دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی تخصصی ترین دوره آموزش فروش در آمازون به زبان فارسی میباشد که پلی برای شروع کسب درآمد ارزی و دلاری برای همه عزیزان هست

۳ مطلب در دی ۱۳۹۹ ثبت شده است

جف بزوس و فروشگاه همه چیز آمازون

در حالی که بسیاری از ما با یک قسمت از بازی Friends در پس زمینه Airwalks خود را شروع می کردیم ، بزوس در حال طراحی یک طرح بزرگ بود که نحوه خرید مردم را برای همیشه تغییر می داد. او آن را "فروشگاه همه چیز" نامید ، جایی که با استفاده از قدرت هنوز اینترنت استفاده نشده ، مردم می توانستند تقریباً هر چیزی را خریداری کنند. بیست سال بعد ، فروشگاه همه چیز میلیارد دلار در سراسر جهان کسب می کند و با نام Amazon.com نامگذاری می شود.
چه چیزی ایده ای را که در یک گاراژ بلویو کاشته شده بود به یکی از موفق ترین مشاغل امروزی تبدیل کرد؟ وقف ، نوآوری و 7 عادت هوشمندانه که می توانید برای پرورش موفقیت شرکت خود استفاده کنید.

1.  بر روی مشتریان تمرکز کنید
جف بزوس در همان اوایل فهمید که مزیت تجارت آنلاین در اندازه گیری رفتار مشتری است. در طول سال ها ، آمازون دائماً ویژگی هایی را به منظور ایجاد خوشحالی در مشتریان خود به کار می برد که به نوبه خود فروش شرکت را تقویت می کند.
به عنوان نمونه به بررسی کتاب Amazon.com نگاه کنید. آمازون علی رغم دریافت سرزنش از ناشران ، مشتریان را تشویق می کند که افکار خود را ارسال کنند ، حتی اگر این افکار انتقادی یا منفی باشند. مشتریان دوست داشتند بینش خود را به اشتراک بگذارند و نظر دیگران را نیز بخوانند و اکنون ، بررسی ها یکی از جنبه های مورد اعتماد بهترین بستر تجارت الکترونیکی مدرن است.
هسته اصلی رضایت مشتری تجاری خود را ایجاد کنید. بی وقفه به دنبال چیزی باشید که باعث می شود مشتریانتان لبخند بزنند و بر اساس نیازهایشان نوآوری کنید.

 

جف بزوس

 

2.  صرفه جویی را تمرین کنید
اگرچه از نظر جغرافیایی فاصله چندانی با دفاتر شیک سیلیکون ولی نداشت ، اما آمازون کار خود را در یک فضای ساده و کاربردی در ایالت واشنگتن آغاز کرد و در بازاری با حداقل حاشیه فعالیت کرد. صرفه جویی در خون آمازون است و به نظر می رسد این شرکت به تمرکز روی مهمترین موارد: مشتریان و ادامه نوآوری کمک می کند.
صرفه جویی برای آمازون به چه معناست؟ برای افراد مبتدی ، کارمندان هزینه بلیط پارکینگ خود را می پردازند ، میان وعده در دفترخانه رایگان نیست و هنگام مسافرت ، کارمندان در اتاق های دو نفره اسکان می کنند. به طور کلی ، آمازون جایی نیست که کارمندان روزهای آرامی را با طوفان مغزی روی قهوه سپری کنند. هنجار کار طولانی ، سخت و هوشمندانه است ، بدون هیچ گونه مصالحه در هر یک از این سه.
گاهی موفقیت نیازی به شرایط خاصی ندارد. رد مطالعه تجمل گرایی می تواند نوآوری های ناب ایجاد کند و تمرکز شرکت را بهبود بخشد.

3.  قوانین خود را تنظیم کنید
جلسه داخلی بدون پاورپوینت چیست؟ خوب ، در آمازون ، این کار با یک بحث کتبی شروع می شود. هرکسی که می خواهد ایده جدیدی را مطرح کند ، ابتدا باید تفکر خود را در یک سند 6 صفحه ای بیان کند. قبل از تصمیم گیری ، دست اندرکاران از جمله خود بزوس باید برای خواندن و تشریح آن وقت بگذارند.

قانون دیگری که بزوس معرفی کرده تیم دو پیتزا است: هیچ تیمی نباید آنقدر بزرگ باشد که نتوانید با دو پیتزا به آن غذا دهید. به گفته بزوس ، گروه های بزرگتر بهره وری کمتری دارند ، بنابراین شرکت در مأموریت خود برای شادتر ساختن مشتریان خود به 10 واحد یا تعداد کمتر وابسته تقسیم می شود که برای منابع (و نه پیتزا) رقابت می کنند.

4.  برای بلند مدت فکر کنید
بزوس آمازون را با در نظر گرفتن یک بازی طولانی شروع کرد - یک بازی که به معنای پذیرش ضررهای کوتاه مدت بود که همه نمی فهمیدند.
کتاب الکترونیکی را در نظر بگیرید. هنگامی که کتاب های الکترونیکی برای اولین بار وارد بازار شدند ، بیشتر ناشران آنها را با قیمت های متناسب با نسخه های چاپی خود فروختند. اما بزوس پیش بینی کرد که قیمت طولانی مدت آنها در حدود 10 دلار باشد و فروش آنها را با قیمت 9.99 آغاز کرد. در ابتدا ، این تصمیم در ازای هر کتاب الکترونیکی حدود 5 دلار ضرر به همراه داشت ، اما هنگامی که قیمت در نهایت کاهش یافت ، آمازون قبلاً به کتاب الکترونیکی تبدیل شده بود. با این استراتژی شگفت آور ، او همچنین پایه و اساس یکی از بزرگترین موفقیت های شرکت ،Kindle  را بنا نهاد.
از تصمیم گیری نترسید که ممکن است در حال حاضر پسندیده نباشد اما در آینده پاداش های شما را بدست خواهد آورد.

5.  آن را به خطر بیندازید
قبل از آنکه ایده بزرگ در گاراژ بلویو عملی شود ، جف بزوس شغل مطمئنی در صندوق های سرمایه گذاری داشت. با این حال ، او آن را ترک کرد ، در گاراژ والدینش مستقر شد و پس انداز خود را برای ساخت واقعیت فروشگاه همه چیز ریخت. و موثر واقع شد.
امروز، آمازون با این فرض عمل می کند که خطر ارزش پاداش دارد. این روش منجر به ایجاد flop هایی مانند مزایده های آمازون شده است ، بخشی که به راحتی نمی تواند با نگهداری eBay در بازار رقابت کند ، اما همچنین باعث خرید 1 کلیک با موفقیت آمازون می شود. برای حمایت از فرهنگ ابتکار و کار ، بزوس جایزه "Just Do It" را ایجاد کرد ، هم به کارمندانی که تلاش کردند و موفق شدند و هم به کسانی که تلاش کردند و شکست خوردند. پیام اصلی این است که ریسک کردن بیش از ترس برای حرکت ترجیح دارد.
خطرات ارزش خطر را دارند. نیمی از زمان ، شما شکست خواهید خورد ، اما وقتی این ابتکار عمل به پیروزی منجر شود ، ممکن است بزرگ و جسورانه باشد.

6.  اجازه دهید داده ها تصمیم بگیرند
ممکن است تعجب کنید که Amazon.com به عنوان یک فروشگاه کتاب شروع به کار کرد. انتخاب اولیه محصول از نظر بزوس اتفاق خوشبختی نبود ، بلکه نتیجه یک نگاه طولانی به واقعیت های سخت بود.
هر جنبه از تجارت و رفتار مشتری بسیار قابل اندازه گیری است ، بنابراین بزوس خواستار این است که همه تصمیمات بر اساس این اطلاعات باشد. جلسات مربوط به حکایت های مشتری نیست ، بلکه بیشتر صفحات اکسل است که با معیارهای مربوطه پر شده است.
قبل از برقراری تماس ، با داده ها مشورت کنید. انسانها می توانند اشتباه کنند ، اما اعداد هرگز دروغ نمی گویند.

7.  گرسنه بمانید
متوقف کردن یادگیری ، تکامل و نوآوری ممکن است ماده اصلی موفقیت باشد. آمازون کار خود را با کتاب آغاز کرد ، اما زودتر از آنکه بتوانند موسیقی ، فیلم ، وسایل الکترونیکی و اسباب بازی ها را تسخیر کنند ، جایگاهی در آن بازار پیدا کردند. بعداً کیندل آمد و با آن جایگاه خود را بدست آوردند. هم اکنون نیز خدمات آمازون به طور کامل در معرض دید بسیاری از مصرف کنندگان قرار دارد. آیا می دانید خدمات وب آمازون خدمات محاسبات ابری را به مشاغل بزرگ ، دولت ایالات متحده و حتی ناسا ارائه می دهد؟

 

وبسایت آمازون


تبدیل شدن به یک بازیکن زنده در چنین زمینه های مختلف ، هرگز از نشستن بزوس و راضی بودن از کالاهای قبلاً برداشت نشده حاصل نمی شود. برعکس ، او معتقد است که هیچ کالایی و خدماتی وجود ندارد که آمازون قادر به فروش آن نباشد. به زودی ، این شرکت ناوگان تحویل خود را خواهد داشت ، به یک ناشر و یک شرکت رسانه ای تبدیل می شود ، گوشی های هوشمند می سازد و حتی ممکن است حتی خدمات چاپ سه بعدی را نیز ارائه دهد. از نظر بزوس ، آینده مملو از فرصت و اختراع است  و او برای تمام آنچه که به ارمغان می آورد گرسنه است.
راه موفقیت با نارضایتی هموار شده است. هرگز وضع موجود را نپذیرید و نگویید ، "من به اندازه کافی کار کردم." در عوض ، به جستجوی پتانسیل و تحریک رشد ادامه دهید.
روش منحصر به فرد جف بزوس در بلندمدت اندیشیدن و ریسک پذیری هوشمند ، آمازون را به شرکتی تبدیل کرده است که امروز هست ، شرکتی که قوانین خود را می نویسد و هر دقیقه تکامل می یابد ، حتی یک مورد که درآمد سالانه 75 میلیارد دلاری دارد. آن را از بنیانگذار آمازون بگیرید: به مشتری توجه کنید ، گرسنه بمانید ، صرفه جو باشید و شاید یک نگاهی به گاراژ بیندازید. اگر به ماشین های چمن زنی و سطل های رنگی نگاه کنید ، ممکن است پر از پتانسیل باشد.

 

برای مطالعه مقالات و ویدیوهای بیشتر، سایت ezzatkhah.com  را دنبال نمایید.

ما انسان ها همواره در ذهن خود به آینده روشن و البته غیر قابل پیش بینی فکر می کنیم. چه اقدامی را باید انجام دهیم که در آینده نزدیک موفق شویم؟ چطور می توان پیش بینی کرد ؟
هنگامی که حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین در سال 2015 به عنوان بهترین فروشنده محصولات خود در وبسایت آمازون تبدیل شد، هیچ گاه نمی توانست وضعیت فعلی خود را پیش بینی کند. اما با تلاش های شبانه روزی و آزمون و خطاهای بسیار زیاد توانست به کسب درآمد فوق العاده در وبسایت آمازون بپردازد. اما او همزمان برای فارسی زبانان برای اولین بار نحوه کسب درآمد دلاری از آمازون را آموزش می دهد. این آموزش در دوره آربی گردآوری شده که البته همواره آپدیت می شود. ما فارسی زبانان نیز می توانیم هم اکنون آینده روشن و البته نزدیک خود را با بیزنس آمازون بسازیم. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ دی ۹۹ ، ۱۱:۵۰
حسین عزت خواه

10 راهکار برای جذب مشتری بیشتر
به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک ، همیشه در جستجوی مشتری های جدید هستید. حتی اگر یک مشتری اصلی وفادار ایجاد کرده باشید ، مشتریان جدید کلیدی ترین مقیاس تجاری شما برای طولانی مدت هستند. واقعیت این است که مشتریان تکراری می توانند دور شوند یا در شرایط سخت سقوط کنند و هزینه های کمتری انجام دهند.
شما باید اطمینان حاصل کنید که تجارت شما همیشه مرتبط و مورد توجه مشتریان جدید است. هجوم مشتریان مختلف به شما کمک می کند خدمات مشتری را ثابت نگه دارید و تجارت و محصولات خود را نوآورانه نگه دارید. افراد جدید شما را بر روی انگشتان خود نگه می دارند و منابع جدیدی برای درآمد کسب و کار به ارمغان می آورند.
اگر درآمد شروع به کند شدن یا راکد شدن می کند ، وقت آن است که شما چند روش جدید و خلاقانه برای بازاریابی تجارت خود به مشتریان جدید ارائه دهید. اما قبل از اینکه ما تاکتیکی در مورد چگونگی دقیق انجام این کار داشته باشیم ، لازم است کمی مکث کنید و ابتدا این کارها را انجام دهید:
مشخص کنید که به دنبال جذب چه نوع افرادی هستید
روند خرید مشتری ایده آل خود را درک کنید. اهداف سه ماهه و سالانه را برای تعداد مشتریان جدید مورد نیاز خود تعیین کنید. مشخص کنید که چه میزان منابع (بودجه ، زمان و غیره) را می توانید برای جذب مشتری جدید اختصاص دهید
با افراد در بازار هدف خود در کانال های اجتماعی / ارتباطی مورد نظر خود (جستجو ، رسانه های اجتماعی ، پیام کوتاه ، ایمیل و ...) به طور فعال درگیر شوید.
مطمئناً ، اگرچه انجام کافی و دقت در مورد موارد فوق برای موفقیت استراتژی جذب مشتری شما بسیار حیاتی است ، اما به شما نمی گوید که چگونه مشتریان جدید را قلاب کنید. اما ما خواهیم کرد!

 

جذب مشتری

 

10  نکته خلاقانه برای جذب سریع مشتری جدید
چه شغل جدیدی باشید و چه چندین سال است که فعالیت می کنید ، احتمالاً جذب مشتری بیشتر اولویت اصلی شماست. اگر در تهیه راه های جدید برای جذب مشتری بیشتر و افزایش درآمد مشکل دارید ، در اینجا چند نکته ذکر شده است:

1.  با مشاغل دیگر شریک شوید
شما قبلاً می دانید که باید مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید ، اما پس از آن چه؟ پاسخ بسیار ساده است:
مکان های دیگری را پیدا کنید که به همان مشتری خدمت می کنند. لیستی از موسسات خرده فروشی ، مارک های سبک زندگی و موسسات خیریه یا تجاری را که مشتری ایده آل شما از آنها پشتیبانی می کند ، تهیه کنید. در مورد ایجاد مشارکت به آن تجارت نزدیک شوید.
به آنچه مشتریان فعلی آنها را ارائه می دهید ، برسید. به عنوان مثال ، اگر یک بار ورزشی دارید ، ممکن است با یک فروشگاه خارج از منزل یا کمپینگ شریک شوید تا با خرید چند کوپن پیش غذا رایگان به محل خود اضافه کنید. اگر یک مربی شخصی هستید ، با بوتیک یک طراح محلی شریک شوید و یک جلسه آموزش رایگان با خرید یک مورد خاص مد را ارائه دهید. بازاریابی را طراحی کنید و مدارک فیزیکی ایجاد کنید که باید توسط مشتریان استفاده شود تا از این معامله استفاده کنید.
و در اینجا متوقف نشو وقتی مشتری خود را از مشارکت خود جذب می کنید ، به روشی برای تبدیل مشتری در هنگام بازدید از او نیاز دارید. برای این منظور ، می توانید کارت های پانچ ، کارت های تخفیف عضویت یا کوپن ها را برای بازدید مجدد دوم امتحان کنید.

2.  رویدادهای حضوری برگزار کنید
شناختن افرادی که در آنجا زندگی می کنند راهی عالی برای ایجاد و نگهداری مشتریان جدید است. ورزشگاه ها می توانند تمرینات عمومی یا کلاس های یوگا را در پارک برگزار کنند. آرایشگاه ها می توانند مدل های نمایشی انجام دهند و از داوطلبان مدل مو درخواست کنند.
هنگامی که رویداد خود را میزبانی می کنید ، اطمینان حاصل کنید که مکانی برای بازدیدکنندگان برای ثبت نام در مجالس رایگان در طول برنامه در نظر گرفته اید. هنگام جمع آوری اطلاعات ، به افراد اطلاع دهید که کوپن ها را از طریق ایمیل یا آدرس خانه نیز ارسال می کنید. یک هشتگ ویژه برای رویداد خود ایجاد کنید و یک مسابقه در شبکه های اجتماعی برگزار کنید تا مشتریان جدید را درگیر بازاریابی آنلاین خود کنید.

3.  تخفیف ارائه دهید (یا بهتر از این ، چیزی را به صورت رایگان هدیه دهید!)
به عنوان مثال اگر صاحب سالن بدنسازی هستید ، چرا یک آزمایش رایگان برای مشتریان جدید ارائه نمی دهید تا بتوانید آنها را به مشتری وفادار در خط تبدیل کنید؟
ارائه خدمات به صورت رایگان در ازای توصیف مشتری نیز روشی موثر برای جلب مشتری بیشتر است. فقط بخاطر بسپارید که بیشتر از آنچه توانایی پرداخت هزینه جدا کردن را دارید ، پول یا وقت اختصاص ندهید.

4-  به مشتریان فعلی انگیزه دهید تا از طرف تجارت خود طرفداری کنند
همه ما این ضرب المثل قدیمی را می دانیم که به دست آوردن مشتری جدید هزینه بسیار بیشتری نسبت به حفظ مشتریان فعلی شما دارد  و گرچه این موضوع همچنان درست است ، مشتریان فعلی شما بیش از یک روش ارزش دارند: آنها همچنین می توانند با انتشار اخبار مربوط به شرکت خود به دوستان و خانواده و شبکه اجتماعی گسترده آنها ، به شما در ایجاد تجارت جدید کمک کنند.
بازاریابی دهان به دهان بهترین راه برای ایجاد سر و صدا در کسب و کار شما است. در حالی که بسیاری از مشتریان این کار را به صورت طبیعی انجام می دهند ، اما این یک واقعیت است که بیشتر آنها در عوض بدنبال چیزی می گردند. بنابراین ، در مورد راه اندازی یک برنامه معرفی مشتری ، ارائه محصولات یا خدمات رایگان یا با تخفیف در ازای افرادی که مشتریان جدیدی را به راه شما می فرستند ، فکر کنید.

5-  به روش های دیگر مشتریان فعلی را تشویق کنید
با دادن معاملات ویژه یا قیمت "فقط اعضا" به مشتریان خوشحال خود بازگردید. شب های قدرشناسی مشتری را برگزار کنید و عکسهای آنها را با صدای فریاد یا پروفایل در رسانه های اجتماعی ارسال کنید.
مهم است که مشتریان خود را بشناسید و نقاط عطف را نیز با آنها جشن بگیرید. کارتهای تولد یا کارتهای تعطیلات را برای آنها و یکی برای دوستتان تخفیف ارسال کنید. جذب مشتری جدید به معنای این است که خود و تجارت خود را با روش های جدید در آنجا قرار دهید. وقتی در مناطق ناشناخته شعبه می گیرید ، احتمالاً مشتری جدیدی خواهید داشت.

6. کمپین های تولید شده توسط کاربر را اجرا کنید
یکی از راه های ایجاد خلاقیت واقعی در کانال های اجتماعی شرکت شما ، اجرای یک کمپین تولید شده توسط کاربر (UGC) است ، مانند یک مسابقه عکس یا بهترین نظرات مسابقه که در آن به مشتریان جایزه می دهید که بیشترین پسندیدن یا اشتراک گذاری در پست هایشان را دارند.
کمپین های UGC برای پرورش مشتریان فعلی و غیرمستقیم قرار گرفتن در معرض مشاغل شما در مقابل مشتریان احتمالی جدید ، بدون هیچ هزینه ای عالی هستند. با خرید پست های پشتیبانی شده در فیس بوک ، می توانید کمپین UGC خود را بیشتر تبلیغ کنید.

7.  میزبان جلسات جامعه باشید
گروه های جلسه همیشه به دنبال مکان های جدید برای دور هم جمع شدن هستند. اتاق کنفرانس خود را ارائه دهید یا فضای اتاق را به گروه های کوچک تقسیم کنید.
باشگاه های کتابخوانی به خصوص دوست دارند در مکان هایی که می توانید غذا یا قهوه تهیه کنید ، گردهم آیید. گروه های مادر ممکن است از ملاقات در یک سالن بدن سازی یا یک رستوران دوستانه برای کودکان لذت ببرند. در هنگام ملاقات اعضای گروه به آنها تخفیف دهید. اگر آنها محصولات شما را دوست دارند ، احتمالاً باز خواهند گشت - حتی قبل از جلسه بعدی.

 

جذب مشتری بیشتر

 

8.  خیرخواه باشید
کوپن و خدمات ارائه دهید ،سپس ، بخواهید در ازای کوپن در این رویداد شرکت کنند. حتماً شخصی را که در قرعه کشی یا حراج خدمات شما را برنده می شود ، شخصاً دعوت کنید تا از کوپن استفاده کند. آنچه را که می توانند در محل کار شما انتظار داشته باشند توضیح دهید. توجه شخصی شما احتمال مراجعه به آنها را بیشتر می کند.
گزینه دیگر این است که در غرفه ها یا میزهایی به عنوان اسپانسر در امور خیریه در دسترس باشید تا افراد بیشتری را مجاب به آزمایش محصول شما کند. برای برنامه ریزی کارمندان با برنامه خود بازی کنید و ببینید چه تعداد از اعضای تیم خود را می توانید با خود بیاورید. اگر مشتریان جدید بالقوه ببینند که شما از هدف خاصی حمایت می کنید ، احتمالاً در آینده مارک شما را بیشتر انتخاب می کنند.

9. با افراد جدید آشنا شوید
تعجب آور نیست که شبکه سازی لیستی از روشهای جذب مشتری جدید را تهیه می کند. هرچه افرادی که بیشتر در مورد محصول و خدمات شما اطلاعاتی دارند ، افراد بیشتری می توانند مشتری بالقوه باشند. اما این یک پیچ و تاب است: فقط مالکان و مدیران نیستند که باید در آنجا صحبت کنند و در مورد تجارت شما صحبت می کنند ، بلکه افرادی هستند که برای شما کار می کنند.
بنابراین از کارمندان خود بخواهید که شبکه را برای شما انجام دهند. برای یافتن مشتری های احتمالی خود مدتی را در برنامه کاری خود اختصاص دهید. برای ارتقا تجارت خود ، آنها را به کنفرانس ها بفرستید. 

10.  آنچه می دانید به اشتراک بگذارید
آیا تابحال شنیده اید که یک نویسنده درباره کتاب خود صحبت کند یا فیلم تور کنسرت پشت صحنه را تماشا کرده باشد؟ بعد از آن ، به خصوص بعد از دیدن همه آنچه در آن است ، از کار این هنرمند لذت بیشتری برده اید؟ ما اینطور فکر کردیم!
اگر یک رستوران اداره می کنید ، دستورالعمل معروف کیک شکلاتی خود را در آنجا تهیه کنید. اگر یک سالن ورزشی کوچک را مدیریت می کنید ، فیلم هایی از روال معمول طراحی شده توسط مربیان خود را به اشتراک بگذارید. فیلم بسازید ، وبلاگ بنویسید ، عکس بگیرید ، سعی کنید کسب و کار خود را در آنجا به اشتراک بگذارید و اطلاعات خود را در فضاهای محلی مانند مجلات غذا یا برنامه های خبری به اشتراک بگذارید. اطلاع دادن به مردم در مورد چگونگی انجام کارهایی که انجام می دهید باعث می شود سرمایه گذاری بیشتری روی خدمات یا محصول شما انجام شود.
در آخر، اندازه گیری هزینه جذب مشتری خود را شروع کنید. چه از طریق رسانه های اجتماعی و چه فعالیت های آفلاین سعی در افزایش مشتری خود دارید ، مهم این است که بتوانید ارزیابی کنید که آیا این تلاش های بازاریابی بهترین نتیجه را می دهد یا خیر و اینها برای کسب و کار شما اصلاً موثر نیستند. 
به طور خلاصه CAC به شما می گوید که جذب مشتری جدید برای شما چقدر هزینه دارد. خوشبختانه محاسبه آن با استفاده از صفحه گسترده نسبتاً آسان است. کافیست تمام هزینه های فروش و بازاریابی خود را در یک بازه زمانی مشخص گرفته و تقسیم بر تعداد مشتریان جدیدی کنید که در همان بازه زمانی خریداری شده اند.
 

برای مطالعه مقالات بیشتر با ما در سایت ezzatkhah.com همراه باشید.

 

یکی از راه های کسب درآمد از اینترنت، فروشنده شدن در وبسایت بزرگ و جهانی آمازون می باشد که پتلانسیل بالا برای کسب درآمد 24 ساعته را برای علاقه مندان به بیزینس آنلاین فراهم کرده است. دوره جامع آربی، کامل ترین و بهترین تکنیک ها و نکات فروشندگی در آمازون را قدم به قدم آموزش می دهد و شما را برای تبدیل شدن به یک فروشنده تمام عیار در آمازون آماده خواهد کرد. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/rb) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن دفتر پشتیبانی ایران : 00989302222413 (واتساپ) (لیست کشورهای موردتاییدآمازون)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ دی ۹۹ ، ۱۱:۳۳
حسین عزت خواه

چه چیزی برای موفقیت صاحبان مشاغل کوچک و کارآفرینان مهم است؟
•    دانش
•    مهارت
•    استعداد
با این حال، بسیاری از رقبا ویژگی های مشابه شما را دارند. کلید پیروزی در رقابت و دستیابی به موفقیت ذهنی است و در نگرش فرد منعکس می شود ، کاملاً توسط فرد کنترل می شود و به پول نقد نیاز ندارد. این علاوه بر تجارت - در ورزش ، هنر و سیاست - در بیشتر تلاش های بشر صدق می کند.
این 12 ویژگی نگرش می تواند شما را در یک ذهنیت مناسب برای دستیابی به موفقیت کارآفرینی قرار دهد.
به تجارت خود اشتیاق داشته باشید
کار باید سرگرم کننده باشد. اشتیاق شما به شما کمک می کند تا لحظات سخت را پشت سر بگذارید و افراد را ترغیب کنید که برای شما کار کنند و می خواهند با شما تجارت کنند. اشتیاق را نمی توان آموزش داد. وقتی کم می شود ، همانطور که مطمئناً در مواقع دشوار نیز اتفاق خواهد افتاد ، کمی آرام باشید. خواه یک ساعت باشد یا یک هفته ، از تمام دلایلی که شروع به کار کرده اید و اینکه دوست دارید رئیس خود باشید ، فهرست نویسی کنید. این باید اشتیاق شما را تجدید کند.
نمونه ای از قابلیت اطمینان را مثال بزنید
 مردم به افراد قابل اعتماد اعتماد دارند و می خواهند در فرهنگ صداقت برای آنها کار کنند. در مورد مشتریان نیز همین امر صدق می کند.

 

نگرش


انعطاف پذیر باشید
مسلم است که برنامه ها و استراتژی های شما با گذشت زمان تغییر خواهد کرد. این انعطاف پذیری برای تغییر سریع یک مزیت ذاتی کوچک نسبت به تجارت بزرگ است. با این وجود ، صرف نظر از فشار برای سود فوری ، در ارزش های اصلی سازش نکنید.
نگذارید ترس از شکست مانع شما شود
شکست فرصتی برای یادگیری است. همه چیز مساوی است ، سرمایه داران خطر پذیر ترجیح می دهند پول را در شخصی که در تأسیس شرکت تلاش کرده و شکست خورده است سرمایه گذاری کنند تا فردی که هرگز تلاش نکرده است.
به موقع تصمیم بگیرید
اشکالی ندارد که از شهود خود استفاده کنید. برنامه ریزی و فکر خوب است. اما اهمال کاری باعث از دست رفتن فرصت می شود.
دارایی اصلی شرکت شما هستید
مراقب خودت باش. سلامت شما از گرانترین ماشین آلات یا نرم افزارهای رایانه ای برای این شرکت ارزشمند است. لازم نیست بین خانواده یا شرکت خود ، بازی یا کار انتخاب کنید. سلامتی خود را برای تعادل و انرژی حفظ کنید ، که به نوبه خود باعث افزایش دید ذهنی شما می شود.
منیت خود را تحت کنترل داشته باشید
سود خود را نگیرید و آنها را صرف اسباب بازی های گران قیمت کنید تا دیگران را تحت تأثیر قرار دهید. برای نیازها یا فرصت های غیر منتظره صندوق جنگ بسازید. این همچنین به معنای شنیدن ایده ها و پیشنهادهای جدید است ، هر چقدر هم که دیوانه به نظر برسند.
ایمان داشتن
شما باید به خود ، به شرکت خود اعتقاد داشته باشید و موفق باشید. این اعتماد به نفس در مورد کارمندان ، مشتریان ، سهامداران ، تأمین کنندگان و همه افرادی که با آنها سر و کار دارید مسری است.
به اشتباهات خود اعتراف کنید
شما باید دائماً تلاش کنید تا کارمندان خود را متقاعد کنید که اشکالی ندارد - حتی لازم است - اظهار نظر صادقانه آنها را انجام دهید حتی اگر در تضاد با نظر رئیس باشد. فقط یک بار ذکر آن یا قرار دادن آن در بیانیه ماموریت ، برای اکثر مردم کاهش نخواهد یافت.
اخلاق کاری قوی را حفظ کنید
کارمندان شما از شما پیروی می کنند. این امر همچنین به شما کمک می کند تا با پیشی گرفتن از رقابت ، به ویژه هنگامی که محصول یا خدمات شما بسیار مشابه است ، رقابت خود را شکست دهید.
از عقب نشینی سریع بازگردید
مطمئناً هنگام ایجاد کسب و کار فراز و نشیبهای زیادی به وجود خواهد آمد. از شکست ها بیاموزید و ادامه دهید. شما نمی توانید گذشته را تغییر دهید.
به صورت دوره ای از منطقه راحتی خود خارج شده و چیز مهمی را دنبال کنید
بسیاری از اوقات در اجرای تغییر مورد نیاز در فناوری ، افراد ، مأموریت ، رقابت و غیره احساس راحتی نخواهید کرد تا شرکت و شما شخصاً رشد کنید ، گاهی اوقات مجبورید از منطقه راحتی خود خارج شوید.
بسیاری از کاستی های سازمانی و رهبری را می توان با نگرش های خوب توصیف شده در بالا برطرف یا کاهش داد. همه را می توان آموخت به جز اشتیاق ، که از درون می آید. برای برنامه ریزی منظم در مورد این ویژگی ها ، از برنامه پرمشغله خود وقت صرف کنید. شما ممکن است از عمل الهام گرفته باشید.
 

برای مطالعه مقالات بیشتر با ما در سایت عزت خواه دات کام  همراه باشید

 

فعالیت در آمازون و کسب درآمد دلاری، جز اهداف افراد بسیاری می باشد که تمایل دارند با آزادی از المان زمان و مکان کسب درآمد کنند. با دوره آربی، آموزش گام به گام فروش در آمازون می توانید این هدف را محقق سازید. همچنین از داخل ایران طبق روشهایی می توانید در آمازون فروشنده شوید. ( لیست کشورهای مورد تایید وبسایت آمازون).جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/rb) در ارتباط باشید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ دی ۹۹ ، ۱۵:۰۱
حسین عزت خواه