دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی تخصصی ترین دوره آموزش فروش در آمازون به زبان فارسی میباشد که پلی برای شروع کسب درآمد ارزی و دلاری برای همه عزیزان هست

راه های ساده برای کسب درآمد از اینترنت

سه شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۱۸ ب.ظ

به سادگی از اینترنت کسب درآمد کنید
در این مقاله به برخی راه های کسب درآمد از اینترنت بدون نیازبه سرمایه اولیه می پردازیم.
وبلاگ نویسی را شروع کنید
وبلاگ نویسی یکی از ساده ارین و راحتترین راه هابرای مکسب درآمد از اینترنت می باشد.
در اینجا چند نکته موفقیت آمیز در زمینه وبلاگ نویسی آورده شده است تا مطمئن شوید افراد می توانند وبلاگ شما را پیدا کنند  و باز هم بازخواهند گشت. این مهم برای ایجاد موارد زیر است و وبلاگ خود را به یک سودآوری تبدیل می کنید.
شما باید محتوای مفید را به روشی جذاب تهیه کنید.
اگر وبلاگ شما خسته کننده باشد یا اطلاعات را در هرجای دیگر پیدا کنید، هیچ کس آن را نخواهد خواند. سعی نماییدکه شخصیت شخصی خود را در وبلاگ قرار دهید.
شما باید به طور منظم مطلب ارسال کنید.
مردم عطش مطالب جدید را دارند، بنابراین مطمئن شوید که به طور مداوم مقاله، فیلم یا هر چیز دیگری قرار می دهید. می توانید یک پست در روز یا سه پست در هفته داشته باشید. هرچه که هست، همان برنامه را حفظ کنید.
حداقل سعی کنید هفته ای یک پست، ویدیو یا سایر اشکال جدید را هدف قرار دهید.
اصیل باشید
بله، وبلاگ شما قرار است درآمد کسب کند. اما نمی توانید مرتباً زمینه های بازاریابی ایجاد کنید. روی محتوای مفید تمرکز کنید تا خوانندگان شما از شما مطلع شوند، به شما اعتماد کنند. سپس آنها به طور طبیعی بر روی تبلیغات شما کلیک می کنند و یا محصولاتی را که شما پیشنهاد می دهید خریداری می کنند. در این دوره از اینترنت و رسانه های اجتماعی، افراد به دنبال اصالت هستند.
در کمتر از یک ساعت می توانید یک وبلاگ راه اندازی کنید. اما با ایجاد خواننده زمان لازم است تا پول بدست آورید و فقط درصد کمی از این افراد در نهایت محصولات شما را خریداری می کنند.

 

راههای کسب درآمد از اینترنت


فیلم آنلاین و فعالیت در YouTube
آیا اخیراً ویدیوی YouTube تماشا کرده اید؟ این یکی از محبوب ترین وب سایت ها در جهان است، با بیش از 2 میلیارد کاربر و صدها میلیون ساعت ویدیو در هر روز.
برای کسب درآمد آنلاین می توانید از دسترسی YouTube استفاده کنید.
شما محتوای مفیدی ایجاد خواهید کرد - چیزی جذاب که مردم می خواهند آن را تماشا کنند.
شما باآگهی درآمد کسب می کنید. اولین قدم شما ایجاد یک حساب YouTube و شروع به بارگذاری فیلم ها است. سپس شما کسب درآمد در تنظیمات YouTube را فعال کنید. وقتی بینندگان بر روی آن تبلیغات کلیک می کنند ، حقوق دریافت می کنید.
می توانید از تلفن هوشمند یا دوربین فیلمبرداری ساده خود استفاده کنید. اما مطمئن شوید که نور مناسب است تا همه چیز در فیلم شما واضح و آسان دیده شود.
از پاک بودن صدا اطمینان حاصل کنید. شما نمی خواهید صدای تهویه مطبوع ، سر و صدای ساخت و ساز ، و یا حواس او را پرت کنید.
از نرم افزار ویرایش ساده مانند iMovie برای قرار دادن عناوین در ابتدای ویدیو و ویرایش هر نوع هک استفاده کنید.
مهمتر از همه ، به یاد داشته باشید که فیلم های شما می توانند ساده باشند. فقط محتوای مفید ارائه کنید و جذاب و جالب. محتوای خنده دار نیز کمک می کند.
و برای افزایش دامنه دسترسی به فیلم های خود ، حتماً آنها را در صفحه تجارت فیس بوک، توییتر، وبلاگ و سایر کانال های خود ارسال کنید. به مردم اطلاع دهید که اکنون در تجارت ویدیو هستید.
علاوه بر درآمد آگهی از فیلم های YouTube ، می توانید از کانال YouTube خود برای بازگشت بازدید به وب سایت خود استفاده کنید ، جایی که بازدید کنندگان می توانند بررسی محصولات شما را بخوانند ، روی تبلیغات وب سایت شما کلیک کنند یا حتی به لیست مشترکان ایمیل شما بروند - در اینجا شما می توانید با لیست ایمیل خود چندین فروش انجام دهید.
کسب درآمد از محصولات دیجیتالی
وقتی شما یک تجارت اینترنتی دارید ، لازم نیست که در مورد فروش محصولات فیزیکی باشد. در واقع، محصولات اطلاعات دیجیتال یکی از ساده ترین و سریع ترین راه های کسب درآمد هستند.
هیچ راهی برای ایجاد محصولات اطلاعاتی کم نیست ، اما محبوب ترین قالب ها عبارتند از:

  • صوتی: یک کنفرانس تلفنی ضبط شده ، مصاحبه ، دوره یا برخی دیگر از محصولات گفتاری است
  • ویدئو: یک وبینار ضبط شده ، یک نحوه انجام مصاحبه
  • متن: کتاب الکترونیکی ، نوعی کتابچه راهنما ، راهنمای سفر

در هر یک از این دسته ها ، به شرط جذاب و مفید بودن ، می توانید واقعاً خلاق باشید و از هر نوع و قالبی از محتوا استفاده کنید.
از هر راهی که این کار را انجام دهید ، درآمد منفعلانه است - پولی که هنگام خواب به دست می آورید زیرا این محصولات را برای فروش در وب سایت خود قرار می دهید و مشتری می تواند آنها را در هر ساعت از شبانه روز به صورت خودکار خریداری و بارگیری کند. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که به صورت دوره ای فروش را بررسی کنید تا ببینید چه موضوعات یا انواع محصولات بهترین فروش را دارند تا بتوانید از این محصولات بیشتر استفاده کنید.
ترفند هر تجارت آنلاین این است که مطمئن شوید در بازار سودآوری خوبی قرار دارید . بنابراین حتماً روندها را زیر نظر داشته باشید ، لیست های پرفروش را در سایت هایی مانند آمازون بررسی کرده و آنچه را که مردم در شبکه های اجتماعی در مورد آن بحث می کنند بررسی کنید.
نکته ای که باید به خاطر داشته باشید این است که لازم نیست فقط به یکی از این فرصت های تجارت الکترونیکی محدود شوید.
با یکی شروع کنید و آن را ادامه دهید. سپس در صورت امکان ، جریان های درآمدی جدید اضافه کنید. این درآمد شما را رشد می دهد و اطمینان حاصل می کند که در صورت شروع یک تجارت به سمت جنوب ، چیزی برای پس گرفتن دارید.

 

برای مطالعه مقالات بیشتر با ما در سایت ezzatkhah.com همراه باشید.

 

یکی از راه های کسب درآمد از اینترنت، فروشنده شدن در وبسایت بزرگ و جهانی آمازون می باشد که پتلانسیل بالا برای کسب درآمد 24 ساعته را برای علاقه مندان به بیزینس آنلاین فراهم کرده است. دوره جامع آربی، کامل ترین و بهترین تکنیک ها و نکات فروشندگی در آمازون را قدم به قدم آموزش می دهد و شما را برای تبدیل شدن به یک فروشنده تمام عیار در آمازون آماده خواهد کرد. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/rb) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن دفتر پشتیبانی ایران : 00989302222413 (واتساپ) (لیست کشورهای موردتاییدآمازون)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی