دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی تخصصی ترین دوره آموزش فروش در آمازون به زبان فارسی میباشد که پلی برای شروع کسب درآمد ارزی و دلاری برای همه عزیزان هست

عادت های مخرب زندگی

دوشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۳:۲۲ ب.ظ

 

تعریف عادت های زندگی


زندگی اکثر افراد از عادت‌ هایی ساخته شده که روال زندگی‌ را تعیین می‌کنند و شخصیت‌ آنها را شکل می‌دهند. اگر با ساخت عادت های درست و تداوم آنها زندگی را بسازید، شاهد پیشرفت خواهید بود ولی اگر عادت های بد زندگی شما را شکل دهند، استعدادهای شما نادیده گرفته می شوند و موفقیت از شما فاصله می گیرد. در ادامه به بررسی تعدادی از عادت های مخرب در زندگی می پردازیم.

 

مقاله پیشنهادی : عادات اشتباه

 

 

عادت های اشتباه زندگی

 


زندگی کردن برای خوشایند دیگران


باید یاد بگیرید شما برای خودتان زندگی می کنید نه تایید و خوشایند دیگران. هر انسانی شخصیت منحصر به ‌فردی دارد که با دیگری متفاوت است و باید پذیرفت که در مسیر زندگی هم پیروزی وجود دارد و هم شکست.

درست است که در زندگی اجتماعی، شما به مشورت با دیگران، وقت گذراندن با آنها و... نیاز دارید ولی باید این موارد را در حد اعتدال رعایت کنید و همواره توجه داشته باشد که شما یک بار زندگی می کنید و این زندگی باید متناسب با علایق و اهداف شما باشد. اگر همه تمرکز خود را صرف تایید و جلب توجه دیگران کنید، از شخصیت اصلی خود دور می‌شوید.


عدم توجه به سلامتی


سلامتی شما بسیار حائز اهمیت است. ورزش نکردن،کم خوابی یا عدم تغزیه صحیح از عادات اشتباه زندگی است که جنبه های جسمی و روحی شما را تحت تاثیر قرار می دهد. مشکلات جسمی بازدهی را کاهش می‌دهند، زیرا وقتی حال‌ شما خوب نباشد قدرت تمرکز را از دست می‌دهید. پس به این مورد توجه داشته باشید و در روتین خود زمانی را هم به تفریح و استراحت اختصاص بدهید. 


تداوم صحبت ‌های منفی 


شاید شما هم جز آن دسته از افراد باشید که در طول روز دائما افکار منفی را مرور و به دنبال آن جملات و صحبت های منفی را تکرار می کنید. حال اگر در دوستان، محل کار و خانواده هم افرادی شبیه به شما وجود داشته باشند که به این موضوع دامن بزنند، این صحبت های منفی با گذشت زمان باعث افسردگی شما و کاهش کیفیت عملکرد و تصمیم گیری هایتان می شود.

زمانی که این انرژی های منفی به شما هجوم می آورند، سعی کنید با کارهای مورد علاقه خود مثل آشپری، گوش دادن به موزیک، ورزش، مطالعه، معاشرت با افراد پرانرژی و.... آنها را خنثی کنید. به شما پیشنهاد می شود مقاله ترک عادت های بد را مطالعه کنید.

 

ترک عادت های مخرب

 


مقایسه خودتان با دیگران


مقایسه زندگی و شرایط خود با دیگران آن هم به صورت مستمر یکی از اشتباه ترین کارهایی است که می توانید در زندگی انجام دهید. در دنیای امروز وجود شبکه های اجتماعی و مشاهده ظواهر زندگی دیگران هم به این موضوع دامن می زند و آن را تشدید می کند. همیشه به خودتان یادآور شوید این مقایسه را با خودتان انجام دهید و با بهبود شرایط و عملکرد خود، از پیشرفت و ارتقای آن لذت ببرید.


وجود استرس در تمام مراحل زندگی


مانند خشم، استرس نیز می‌تواند بر بدن شما تاثیرات منفی داشته باشد و باعث کاهش عمرتان شود. درست است در بعضی از شرایط رهایی از آن سخت است اما اگر یار همیشگی زندگیتان شده، حتما از طریق مشاوره با فرد متخصص، مدیتیشن، انجام کارهای مورد علاقه و مفرح و... آن را کنترل و مدیریت کنید. 


به تعویق انداختن کارها


یکی از مهمترین عوامل عدم موفقیت، به تعویق انداختن کارهاست. حتما شما هم آن را بارها تجربه کردید. وقتی کاری را دائما به زمان دیگری موکول می کنید، هم خودتان احساس بدی پیدا خواهید کرد هم اثر آن کار که باید در زمان مشخصی انجام می شده، از بین می رود.

برای تمرین، این مورد را در کارهای روزانه و روتین خود هم رعایت کنید. انجام کارهای سخت و دشوار را به ساعات پایانی روز که خسته تر هستید و انرژی شما کاهش پیدا کرده، موکول نکنید. محققان ثابت کرده اند، کسانی که کارهای سخت تر را در ساعات ابتدایی روز انجام می دهند، با موفقیت بیشتری می توانند وظایفشان را به انجام برسانند.


وب گردی های بی هدف 

 

دسترسی به اینترنت و شبکه های اجتماعی باعث شده اکثر ما در طول روز مطالب و صفحاتی را دنبال کنیم که نه تنها هیچ فایده ای برای ما ندارند بلکه اصلا مرتبط با هدف و شخصیت ما نیستند. این کار علاوه بر هدر دادن زمان، ذهن ما را دچار آشفتگی خواهد کرد. می توانید ویدئو راهکار ساده برای خلاص شدن از شر عادات بد را مشاهده کنید.

 

اصلاح غادات اشتباه

 


بله گفتن زمانی که لازم است نه بگویید


نه گفتن در شرایط مختلف زندگی یک توانایی بسیار موثر است که همه از آن بهره مند نیستند و در اکثر مواقع افراد در برخوردهای اجتماعی به خاطر قرار گرفتن در رودربایسی، خجالتی بودن و... نمی توانند نه بگویند. در صورتی که باید به خودتان یادآوری کنید که گفتن نه، شاید درحال حاضر یک تمرین خود کنترلی باشد اما درآینده با جلوگیری از اثرات منفی تعهدات کاذب، باعث افزایش خود کنترلی می‌شود.

 


آیا تا به حال به دنبال آموزشی بودید که زندگی و کسب و کار را در کنار هم با موفقیت و رضایت پیش ببرید؟ دوره ای که در ابتدا ساخت لایف استایل، اصلاح باورهای نادرست و ساخت نگرش درست بیزینس را به شما آموزش دهد و سپس شما را برای ورود به عرصه ی جهانی بیزینس آنلاین آمازون آماده کند. با دوره پاراسل زندگی ابتدا می توانید لایف استایل و باورهای درست را بسازید و سپس با دوره آربی فروشندگی در وبسایت بزرگ آمازون را تجربه کنید و رسیدن به این دو هدف مهم با هم، در دوره آربی اکسترا به شما ارائه می شود.
 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۲/۰۵
حسین عزت خواه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی