دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی تخصصی ترین دوره آموزش فروش در آمازون به زبان فارسی میباشد که پلی برای شروع کسب درآمد ارزی و دلاری برای همه عزیزان هست

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

تکنیک های مدیریت زمان
«به مدیریت زمان به عنوان یک ماشین نگاه کنید که می‌تواند شما را از نقطه‌ای که امروز در آن قرار گرفته‌اید به هر کجا که می‌خواهید در آینده ببرد» برایان تریسی

شاید برایتان جالب باشد اما باید بدانید که لازمه موفقیت در هر چیزی داشتن مدیریت زمان است. شاید به نظر شما چنین برسد که شما در روز زمان کافی برای انجام تمامی کارهایی که باید انجام دهید، ندارید اما باید به خاطر داشته باشید که برای رسیدن به خواسته‌های خود باید این کار را انجام دهید.

اگر شما می‌خواهید در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانید به بیشترین میزان موفقیت دست پیدا کنید و از دیگران سبقت بگیرید، باید در ابتدا در زمینه مدیریت زمان بهبود پیدا نمایید.

مدیریت زندگی و کسب درآمد بیشتر

مدیریت زمان در حقیقت به توانایی شما در برنامه ریزی و سازمان‌دهی زمانتان برای انجام فعالیت‌های مختلف اشاره دارد. زمان در واقع مهم‌ترین منبعی است که در اختیار شما قرار گرفته است و همچنین می‌توان به جرأت گفت که ارزشمندترین چیز نیز می‌باشد. شما به هیچ عنوان نمی‌توانید زمان را برگردانده یا آن را با چیز دیگری جایگزین کنید.

زمان شما هر روز به سرعت می‌گذرد و شما حتی توانایی حفظ و ذخیره آن را ندارید. پس باید یاد بگیرید که از زمان خود بهترین استفاده را نمایید. تنها کاری که می‌توانید در این زمینه انجام دهید این است که کارهای کم ارزش یا بی ارزش را از برنامه ریزی خود حذف کرده و جای آنها را با کارهای ارزشمند و نتیجه بخش پر کنید.

 

مدیریت زمان

 

همه کارهای ما به زمان نیاز دارند. اگر شما پیش از آنکه زمان خود را سپری کرده و از دست بدهید، زمانی را گذاشته و به آن فکر کنید، می‌توانید توانایی مدیریت زمان خود را بهبود بخشیده و بهره وری خود را افزایش دهید. فراموش نکنید که مدیریت زمان یک مهارت پایه‌ای است که شما می‌توانید آن را یاد بگیرید.

مهارتی که تمام زندگی شما را به راحتی تحت تأثیر قرار می‌دهد. پس همه چیز به خود شما بستگی دارد. در این مقاله توصیه‌هایی را در زمینه مدیریت زمان به شما خواهیم کرد که به شما کمک می‌کنند تا 24 ساعت روز خود را به شکل بهتر و بهینه‌تری مدیریت و سازمان دهی نمایید.

تکنیک های مدیریت زمان برای دستیابی به بهره وری

1. احساس ضرورت رعایت مدیریت زمان را در خودتان گسترش دهید
مهم‌ترین معیاری که در بحث زمان وجود دارد، سرعت است. مهم‌ترین چیزی که شما می‌توانید در هنگام مدیریت زمان روی آن کار کنید، ایجاد احساس ضرورت است. در حقیقت این احساس زمانی نقش اصلی خود را نشان می‌دهد که فرصتی در برابر شما قرار می‌گیرد. در آن هنگام شما باید بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن آن فرصت را شناسایی نموده و از آن استفاده نمایید.

اگر شما تعلل کنید و در زمان درست، از آن فرصت پیش آمده استفاده نکنید، خیلی راحت آن را از دست می‌دهید. داشتن سرعت عمل برای رسیدن به موفقیت امری ضروری است. تنها ویژگی مشترک میان افراد موفق سختکوشی آن‌ها نیست. آن‌ها در کنار تلاش سختکوشانه خود برای رسیدن به موفقیت، سرعت عمل بالایی داشته و از تمامی فرصت‌های پیش آمده به بهترین نحو و در سریع‌ترین زمان ممکن استفاده می‌کنند.

 

برای مطالعه ادامه مقاله لینک زیر را دنبال نمایید

https://ezzatkhah.com/time-management-techniquqs

با مادر سایت عزت خواه دات کام همراه باشید

 

یکی از راه های کسب درآمد از اینترنت، فروشنده شدن در وبسایت بزرگ و جهانی آمازون می باشد که پتلانسیل بالا برای کسب درآمد 24 ساعته را برای علاقه مندان به بیزینس آنلاین فراهم کرده است. دوره جامع آربی، کامل ترین و بهترین تکنیک ها و نکات فروشندگی در آمازون را قدم به قدم آموزش می دهد و شما را برای تبدیل شدن به یک فروشنده تمام عیار در آمازون آماده خواهد کرد. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/rb) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن دفتر پشتیبانی ایران : 00989302222413 (واتساپ)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۹ ، ۰۹:۳۳
حسین عزت خواه

پولدار شدن چگونه ممکن خواهد شد؟
برخی ویژگی‌ها به طور غریزی در همه افراد وجود دارد. انسان از ابتدای خلقت همواره در ناخود آگاه خود عادت های مثبت و ایده آل را در خود پرورش می‌دهد. برخی از این صفات در اخلاق و رفتار مشاهده می‌شوند و برخی دیگر به لحاظ اجتماعی نیز بروز داده می‌شوند. یکی از مواردی که همه افراد را به سمت خود می‌کشاند و جاذبه بسیار قوی دارد حس قدرت و کسب ثروت است.

در اطراف خود بسیار با این مسئله مواجه شده‌اید که حتی کودکان خردسال نیز اهمیت پول را می‌دانند. گرچه به لحاظ فکری، تصور درستی از قدرت پول و مزایای آن ندارند اما کاملاً متوجه این موضوع هستند که پول یک ویژگی مثبت به شمار می‌رود.

چگونه ثروتمند شویم؟ 

گرچه همه افراد در ناخود اگاه خود به سمت پول و ثروت گرایش دارند، اما تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید، با وجود چنین جاذبه‌ای چرا همه افراد در کسب ثروت و پولدار شدن نمی‌توانند موفق عمل کنند؟ چرا تنها برخی افراد در این مسیر موفق می‌شوند؟ چه اصول و قوانینی وجود دارد که این افراد با استفاده از آنها قادر هستند بر ثروت‌های خود بیفزایند؟

شاید در ابتدای امر، گمان کنید این اصول و قوانین بسیار سخت و پیچیده هستند و هر کسی نمی‌تواند از عهده آنها برآید. اما اندکی تأمل لازم است. گاهی چنان موارد ساده و پیش‌پا افتاده هستند که به چشم نمی‌آیند. کارآفرینان و تمام افراد موفق با استفاده از همین موارد جزئی و ساده توانسته‌اند، خالق موفقیت‌های بزرگ خود باشند.

گاهی لازم می‌شود از شکست‌های خود درس بگیرند تا آینه‌ای شود برای اقدامات آتی‌شان و گاهی باید عادات ناپسندی را کنار بگذارند تا درهای جدیدی را برای خود باز کنند. هرگز نباید در منطقه امن خود محصور بمانید. برای موفقیت و پولدار شدن گاهی لازم است از خطوط قرمزی که برای خود ایجاد کرده اید، عبور کنید. در ادامه به عاداتی اشاره خواهد شد که لازم است برای پولدار شدن، تغییری در آنها ایجاد کنید.

 

ثروتمند شدن

 

بر دانش و آموخته‌های مفید متمرکز شوید
مسلماً همه افراد در طول زندگی خود به دنبال کسب دانش و آگاهی هستند. اما هر کدام از این موارد در جایگاه خاص خود کاربرد دارند و نمی‌توانید در همه شرایط توقع یکسانی از دانش و معلومات خود داشته باشید. اگر قصد دارید درآمد‌زایی بالایی داشته باشید، شاید نتوانید با استفاده از تحصیلات آکادمیک و آنچه به صورت تئوری آموخته‌اید به این هدف نائل شوید.

گرچه به احتمال زیاد، تخصص و مهارت همانند بال‌های یک کارآفرین یا یک فرد موفق هستند اما تنها با اکتفا بر آنها نمی‌توان به هدف رسید. در کنار دانشی که دارید باید موارد بسیار دیگری را نیز به کار بگیرید. گاهی آموخته‌های شما مربوط به زمان و دوره خاصی می‌شود و شاید پس از گذشت مدتی، دیگر به کار نیاید. گاهی آنچه آموخته‌اید از پایه اشتباه بوده است یا نقایصی در آن وجود دارد. هرگز از اینکه تغییر کنید و اطلاعات خود را به روز نمایید هراس نداشته باشید.

عادت گفتن «نمی‌دانم» را ترک کنید
افراد موفق همواره درصدد یادگیری هستند. هیچ‌گاه از کسب اطلاعات و دانش در حوزه کاری خود دریغ نمی‌ورزند. ندانستن عیب نیست اما اگر شما به دنبال کشف حقایق یا راه حل‌ها نروید، عیب بزرگی به شمار خواهد رفت. منتظر نمانید تا راه حل به سراغ شما بیاید.

برای پیشرفت و حرکت رو به جلو باید راه‌های مختلفی را تجربه نمایید. هر گاه با در بسته‌ای مواجه شدید، بدانید که این در مطمئناً کلیدی دارد و برای باز کردن آن تلاش کنید.

 

ادامه مقاله اگر می خواهید پولدار شوید این عادت ها را ترک کنید

 

برای مطالعه مقالات بیشتر و مشاهده ویدیوهای جذاب به صورت رایگان ما را در سایت ezzatkhah.com دنبال نمایید.

 

امروزه فروش محصول در آمازون، به یکی از روش‌های مطمئن کسب درآمد از اینترنت تبدیل شده است که به کمک آن می‌توانید فارغ از زمان و مکان به این فعالیت جذاب مشغول شوید. البته آموزش فروش در آمازون نیز یکی از موارد مهمی است که حتماً باید به آن توجه کنید. چون اگر بدون مربی وارد این مسیر شوید، شکست شما دور از انتظار نخواهد بود. لذا با تهیه نمودن دوره آربی براحتی می توانید وارد این بیزینس جهانی شوید و به دلار کسب درآمد کنید. تمامی آموزش های این دوره بصورت فارسی و برای اولین بار توسط جسین عزت خواه داده شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن های دفتر پشتیبانی ایران : 00989302222413(واتساپ)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۹ ، ۰۹:۲۵
حسین عزت خواه

آشنایی با نحوه فعالیت انبارهای آمازون
آیا تاکنون فکر کرده‌اید که سفارشات مشتریان آمازون چطور اینقدر سریع و با دقت تقریباً صددرصدی به دست مشتریان می‌رسد؟ عملیات سریع و فوق العاده شرکت، ستون اصلی آمازون و عامل حسن شهرت این شرکت در ارائه خدمات به مشتریان است. با نگاهی به درون مرکز FBA آمازون در سن برناردینو واقع در ایالت کالیفرنیای آمریکا متوجه نکات زیر شدیم:

این مرکز، ویژه کالاهایی است که اندازه کوچک و متوسط دارند.
مساحت این مرکز معادل 28 زمین فوتبال است.
بیش از 2500 نفر به طور تمام وقت در اینجا مشغول به کار هستند.
14 میلیون کالا از این مرکز ارسال می‌شود.
این مرکز، قدیمی‌ترین مرکز FBA آمازون در کالیفرنیا است.
این مرکز به نام ONT2 شناخته می‌شود زیرا نزدیکترین فرودگاه به آن Ontario است. عدد 2 هم معرف این است که ONT2، دومین مرکز FBA ساخته شده در این منطقه است. در این قسمت، مراحل برداشتن، بسته بندی و ارسال سفارش را به ترتیب برایتان شرح خواهیم داد.

استفاده از کامپیوتر، کار برداشتن کالا از قفسه‌ها را آسان کرده است. کامپیوترها با دادن مسیر به افرادی که کار برداشتن کالا را به عهده دارند، راندمان کار را افزایش داده‌اند. در انبارهای پیشرفته، دیگر نیازی به راه رفتن در انبار نیست و ربات‌ها، قفسه‌های محصول را به فردی که کار برداشتن را انجام می‌دهد، نشان می‌دهند.

مرحله برداشتن کالا در انبارهای آمازون
این جا، همانجایی است که اقلامی که سفارش می‌دهید از موجودی شما انتخاب و برداشته می‌شود و از طریق نوار نقاله به ایستگاه بسته بندی ارسال می‌شود. این فرآیند در ابتدا کاملاً غیر قابل باور به نظر می‌رسد. اقلام موجود در انبار در محل‌های به ظاهر تصادفی انبار می‌شوند. مثلاً در یک بخش ممکن است، عروسک‌های پارچه‌ای، بازی ویدئویی، نوشیدنی پروتئینی و چند قلم جنس بی‌ربط دیگر در کنارهم باشد. آمازون به درستی نام این جا را «انبار تصادفی» گذاشته است.

 

انبار آمازون

 

در انبار ONT2، افراد با یک دست، چرخ دستی بزرگ را هل می‌دهند و با دست دیگر، اسکنرهای دستی را نگه می‌دارند. اسکنر به فرد می‌گوید که نوبت برداشتن کدام کالا است و کجا می‌تواند آن را پیدا کند. بارکد خوان سه نوع بارکد را اسکن می‌کند و فرد دیگر می‌تواند با اطمینان، جنس را بردارد.

این سه نوع بارکد عبارتند از: بارکد موجود بر روی چرخ دستی بزرگی که کالا در آن قرار می‌گیرد، بارکد موجود بر روی قفسه‌ای که کالا در آنجا قرار گرفته است و بارکد موجود روی خود کالا. تا زمانی که این سه نوع بارکد به طور دقیق و کامل اسکن نشود، فرد نمی‌تواند کار برداشتن محصول را ادامه دهد. وقتی این سه بارکد به درستی اسکن شدند، اسکنر دستی اعلام می‌کند که نوبت برداشتن کدام محصول است. این محصول ممکن است جزئی از همان سفارش باشد یا نباشد. 

مرحله بسته بندی کالا در آمازون
بعد از پرشدن چرخ دستی بزرگ، آن‌ها را روی نوار نقاله می‌گذارند. نوار نقاله آن را با سرعت به ایستگاه بسته بندی می‌برد. در آنجا سفارشات جهت ارسال، بسته بندی می‌شوند. در این ایستگاه‌ها، دو محل در نظر گرفته شده است، یکی برای سفارشاتی که شامل تنها یک محصول است و دیگری برای سفارشاتی که شامل بیش از یک محصول هستند.

برای سفارشات تک محصولی، کامپیوتر به دستگاه بسته‌بندی کننده اعلام می‌کند که جعبه متناسب با اندازه جنس را بردارد و محصول را بسته‌بندی کند. در این مرحله هم بارکدهایی هست که نشان می‌دهد محصول در جعبه درستی قرار داده شده است.

اگر سفارش شامل چند محصول باشد، بسته بندی کننده، ابتدا کالاها را در سبد مرتب می‌کند و به چرخی که چند قفسه دارد می‌برد، به این ترتیب اقلام هر سفارش با هم در یک گروه قرار می‌گیرند. اگر سفارش حاوی مواردی باشد که افراد مختلفی آنها را برداشته باشند، ممکن است توسط چرخ دستی‌های مختلفی آورده شوند. کامپیوتر و فرآیند اسکن، همه چیز را سازماندهی می‌کند.

 

برای مطالعه ادامه مقاله لینک زیر را دنبال نمایید.

https://ezzatkhah.com/amazon-warehouses

برای مطالعه و مشاهده مقالات و ویدیوهای انگیزشی بیشتر با ما در سایت عزت خواه دات کام همراه باشید

 

ما انسان ها همواره در ذهن خود به آینده روشن و البته غیر قابل پیش بینی فکر می کنیم. چه اقدامی را باید انجام دهیم که در آینده نزدیک موفق شویم؟ چطور می توان پیش بینی کرد ؟
هنگامی که حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین در سال 2015 به عنوان بهترین فروشنده محصولات خود در وبسایت آمازون تبدیل شد، هیچ گاه نمی توانست وضعیت فعلی خود را پیش بینی کند. اما با تلاش های شبانه روزی و آزمون و خطاهای بسیار زیاد توانست به کسب درآمد فوق العاده در وبسایت آمازون بپردازد. اما او همزمان برای فارسی زبانان برای اولین بار نحوه کسب درآمد دلاری از آمازون را آموزش می دهد. این آموزش در دوره آربی گردآوری شده که البته همواره آپدیت می شود. ما فارسی زبانان نیز می توانیم هم اکنون آینده روشن و البته نزدیک خود را با بیزنس آمازون بسازیم. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. برای آگاهی از کشورهای مورد تایید وبسایت آمازون لینک زیر را دنبال نمایید. https://ezzatkhah.com/amazoncounries

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آبان ۹۹ ، ۰۹:۳۵
حسین عزت خواه