دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی تخصصی ترین دوره آموزش فروش در آمازون به زبان فارسی میباشد که پلی برای شروع کسب درآمد ارزی و دلاری برای همه عزیزان هست

نحوه جذب سرمایه گذار برای استارت آپ

يكشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۹، ۰۹:۲۸ ق.ظ

کسب سرمایه برای راه اندازی یک استارت آپ
داشتن امنیت مالی می‌تواند به شما کمک کند تا بتوانید کسب و کار خود را از یک نقطه درست و مناسب شروع کنید. اما دستیابی به این مهم برای کسانی که به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی کرده‌اند، می‌تواند یک فرآیند چالش برانگیز و ناامید کننده باشد. اما راه‌هایی وجود دارد که شما می‌توانید به کمک آنها بر این مانع غلبه کنید.

خبر بسیار خوبی که می‌توان به شما داد این است که منابع زیادی وجود دارند و می‌توانید روی سرمایه گذاری آنها برای شروع کسب و کار خود حساب کنید. به دست آوردن سرمایه مناسب می‌تواند اولین مانعی باشد که شما با آن رو به رو می‌شوید. اما باید بدانید که به هیچ عنوان آخرین مانع در مسیر بیزینس شما نمی‌باشد.

چگونه شغل پردرآمد داشته باشیم

کمک هزینه‌های دولتی: کارآفرینان جوانی که قصد دارند استارت آپ خود را راه اندازی نمایند، می‌توانند از گزینه‌هایی که توسط دولت در اختیار آنها قرار می‌گیرد، استفاده نموده و سرمایه اولیه مورد نیاز را به دست آورند.
خانواده و دوستان: گاهی اوقات برخی از افرادی که به شما نزدیک هستند و به کسب و کاری که شما راه اندازی نموده‌اید علاقه مند می‌باشند نیز می‌توانند روی بیزینس شما سرمایه گذاری کنند.
وام‌های بانکی: در حالی که گرفتن وام‌های بانکی سنتی‌ترین شکل کسب سرمایه اولیه برای کارآفرینان جوان است، اما در عین حال می‌تواند فرآیند بسیار چالش برانگیزی نیز باشد. با این حال خیلی از بانک‌ها تسهیلاتی را برای این دسته از افراد قرار داده‌اند که می‌توان از کمک مالی آنها بهره گرفت.
سرمایه گذاری جمعی: این نوع از سرمایه گذاری‌ها، یکی از رایج‌ترین روش‌های تأمین بودجه مورد نیاز کارآفرینان به شمار می‌رود. روش جذب سرمایه به این شکل است که تعداد زیادی از افراد تصمیم می‌گیرند که روی کسب و کار شما سرمایه گذاری کنند و این کار معمولاً از طریق اینترنت و به صورت آنلاین صورت می‌گیرد. در حقیقت با این روش تلاش‌های یک کارآفرین توسط عموم مردم یا سازمان‌های مختلف مورد حمایت قرار می‌گیرد. این نوع سرمایه گذاری به چهار دسته اهدا (اهدا جمعی مشابه با یک حرکت خیرخواهانه)، پاداش (اعطای پاداش به مشارکت کنندگان به خاطر حمایتی که داشته‌اند)، وام دهی جمعی (تأمین مالی مبتنی بر بدهی) و خرید سهام جمعی (اعطای سهام) تقسیم می‌شود.
 

جذب سرمایه گذار

 

برنامه ریزی برای رشد و توسعه
برای بسیاری از کارآفرینان، رشد، کلید تمام فرصت‌ها و موفقیت‌ها است. در حالی که خیلی از صاحبان کسب و کارهای جدید به مدیریت عملی معتقد می‌باشند، اما گاهی اوقات برای برنامه ریزی رشد به یک رویکرد تیمی نیاز است. در ادامه به برخی از استراتژی‌هایی که باید در زمان برنامه ریزی برای رشد به کار گیرید، اشاره خواهد شد.

شما باید تیم مدیریتی خوبی را استخدام نمایید تا بتوانند باری را از روی شانه‌های شما بردارند و زمان کافی برای ادامه دادن رشد و توسعه کسب و کار را به شما دهند.
تیم مدیریتی خود را درگیر رشد کسب و کار خود نمایید. شما می‌توانید این کار را با همراه کردن آنها برای ارائه ایده‌های جدید در بحث توسعه محصول، بازاریابی، تأمین مالی و IT انجام دهید.

نکاتی که باید در استارت آپ خود در نظر بگیرید
شما باید در نظر داشته باشید که برای راه اندازی هر کسب و کاری باید یک سری از موارد را رعایت کنید. اما نکته مهم این است که کار به همین جا ختم نمی‌شود. شما باید در ادامه مسیر هم دقت لازم را داشته باشید و با فکر و برنامه پیش بروید. شاید بتوان گفت که اهمیت اقداماتی که شما در ادامه مسیر خواهید داشت، نسبت به کارهایی که در ابتدا انجام می‌دهید، بسیار بیشتر است.

چرا که اگر شما نتوانید به شکل درستی در مسیر پیش بروید، ممکن است شکست بخورید و تمام سرمایه خود را نیز از دست دهید. در ادامه مواردی را عنوان خواهیم کرد که می‌توانند به شما در زمینه حفظ کسب و کارتان در مسیر درست کمک کنند.

 

برای مطالعه ادامه مقاله لینک زیر را دنبال نمایید

https://ezzatkhah.com/attract-investor-for-startup

 

برای مطالعه و مشاهده مطالب و فایل های ویدیویی بیشتر با ما در سایت عزت خواه دات کام همراه باشید

 

 

جهان همواره در حال تغییر است. همان گونه که در سال 2019 الی 2020 ویروس کرونا تاثیر بسیار منفی بر کل جهان داشت.  از این رو تکنولوژی نیز می تواند به ما بر سر مشکلات کمک کند. در این زمان تمامی افراد به خرید آنلاین محصولات مورد نیاز خود روی آوردند و بیش از هر چیز وبسایت آمازون نه تنها کمک بسزایی کرده است بلکه فروش خود را نیز چندین برابر کرد. شاید کمی عجیب باشد اما اگر شما نیز به عنوان فروشنده در وبسایت آمازون فعالیت نمایید، درآمد بسیار زیادی را کسب خواهید کرد. به همین جهت استاد حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین برای اولین بار دوره آموزشی آربی را به منظور نحوه انجام این کسب درآمد پر سود ارائه نمودند. در این دوره ارزشمند آموزش قدم به قدم فروش در آمازون برای فارسی زبانان ارائه شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) در ارتباط باشید . 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی