دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی تخصصی ترین دوره آموزش فروش در آمازون به زبان فارسی میباشد که پلی برای شروع کسب درآمد ارزی و دلاری برای همه عزیزان هست

۱ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

 

کسب درآمد آنلاین


کسب درآمد معمولاً با مسیر سنتی آفلاین همراه بوده و محدود به آن شده است. با در اختیار داشتن اینترنت قسمت عمده ای از زندگی ما، افراد بیشتری به دنبال راه های کسب درآمد آنلاین برای افزایش درآمد مالی خود و با درآمد ثانویه هستند.
باید مراقب پلتفرمی که انتخاب می کنید باشید. در حالی که روشهای زیادی برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد، برخی از اینها ممکن است کاربردی نباشند. همچنین، هنگام استفاده از راه های آنلاین برای کسب درآمد، انتظار نداشته باشید که به سرعت مبلغ هنگفتی به دست آورید.

 

کسب درآمد آنلاین

 


1. آزادکاری


فریلنسینگ همیشه یک روش محبوب برای کسب درآمد آنلاین بوده است و اینترنت چندین گزینه دارد. چندین وب سایت وجود دارد که برای افراد با مهارت های مختلف کارهای مستقل انجام می دهد. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک حساب کاربری ایجاد کنید، لیست ها را مرور کنید و برای کار مناسب خود اقدام کنید.

 

ویدئو پیشنهادی : 10 توصیه مهم درباره پولدار شدن

 


2. راه اندازی وب سایت شخصی خود


به اندازه کافی مطالب آنلاین در دسترس است که به شما کمک می کند یک وب سایت را تنظیم کنید. این شامل انتخاب دامنه، الگوها، طرح بندی و طراحی کلی برای وب سایت شما است. پس از آماده شدن با ارائه خدمات به بازدیدکنندگان با محتوای مربوطه، در Google Adsense ثبت نام کنید که وقتی در وب سایت شما ظاهر می شود و بازدیدکنندگان روی آن کلیک می کنند، به شما کمک می کند درآمد کسب کنید. 


3. بازاریابی وابسته


هنگامی که وب سایت شما فعال و راه اندازی شد، می توانید با اجازه دادن به شرکت ها برای قرار دادن پیوندهای وب در سایت خود، بازاریابی وابسته را انتخاب کنید. این مانند یک مشارکت همزیستی است. وقتی بازدید کنندگان از سایت شما با کلیک بر روی چنین پیوندهایی محصولات یا خدمات را خریداری می کنند، از این طریق درآمد کسب می کنید.


4. نظرسنجی ها، جستجوها و بررسی ها


وب سایت های مختلفی وجود دارد که برای انجام نظرسنجی های آنلاین، انجام جستجوی آنلاین و نوشتن نظر درباره محصولات، پول ارائه می دهند.


5. دستیاری مجازی


انجام همه کارهای شرکت از خانه شخص همان دستیار مجازی انجام می دهد. دستیار مجازی اساساً از راه دور با مشتریان خود کار می کنند و جنبه هایی از تجارت خود را مدیریت می کنند که بیش از حد مشغول انجام امور خود هستند. هنگامی که به عنوان دستیار مجازی کار می کنید، می توانید کار به عنوان کارمند را انتخاب کنید یا می توانید تجارت خود را راه اندازی کنید.


6. ترجمه


دانستن زبانی حتی غیر از انگلیسی ممکن است به شما کمک کند تا پول اضافی کسب کنید. چندین وب سایت وجود دارد که پروژه های ترجمه را ارائه می دهند که نیاز به ترجمه یک سند از یک زبان به زبان دیگر دارند. این ممکن است شامل اسپانیایی، فرانسوی، عربی، آلمانی یا هر زبان دیگری به انگلیسی یا غیر از انگلیسی باشد.


7. تدریس خصوصی آنلاین


اگر در یک موضوع خاص متخصص هستید، می توانید با تدریس آنلاین به افراد، درآمد کسب کنید. تدریس خصوصی آنلاین ابزاری را برای ارتباط آنلاین با دانش آموزان در هر سنی در سراسر کشور جهت کمک به مشق شب و تدریس خصوصی در زمینه موضوعاتی که تخصص آنها را نشان داده اید فراهم می کند.

 

هدیه ویژه : دوره باندل موفقیت به صورت رایگان

 

افزایش درآمد

 


8. مدیریت شبکه های اجتماعی


علاوه بر تعامل با دوستان و غریبه ها، از سیستم عامل های شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر، اینستاگرام و اسنپ چت می توان برای درآمدزایی استفاده کرد. شرکت ها و مارک ها برای افزایش بیشتر محبوبیت محصولات خود به استراتژیست های شبکه های اجتماعی پول می پردازند.


9. طراحی وب


همه صاحبان مشاغل اهل فن نیستند اما نیاز به داشتن وب سایتی برای خودشان هستند. کسانی که در همه فن آوری مهارت دارند، به ویژه مربوط به وب سایت ها، می توانند به مشاغل کوچک کمک کنند وب سایت های خود را راه اندازی کنند و از این طریق درآمد کسب کنند.


10. نوشتن محتوا


سیستم عامل های آنلاین می توانند نقطه شروع خوبی باشند. بسته به کیفیت مقاله، شخص دستمزد می گیرد. همچنین ممکن است از شخص خواسته شود که بر روی مقالاتی با راهنماهای خاص نیز کار کند. در زمینه تخصص خود یک جایگاه ویژه ایجاد کنید و برای افزایش جریان درآمد در آن حوزه قدرت ایجاد کنید.


11. وبلاگ نویسی


این کار با یک سرگرمی، علاقه و اشتیاق شروع می شود و به زودی وبلاگ نویسی برای بسیاری از وبلاگ نویسان به گزینه شغلی تبدیل می شود. تعدادی وبلاگ نویس تمام وقت وجود دارد. برای راه اندازی یک وبلاگ دو راه وجود دارد: شما می توانید از طریق وردپرس یا Tumblr وبلاگی ایجاد کنید که نیازی به سرمایه گذاری ندارد.

شما می توانید در وبلاگ ها، از طریق تبلیغات، بررسی محصولات و موارد دیگر پول در بیاورید. اما به یاد داشته باشید، کسب درآمد از طریق وبلاگ نویسی نیز ممکن است به زمان و تلاش زیادی نیاز داشته باشد. برای برخی ممکن است درآمد واقعی از طریق وبلاگ نویسی به طول یک سال طول بکشد.


12. یوتیوب


اگر در نوشتن افکار خود از طریق وبلاگ ها و نوشتن محتوا راحت نیستید، از دوربین خود برای ایجاد یک نمایش ویدیویی استفاده کنید. کانال YouTube خود را ایجاد کنید، فیلم ها را بارگذاری کنید و شروع به نظارت بر روی آنها کنید. دسته یا موضوعی را انتخاب کنید که می خواهید از آن فیلم تهیه کنید و شروع به کار کنید، اما مطمئن شوید که موضوعی است که مورد توجه بسیاری از افراد قرار می گیرد.

همه چیز، از نمایش آشپزی گرفته تا بحث های سیاسی می تواند افراد زیادی را در YouTube پیدا کند. شما باید یک کانال YouTube ایجاد کنید که با مدل مشابه وبلاگ شما کار می کند. هرچه کانال خود را محبوب کرده و تعداد مشترکان را افزایش می دهید ، پتانسیل درآمد شما نیز افزایش می یابد. پرداختی که شخص دریافت می کند براساس هر هزار بازدید انجام می شود.

 

مقاله پیشنهادی : مقایسه دیجی کالا

 

کسب و کارهای آنلاین

 


13. کتاب الکترونیکی Kindle


اگر نوشتن کتاب برای شما جالب است، یکی از گزینه هایی که می توانید استفاده کنید این است که خودتان کتابهای الکترونیکی و کاغذهای چاپی را با انتشار مستقیم Kindle منتشر کنید و به میلیون ها خواننده در آمازون بفروشید. انتشار کمتر از 5 دقیقه طول می کشد و کتاب شما در عرض 24-48 ساعت در فروشگاه های Kindle در سراسر جهان ظاهر می شود.

در فروش به مشتری در ایالات متحده، کانادا، انگلیس، آلمان، هند، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، ژاپن، برزیل، مکزیک، استرالیا و غیره می توان تا 70 درصد حق امتیاز دریافت کرد. فرد می تواند بر حقوق خود کنترل داشته باشد و قیمت های لیست خود را تعیین کند و همچنین در هر زمان تغییراتی در کتاب خود ایجاد کند. BooksFundr و Pblishing.com دو مکان دیگر برای چاپ کتاب و کسب درآمد هستند.


14. فروش آنلاین محصولات خود


اگر می خواهید محصولات را بصورت آنلاین بفروشید، می توانید با ایجاد وب سایت خود این کار را انجام دهید. از آنجا که رقابت زیادی وجود دارد و چندین وب سایت موجود نیز در حال تهیه این بازار هستند، ممکن است تلاشی برای ایجاد یک جایگاه ویژه از نظر محصولات در نظر گرفته شود یا، می توانید از پلت فرم مانندAmazon ، برای فروش استفاده کنید. از طریق بازاریابی وابسته می توان میزان دسترسی و دید را افزایش داد.

 

بیشتر بدانید : راه اندازی کسب و کار و اصول موفقیت در آن


15. سایت های PTC


چندین وب سایت با کلیک بر روی تبلیغات پول (پس از حداقل سطح درآمد) ارائه می دهند. از این رو به آنها سایتهای پرداخت شده برای کلیک (PTC) گفته می شود. قبل از شروع پروژه باید ثبت نام کرد. همه این سایت ها نمی توانند اصیل باشند، بنابراین مراقب باشید. همچنین ممکن است یکی از دوستان خود را معرفی کند و در این راه درآمد کسب کند. برخی از این سایتها ClixSense.com ، BuxP و NeoBux از جمله این سایتهای PTC هستند.

شما با استفاده از روش های بالا می توانید کسب درآمد نمایید و حتی درآمد دلاری داشته باشید. نسبت به علایق و شخصیت خود یکی یا چند تا از پلتفرم های بالا را انتخاب نمایید و هم اکنون درآمد خود را افزایش دهید.


تا به حال به خرید محصولات فیزیکی از کارخانه‌ های چینی با قیمت بسیار مناسب و فروش آن در یک مارکت پلیس بزرگ و جهانی مانند آمازون فکر کرده ‌اید؟ بیزینسی که با آزادی از المان زمان و مکان مسیر یک کسب درآمد 24 ساعته و دلاری را برای شما فراهم می‌کند. هر چند کار آسانی به نظر نمی‌ رسد اما اگر راهنمای جامع و گام ‌به‌ گام در این خصوص وجود داشته باشد، مسیر خیلی آسان‌تر و سریع‌تر طی می ‌شود. آشنایی با دوره آموزش آمازون و مشاهده نتایج دوره آربی شاید نقطه عطف زندگی و کسب و کار شما باشد. پس این پیشنهاد را از دست ندهید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آبان ۰۰ ، ۱۶:۱۹
حسین عزت خواه