دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی تخصصی ترین دوره آموزش فروش در آمازون به زبان فارسی میباشد که پلی برای شروع کسب درآمد ارزی و دلاری برای همه عزیزان هست

با فروش در آمازون کسب درآمد کنیم

يكشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۱۴ ق.ظ

شروع کسب و کار آمازون
زمانی که در بازار آمازون فروشنده هستید، تا زمانی که کالا را به مشتری تحویل دهید، شما صاحب کالا هستید. شما می‌توانید یکی از روش‌های ارسال را انتخاب کنید. گزینه اول، آمازون به واسطه ارسال اتوماتیک کارها را برای شما آسان می‌کند و به مشتریان خدمات ارائه می‌دهد یا اینکه می‌توانید خودتان همه کارها را انجام دهید.

در اکثر موارد، تبدیل شدن به فروشنده ثالث، آسان‌ترین و احتمالاً ارزانترین روش شروع برای فروش در آمازون است. فروشندگان از پورتال صفحه Seller استفاده می‌کنند که تفاوت‌هایی با ویژگی‌های موجود در پورتال Vendor دارد. به عنوان یک فروشنده، برای شما دو گزینه متفاوت ارسال وجود دارد.

کسب درآمد و رسیدن به استقلال مالی

1. بسته بندی و ارسال توسط آمازون (FBA)
در این روش، کالاهای خود را به مرکز ارسال (FC) آمازون می‌فرستید و آنها خودشان ارسال و بازگشت کالا از سمت مشتری را مدیریت می‌کنند. می‌توانید بر حسب نیاز، مقدار کالای فرستاده شده به مرکز ارسال را کنترل کنید. فقط باید هزینه انبار کالاهای خود و هزینه ارسال برای هر واحد فروخته شده به مشتری را بپردازید. توجه داشته باشید تا زمانی که مشتری کالا را دریافت کند، شما صاحب کالا هستید.

2. ارسال توسط فروشنده (FBM)
از این طریق، فروشنده مستقیماً ارسال را انجام می‌دهد و مدیریت خدمات ارسال، بازگشت کالا و ارائه خدمات به مشتریان را بر عهده دارد. این گزینه، برخلاف FBA هزینه‌ای برای فروشنده به همراه ندارد.

خدمات Vendor Express و Vendor Central آمازون
به عنوان وندور آمازون، همه کالاها را به آمازون می‌فروشید. آمازون از زمانی که کالا را دریافت کند، مالک محصولات می‌شود. گزینه Vendor Express برای همه آزاد است و Vendor Central با دعوتنامه قابل دسترسی است.

 

کسب درآمد از آمازون

 

مزایای تبدیل شدن به وندور آمازون
استفاده از برنامه Vine
تبلیغات سلف سرویس از قبیل Gold Box Deals
محلی برای بازاریابی در صفحات محصولات، ایمیل‌های شرکتی و ...
دستیابی به سایر دسته بندی محصولات از قبیل هدایای پیشنهادی، محصولات ویژه تعطیلات و ...
دسترسی به برنامه‌هایی همچون Prime Now، Fresh و pantry
احتمال کمتر تعلیق حساب به دلایل نامشخص

 

برای مطالعه ادامه مقاله لینک زیر را دنبال نمایید

https://ezzatkhah.com/earn-money-by-selling-on-amazon

با ما در سایت عزت خواه دات کام همراه باشید.

 

جهان همواره در حال تغییر است. همان گونه که در سال 2019 الی 2020 ویروس کرونا تاثیر بسیار منفی بر کل جهان داشت.  از این رو تکنولوژی نیز می تواند به ما بر سر مشکلات کمک کند. در این زمان تمامی افراد به خرید آنلاین محصولات مورد نیاز خود روی آوردند و بیش از هر چیز وبسایت آمازون نه تنها کمک بسزایی کرده است بلکه فروش خود را نیز چندین برابر کرد. شاید کمی عجیب باشد اما اگر شما نیز به عنوان فروشنده در وبسایت آمازون فعالیت نمایید، درآمد بسیار زیادی را کسب خواهید کرد. به همین جهت استاد حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین برای اولین بار دوره آموزشی آربی را به منظور نحوه انجام این کسب درآمد پر سود ارائه نمودند. در این دوره ارزشمند آموزش قدم به قدم فروش در آمازون برای فارسی زبانان ارائه شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) در ارتباط باشید .

نظرات  (۱)

۰۹ آذر ۹۹ ، ۱۰:۳۵ ناجی سافت

وقتش رسیده که خودت مدیر کسب و کارت باشی
ناجی سافت ، تنها ارائه دهنده راهکارهای هوشمند بین المللی در ایران
- طراحی وبسایت های هوشمند شخصی ، فروشگاهی
- طراحی اپلیکیشن های پیشرو با قابلیت نصب برروی تمام سیستم های عامل
(بدون تاثیرپذیری از تحریم)
- ارائه راهکارهای فروش انلاین و دیجیتال مارکتینگ
- اموزش زبان های برنامه نویسی به صورت پروژه محور
در کنار شما هستیم

https://najisoftco.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی