیتال است.
طبق گفته تکسیرا ، 90٪ تبلیغات ویروسی شوخ طبعی است. شوخ طبعی دو نوع است: ناب و تکان دهنده . در حالی که شوخ طبعی خالص، باعث مشاهده و به اشتراک گذاری می شود ، شوخ طبعی "تکان دهنده" فقط باعث افزایش مشاهده می شود.
5. بینندگانی را که پیام را به اشتراک می گذارند ، هدف قرار دهید
هنگامی که محتوای تبلیغاتی منافع شخصی آنها را تأمین می کند ، افراد محتوا را به اشتراک می گذارند. " آگاهانه یا نه ، فرستنده قصد دارد در این روند [به اشتراک گذاری محتوا] " سرمایه اجتماعی "بدست آورد . همزیستی تبلیغات ویروسی زمانی وجود دارد که مصرف کنندگان و تبلیغ کنندگان محتوا هر دو سود ببرند. "به نظر می رسد که در حالی که مردم را مجبور به تماشای یک آگهی می کنند ، همه احساسات است ، اما به اشتراک گذاشتن آنها مربوط به شخصیت فرستنده است."

بنابراین خواه مصرف کنندگان شما ایمیل شما را به دوستانشان ارسال می کنند ، یا پیام اخیر برنامه شما را که از ویژگی جدید جالب شما رونمایی می کند صحبت می کنند ، آنها این کار را انجام می دهند زیرا می دانند دوستانشان این کار را دوست خواهند.
استفاده از این پنج نکته برای اطمینان از توجه مشتری اولین قدم بزرگ در تبدیل مصرف کنندگان به محصولات یا خدمات یک برند است.

 

برای مطالعه مقالات بیشتر با ما در سایت عزت خواه دات کام همراه باشید

 

جهان همواره در حال تغییر است. همان گونه که در سال 2019 الی 2020 ویروس کرونا تاثیر بسیار منفی بر کل جهان داشت.  از این رو تکنولوژی نیز می تواند به ما بر سر مشکلات کمک کند. در این زمان تمامی افراد به خرید آنلاین محصولات مورد نیاز خود روی آوردند و بیش از هر چیز وبسایت آمازون نه تنها کمک بسزایی کرده است بلکه فروش خود را نیز چندین برابر کرد. شاید کمی عجیب باشد اما اگر شما نیز به عنوان فروشنده در وبسایت آمازون فعالیت نمایید، درآمد بسیار زیادی را کسب خواهید کرد. به همین جهت استاد حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین برای اولین بار دوره آموزشی آربی را به منظور نحوه انجام این کسب درآمد پر سود ارائه نمودند. در این دوره ارزشمند آموزش قدم به قدم فروش در آمازون برای فارسی زبانان ارائه شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) در ارتباط باشید .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی