دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی تخصصی ترین دوره آموزش فروش در آمازون به زبان فارسی میباشد که پلی برای شروع کسب درآمد ارزی و دلاری برای همه عزیزان هست

۵ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

آغاز یک تجارت پر سود
در گذشته، امنیت شغلی برای ما به معنای کار کردن در یک شرکت باثبات و انجام وظایف به بهترین نحو بود. اما امروزه این مفهوم تغییر کرده است و امنیت شغلی یعنی اینکه در بازار شغلی بتوانیم به رقابت بپردازیم و مطمئن باشیم که اعمال ما در حقیقت به موفقیت شرکت منجر می‌شوند. به این منظور، شما باید بدانید مشتریان شرکت چه کسانی هستند، چه مشکلاتی باید برطرف شوند و اعمال شما چه تأثیری بر دیگر بخش‌های شرکت دارند. در این مقاله قصد داریم مفاهیم بنیادی و ملزومات اساسی در راه اندازی کسب و کار را به شما نشان دهیم.

1. سرمایه، اولین قدم راه اندازی کسب و کار
بسیاری از کتابها و مقالات در زمینه کسب و کار بر مدل سرمایه – ریسک تأکید دارند. در این مدل، شما یک موقعیت را در یک بازار بزرگ و رو به رشد شناسایی می‌کنید، یک تیم مدیریتی موفق و با تجربه استخدام می‌کنید، سرمایه زیادی را جمع آوری می‌کنید و آن سرمایه را در جهت رشد کسب و کار خود صرف می‌نمایید. لازمه چنین کسب و کاری این است که شما قبلاً در یک کسب و کار دیگر موفق باشید و سرمایه حاصل از آن کسب و کار را در این حوزه جدید به کار بگیرید.

بسیاری از سرمایه گذاران حاضر نیستند که در یک حوزه نوپا شروع به فعالیت نمایند. این سرمایه گذاران بیشتر به این فکر می‌کنند که حوزه‌های پرطرفدار کدامند. وقتی سرمایه گذاران برای یک کسب و کار سرمایه ارائه می دهند، انتظار دارند که طرح کسب و کار طبق برنامه پیش برود و سر موعد به اهداف تعیین شده برسد. این نوع کسب و کارها نرخ ریسک بالایی دارند و شاید تنها ده درصد این کسب و کارها به موفقیت واقعی برسند.

 

آغاز کسب و کار جدید

 

2. راه اندازی یک استارت‌آپ موفق
برای داشتن یک استارت‌آپ موفق، بهتر است که از مدل کم ریسک پیروی کنید تا همزمان با پیش بردن کسب و کار بتوانید روش‌های مدیریتی را نیز یاد بگیرید. در این صورت، وقتی یک موقعیت بزرگ پیش روی شما ظاهر می‌شود، بهتر می‌توانید از آن موقعیت بهره بگیرید. اما این بدان معنا نیست که نمی‌توانید از سرمایه گذار در کسب و کار خود کمک بگیرید. می‌توانید پس از شروع کسب و کار و با رشد آن توجه سرمایه گذاران را به سمت تجارت خود جلب کنید.

این روش، عاقلانه‌ترین راه ممکن است. شما با برداشتن قدم‌های کوچک، کار خود را آغاز می‌کنید، اساس کار خود را محکم بنا می‌کنید و در طول زمان تجربه کسب می‌کنید. برای سرمایه می‌توانید از خانواده خود مقداری کمی پول قرض بگیرید. یاد می‌گیرید که پول را به درستی و عاقلانه خرج کنید چون سرمایه زیادی در اختیار ندارید. سپس سعی می‌کنید در انجام کارهای خود از رقبا بهتر عمل کنید.

3. تبلیغات در کسب و کارهای کوچک
برای تبلیغات نیز به جای اینکه به بازارهای جهانی چشم داشته باشید، از کم شروع می‌کنید و اندک اندک به پیش می‌روید. در ابتدا باید بر روی مشتری تمرکز کنید و اینکه چگونه می‌توانید رضایت او را به گونه‌ای جلب نمایید تا برای استفاده از خدمات شما تمایل نشان دهد. وقتی در جلب موفقیت یک مشتری موفق شوید، بهتر می‌توانید حوزه خود را گسترش داده و بر مشتریان بیشتری تمرکز نمایید. این یکی از مهمترین مدل‌های کسب و کار است. مدل کم ریسک به این معنا نیست که تجارت شما همیشه باید کوچک بماند، زیرا با گذشت زمان، تعداد مشتریان نیز افزایش می‌یابد و کسب و کار شما رشد می‌کند.

کسب و کاری که به این روش ایجاد شود انعطاف پذیر خواهد بود. به جای اینکه به اهداف خود وابستگی داشته باشید، به این می‌اندیشید که در حال حاضر چه کاری به نفع کسب و کارتان خواهد بود. به عنوان مثال، اگر کسب و کار شما با سرعتی کمتر از حد انتظار رشد می‌کند می‌توانید در روند استخدام خود تغییر ایجاد کنید یا سرمایه‌ای که به یک هدف خاص اختصاص داده بودید را بازنگری کرده و در جای دیگری به کار گیرید. می‌توانید در طول زمان سرمایه را افزایش داده و کسی شما را بازخواست نمی‌کند که چرا طبق برنامه عمل نکرده‌اید.

 

ادامه مقاله چگونه کسب و کار جدید آغاز کنیم؟

 

با ما در سایت عزت خواه دات کام همراه باشید

 

فعالیت در آمازون و کسب درآمد دلاری، جز اهداف افراد بسیاری می باشد که تمایل دارند با آزادی از المان زمان و مکان کسب درآمد کنند. با دوره آربی، آموزش گام به گام فروش در آمازون می توانید این هدف را محقق سازید. همچنین از داخل ایران طبق روشهایی می توانید در آمازون فروشنده شوید. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/rb) در ارتباط باشید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۹۹ ، ۰۹:۴۵
حسین عزت خواه

کسب سرمایه برای راه اندازی یک استارت آپ
داشتن امنیت مالی می‌تواند به شما کمک کند تا بتوانید کسب و کار خود را از یک نقطه درست و مناسب شروع کنید. اما دستیابی به این مهم برای کسانی که به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی کرده‌اند، می‌تواند یک فرآیند چالش برانگیز و ناامید کننده باشد. اما راه‌هایی وجود دارد که شما می‌توانید به کمک آنها بر این مانع غلبه کنید.

خبر بسیار خوبی که می‌توان به شما داد این است که منابع زیادی وجود دارند و می‌توانید روی سرمایه گذاری آنها برای شروع کسب و کار خود حساب کنید. به دست آوردن سرمایه مناسب می‌تواند اولین مانعی باشد که شما با آن رو به رو می‌شوید. اما باید بدانید که به هیچ عنوان آخرین مانع در مسیر بیزینس شما نمی‌باشد.

چگونه شغل پردرآمد داشته باشیم

کمک هزینه‌های دولتی: کارآفرینان جوانی که قصد دارند استارت آپ خود را راه اندازی نمایند، می‌توانند از گزینه‌هایی که توسط دولت در اختیار آنها قرار می‌گیرد، استفاده نموده و سرمایه اولیه مورد نیاز را به دست آورند.
خانواده و دوستان: گاهی اوقات برخی از افرادی که به شما نزدیک هستند و به کسب و کاری که شما راه اندازی نموده‌اید علاقه مند می‌باشند نیز می‌توانند روی بیزینس شما سرمایه گذاری کنند.
وام‌های بانکی: در حالی که گرفتن وام‌های بانکی سنتی‌ترین شکل کسب سرمایه اولیه برای کارآفرینان جوان است، اما در عین حال می‌تواند فرآیند بسیار چالش برانگیزی نیز باشد. با این حال خیلی از بانک‌ها تسهیلاتی را برای این دسته از افراد قرار داده‌اند که می‌توان از کمک مالی آنها بهره گرفت.
سرمایه گذاری جمعی: این نوع از سرمایه گذاری‌ها، یکی از رایج‌ترین روش‌های تأمین بودجه مورد نیاز کارآفرینان به شمار می‌رود. روش جذب سرمایه به این شکل است که تعداد زیادی از افراد تصمیم می‌گیرند که روی کسب و کار شما سرمایه گذاری کنند و این کار معمولاً از طریق اینترنت و به صورت آنلاین صورت می‌گیرد. در حقیقت با این روش تلاش‌های یک کارآفرین توسط عموم مردم یا سازمان‌های مختلف مورد حمایت قرار می‌گیرد. این نوع سرمایه گذاری به چهار دسته اهدا (اهدا جمعی مشابه با یک حرکت خیرخواهانه)، پاداش (اعطای پاداش به مشارکت کنندگان به خاطر حمایتی که داشته‌اند)، وام دهی جمعی (تأمین مالی مبتنی بر بدهی) و خرید سهام جمعی (اعطای سهام) تقسیم می‌شود.
 

جذب سرمایه گذار

 

برنامه ریزی برای رشد و توسعه
برای بسیاری از کارآفرینان، رشد، کلید تمام فرصت‌ها و موفقیت‌ها است. در حالی که خیلی از صاحبان کسب و کارهای جدید به مدیریت عملی معتقد می‌باشند، اما گاهی اوقات برای برنامه ریزی رشد به یک رویکرد تیمی نیاز است. در ادامه به برخی از استراتژی‌هایی که باید در زمان برنامه ریزی برای رشد به کار گیرید، اشاره خواهد شد.

شما باید تیم مدیریتی خوبی را استخدام نمایید تا بتوانند باری را از روی شانه‌های شما بردارند و زمان کافی برای ادامه دادن رشد و توسعه کسب و کار را به شما دهند.
تیم مدیریتی خود را درگیر رشد کسب و کار خود نمایید. شما می‌توانید این کار را با همراه کردن آنها برای ارائه ایده‌های جدید در بحث توسعه محصول، بازاریابی، تأمین مالی و IT انجام دهید.

نکاتی که باید در استارت آپ خود در نظر بگیرید
شما باید در نظر داشته باشید که برای راه اندازی هر کسب و کاری باید یک سری از موارد را رعایت کنید. اما نکته مهم این است که کار به همین جا ختم نمی‌شود. شما باید در ادامه مسیر هم دقت لازم را داشته باشید و با فکر و برنامه پیش بروید. شاید بتوان گفت که اهمیت اقداماتی که شما در ادامه مسیر خواهید داشت، نسبت به کارهایی که در ابتدا انجام می‌دهید، بسیار بیشتر است.

چرا که اگر شما نتوانید به شکل درستی در مسیر پیش بروید، ممکن است شکست بخورید و تمام سرمایه خود را نیز از دست دهید. در ادامه مواردی را عنوان خواهیم کرد که می‌توانند به شما در زمینه حفظ کسب و کارتان در مسیر درست کمک کنند.

 

برای مطالعه ادامه مقاله لینک زیر را دنبال نمایید

https://ezzatkhah.com/attract-investor-for-startup

 

برای مطالعه و مشاهده مطالب و فایل های ویدیویی بیشتر با ما در سایت عزت خواه دات کام همراه باشید

 

 

جهان همواره در حال تغییر است. همان گونه که در سال 2019 الی 2020 ویروس کرونا تاثیر بسیار منفی بر کل جهان داشت.  از این رو تکنولوژی نیز می تواند به ما بر سر مشکلات کمک کند. در این زمان تمامی افراد به خرید آنلاین محصولات مورد نیاز خود روی آوردند و بیش از هر چیز وبسایت آمازون نه تنها کمک بسزایی کرده است بلکه فروش خود را نیز چندین برابر کرد. شاید کمی عجیب باشد اما اگر شما نیز به عنوان فروشنده در وبسایت آمازون فعالیت نمایید، درآمد بسیار زیادی را کسب خواهید کرد. به همین جهت استاد حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین برای اولین بار دوره آموزشی آربی را به منظور نحوه انجام این کسب درآمد پر سود ارائه نمودند. در این دوره ارزشمند آموزش قدم به قدم فروش در آمازون برای فارسی زبانان ارائه شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) در ارتباط باشید . 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مهر ۹۹ ، ۰۹:۲۸
حسین عزت خواه

موفقیت آمازون در بیزینس های دیگر
در سه ماه اول سال، میزان فروش فروشگاه آنلاین آمازون، به کمتر از 50 درصد فروش کلی و خالص این شرکت رسید. این مسأله بیانگر آن است که در سایر کسب و کارهای آمازون، پیشرفت چشم گیری صورت گرفته است. میزان فروش بخش خرده فروشی آمازون برای اولین بار در تاریخ این شرکت، به کمتر از نصف کل فروش خالص آن در سه ماهه قبل رسید، با این حال بر اساس تحلیل سایت خبری GeekWire، آمازون همچنان در هر دو بخش در حال رشد است.

در این تحلیل، فروش سایر خرده فروشان Amazon.com در نظر گرفته نشده است اما در هر حال بیانگر تفاوت رشد بخش‌های مختلف این غول فناوری است. این مسأله با توجه به تاریخچه شرکت آمازون، بیشتر قابل توجه است. امروزه آمازون به عنوان پیشگام صنعت تجارت الکترونیک شناخته می‌شود. این شرکت که در ابتدا با هدف فروش آنلاین کتاب افتتاح شد، امروز به محلی برای فروش آنلاین هر نوع محصولی تبدیل شده است.

راهنمای فروش محصولات در آمازون

در سال‌های اخیر، این شرکت در عین وفاداری به رسالت اولیه خود یعنی فروش کتاب، پا را فراتر گذاشته و به بازیگر اصلی صنایع مختلف تبدیل شده است. در حال حاضر، آمازون به واسطه سرویس‌های وب آمازون (Amazon Web Services)، رتبه اول بازار رقابتی و پردرآمد رایانش ابری را به دست آورده است. همچنین، این شرکت با حضور در بیزینس Whole Foods و فروشگاه‌های فیزیکی خود، به نیرویی نوظهور در خرده فروشی فیزیکی تبدیل شده است.

آمازون همچنین در حوزه‌های سرگرمی و حمل و نقل نیز حضور مقتدرانه‌ای دارد و در آینده نیز در حوزه تبلیغات به همین جایگاه خواهد رسید. در سال‌های اخیر، کسب و کارهای مختلف آمازون همچنان در حال رشد هستند و نقش مهمی در افزایش مجموع درآمد این شرکت داشته‌اند.

 

کمپانی آمازون

 

بزرگترین بیزینس آمازون از طریق فروش آنلاین طرف اول
فروش آنلاین طرف اول، همچنان بزرگترین بیزینس آمازون به حساب می‌آید و از دیگر بخش‌ها بزرگ‌تر می‌باشد. اما در سه ماهه اول، برای نخستین بار میزان فروش سایر بیزینس های آمازون مجموعاً بیشتر از فروش آنلاین خود آمازون بود. میزان فروش آنلاین آمازون از فروشگاه اصلی خود 5/29 میلیارد دلار بوده است که سال به سال 5/9 درصد افزایش داشته است و 5/49 درصد از درآمد 7/59 میلیارد دلاری آمازون در فروش خالص فصلی را شامل می‌شود.

سایر بیزینس های مهم آمازون و نحوه رشد آنها:

سرویس فروشنده طرف سوم
این شکل از خدمات، از نظر بزرگی، دومین بیزینس آمازون به حساب می‌آید و 19 درصد از درآمد آمازون از این بیزینس است. درآمد این حوزه از کمیسیون‌های فروش فروشندگان طرف سوم و همچنین مبالغی است که آمازون از بسته بندی و ارسال سفارشات به دست آورده است. درآمد این بخش در سه ماه اول 1/11 میلیارد دلار بوده است که حدود 20 درصد درآمد آمازون در طول یک سال گذشته را تشکیل می‌دهد. 

سرویس‌های وب آمازون(AWS)
این شکل از سرویس‌ها، آرایش و ساختار شرکت را تغییر داده و بخش بزرگی از درآمد و سود آمازون از راه این نوع سرویس‌ها تأمین می‌شود. در سه ماهه اول، AWS ،13 درصد از حجم بیزینس آمازون را تشکیل می‌داد. درآمد این حوزه در همین مدت، 7/7 میلیارد دلار بود که تقریباً معادل 41 درصد از درآمد آمازون به حساب می‌آید.

 

 

ادامه مقاله نگاهی به سایر کسب و کارهای کمپانی آمازون

 

با ما در سایت عزت خواه دات کام همراه باشید

 

یکی از راه های کسب درآمد از اینترنت، فروشنده شدن در وبسایت بزرگ و جهانی آمازون می باشد که پتانسیل بالا برای کسب درآمد 24 ساعته را برای علاقه مندان به بیزینس آنلاین فراهم کرده است. دوره جامع آربی، کامل ترین و بهترین تکنیک ها و نکات فروشندگی در آمازون را قدم به قدم آموزش می دهد و شما را برای تبدیل شدن به یک فروشنده تمام عیار در آمازون آماده خواهد کرد. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/rb) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن دفتر پشتیبانی ایران : 00989017261256 (واتساپ)

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ مهر ۹۹ ، ۰۹:۳۰
حسین عزت خواه

رازهای موفقیت در زندگی و کار
اکثر اوقات این تصور وجود دارد که فردی که میلیاردها دلار در حساب بانکی خود دارد، یا صاحب خانه یا ماشین گرانقمیت است، می‌تواند مصداق واقعی یک فرد موفق باشد. البته این طرز فکر شاید تا حدودی درست نیز باشد چرا که خیلی‌ها موفقیت را در پول و ثروت می‌بینند. اما نمی‌توان گفت که معنای واقعی موفقیت این می‌باشد. هر کسی موفقیت را برای خود در دستیابی به یک هدف مشخص می‌بیند و قرار نیست نظر و ایده همه افراد درباره این کلمه با یکدیگر یکی باشد.

شما باید معیارهای خودتان درباره موفقیت را مشخص کنید و سپس برای رسیدن به آن در مسیری که به موفقیت شما منتهی می‌شود، قدم بگذارید. مسلماً در این مسیر رازها و قوانینی نهفته است که شما می‌توانید با یادگیری آنها موفقیت خود را به امری در دسترس‌تر از گذشته تبدیل کنید. در ادامه این مقاله به برخی از رازهای موفقیت اشاره خواهیم کرد.

1. برای رسیدن به موفقیت همواره اقداماتی را داشته باشید که به موفقیت شما ختم شود
یک راز بسیار ساده اما مهم وجود دارد که خیلی از افراد آن را در زندگی نادیده می‌گیرند. خیلی‌ها به دنبال موفقیت در زندگی هستند اما باز هم کارهایی را انجام می‌دهند که تا قبل از آن انجام می‌دادند. کسی که می‌خواهد به موفقیت‌های بزرگی در زندگی دست پیدا کند نمی‌تواند یک زندگی روتین داشته باشد. با بیدار شدن در یک ساعت مشخص، پوشیدن یک لباس مشخص و رفتن به سر کار و انجام کارهایی که هر روز انجام می‌دهید، نمی‌توانید انتظار یک تغییر بزرگ و موفق آمیز را داشته باشید. اگر این کار را هفته‌ها، ماه‌ها و حتی سال‌هاست که انجام می‌دهید، همین لحظه آن را متوقف کنید و وارد مسیر موفقیت شوید

شما اگر به کاری که تا کنون درگیر آن بوده‌اید بپردازید مطمئناً دستاوردهایی هم که خواهید داشت، تغییر زیادی ایجاد نخواهد کرد. اما اگر می‌خواهید بیشتر از چیزی که الآن دارید را به دست بیاورید و موفقیت واقعی را تجربه کنید، باید کاری بیش‌تر از روال همیشگی زندگی خود انجام دهید. باید یک کار متفاوت انجام دهید و ایده‌های جدیدی را دنبال کنید. این تنها روشی است که می‌تواند شما را به سمت مسیر موفقیت هدایت کند.

2. با نامیدی و منفی گرا بودن نمی‌توانید موفقیت را برای خود مجسم کنید
شما زمانی که در یک مسیر مشخص پیش می‌روید، معمولاً با خودتان فکر می‌کنید که این مسیر در نهایت یک جا به پایان می‌رسد و آنگاه شما باید چه کار کنید؟ در این مواقع یا از پیش روی در آن مسیر منصرف می‌شوید و برمی‌گردید یا آنکه تا آخر مسیر می‌روید تا ببینید چه چیزی در انتظار شما است. افراد موفق هرگز این باور را در خود ندارند که آخر مسیر، در حقیقت آخر زندگی آنها است. به همین دلیل تا آخر مسیر پیش می‌روند چرا که می‌دانند در انتهای مسیر یک موفقیت و راه‌های رسیدن به موفقیت‌های دیگر در انتظار آنها می‌باشد.

معنای این جمله این است که در زندگی هیچ چالش یا فرصتی انتها ندارد. همیشه شما این شانس را خواهید داشت که یک تغییر را ایجاد کرده یا یک ایده جدید را به کار ببرید. تنها یک فرد موفق است که می‌تواند در جایی که به نظر آخر راه است، یک مسیر جدید پیدا کرده یا خودش چنین مسیری را ایجاد کند. پس سری بعد که احساس کردید موفقیت شما به انتها رسیده است، دست از تلاش نکشید. به مسیر خود ادامه دهید تا بتوانید مسیر موفقیت جدیدی را پیدا کنید.

 

موفقیت در کسب و کر و زندگی

 

3. هواپیمای خود را به سمت موفقیت هدایت کنید
شما خلبان هواپیمای خود هستید. هواپیمای شما در حقیقت زندگی شما است و این شما هستید که باید هواپیمای خود را بلند کرده و به سمت مسیری که مایل هستید هدایت نمایید. شما روی صندلی خلبان نشسته‌اید و کنترل آن را برعهده گرفته‌اید. انتخاب اینکه هواپیما را به چه سمتی برده و در کجا فرود داشته باشید، تنها برعهده شمای خلبان است. پس همیشه این را به یاد داشته باشید تنها کسی که روی زندگی شما تأثیر مستقیم می‌گذارد فقط خودتان هستید. پس هیچ وقت دیگران را به خاطر اتفاقاتی که در زندگی برای شما پیش می‌آید، ملامت و سرزنش نکنید.

حتی اگر شما تصمیم بگیرید که هدایت هواپیما را به دست کمک خلبان بسپارید هم باز هیچ کس جز خودتان مقصر اتفاقاتی که پیش خواهد آمد، نیست. چرا که این تصمیم و اشتباه خود شما بوده است. پس سعی کنید در ابتدا به دیگران اجازه ندهید کنترل زندگی شما را در دست بگیرند و سپس با داشتن کنترل زندگی خود، آن را به سمت مقصد مناسب هدایت کنید.

 

برای مطالعه ادامه مقاله لینک زیر را دنبال نمایید

https://ezzatkhah.com/skills-required-for-success

 

برای مطالعه و مشاهده مقالات و فایل های ویدیویی آموزشی و انگیزشی رایگان با ما در سایت ezzatkhah.com همراه باشید

 

ما انسان ها همواره در ذهن خود به آینده روشن و البته غیر قابل پیش بینی فکر می کنیم. چه اقدامی را باید انجام دهیم که در آینده نزدیک موفق شویم؟ چطور می توان پیش بینی کرد ؟
هنگامی که حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین در سال 2015 به عنوان بهترین فروشنده محصولات خود در وبسایت آمازون تبدیل شد، هیچ گاه نمی توانست وضعیت فعلی خود را پیش بینی کند. اما با تلاش های شبانه روزی و آزمون و خطاهای بسیار زیاد توانست به کسب درآمد فوق العاده در وبسایت آمازون بپردازد. اما او همزمان برای فارسی زبانان برای اولین بار نحوه کسب درآمد دلاری از آمازون را آموزش می دهد. این آموزش در دوره آربی گردآوری شده که البته همواره آپدیت می شود. ما فارسی زبانان نیز می توانیم هم اکنون آینده روشن و البته نزدیک خود را با بیزنس آمازون بسازیم. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مهر ۹۹ ، ۰۹:۳۶
حسین عزت خواه

موفقیت آمازون در بیزینس های دیگر
در سه ماه اول سال، میزان فروش فروشگاه آنلاین آمازون، به کمتر از 50 درصد فروش کلی و خالص این شرکت رسید. این مسأله بیانگر آن است که در سایر کسب و کارهای آمازون، پیشرفت چشم گیری صورت گرفته است. میزان فروش بخش خرده فروشی آمازون برای اولین بار در تاریخ این شرکت، به کمتر از نصف کل فروش خالص آن در سه ماهه قبل رسید، با این حال بر اساس تحلیل سایت خبری GeekWire، آمازون همچنان در هر دو بخش در حال رشد است.

در این تحلیل، فروش سایر خرده فروشان Amazon.com در نظر گرفته نشده است اما در هر حال بیانگر تفاوت رشد بخش‌های مختلف این غول فناوری است. این مسأله با توجه به تاریخچه شرکت آمازون، بیشتر قابل توجه است. امروزه آمازون به عنوان پیشگام صنعت تجارت الکترونیک شناخته می‌شود. این شرکت که در ابتدا با هدف فروش آنلاین کتاب افتتاح شد، امروز به محلی برای فروش آنلاین هر نوع محصولی تبدیل شده است.

در سال‌های اخیر، این شرکت در عین وفاداری به رسالت اولیه خود یعنی فروش کتاب، پا را فراتر گذاشته و به بازیگر اصلی صنایع مختلف تبدیل شده است. در حال حاضر، آمازون به واسطه سرویس‌های وب آمازون (Amazon Web Services)، رتبه اول بازار رقابتی و پردرآمد رایانش ابری را به دست آورده است. همچنین، این شرکت با حضور در بیزینس Whole Foods و فروشگاه‌های فیزیکی خود، به نیرویی نوظهور در خرده فروشی فیزیکی تبدیل شده است.

آمازون همچنین در حوزه‌های سرگرمی و حمل و نقل نیز حضور مقتدرانه‌ای دارد و در آینده نیز در حوزه تبلیغات به همین جایگاه خواهد رسید. در سال‌های اخیر، کسب و کارهای مختلف آمازون همچنان در حال رشد هستند و نقش مهمی در افزایش مجموع درآمد این شرکت داشته‌اند.

بزرگترین بیزینس آمازون از طریق فروش آنلاین طرف اول
فروش آنلاین طرف اول، همچنان بزرگترین بیزینس آمازون به حساب می‌آید و از دیگر بخش‌ها بزرگ‌تر می‌باشد. اما در سه ماهه اول، برای نخستین بار میزان فروش سایر بیزینس های آمازون مجموعاً بیشتر از فروش آنلاین خود آمازون بود. میزان فروش آنلاین آمازون از فروشگاه اصلی خود 5/29 میلیارد دلار بوده است که سال به سال 5/9 درصد افزایش داشته است و 5/49 درصد از درآمد 7/59 میلیارد دلاری آمازون در فروش خالص فصلی را شامل می‌شود.

 

کمپانی آمازون

 

سایر بیزینس های مهم آمازون و نحوه رشد آنها:

سرویس فروشنده طرف سوم
این شکل از خدمات، از نظر بزرگی، دومین بیزینس آمازون به حساب می‌آید و 19 درصد از درآمد آمازون از این بیزینس است. درآمد این حوزه از کمیسیون‌های فروش فروشندگان طرف سوم و همچنین مبالغی است که آمازون از بسته بندی و ارسال سفارشات به دست آورده است. درآمد این بخش در سه ماه اول 1/11 میلیارد دلار بوده است که حدود 20 درصد درآمد آمازون در طول یک سال گذشته را تشکیل می‌دهد.

سرویس‌های وب آمازون(AWS)
این شکل از سرویس‌ها، آرایش و ساختار شرکت را تغییر داده و بخش بزرگی از درآمد و سود آمازون از راه این نوع سرویس‌ها تأمین می‌شود. در سه ماهه اول، AWS ،13 درصد از حجم بیزینس  آمازون را تشکیل می‌داد. درآمد این حوزه در همین مدت، 7/7 میلیارد دلار بود که تقریباً معادل 41 درصد از درآمد آمازون به حساب می‌آید.

 

ادامه مقاله نگاهی به سایر کسب و کارهای کمپانی آمازون

با ما در سایت عزت خواه دات کام همراه باشید

 

امروزه فروش محصول در آمازون، به یکی از روش‌های مطمئن کسب درآمد از اینترنت تبدیل شده است که به کمک آن می‌توانید فارغ از زمان و مکان به این فعالیت جذاب مشغول شوید. البته آموزش فروش در آمازون نیز یکی از موارد مهمی است که حتماً باید به آن توجه کنید. چون اگر بدون مربی وارد این مسیر شوید، شکست شما دور از انتظار نخواهد بود. لذا با تهیه نمودن دوره آربی براحتی می توانید وارد این بیزینس جهانی شوید و به دلار کسب درآمد کنید. تمامی آموزش های این دوره بصورت فارسی و برای اولین بار توسط جسین عزت خواه داده شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن دفتر پشتیبانی ایران : 00989017261256 (واتساپ)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ مهر ۹۹ ، ۰۹:۳۰
حسین عزت خواه