دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی تخصصی ترین دوره آموزش فروش در آمازون به زبان فارسی میباشد که پلی برای شروع کسب درآمد ارزی و دلاری برای همه عزیزان هست

پیش نیازهای ذهنی فروش در آمازون

يكشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۹، ۰۹:۵۸ ق.ظ

اهمیت داشتن ذهنیت کارآفرین برای موفقیت
در این مقاله قصد داریم به بررسی سه ذهنیت یک کارآفرین که برای راه اندازی کسب و کار و کسب درآمد از آمازون به آن احتیاج دارد، بپردازیم. اولین نکته این است که شما قبل از اینکه هر بیزینسی را راه اندازی کنید، حال آن بیزینس کسب و کار آمازون باشد یا هر کسب و کار آنلاین دیگری، باید هدف خود را از راه اندازی آن کسب و کار مشخص کنید. اگر این یک مورد را ندانید، متأسفانه در انتهای مسیر یا در اواسط کار شکست می‌خورید.

شما باید بدانید که هدفتان از راه اندازی آن کسب و کار چیست و به دنبال چه میزان از درآمد بوده و قصد دارید چه زمانی به آن دست پیدا کنید. دانستن این موارد می‌تواند برای شما از اهمیت بالایی برخوردار باشد. برای مثال در کسب و کار آمازون شما باید بدانید که نمی‌توانید به سرعت پولدار شده و درآمد خوبی داشته باشید.

خیلی از افراد این طرز فکر را پیدا کرده‌اند که برای مثال بعد از دو هفته از راه اندازی کسب و کار خود در آمازون می‌توانند به درآمد دست پیدا کرده و زندگی خود را از طریق آن بچرخانند. این طرز فکر غلط است. نکته بسیار مهم و واضحی که در این زمینه وجود دارد این است که شما می‌خواهید یک بیزینس بسازید. اگر به دنبال درآمد سریع می‌باشید، آمازون نمی‌تواند انتخاب درستی برای شما باشد. در این حالت بهترین شغل برای شما کارمند شدن است.

بدین ترتیب شما می‌توانید ابتدا هر ماه درآمد داشته باشید یا برای مثال در صورت نیاز از کسی پول قرض بگیرید و بدانید که ابتدای ماه که حقوق خود را دریافت کردید، بدهی او را تسویه می‌کنید. اگر طرز فکر شما چنین است، پس باید از همین ابتدای کار بدانید که مسیر اشتباهی را انتخاب کرده‌اید. شما اگر به دنبال این هستید که خیلی سریع به پول برسید باید به دنبال کارمند شدن بروید. باید به سمت این کار بروید که یک سرویسی را برای یک شرکت یا ارگان ارائه دهید.

 

کسب و کار آمازون

 

راه اندازی کسب و کار آمازون

شما باید متوجه شوید که کار آمازون ساخت یک بیزینس است. هر بیزینسی در دنیا، حتی ساده‌ترین کار مثل راه اندازی یک کافی شاپ، به یک بازه زمانی نیاز دارد. شما کار را استارت می‌زنید و شاید شش ماه اول را صرف جذب مشتری می‌کنید و شاید تا یک سال بعد هم به درآمد خیلی بالایی نرسید، اما باید بدانید که شما در حال ساخت یک کسب و کار هستید. آمازون یا هر کسب و کار دیگر نیز دقیقاً به همین شکل است.

پس شما در ابتدا باید این ذهنیت درست را بسازید که من تصمیم گرفتم به یک کارآفرین تبدیل شوم و وظیفه‌ای که یک کارآفرین برعهده دارد، ساخت یک بیزینس است. این طرز فکر که بتوانید سریعاً به کسب درآمد برسید و حتی بعد از رسیدن به درآمد از آن کسب و کار بیرون بروید، به هیچ عنوان درست نیست. اگر می‌خواهید با راه اندازی کسب و کار به موفقیت بالایی دست پیدا کنید، باید سعی کنید تا پنج سال اول به دنبال خارج کردن سرمایه خود از کسب و کارتان نباشید. شما تنها باید در حدی پول را از بیزینس خود بیرون بکشید که بتوانید زندگی کنید و مابقی آن را باید در بیزینس خود سرمایه گذاری کنید.

پس نکته اول این است که به دنبال اینکه سریع پولدار شوید و به درآمد برسید، نبوده و بدانید که شما در حال راه اندازی یک بیزینس هستید. پس تصور نکنید که می‌توانید حقوق کارمندی داشته و بدانید که سر هر ماه به درآمد می‌رسید. حدود 5 تا 6 ماه طول می‌کشد تا شما برند خود را ساخته و فروش داشته باشید. حتی اگر فروش دارید هم مجدداً آن را در سفارشات دوم، سوم، چهارم و الی آخر سرمایه گذاری کنید تا در نهایت بتوانید یک برند بسیار خوب بسازید.

آنچه در ادامه مقاله خواهید خواند:

  • راه اندازی کسب و کار موفق به کمک مربی
  • دوره جامع آربی شما را به موفقیت در آمازون می رساند
  • نقش بسیار مهم یادگیری در کسب و کارهای آنلاین
  • فروش در آمازون را با ما تجربه کنید
     

 

برای مشاهده ادامه مقاله و فابل ویدیویی این مقاله کلیک نمایید

با ما در سایت عزت خواه دات کام همراه باشید با مقالات و ویدیوهای آموزشی و انگیزشی رایگان بیشتر

 

یکی از راه های کسب درآمد از اینترنت، فروشنده شدن در وبسایت بزرگ و جهانی آمازون می باشد که پتانسیل بالا برای کسب درآمد 24 ساعته را برای علاقه مندان به بیزینس آنلاین فراهم کرده است. دوره جامع آربی، کامل ترین و بهترین تکنیک ها و نکات فروشندگی در آمازون را قدم به قدم آموزش می دهد و شما را برای تبدیل شدن به یک فروشنده تمام عیار در آمازون آماده خواهد کرد. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/rb) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن دفتر پشتیبانی ایران : 00989017261256 (واتساپ)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی