دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی تخصصی ترین دوره آموزش فروش در آمازون به زبان فارسی میباشد که پلی برای شروع کسب درآمد ارزی و دلاری برای همه عزیزان هست

مهارت های لازم برای موفقیت در زندگی و کار

سه شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۹، ۰۹:۳۶ ق.ظ

رازهای موفقیت در زندگی و کار
اکثر اوقات این تصور وجود دارد که فردی که میلیاردها دلار در حساب بانکی خود دارد، یا صاحب خانه یا ماشین گرانقمیت است، می‌تواند مصداق واقعی یک فرد موفق باشد. البته این طرز فکر شاید تا حدودی درست نیز باشد چرا که خیلی‌ها موفقیت را در پول و ثروت می‌بینند. اما نمی‌توان گفت که معنای واقعی موفقیت این می‌باشد. هر کسی موفقیت را برای خود در دستیابی به یک هدف مشخص می‌بیند و قرار نیست نظر و ایده همه افراد درباره این کلمه با یکدیگر یکی باشد.

شما باید معیارهای خودتان درباره موفقیت را مشخص کنید و سپس برای رسیدن به آن در مسیری که به موفقیت شما منتهی می‌شود، قدم بگذارید. مسلماً در این مسیر رازها و قوانینی نهفته است که شما می‌توانید با یادگیری آنها موفقیت خود را به امری در دسترس‌تر از گذشته تبدیل کنید. در ادامه این مقاله به برخی از رازهای موفقیت اشاره خواهیم کرد.

1. برای رسیدن به موفقیت همواره اقداماتی را داشته باشید که به موفقیت شما ختم شود
یک راز بسیار ساده اما مهم وجود دارد که خیلی از افراد آن را در زندگی نادیده می‌گیرند. خیلی‌ها به دنبال موفقیت در زندگی هستند اما باز هم کارهایی را انجام می‌دهند که تا قبل از آن انجام می‌دادند. کسی که می‌خواهد به موفقیت‌های بزرگی در زندگی دست پیدا کند نمی‌تواند یک زندگی روتین داشته باشد. با بیدار شدن در یک ساعت مشخص، پوشیدن یک لباس مشخص و رفتن به سر کار و انجام کارهایی که هر روز انجام می‌دهید، نمی‌توانید انتظار یک تغییر بزرگ و موفق آمیز را داشته باشید. اگر این کار را هفته‌ها، ماه‌ها و حتی سال‌هاست که انجام می‌دهید، همین لحظه آن را متوقف کنید و وارد مسیر موفقیت شوید

شما اگر به کاری که تا کنون درگیر آن بوده‌اید بپردازید مطمئناً دستاوردهایی هم که خواهید داشت، تغییر زیادی ایجاد نخواهد کرد. اما اگر می‌خواهید بیشتر از چیزی که الآن دارید را به دست بیاورید و موفقیت واقعی را تجربه کنید، باید کاری بیش‌تر از روال همیشگی زندگی خود انجام دهید. باید یک کار متفاوت انجام دهید و ایده‌های جدیدی را دنبال کنید. این تنها روشی است که می‌تواند شما را به سمت مسیر موفقیت هدایت کند.

2. با نامیدی و منفی گرا بودن نمی‌توانید موفقیت را برای خود مجسم کنید
شما زمانی که در یک مسیر مشخص پیش می‌روید، معمولاً با خودتان فکر می‌کنید که این مسیر در نهایت یک جا به پایان می‌رسد و آنگاه شما باید چه کار کنید؟ در این مواقع یا از پیش روی در آن مسیر منصرف می‌شوید و برمی‌گردید یا آنکه تا آخر مسیر می‌روید تا ببینید چه چیزی در انتظار شما است. افراد موفق هرگز این باور را در خود ندارند که آخر مسیر، در حقیقت آخر زندگی آنها است. به همین دلیل تا آخر مسیر پیش می‌روند چرا که می‌دانند در انتهای مسیر یک موفقیت و راه‌های رسیدن به موفقیت‌های دیگر در انتظار آنها می‌باشد.

معنای این جمله این است که در زندگی هیچ چالش یا فرصتی انتها ندارد. همیشه شما این شانس را خواهید داشت که یک تغییر را ایجاد کرده یا یک ایده جدید را به کار ببرید. تنها یک فرد موفق است که می‌تواند در جایی که به نظر آخر راه است، یک مسیر جدید پیدا کرده یا خودش چنین مسیری را ایجاد کند. پس سری بعد که احساس کردید موفقیت شما به انتها رسیده است، دست از تلاش نکشید. به مسیر خود ادامه دهید تا بتوانید مسیر موفقیت جدیدی را پیدا کنید.

 

موفقیت در کسب و کر و زندگی

 

3. هواپیمای خود را به سمت موفقیت هدایت کنید
شما خلبان هواپیمای خود هستید. هواپیمای شما در حقیقت زندگی شما است و این شما هستید که باید هواپیمای خود را بلند کرده و به سمت مسیری که مایل هستید هدایت نمایید. شما روی صندلی خلبان نشسته‌اید و کنترل آن را برعهده گرفته‌اید. انتخاب اینکه هواپیما را به چه سمتی برده و در کجا فرود داشته باشید، تنها برعهده شمای خلبان است. پس همیشه این را به یاد داشته باشید تنها کسی که روی زندگی شما تأثیر مستقیم می‌گذارد فقط خودتان هستید. پس هیچ وقت دیگران را به خاطر اتفاقاتی که در زندگی برای شما پیش می‌آید، ملامت و سرزنش نکنید.

حتی اگر شما تصمیم بگیرید که هدایت هواپیما را به دست کمک خلبان بسپارید هم باز هیچ کس جز خودتان مقصر اتفاقاتی که پیش خواهد آمد، نیست. چرا که این تصمیم و اشتباه خود شما بوده است. پس سعی کنید در ابتدا به دیگران اجازه ندهید کنترل زندگی شما را در دست بگیرند و سپس با داشتن کنترل زندگی خود، آن را به سمت مقصد مناسب هدایت کنید.

 

برای مطالعه ادامه مقاله لینک زیر را دنبال نمایید

https://ezzatkhah.com/skills-required-for-success

 

برای مطالعه و مشاهده مقالات و فایل های ویدیویی آموزشی و انگیزشی رایگان با ما در سایت ezzatkhah.com همراه باشید

 

ما انسان ها همواره در ذهن خود به آینده روشن و البته غیر قابل پیش بینی فکر می کنیم. چه اقدامی را باید انجام دهیم که در آینده نزدیک موفق شویم؟ چطور می توان پیش بینی کرد ؟
هنگامی که حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین در سال 2015 به عنوان بهترین فروشنده محصولات خود در وبسایت آمازون تبدیل شد، هیچ گاه نمی توانست وضعیت فعلی خود را پیش بینی کند. اما با تلاش های شبانه روزی و آزمون و خطاهای بسیار زیاد توانست به کسب درآمد فوق العاده در وبسایت آمازون بپردازد. اما او همزمان برای فارسی زبانان برای اولین بار نحوه کسب درآمد دلاری از آمازون را آموزش می دهد. این آموزش در دوره آربی گردآوری شده که البته همواره آپدیت می شود. ما فارسی زبانان نیز می توانیم هم اکنون آینده روشن و البته نزدیک خود را با بیزنس آمازون بسازیم. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی