دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی تخصصی ترین دوره آموزش فروش در آمازون به زبان فارسی میباشد که پلی برای شروع کسب درآمد ارزی و دلاری برای همه عزیزان هست

مراحل فروشنده شدن در آمازون

دوشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۰۴ ق.ظ

فروشنده شدن در آمازون
برای افرادی که در تجارت الکترونیک فعالیت دارند، سرویس FBA آمازون بسیار جذاب است. مهم‌ترین دلیل این است که فروش از طریق سرویس FBA آمازون، بیزینس آنلاین خرده فروشی را بسیار آسان‌تر نموده است. در مقایسه با سایر سایت‌ها که فروشنده باید همه کارها را انجام دهد، آمازون همه امور و اقدامات را به جای فروشنده بر عهده گرفته است.

اما سرویس FBA آمازون، به چه طریق عمل می‌کند و چگونه می‌توان از این اهرم به نفع خود استفاده کرد؟ در این مقاله چند مورد، به شرح زیر توضیح داده خواهد شد.

افرادی که با این سرویس آشنا نیستند و نمی‌دانند این سرویس دقیقاً چه خدماتی را در بر می‌گیرد، باید بدانند که این سرویس به نام FBA شناخته شده است و سرویسی است که آمازون در اختیار فروشندگان قرار می‌دهد. در واقع، فروشندگان محصولات خود را به انبار و مراکز توزیع آمازون می‌فرستند. این مراکز به پایگاه مشتریان هدف نزدیک هستند و تا زمانی که مشتری سفارش کالا بدهد، محصولات در این مراکز ذخیره و نگهداری می‌شوند و پس از سفارش، کالا برای او ارسال می‌شود. به خاطر داشته باشید که شهرت آمازون به خاطر توانمندی و قابلیت‌های جهانی می‌باشد. آمازون استانداردهای جدیدی را در تجارت الکترونیک در خصوص تحویل کالا به مشتری ایجاد کرده است.

 

فروشندگی در آمازون

 

مراحل سرویس FBA در آمازون
1. ارسال کالا به آمازون
دستورالعمل FBA آمازون به این شرح است:
برچسب زدن بر روی کالا
بسته بندی کالا
اجرای طرح ارسال در داشبورد صفحه فروشنده

2. ذخیره سازی کالا توسط آمازون
زمانی که محصولات به انبارهای آمازون رسیدند، آمازون موجودی شما را دسته بندی می‌کند و گاهی اوقات بر اساس نیازهای جغرافیایی هر منطقه، کالاها را به مراکز توزیع مختلف ارسال می‌نماید. به طور مثال، ممکن است بر حسب تقاضای بالایی که در زمان خاصی در لس‌آنجلس وجود دارد، برخی محصولات را از مرکز نیویورک به مرکز لس‌آنجلس منتقل کند. توجه داشته باشید که در این مرحله نیازی به اقدام شما نخواهد بود.

3. اضافه کردن لیستینگ محصولات در آمازون
زمانی که محصولات به پایگاه‌های آمازون رسیدند و به آنجا وارد شدند، لیستینگ شما فعال خواهد شد و می‌توانید تبلیغات خود را آغاز نمایید. این مرحله کاملاً اختیاری است. می‌توانید از تبلیغات داخلی PPC آمازون استفاده کنید یا به سراغ تبلیغاتی همچون فیسبوک بروید.

4. آماده سازی سفارشات
زمانی که سفارشات در آمازون ثبت شد، به سرعت مراحل آماده سازی برای ارسال پیگیری خواهد شد. در صورتی که در یک سایت ثالث فروشنده هستید، سایتی از قبیل eBay یا سایتی شخصی خود، لازم است هر سفارشی که انجام گرفته به طور اتوماتیک یا دستی از طریق کانال‌های ارسال چندگانه، مدیریت شود.

 

بر ای مطالعه ادامه مقاله کلیک کنید

 

با ما در سایت عزت خواه دات کام همراه باشید

 

یکی از راه های کسب درآمد از اینترنت، فروشنده شدن در وبسایت بزرگ و جهانی آمازون می باشد که پتانسیل بالا برای کسب درآمد 24 ساعته را برای علاقه مندان به بیزینس آنلاین فراهم کرده است. دوره جامع آربی، کامل ترین و بهترین تکنیک ها و نکات فروشندگی در آمازون را قدم به قدم آموزش می دهد و شما را برای تبدیل شدن به یک فروشنده تمام عیار در آمازون آماده خواهد کرد. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/rb) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن دفتر پشتیبانی ایران : 00989017261256 (واتساپ)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی