دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی تخصصی ترین دوره آموزش فروش در آمازون به زبان فارسی میباشد که پلی برای شروع کسب درآمد ارزی و دلاری برای همه عزیزان هست

موفقیت همه در نگرش است

چهارشنبه, ۳ دی ۱۳۹۹، ۰۳:۰۱ ب.ظ

چه چیزی برای موفقیت صاحبان مشاغل کوچک و کارآفرینان مهم است؟
•    دانش
•    مهارت
•    استعداد
با این حال، بسیاری از رقبا ویژگی های مشابه شما را دارند. کلید پیروزی در رقابت و دستیابی به موفقیت ذهنی است و در نگرش فرد منعکس می شود ، کاملاً توسط فرد کنترل می شود و به پول نقد نیاز ندارد. این علاوه بر تجارت - در ورزش ، هنر و سیاست - در بیشتر تلاش های بشر صدق می کند.
این 12 ویژگی نگرش می تواند شما را در یک ذهنیت مناسب برای دستیابی به موفقیت کارآفرینی قرار دهد.
به تجارت خود اشتیاق داشته باشید
کار باید سرگرم کننده باشد. اشتیاق شما به شما کمک می کند تا لحظات سخت را پشت سر بگذارید و افراد را ترغیب کنید که برای شما کار کنند و می خواهند با شما تجارت کنند. اشتیاق را نمی توان آموزش داد. وقتی کم می شود ، همانطور که مطمئناً در مواقع دشوار نیز اتفاق خواهد افتاد ، کمی آرام باشید. خواه یک ساعت باشد یا یک هفته ، از تمام دلایلی که شروع به کار کرده اید و اینکه دوست دارید رئیس خود باشید ، فهرست نویسی کنید. این باید اشتیاق شما را تجدید کند.
نمونه ای از قابلیت اطمینان را مثال بزنید
 مردم به افراد قابل اعتماد اعتماد دارند و می خواهند در فرهنگ صداقت برای آنها کار کنند. در مورد مشتریان نیز همین امر صدق می کند.

 

نگرش


انعطاف پذیر باشید
مسلم است که برنامه ها و استراتژی های شما با گذشت زمان تغییر خواهد کرد. این انعطاف پذیری برای تغییر سریع یک مزیت ذاتی کوچک نسبت به تجارت بزرگ است. با این وجود ، صرف نظر از فشار برای سود فوری ، در ارزش های اصلی سازش نکنید.
نگذارید ترس از شکست مانع شما شود
شکست فرصتی برای یادگیری است. همه چیز مساوی است ، سرمایه داران خطر پذیر ترجیح می دهند پول را در شخصی که در تأسیس شرکت تلاش کرده و شکست خورده است سرمایه گذاری کنند تا فردی که هرگز تلاش نکرده است.
به موقع تصمیم بگیرید
اشکالی ندارد که از شهود خود استفاده کنید. برنامه ریزی و فکر خوب است. اما اهمال کاری باعث از دست رفتن فرصت می شود.
دارایی اصلی شرکت شما هستید
مراقب خودت باش. سلامت شما از گرانترین ماشین آلات یا نرم افزارهای رایانه ای برای این شرکت ارزشمند است. لازم نیست بین خانواده یا شرکت خود ، بازی یا کار انتخاب کنید. سلامتی خود را برای تعادل و انرژی حفظ کنید ، که به نوبه خود باعث افزایش دید ذهنی شما می شود.
منیت خود را تحت کنترل داشته باشید
سود خود را نگیرید و آنها را صرف اسباب بازی های گران قیمت کنید تا دیگران را تحت تأثیر قرار دهید. برای نیازها یا فرصت های غیر منتظره صندوق جنگ بسازید. این همچنین به معنای شنیدن ایده ها و پیشنهادهای جدید است ، هر چقدر هم که دیوانه به نظر برسند.
ایمان داشتن
شما باید به خود ، به شرکت خود اعتقاد داشته باشید و موفق باشید. این اعتماد به نفس در مورد کارمندان ، مشتریان ، سهامداران ، تأمین کنندگان و همه افرادی که با آنها سر و کار دارید مسری است.
به اشتباهات خود اعتراف کنید
شما باید دائماً تلاش کنید تا کارمندان خود را متقاعد کنید که اشکالی ندارد - حتی لازم است - اظهار نظر صادقانه آنها را انجام دهید حتی اگر در تضاد با نظر رئیس باشد. فقط یک بار ذکر آن یا قرار دادن آن در بیانیه ماموریت ، برای اکثر مردم کاهش نخواهد یافت.
اخلاق کاری قوی را حفظ کنید
کارمندان شما از شما پیروی می کنند. این امر همچنین به شما کمک می کند تا با پیشی گرفتن از رقابت ، به ویژه هنگامی که محصول یا خدمات شما بسیار مشابه است ، رقابت خود را شکست دهید.
از عقب نشینی سریع بازگردید
مطمئناً هنگام ایجاد کسب و کار فراز و نشیبهای زیادی به وجود خواهد آمد. از شکست ها بیاموزید و ادامه دهید. شما نمی توانید گذشته را تغییر دهید.
به صورت دوره ای از منطقه راحتی خود خارج شده و چیز مهمی را دنبال کنید
بسیاری از اوقات در اجرای تغییر مورد نیاز در فناوری ، افراد ، مأموریت ، رقابت و غیره احساس راحتی نخواهید کرد تا شرکت و شما شخصاً رشد کنید ، گاهی اوقات مجبورید از منطقه راحتی خود خارج شوید.
بسیاری از کاستی های سازمانی و رهبری را می توان با نگرش های خوب توصیف شده در بالا برطرف یا کاهش داد. همه را می توان آموخت به جز اشتیاق ، که از درون می آید. برای برنامه ریزی منظم در مورد این ویژگی ها ، از برنامه پرمشغله خود وقت صرف کنید. شما ممکن است از عمل الهام گرفته باشید.
 

برای مطالعه مقالات بیشتر با ما در سایت عزت خواه دات کام  همراه باشید

 

فعالیت در آمازون و کسب درآمد دلاری، جز اهداف افراد بسیاری می باشد که تمایل دارند با آزادی از المان زمان و مکان کسب درآمد کنند. با دوره آربی، آموزش گام به گام فروش در آمازون می توانید این هدف را محقق سازید. همچنین از داخل ایران طبق روشهایی می توانید در آمازون فروشنده شوید. ( لیست کشورهای مورد تایید وبسایت آمازون).جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/rb) در ارتباط باشید .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی