دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی تخصصی ترین دوره آموزش فروش در آمازون به زبان فارسی میباشد که پلی برای شروع کسب درآمد ارزی و دلاری برای همه عزیزان هست

جف بزوس و فروشگاه همه چیز آمازون

در حالی که بسیاری از ما با یک قسمت از بازی Friends در پس زمینه Airwalks خود را شروع می کردیم ، بزوس در حال طراحی یک طرح بزرگ بود که نحوه خرید مردم را برای همیشه تغییر می داد. او آن را "فروشگاه همه چیز" نامید ، جایی که با استفاده از قدرت هنوز اینترنت استفاده نشده ، مردم می توانستند تقریباً هر چیزی را خریداری کنند. بیست سال بعد ، فروشگاه همه چیز میلیارد دلار در سراسر جهان کسب می کند و با نام Amazon.com نامگذاری می شود.
چه چیزی ایده ای را که در یک گاراژ بلویو کاشته شده بود به یکی از موفق ترین مشاغل امروزی تبدیل کرد؟ وقف ، نوآوری و 7 عادت هوشمندانه که می توانید برای پرورش موفقیت شرکت خود استفاده کنید.

1.  بر روی مشتریان تمرکز کنید
جف بزوس در همان اوایل فهمید که مزیت تجارت آنلاین در اندازه گیری رفتار مشتری است. در طول سال ها ، آمازون دائماً ویژگی هایی را به منظور ایجاد خوشحالی در مشتریان خود به کار می برد که به نوبه خود فروش شرکت را تقویت می کند.
به عنوان نمونه به بررسی کتاب Amazon.com نگاه کنید. آمازون علی رغم دریافت سرزنش از ناشران ، مشتریان را تشویق می کند که افکار خود را ارسال کنند ، حتی اگر این افکار انتقادی یا منفی باشند. مشتریان دوست داشتند بینش خود را به اشتراک بگذارند و نظر دیگران را نیز بخوانند و اکنون ، بررسی ها یکی از جنبه های مورد اعتماد بهترین بستر تجارت الکترونیکی مدرن است.
هسته اصلی رضایت مشتری تجاری خود را ایجاد کنید. بی وقفه به دنبال چیزی باشید که باعث می شود مشتریانتان لبخند بزنند و بر اساس نیازهایشان نوآوری کنید.

 

جف بزوس

 

2.  صرفه جویی را تمرین کنید
اگرچه از نظر جغرافیایی فاصله چندانی با دفاتر شیک سیلیکون ولی نداشت ، اما آمازون کار خود را در یک فضای ساده و کاربردی در ایالت واشنگتن آغاز کرد و در بازاری با حداقل حاشیه فعالیت کرد. صرفه جویی در خون آمازون است و به نظر می رسد این شرکت به تمرکز روی مهمترین موارد: مشتریان و ادامه نوآوری کمک می کند.
صرفه جویی برای آمازون به چه معناست؟ برای افراد مبتدی ، کارمندان هزینه بلیط پارکینگ خود را می پردازند ، میان وعده در دفترخانه رایگان نیست و هنگام مسافرت ، کارمندان در اتاق های دو نفره اسکان می کنند. به طور کلی ، آمازون جایی نیست که کارمندان روزهای آرامی را با طوفان مغزی روی قهوه سپری کنند. هنجار کار طولانی ، سخت و هوشمندانه است ، بدون هیچ گونه مصالحه در هر یک از این سه.
گاهی موفقیت نیازی به شرایط خاصی ندارد. رد مطالعه تجمل گرایی می تواند نوآوری های ناب ایجاد کند و تمرکز شرکت را بهبود بخشد.

3.  قوانین خود را تنظیم کنید
جلسه داخلی بدون پاورپوینت چیست؟ خوب ، در آمازون ، این کار با یک بحث کتبی شروع می شود. هرکسی که می خواهد ایده جدیدی را مطرح کند ، ابتدا باید تفکر خود را در یک سند 6 صفحه ای بیان کند. قبل از تصمیم گیری ، دست اندرکاران از جمله خود بزوس باید برای خواندن و تشریح آن وقت بگذارند.

قانون دیگری که بزوس معرفی کرده تیم دو پیتزا است: هیچ تیمی نباید آنقدر بزرگ باشد که نتوانید با دو پیتزا به آن غذا دهید. به گفته بزوس ، گروه های بزرگتر بهره وری کمتری دارند ، بنابراین شرکت در مأموریت خود برای شادتر ساختن مشتریان خود به 10 واحد یا تعداد کمتر وابسته تقسیم می شود که برای منابع (و نه پیتزا) رقابت می کنند.

4.  برای بلند مدت فکر کنید
بزوس آمازون را با در نظر گرفتن یک بازی طولانی شروع کرد - یک بازی که به معنای پذیرش ضررهای کوتاه مدت بود که همه نمی فهمیدند.
کتاب الکترونیکی را در نظر بگیرید. هنگامی که کتاب های الکترونیکی برای اولین بار وارد بازار شدند ، بیشتر ناشران آنها را با قیمت های متناسب با نسخه های چاپی خود فروختند. اما بزوس پیش بینی کرد که قیمت طولانی مدت آنها در حدود 10 دلار باشد و فروش آنها را با قیمت 9.99 آغاز کرد. در ابتدا ، این تصمیم در ازای هر کتاب الکترونیکی حدود 5 دلار ضرر به همراه داشت ، اما هنگامی که قیمت در نهایت کاهش یافت ، آمازون قبلاً به کتاب الکترونیکی تبدیل شده بود. با این استراتژی شگفت آور ، او همچنین پایه و اساس یکی از بزرگترین موفقیت های شرکت ،Kindle  را بنا نهاد.
از تصمیم گیری نترسید که ممکن است در حال حاضر پسندیده نباشد اما در آینده پاداش های شما را بدست خواهد آورد.

5.  آن را به خطر بیندازید
قبل از آنکه ایده بزرگ در گاراژ بلویو عملی شود ، جف بزوس شغل مطمئنی در صندوق های سرمایه گذاری داشت. با این حال ، او آن را ترک کرد ، در گاراژ والدینش مستقر شد و پس انداز خود را برای ساخت واقعیت فروشگاه همه چیز ریخت. و موثر واقع شد.
امروز، آمازون با این فرض عمل می کند که خطر ارزش پاداش دارد. این روش منجر به ایجاد flop هایی مانند مزایده های آمازون شده است ، بخشی که به راحتی نمی تواند با نگهداری eBay در بازار رقابت کند ، اما همچنین باعث خرید 1 کلیک با موفقیت آمازون می شود. برای حمایت از فرهنگ ابتکار و کار ، بزوس جایزه "Just Do It" را ایجاد کرد ، هم به کارمندانی که تلاش کردند و موفق شدند و هم به کسانی که تلاش کردند و شکست خوردند. پیام اصلی این است که ریسک کردن بیش از ترس برای حرکت ترجیح دارد.
خطرات ارزش خطر را دارند. نیمی از زمان ، شما شکست خواهید خورد ، اما وقتی این ابتکار عمل به پیروزی منجر شود ، ممکن است بزرگ و جسورانه باشد.

6.  اجازه دهید داده ها تصمیم بگیرند
ممکن است تعجب کنید که Amazon.com به عنوان یک فروشگاه کتاب شروع به کار کرد. انتخاب اولیه محصول از نظر بزوس اتفاق خوشبختی نبود ، بلکه نتیجه یک نگاه طولانی به واقعیت های سخت بود.
هر جنبه از تجارت و رفتار مشتری بسیار قابل اندازه گیری است ، بنابراین بزوس خواستار این است که همه تصمیمات بر اساس این اطلاعات باشد. جلسات مربوط به حکایت های مشتری نیست ، بلکه بیشتر صفحات اکسل است که با معیارهای مربوطه پر شده است.
قبل از برقراری تماس ، با داده ها مشورت کنید. انسانها می توانند اشتباه کنند ، اما اعداد هرگز دروغ نمی گویند.

7.  گرسنه بمانید
متوقف کردن یادگیری ، تکامل و نوآوری ممکن است ماده اصلی موفقیت باشد. آمازون کار خود را با کتاب آغاز کرد ، اما زودتر از آنکه بتوانند موسیقی ، فیلم ، وسایل الکترونیکی و اسباب بازی ها را تسخیر کنند ، جایگاهی در آن بازار پیدا کردند. بعداً کیندل آمد و با آن جایگاه خود را بدست آوردند. هم اکنون نیز خدمات آمازون به طور کامل در معرض دید بسیاری از مصرف کنندگان قرار دارد. آیا می دانید خدمات وب آمازون خدمات محاسبات ابری را به مشاغل بزرگ ، دولت ایالات متحده و حتی ناسا ارائه می دهد؟

 

وبسایت آمازون


تبدیل شدن به یک بازیکن زنده در چنین زمینه های مختلف ، هرگز از نشستن بزوس و راضی بودن از کالاهای قبلاً برداشت نشده حاصل نمی شود. برعکس ، او معتقد است که هیچ کالایی و خدماتی وجود ندارد که آمازون قادر به فروش آن نباشد. به زودی ، این شرکت ناوگان تحویل خود را خواهد داشت ، به یک ناشر و یک شرکت رسانه ای تبدیل می شود ، گوشی های هوشمند می سازد و حتی ممکن است حتی خدمات چاپ سه بعدی را نیز ارائه دهد. از نظر بزوس ، آینده مملو از فرصت و اختراع است  و او برای تمام آنچه که به ارمغان می آورد گرسنه است.
راه موفقیت با نارضایتی هموار شده است. هرگز وضع موجود را نپذیرید و نگویید ، "من به اندازه کافی کار کردم." در عوض ، به جستجوی پتانسیل و تحریک رشد ادامه دهید.
روش منحصر به فرد جف بزوس در بلندمدت اندیشیدن و ریسک پذیری هوشمند ، آمازون را به شرکتی تبدیل کرده است که امروز هست ، شرکتی که قوانین خود را می نویسد و هر دقیقه تکامل می یابد ، حتی یک مورد که درآمد سالانه 75 میلیارد دلاری دارد. آن را از بنیانگذار آمازون بگیرید: به مشتری توجه کنید ، گرسنه بمانید ، صرفه جو باشید و شاید یک نگاهی به گاراژ بیندازید. اگر به ماشین های چمن زنی و سطل های رنگی نگاه کنید ، ممکن است پر از پتانسیل باشد.

 

برای مطالعه مقالات و ویدیوهای بیشتر، سایت ezzatkhah.com  را دنبال نمایید.

ما انسان ها همواره در ذهن خود به آینده روشن و البته غیر قابل پیش بینی فکر می کنیم. چه اقدامی را باید انجام دهیم که در آینده نزدیک موفق شویم؟ چطور می توان پیش بینی کرد ؟
هنگامی که حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین در سال 2015 به عنوان بهترین فروشنده محصولات خود در وبسایت آمازون تبدیل شد، هیچ گاه نمی توانست وضعیت فعلی خود را پیش بینی کند. اما با تلاش های شبانه روزی و آزمون و خطاهای بسیار زیاد توانست به کسب درآمد فوق العاده در وبسایت آمازون بپردازد. اما او همزمان برای فارسی زبانان برای اولین بار نحوه کسب درآمد دلاری از آمازون را آموزش می دهد. این آموزش در دوره آربی گردآوری شده که البته همواره آپدیت می شود. ما فارسی زبانان نیز می توانیم هم اکنون آینده روشن و البته نزدیک خود را با بیزنس آمازون بسازیم. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی