دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی تخصصی ترین دوره آموزش فروش در آمازون به زبان فارسی میباشد که پلی برای شروع کسب درآمد ارزی و دلاری برای همه عزیزان هست

نگاهی به سایر کسب و کارهای کمپانی آمازون

پنجشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۹، ۰۹:۳۰ ق.ظ

موفقیت آمازون در بیزینس های دیگر
در سه ماه اول سال، میزان فروش فروشگاه آنلاین آمازون، به کمتر از 50 درصد فروش کلی و خالص این شرکت رسید. این مسأله بیانگر آن است که در سایر کسب و کارهای آمازون، پیشرفت چشم گیری صورت گرفته است. میزان فروش بخش خرده فروشی آمازون برای اولین بار در تاریخ این شرکت، به کمتر از نصف کل فروش خالص آن در سه ماهه قبل رسید، با این حال بر اساس تحلیل سایت خبری GeekWire، آمازون همچنان در هر دو بخش در حال رشد است.

در این تحلیل، فروش سایر خرده فروشان Amazon.com در نظر گرفته نشده است اما در هر حال بیانگر تفاوت رشد بخش‌های مختلف این غول فناوری است. این مسأله با توجه به تاریخچه شرکت آمازون، بیشتر قابل توجه است. امروزه آمازون به عنوان پیشگام صنعت تجارت الکترونیک شناخته می‌شود. این شرکت که در ابتدا با هدف فروش آنلاین کتاب افتتاح شد، امروز به محلی برای فروش آنلاین هر نوع محصولی تبدیل شده است.

راهنمای فروش محصولات در آمازون

در سال‌های اخیر، این شرکت در عین وفاداری به رسالت اولیه خود یعنی فروش کتاب، پا را فراتر گذاشته و به بازیگر اصلی صنایع مختلف تبدیل شده است. در حال حاضر، آمازون به واسطه سرویس‌های وب آمازون (Amazon Web Services)، رتبه اول بازار رقابتی و پردرآمد رایانش ابری را به دست آورده است. همچنین، این شرکت با حضور در بیزینس Whole Foods و فروشگاه‌های فیزیکی خود، به نیرویی نوظهور در خرده فروشی فیزیکی تبدیل شده است.

آمازون همچنین در حوزه‌های سرگرمی و حمل و نقل نیز حضور مقتدرانه‌ای دارد و در آینده نیز در حوزه تبلیغات به همین جایگاه خواهد رسید. در سال‌های اخیر، کسب و کارهای مختلف آمازون همچنان در حال رشد هستند و نقش مهمی در افزایش مجموع درآمد این شرکت داشته‌اند.

 

کمپانی آمازون

 

بزرگترین بیزینس آمازون از طریق فروش آنلاین طرف اول
فروش آنلاین طرف اول، همچنان بزرگترین بیزینس آمازون به حساب می‌آید و از دیگر بخش‌ها بزرگ‌تر می‌باشد. اما در سه ماهه اول، برای نخستین بار میزان فروش سایر بیزینس های آمازون مجموعاً بیشتر از فروش آنلاین خود آمازون بود. میزان فروش آنلاین آمازون از فروشگاه اصلی خود 5/29 میلیارد دلار بوده است که سال به سال 5/9 درصد افزایش داشته است و 5/49 درصد از درآمد 7/59 میلیارد دلاری آمازون در فروش خالص فصلی را شامل می‌شود.

سایر بیزینس های مهم آمازون و نحوه رشد آنها:

سرویس فروشنده طرف سوم
این شکل از خدمات، از نظر بزرگی، دومین بیزینس آمازون به حساب می‌آید و 19 درصد از درآمد آمازون از این بیزینس است. درآمد این حوزه از کمیسیون‌های فروش فروشندگان طرف سوم و همچنین مبالغی است که آمازون از بسته بندی و ارسال سفارشات به دست آورده است. درآمد این بخش در سه ماه اول 1/11 میلیارد دلار بوده است که حدود 20 درصد درآمد آمازون در طول یک سال گذشته را تشکیل می‌دهد. 

سرویس‌های وب آمازون(AWS)
این شکل از سرویس‌ها، آرایش و ساختار شرکت را تغییر داده و بخش بزرگی از درآمد و سود آمازون از راه این نوع سرویس‌ها تأمین می‌شود. در سه ماهه اول، AWS ،13 درصد از حجم بیزینس آمازون را تشکیل می‌داد. درآمد این حوزه در همین مدت، 7/7 میلیارد دلار بود که تقریباً معادل 41 درصد از درآمد آمازون به حساب می‌آید.

 

 

ادامه مقاله نگاهی به سایر کسب و کارهای کمپانی آمازون

 

با ما در سایت عزت خواه دات کام همراه باشید

 

یکی از راه های کسب درآمد از اینترنت، فروشنده شدن در وبسایت بزرگ و جهانی آمازون می باشد که پتانسیل بالا برای کسب درآمد 24 ساعته را برای علاقه مندان به بیزینس آنلاین فراهم کرده است. دوره جامع آربی، کامل ترین و بهترین تکنیک ها و نکات فروشندگی در آمازون را قدم به قدم آموزش می دهد و شما را برای تبدیل شدن به یک فروشنده تمام عیار در آمازون آماده خواهد کرد. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/rb) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن دفتر پشتیبانی ایران : 00989017261256 (واتساپ)

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی