دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی تخصصی ترین دوره آموزش فروش در آمازون به زبان فارسی میباشد که پلی برای شروع کسب درآمد ارزی و دلاری برای همه عزیزان هست

فروش کالا در آمازون حتی از ایران

دوشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۱۴ ق.ظ

کسب و کار آمازون
فروشگاه آنلاین شما، در اصل پایگاه اصلی شما به شمار می‌رود، جایی که شما نام تجاری خود را به نمایش گذاشته، با مخاطبین خود ارتباط برقرار می‌کنید و در نهایت محصولات خود را به فروش می‌رسانید. جذب مشتری و ایجاد ارتباط با آنها یکی از موارد کلیدی در کسب و کار آمازون است.

ادغام Shopify و آمازون
در حال حاضر راه‌های زیادی برای دسترسی به مخاطبین قبلی، جدید و فروش محصولات به آنها از طریق کانال‌های Shopify وجود دارد. ادغام Shopify با آمازون به شما این امکان را می‌دهد تا با مشتریان بالقوه که در بازار مورد نظر خود در حال جستجو هستند، ارتباط برقرار کنید. شما می‌توانید با تمام محصولات خود که در shopify مدیریت می‌شوند؛ لیست آمازون بسازید، به لیست‌های موجود در آمازون پیوند بدهید، موجودی انبار خود را همگام سازی کنید و سفارشات را بسته بندی و ارسال نمایید. ادغام shopify با آمازون یک خبر خوب برای بسیاری از نام‌های تجاری به شمار می‌رود. شاید بتوان اکنون این سؤال را پرسید که: چرا من باید فروش در آمازون را تجربه کنم؟ چگونه می‌توانم تفاوت در قیمت گذاری‌های بین فروشگاه shopify و آمازون را مدیریت نمایم؟ برای رشد یک کسب و کار در آمازون در طولانی مدت، چه چیزهایی نیاز است؟ چه گزینه‌ها و برنامه‌هایی در آمازون در دسترس است که می‌توانم از آنها استفاده نمایم؟ شما باید کسب و کار خود را برای بلند مدت برنامه ریزی نمایید و از حقه هایی که اینجا و آنجا معرفی می شوند و کاربرد کوتاه مدت دارند دوری کنید. این کار می تواند به تعلیق یا بسته شدن حساب فروشنده شما در آمازون منجر شود. اگر به این مبحث علاقه مند هستید، به خواندن این مقاله ادامه بدهید.

 

فروش در آمازون

 

فروش در وبسایت شخصی یا در آمازون؟
معمولاً زمانی که یک کارآفرین یا شخصی که یک نام تجاری بزرگ را ایجاد کرده است را ملاقات می‌کنید، به شما می‌گویند که آنها یا فقط درون سایت خود فروش انجام می‌دهند (مستقیم به مصرف کننده) یا تنها در سایت آمازون محصولات خود را می‌فروشند. هنگامی که پیگیر شده و دلیل را می‌پرسید، تأکید آنها روی این مسئله می‌باشد که بهتر است تنها روی یک کانال فروش متمرکز باشیم. معمولاً از آنها پاسخ‌های این چنینی را می‌شنوید: «من می‌خواهم با مشتریان خود در ارتباط باشم.» یا «من روی آمازون تمرکز می‌کنم چرا که هیچکس نمی‌تواند سایت من را پیدا کند.» در حالی که چنین رویکردی را کاملاً رد نمی‌کنیم، چرا که برای برخی از فروشندگان و نام‌های تجاری جواب داده است، اما این اعتقاد وجود دارد که اکثر نام‌های تجاری می‌توانند با داشتن هر دو، کسب و کار خود را به طور سودآوری توسعه دهند. یعنی هم فروشگاه خود را داشته باشند و هم در آمازون محصول خود را به فروش برسانند. بر اساس یک مطالعه انجام شده، بازارها وفاداری مشتریان و ارزش میانگین سفارشات را افزایش داده و باعث ایجاد اعتماد در بین طرفین معامله می‌شوند.

دلایل متعددی در زیر عنوان شده است، اما به طور خلاصه شما می‌توانید هم از فروشگاه مربوط به خودتان و هم بازارهایی مثل آمازون استفاده کنید. با این کار وابستگی مشتری به یک کانال خرید کاهش می‌یابد، همچنین برای مشتریان امکانات خرید جدیدی را فراهم می‌کند. بسیاری از مشتریان، به آمازون وفاداری زیادی دارند (آنها همه محصولات مورد نیاز خود را از آمازون تهیه می‌کنند). بنابراین با قرار دادن محصولات خود در آمازون احتمال بیشتری وجود دارد که آنها شما را پیدا کنند و از طریق کانالی که در حال حاضر با آن راحت هستند، از شما خرید نمایند. اما شاید افرادی که وفاداری کمتری نسبت به آمازون دارند، از تجربه مرور وبسایت شما لذت برده و جذب نام تجاری شما شوند. با استفاده از ارسال ایمیل، تبلیغات و رسانه‌های اجتماعی می‌توانید مشتریان بیشتری را جذب نمایید. نکته مهم این است که بسیاری از نام‌های تجاری موفق، هم از فروشگاه اینترنتی خود استفاده می‌کنند و هم از بازارهایی مثل آمازون تا بتوانند رشد مداومی را در کسب و کار خود داشته باشند. به همین دلیل است که shopify و آمازون با یکدیگر ادغام شده‌اند.

4 دلیل کلیدی برای انتخاب فروش کالا در آمازون
1. خریداران معمولاً ابتدا به سراغ  آمازون می روند
بر اساس مطالعه‌ای که اخیراً توسط BloomReach انجام شده است، احتمال اینکه خریداران جستجو برای یک محصول را از آمازون شروع کنند دو برابر احتمال جستجو در گوگل است. طبق این روند، اینکه مشتریان محصول شما را هم در آمازون جستجو کنند، امری اجتناب ناپذیر است. فرقی هم ندارد که شما تصمیم گرفته‌اید تا در این بازار محصول خود را به فروش برسانید یا نه. تقریباً از هر 10 مشتری، 9 نفر برای خرید یک محصول، حتی اگر در یک سایت خرده فروشی دیگر هم به فروش برسد، ابتدا به سراغ آمازون می‌روند. در بسیاری از موارد، فروش در آمازون منجر به رشد سایت‌های نام‌های تجاری هم شده است.

 

برای مطالعه ادامه مقاله لینک زیر را دنبال نمایید

https://ezzatkhah.com/selling-goods-on-amazon-from-iran

شما می توانید برای مطالعه و مشاهده مقالات و فایل های ویدیویی بیشتر با ما در سایت ezzatkhah.com همراه باشید

 

جهان همواره در حال تغییر است. همان گونه که در سال 2019 الی 2020 ویروس کرونا تاثیر بسیار منفی بر کل جهان داشت.  از این رو تکنولوژی نیز می تواند به ما بر سر مشکلات کمک کند. در این زمان تمامی افراد به خرید آنلاین محصولات مورد نیاز خود روی آوردند و بیش از هر چیز وبسایت آمازون نه تنها کمک بسزایی کرده است بلکه فروش خود را نیز چندین برابر کرد. شاید کمی عجیب باشد اما اگر شما نیز به عنوان فروشنده در وبسایت آمازون فعالیت نمایید، درآمد بسیار زیادی را کسب خواهید کرد. به همین جهت استاد حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین برای اولین بار دوره آموزشی آربی را به منظور نحوه انجام این کسب درآمد پر سود ارائه نمودند. در این دوره ارزشمند آموزش قدم به قدم فروش در آمازون برای فارسی زبانان ارائه شده است. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) در ارتباط باشید .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۳۱
حسین عزت خواه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی