دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی تخصصی ترین دوره آموزش فروش در آمازون به زبان فارسی میباشد که پلی برای شروع کسب درآمد ارزی و دلاری برای همه عزیزان هست

18 روش برای بهبود مهارت های مدیریتی خود

پنجشنبه, ۱۹ فروردين ۱۴۰۰، ۱۲:۱۳ ب.ظ

مهارت های مدیریت را بسازید
سالها بدون پیشرفت چشمگیر، روزها را در شغل فعلی خود سپری کرده اید. هر روز سر کار می روید و رویای بیشتری می بینید اما اکنون چه کاری می توانید انجام دهید تا این رویاها را به نتیجه تبدیل کنید؟ برای شروع ، می توانید مهارت های مدیریت خود را پرورش دهید. بنابراین برای بهبود مهارت های مدیریتی خود چه کاری می توانید انجام دهید؟ برای کمک به شما در مسیر رو به بالا خود به سمت مدیریت، از متخصصان توسعه حرفه ای خواسته ایم که لیستی از روش های شروع مهارت های مدیریتی خود را اندازه گیری و جمع آوری کنند. نکات زیر را بخوانید تا ببینید چگونه می توانید مهارت های مدیریتی خود را تقویت کنید و رهبر بهتری شوید.

1.  از راهنمایی های مدیر خود استفاده کنید
تانر رانکین، مدیر عامل شرکت Source Approach Inc. ، به شما توصیه می کند از مدیر خود سوال کنید که آیا می توانید در اوقات فراغت یا استراحت ناهار ، از تجربیات وراهنمایی های آنها استفاده کنید. "به آنها بگویید که به دنبال یک مربی در یک نقش مدیریتی هستید که هدف قرار داده اید ، سپس تا آنجا که ممکن است وقت خود را صرف تماشا کردن ، گوش دادن ، پرسیدن سوال و یادگیری کنید." این نه تنها به شما کمک می کند تا نحوه برخورد آنها با یک نقش مدیریتی را درک کنید بلکه اهداف آینده شغلی شما را نیز روشن می کند.

 

مهارتهای مدیریتی

 

2.  لیست خواندن خود را گسترش دهید
اگر عصرها وقت آزاد دارید، کتاب مربوط به مدیریت را بگیرید و از متخصصان بیاموزید Rankin  توصیه می کند، " چگونه دوستان خود را به دست آوریم و بر مردم تأثیر بگذاریم "، نوشته دیل کارنگی، یکی از مشهورترین کتاب های خودیاری. کتاب های مدیریت نکات و استراتژی هایی برای کار با مردم و موفقیت در دنیای تجارت ارائه می دهند.

3.  داوطلب شوید
داوطلب شدن در خارج از کار راهی عالی برای تهیه رزومه و نشان دادن سرمایه گذاری در جامعه است. همچنین، در کار داوطلب شوید - داوطلب شدن در سرپرستی پروژه ها یا جلسات رهبری به شما کمک می کند تا تجربه مدیریت حیاتی داشته باشید. این فرصت های داوطلبانه می تواند به شما فرصتی بدهد تا در مناطقی از کار که ممکن است زیاد با آنها کاری نداشته باشید تجربه کسب کنید ، با افراد جدید ملاقات کنید و امیدوارم با رهبری و انعطاف پذیری خود تحت تأثیر قرار بگیرید.

4. مهارت های مدیریت زمان را ایجاد کنید
جیک تولی، رئیس بخش خلاقیت در Truck Driving Jobs ، می گوید: "مدیریت افراد می تواند بسیار وقت گیر باشد" ، لغزش در هنگام مدیریت دیگران برای ساعتها و روزها بسیار ساده است. تا آنجا که به مدیریت زمان مربوط می شود ، در زمینه ایجاد مهارت های سالم در زندگی خود کار کنید و انتقال آن مهارت به موقعیت مدیریتی بسیار ساده تر خواهد بود. " یادگیری کارآمدی در وقت خود گام اصلی موفقیت است - نکات مربوط به مدیریت زمان را بخوانید و بفهمید چگونه می توانید در زندگی شخصی و شغلی خود استفاده کنید.

5. به دنبال فرصت های اضافی باشید
همیشه در جستجوی راههایی باشید که می توانید مسئولیتهای جدید را در محل کار خود به عهده بگیرید - به ویژه اگر مربوط به مکانی باشد که می خواهید شغل خود را بر عهده بگیرید. لین آلدن، بنیانگذار استراتژی سرمایه گذاری لین آلدن، می گوید: "مدیران خوب معمولاً در واگذاری جنبه های شغلی خود آزاد هستند و با کسب برخی از این وظایف، می توانید در بعضی از وظایف مدیریتی تجربه کسب کنید در حالی که هنوز در نقش فعلی خود مشغول به کار هستید ."

6.  بازاریابی و اقناع را بیاموزید
آلدن همچنین توصیه می کند که یاد بگیرید چگونه خود را به بازار عرضه کنید و از اقناع استفاده کنید. مدیران باید بدانند که چگونه محصولات را بفروشند و چگونه به مردم بفروشند. این شامل یادگیری مهارت هایی مانند سخنرانی در جمع ، فروش و خدمات به مشتری است. فارغ از اینکه به کدام صنعت بپردازید، این مهارت ها می تواند به شما در تقویت روابط کمک کند.

 

مقاله پیشنهادی:     9 راه برای ارتقا مهارت های مدیریت تیمی و افزایش عملکرد کارکنان

تکنیک های مدیریتی

 

7.  یک کنفرانس جانبی کارآفرینی را شروع کنید
کسب درآمد اضافی همیشه یک امتیاز محسوب می شود اما داشتن یک تجارت کوچک در کنار شما می تواند تجربه مدیریت یک تجارت را کسب کنید. چه کارمند داشته باشید و چه نداشته باشید، باز هم خواهید آموخت که چگونه تصمیمات را اجرا کنید و چگونه یک شغل را اداره کنید و این دیدگاه می تواند برای مدیران فوق العاده ارزشمند باشد.

8.  هنر گفتگوی کوچک را کامل کنید
مدیران به مهارتهای ارتباطی و بین فردی عالی احتیاج دارند. بیاموزید که چگونه با مردم ملاقات کنید و صحبت های کوچک انجام دهید. کیسی وگنر، مدیر بازاریابی در Rentec  Direct می گوید مهم است که روابط با همکاران خود را نادیده نگیرید. "مردم می خواهند با کسی کار کنند که صحبت با او آسان باشد. هرچه بیشتر مورد علاقه مدیران و مدیران خود باشید ، احتمال ارتقا شما به سمت مدیریت دیگران بیشتر است. "

9.  روی رشد هوش هیجانی خود کار کنید
هوش هیجانی به توانایی درک احساسات دیگران و عمل بر اساس آنها اشاره دارد. این مهارت مهمی است که مدیران باید داشته باشند زیرا به آنها امکان می دهد نیازهای کارمندان را برآورده کنند، از خود آگاهی داشته و روابط پایدار برقرار کنند. با یادگیری گوش دادن ، ارزیابی نقاط قوت و ضعف خود و ایجاد برنامه ای برای رشد شخصی ، روی ایجاد هوش هیجانی کار کنید.

10.  ذهنیت رهبری را توسعه دهید
اگر آرزوی رهبری را دارید، باید اکنون مانند یک رهبر فکر کنید. فقط منتظر فرصت ها نمانید. به این فکر کنید که چگونه می توانید مشخصات خود را بالا ببرید و در سازمان خود بیشتر به چشم بیایید . "جان همیلتون، مدیر عامل bfpeople پیشنهاد می کند داوطلب شوید و پروژه هایی را اجرا کنید یا پروژه هایی را برای کسب تجربه هدایت تیم انجام دهید.

11.  به طور مداوم یاد بگیرید
همیلتون می گوید: "بهترین نامزدهایی که من با آنها مصاحبه می کنم دائماً یاد می گیرند." "در همه جا به دنبال فرصت هایی برای یادگیری مهارت های جدید و پیشرفت خود باشید." او توصیه می کند به خارج از منطقه راحتی خود بروید و در مورد زمینه های مختلف کسب و کار که نقش فعلی شما را تحسین می کنند یاد بگیرید - به عنوان مثال، اگر به فروش علاقه مند هستید، در مورد بازاریابی نیز بیاموزید.

12.  خود را در نقش فعلی خود ثابت کنید
گرفتار شدن در خواب درباره آینده خود در مدیریت می تواند آسان باشد اما اگر ارزش خود را در موقعیت فعلی خود ثابت نکنید ، حرکت به سمت بالا دشوار خواهد بود. با برتری در نقش خود به مدیر فعلی خود نشان دهید که شایسته ارتقا هستید. اعتبار خود را به عنوان یک زحمت کش تثبیت کنید و امیدوارم که اخلاق کاری قوی شما از چشم دور نماند.

13.  برای داشتن مربی سرمایه گذاری کنید
شاید فکر نکنید که به یک مربی شغلی احتیاج دارید ، اما داشتن شخصی که عقاید خود را پس بکشد و به شما مشاوره حرفه ای دهد بسیار ارزشمند است. مربیان می توانند به شما کمک کنند تا یک رزومه مناسب را بسازید ، در مورد تغییرات شغلی مشاوره ارائه دهید و به شما کمک کنند یاد بگیرید چگونه شبکه خود را افزایش دهید. احساس رضایت کافی برای پرداخت هزینه خدمات مربی شغلی ندارید؟ با پیروی از وبلاگ های متخصصان توسعه شغلی هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد .

14.  منظم شوید
مدیران پادشاهان و ملکه های چند وظیفه ای هستند ، بنابراین سازماندهی ضروری است. با سازماندهی میز کار، ایستگاه کار و خانه از کوچک شروع کنید. پیشنهاد کنید چندین پروژه را همزمان بپذیرید تا بتوانید سازماندهی و اولویت بندی اطلاعات را یاد بگیرید. همچنین سازماندهی رویدادهایی مانند مهمانی با دوستان یا رویدادهای شبکه را امتحان کنید.

 

بهبود مهارتهای مدیریتی

 

15. در کارگاه ها و کنفرانس ها شرکت کنید
حتی اگر هنوز در مدیریت نیستید، شرکت در کارگاه های آموزشی یا کنفرانس هایی با محوریت مدیریت راهی عالی برای فرو بردن پاها در آب است. بیرن بندارا، نویسنده و بنیانگذار مدرسه رهبر، می گوید: "درک اصول پشت رهبری و مدیریت به فرد این امکان را می دهد تا درسهایی را که زندگی به آنها می آموزد، بهتر بشناسد و جذب کند ."

16. به فعالیتهای گروهی بپردازید
فعالیت های تیم سازی ممکن است نوعی پیچیده به نظر برسد - شرکت در این فعالیت ها فواید واقعی دارد. فعالیت های مبتنی بر تیم می تواند به ایجاد اعتماد و احترام در بین همکاران شما کمک کند. بسیاری از مشاغل در حال حاضر در فعالیت های خارج از سایت سرمایه گذاری می کنند تا کارمندان در آن شرکت کنند و به آنها نزدیک شوند. در این گروهها درگیر شوید و از آنها برای ایجاد روابط قوی تر با افراد شرکت خود استفاده کنید.

17.  گروه های شبکه کسب و کار را جستجو کنید
هر کسی در صنعت تجارت می داند شبکه سازی بسیار مهم است. هرچه ارتباط بیشتری برقرار کنید، شانس یادگیری شما درباره موقعیت ها و فرصت های جدید بیشتر خواهد بود.

18. کسب مجوزهای خاص صنعت برای داشتن مزیت رقابتی
برای اینکه در رشته خود برجسته شوید و تخصص خود را نشان دهید ، به دنبال گواهینامه هایی باشید که کارفرمایان در منطقه شما جستجو می کنند. به عنوان مثال، اعتبارنامه مدیریت پروژه حرفه ای (PMP) و گواهینامه کمربند سبز شش سیگما هر دو می توانند برای یک مدیر آینده ارزشمند باشند. شرکت ها به طور فزاینده ای به دنبال افرادی با مهارت های فنی هستند، بنابراین کسب امتیازات فنی را نیز به چشم بیاورید. هرچه بیشتر بدانید، توانایی بیشتری در شرکت خود دارید.

آماده مهارتهای مدیریتی خود هستید؟
در حالی که همه این روشها به شما کمک می کند مهارتهای اساسی مدیریت را ایجاد کنید ، اما اجازه ندهید که کمبود آموزش رسمی مانع شما شود. یک مدرک بر اساس مهارت های موجود شما ایجاد می شود و روش های بیشتری برای نشان دادن توانایی های مدیریت موثر در اختیار شما قرار می دهد. حتی بهتر ، مهارت های مدیریتی و دانش موجود شما می تواند برای دستیابی سریعتر به مدرک خود با پیشنهادات انعطاف پذیر و مبتنی بر شایستگی کالج استفاده شود.

 

برای مطالعه مقالات بیشتر با ما در سایت عزت خواه دات کام  همراه باشید

 

فعالیت در آمازون و کسب درآمد دلاری، جز اهداف افراد بسیاری می باشد که تمایل دارند با آزادی از المان زمان و مکان کسب درآمد کنند. با دوره آربی، آموزش گام به گام فروش در آمازون می توانید این هدف را محقق سازید. همچنین از داخل ایران طبق روشهایی می توانید در آمازون فروشنده شوید. ( لیست کشورهای مورد تایید وبسایت آمازون).جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (دوره آنلاین فروش در آمازون)در ارتباط باشید .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی