دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی تخصصی ترین دوره آموزش فروش در آمازون به زبان فارسی میباشد که پلی برای شروع کسب درآمد ارزی و دلاری برای همه عزیزان هست

چگونه کسب و کار جدید آغاز کنیم؟

سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۹، ۰۹:۴۵ ق.ظ

آغاز یک تجارت پر سود
در گذشته، امنیت شغلی برای ما به معنای کار کردن در یک شرکت باثبات و انجام وظایف به بهترین نحو بود. اما امروزه این مفهوم تغییر کرده است و امنیت شغلی یعنی اینکه در بازار شغلی بتوانیم به رقابت بپردازیم و مطمئن باشیم که اعمال ما در حقیقت به موفقیت شرکت منجر می‌شوند. به این منظور، شما باید بدانید مشتریان شرکت چه کسانی هستند، چه مشکلاتی باید برطرف شوند و اعمال شما چه تأثیری بر دیگر بخش‌های شرکت دارند. در این مقاله قصد داریم مفاهیم بنیادی و ملزومات اساسی در راه اندازی کسب و کار را به شما نشان دهیم.

1. سرمایه، اولین قدم راه اندازی کسب و کار
بسیاری از کتابها و مقالات در زمینه کسب و کار بر مدل سرمایه – ریسک تأکید دارند. در این مدل، شما یک موقعیت را در یک بازار بزرگ و رو به رشد شناسایی می‌کنید، یک تیم مدیریتی موفق و با تجربه استخدام می‌کنید، سرمایه زیادی را جمع آوری می‌کنید و آن سرمایه را در جهت رشد کسب و کار خود صرف می‌نمایید. لازمه چنین کسب و کاری این است که شما قبلاً در یک کسب و کار دیگر موفق باشید و سرمایه حاصل از آن کسب و کار را در این حوزه جدید به کار بگیرید.

بسیاری از سرمایه گذاران حاضر نیستند که در یک حوزه نوپا شروع به فعالیت نمایند. این سرمایه گذاران بیشتر به این فکر می‌کنند که حوزه‌های پرطرفدار کدامند. وقتی سرمایه گذاران برای یک کسب و کار سرمایه ارائه می دهند، انتظار دارند که طرح کسب و کار طبق برنامه پیش برود و سر موعد به اهداف تعیین شده برسد. این نوع کسب و کارها نرخ ریسک بالایی دارند و شاید تنها ده درصد این کسب و کارها به موفقیت واقعی برسند.

 

آغاز کسب و کار جدید

 

2. راه اندازی یک استارت‌آپ موفق
برای داشتن یک استارت‌آپ موفق، بهتر است که از مدل کم ریسک پیروی کنید تا همزمان با پیش بردن کسب و کار بتوانید روش‌های مدیریتی را نیز یاد بگیرید. در این صورت، وقتی یک موقعیت بزرگ پیش روی شما ظاهر می‌شود، بهتر می‌توانید از آن موقعیت بهره بگیرید. اما این بدان معنا نیست که نمی‌توانید از سرمایه گذار در کسب و کار خود کمک بگیرید. می‌توانید پس از شروع کسب و کار و با رشد آن توجه سرمایه گذاران را به سمت تجارت خود جلب کنید.

این روش، عاقلانه‌ترین راه ممکن است. شما با برداشتن قدم‌های کوچک، کار خود را آغاز می‌کنید، اساس کار خود را محکم بنا می‌کنید و در طول زمان تجربه کسب می‌کنید. برای سرمایه می‌توانید از خانواده خود مقداری کمی پول قرض بگیرید. یاد می‌گیرید که پول را به درستی و عاقلانه خرج کنید چون سرمایه زیادی در اختیار ندارید. سپس سعی می‌کنید در انجام کارهای خود از رقبا بهتر عمل کنید.

3. تبلیغات در کسب و کارهای کوچک
برای تبلیغات نیز به جای اینکه به بازارهای جهانی چشم داشته باشید، از کم شروع می‌کنید و اندک اندک به پیش می‌روید. در ابتدا باید بر روی مشتری تمرکز کنید و اینکه چگونه می‌توانید رضایت او را به گونه‌ای جلب نمایید تا برای استفاده از خدمات شما تمایل نشان دهد. وقتی در جلب موفقیت یک مشتری موفق شوید، بهتر می‌توانید حوزه خود را گسترش داده و بر مشتریان بیشتری تمرکز نمایید. این یکی از مهمترین مدل‌های کسب و کار است. مدل کم ریسک به این معنا نیست که تجارت شما همیشه باید کوچک بماند، زیرا با گذشت زمان، تعداد مشتریان نیز افزایش می‌یابد و کسب و کار شما رشد می‌کند.

کسب و کاری که به این روش ایجاد شود انعطاف پذیر خواهد بود. به جای اینکه به اهداف خود وابستگی داشته باشید، به این می‌اندیشید که در حال حاضر چه کاری به نفع کسب و کارتان خواهد بود. به عنوان مثال، اگر کسب و کار شما با سرعتی کمتر از حد انتظار رشد می‌کند می‌توانید در روند استخدام خود تغییر ایجاد کنید یا سرمایه‌ای که به یک هدف خاص اختصاص داده بودید را بازنگری کرده و در جای دیگری به کار گیرید. می‌توانید در طول زمان سرمایه را افزایش داده و کسی شما را بازخواست نمی‌کند که چرا طبق برنامه عمل نکرده‌اید.

 

ادامه مقاله چگونه کسب و کار جدید آغاز کنیم؟

 

با ما در سایت عزت خواه دات کام همراه باشید

 

فعالیت در آمازون و کسب درآمد دلاری، جز اهداف افراد بسیاری می باشد که تمایل دارند با آزادی از المان زمان و مکان کسب درآمد کنند. با دوره آربی، آموزش گام به گام فروش در آمازون می توانید این هدف را محقق سازید. همچنین از داخل ایران طبق روشهایی می توانید در آمازون فروشنده شوید. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/rb) در ارتباط باشید .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی