دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی تخصصی ترین دوره آموزش فروش در آمازون به زبان فارسی میباشد که پلی برای شروع کسب درآمد ارزی و دلاری برای همه عزیزان هست

10 راهکار برای جذب مشتری بیشتر
به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک ، همیشه در جستجوی مشتری های جدید هستید. حتی اگر یک مشتری اصلی وفادار ایجاد کرده باشید ، مشتریان جدید کلیدی ترین مقیاس تجاری شما برای طولانی مدت هستند. واقعیت این است که مشتریان تکراری می توانند دور شوند یا در شرایط سخت سقوط کنند و هزینه های کمتری انجام دهند.
شما باید اطمینان حاصل کنید که تجارت شما همیشه مرتبط و مورد توجه مشتریان جدید است. هجوم مشتریان مختلف به شما کمک می کند خدمات مشتری را ثابت نگه دارید و تجارت و محصولات خود را نوآورانه نگه دارید. افراد جدید شما را بر روی انگشتان خود نگه می دارند و منابع جدیدی برای درآمد کسب و کار به ارمغان می آورند.
اگر درآمد شروع به کند شدن یا راکد شدن می کند ، وقت آن است که شما چند روش جدید و خلاقانه برای بازاریابی تجارت خود به مشتریان جدید ارائه دهید. اما قبل از اینکه ما تاکتیکی در مورد چگونگی دقیق انجام این کار داشته باشیم ، لازم است کمی مکث کنید و ابتدا این کارها را انجام دهید:
مشخص کنید که به دنبال جذب چه نوع افرادی هستید
روند خرید مشتری ایده آل خود را درک کنید. اهداف سه ماهه و سالانه را برای تعداد مشتریان جدید مورد نیاز خود تعیین کنید. مشخص کنید که چه میزان منابع (بودجه ، زمان و غیره) را می توانید برای جذب مشتری جدید اختصاص دهید
با افراد در بازار هدف خود در کانال های اجتماعی / ارتباطی مورد نظر خود (جستجو ، رسانه های اجتماعی ، پیام کوتاه ، ایمیل و ...) به طور فعال درگیر شوید.
مطمئناً ، اگرچه انجام کافی و دقت در مورد موارد فوق برای موفقیت استراتژی جذب مشتری شما بسیار حیاتی است ، اما به شما نمی گوید که چگونه مشتریان جدید را قلاب کنید. اما ما خواهیم کرد!

 

جذب مشتری

 

10  نکته خلاقانه برای جذب سریع مشتری جدید
چه شغل جدیدی باشید و چه چندین سال است که فعالیت می کنید ، احتمالاً جذب مشتری بیشتر اولویت اصلی شماست. اگر در تهیه راه های جدید برای جذب مشتری بیشتر و افزایش درآمد مشکل دارید ، در اینجا چند نکته ذکر شده است:

1.  با مشاغل دیگر شریک شوید
شما قبلاً می دانید که باید مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید ، اما پس از آن چه؟ پاسخ بسیار ساده است:
مکان های دیگری را پیدا کنید که به همان مشتری خدمت می کنند. لیستی از موسسات خرده فروشی ، مارک های سبک زندگی و موسسات خیریه یا تجاری را که مشتری ایده آل شما از آنها پشتیبانی می کند ، تهیه کنید. در مورد ایجاد مشارکت به آن تجارت نزدیک شوید.
به آنچه مشتریان فعلی آنها را ارائه می دهید ، برسید. به عنوان مثال ، اگر یک بار ورزشی دارید ، ممکن است با یک فروشگاه خارج از منزل یا کمپینگ شریک شوید تا با خرید چند کوپن پیش غذا رایگان به محل خود اضافه کنید. اگر یک مربی شخصی هستید ، با بوتیک یک طراح محلی شریک شوید و یک جلسه آموزش رایگان با خرید یک مورد خاص مد را ارائه دهید. بازاریابی را طراحی کنید و مدارک فیزیکی ایجاد کنید که باید توسط مشتریان استفاده شود تا از این معامله استفاده کنید.
و در اینجا متوقف نشو وقتی مشتری خود را از مشارکت خود جذب می کنید ، به روشی برای تبدیل مشتری در هنگام بازدید از او نیاز دارید. برای این منظور ، می توانید کارت های پانچ ، کارت های تخفیف عضویت یا کوپن ها را برای بازدید مجدد دوم امتحان کنید.

2.  رویدادهای حضوری برگزار کنید
شناختن افرادی که در آنجا زندگی می کنند راهی عالی برای ایجاد و نگهداری مشتریان جدید است. ورزشگاه ها می توانند تمرینات عمومی یا کلاس های یوگا را در پارک برگزار کنند. آرایشگاه ها می توانند مدل های نمایشی انجام دهند و از داوطلبان مدل مو درخواست کنند.
هنگامی که رویداد خود را میزبانی می کنید ، اطمینان حاصل کنید که مکانی برای بازدیدکنندگان برای ثبت نام در مجالس رایگان در طول برنامه در نظر گرفته اید. هنگام جمع آوری اطلاعات ، به افراد اطلاع دهید که کوپن ها را از طریق ایمیل یا آدرس خانه نیز ارسال می کنید. یک هشتگ ویژه برای رویداد خود ایجاد کنید و یک مسابقه در شبکه های اجتماعی برگزار کنید تا مشتریان جدید را درگیر بازاریابی آنلاین خود کنید.

3.  تخفیف ارائه دهید (یا بهتر از این ، چیزی را به صورت رایگان هدیه دهید!)
به عنوان مثال اگر صاحب سالن بدنسازی هستید ، چرا یک آزمایش رایگان برای مشتریان جدید ارائه نمی دهید تا بتوانید آنها را به مشتری وفادار در خط تبدیل کنید؟
ارائه خدمات به صورت رایگان در ازای توصیف مشتری نیز روشی موثر برای جلب مشتری بیشتر است. فقط بخاطر بسپارید که بیشتر از آنچه توانایی پرداخت هزینه جدا کردن را دارید ، پول یا وقت اختصاص ندهید.

4-  به مشتریان فعلی انگیزه دهید تا از طرف تجارت خود طرفداری کنند
همه ما این ضرب المثل قدیمی را می دانیم که به دست آوردن مشتری جدید هزینه بسیار بیشتری نسبت به حفظ مشتریان فعلی شما دارد  و گرچه این موضوع همچنان درست است ، مشتریان فعلی شما بیش از یک روش ارزش دارند: آنها همچنین می توانند با انتشار اخبار مربوط به شرکت خود به دوستان و خانواده و شبکه اجتماعی گسترده آنها ، به شما در ایجاد تجارت جدید کمک کنند.
بازاریابی دهان به دهان بهترین راه برای ایجاد سر و صدا در کسب و کار شما است. در حالی که بسیاری از مشتریان این کار را به صورت طبیعی انجام می دهند ، اما این یک واقعیت است که بیشتر آنها در عوض بدنبال چیزی می گردند. بنابراین ، در مورد راه اندازی یک برنامه معرفی مشتری ، ارائه محصولات یا خدمات رایگان یا با تخفیف در ازای افرادی که مشتریان جدیدی را به راه شما می فرستند ، فکر کنید.

5-  به روش های دیگر مشتریان فعلی را تشویق کنید
با دادن معاملات ویژه یا قیمت "فقط اعضا" به مشتریان خوشحال خود بازگردید. شب های قدرشناسی مشتری را برگزار کنید و عکسهای آنها را با صدای فریاد یا پروفایل در رسانه های اجتماعی ارسال کنید.
مهم است که مشتریان خود را بشناسید و نقاط عطف را نیز با آنها جشن بگیرید. کارتهای تولد یا کارتهای تعطیلات را برای آنها و یکی برای دوستتان تخفیف ارسال کنید. جذب مشتری جدید به معنای این است که خود و تجارت خود را با روش های جدید در آنجا قرار دهید. وقتی در مناطق ناشناخته شعبه می گیرید ، احتمالاً مشتری جدیدی خواهید داشت.

6. کمپین های تولید شده توسط کاربر را اجرا کنید
یکی از راه های ایجاد خلاقیت واقعی در کانال های اجتماعی شرکت شما ، اجرای یک کمپین تولید شده توسط کاربر (UGC) است ، مانند یک مسابقه عکس یا بهترین نظرات مسابقه که در آن به مشتریان جایزه می دهید که بیشترین پسندیدن یا اشتراک گذاری در پست هایشان را دارند.
کمپین های UGC برای پرورش مشتریان فعلی و غیرمستقیم قرار گرفتن در معرض مشاغل شما در مقابل مشتریان احتمالی جدید ، بدون هیچ هزینه ای عالی هستند. با خرید پست های پشتیبانی شده در فیس بوک ، می توانید کمپین UGC خود را بیشتر تبلیغ کنید.

7.  میزبان جلسات جامعه باشید
گروه های جلسه همیشه به دنبال مکان های جدید برای دور هم جمع شدن هستند. اتاق کنفرانس خود را ارائه دهید یا فضای اتاق را به گروه های کوچک تقسیم کنید.
باشگاه های کتابخوانی به خصوص دوست دارند در مکان هایی که می توانید غذا یا قهوه تهیه کنید ، گردهم آیید. گروه های مادر ممکن است از ملاقات در یک سالن بدن سازی یا یک رستوران دوستانه برای کودکان لذت ببرند. در هنگام ملاقات اعضای گروه به آنها تخفیف دهید. اگر آنها محصولات شما را دوست دارند ، احتمالاً باز خواهند گشت - حتی قبل از جلسه بعدی.

 

جذب مشتری بیشتر

 

8.  خیرخواه باشید
کوپن و خدمات ارائه دهید ،سپس ، بخواهید در ازای کوپن در این رویداد شرکت کنند. حتماً شخصی را که در قرعه کشی یا حراج خدمات شما را برنده می شود ، شخصاً دعوت کنید تا از کوپن استفاده کند. آنچه را که می توانند در محل کار شما انتظار داشته باشند توضیح دهید. توجه شخصی شما احتمال مراجعه به آنها را بیشتر می کند.
گزینه دیگر این است که در غرفه ها یا میزهایی به عنوان اسپانسر در امور خیریه در دسترس باشید تا افراد بیشتری را مجاب به آزمایش محصول شما کند. برای برنامه ریزی کارمندان با برنامه خود بازی کنید و ببینید چه تعداد از اعضای تیم خود را می توانید با خود بیاورید. اگر مشتریان جدید بالقوه ببینند که شما از هدف خاصی حمایت می کنید ، احتمالاً در آینده مارک شما را بیشتر انتخاب می کنند.

9. با افراد جدید آشنا شوید
تعجب آور نیست که شبکه سازی لیستی از روشهای جذب مشتری جدید را تهیه می کند. هرچه افرادی که بیشتر در مورد محصول و خدمات شما اطلاعاتی دارند ، افراد بیشتری می توانند مشتری بالقوه باشند. اما این یک پیچ و تاب است: فقط مالکان و مدیران نیستند که باید در آنجا صحبت کنند و در مورد تجارت شما صحبت می کنند ، بلکه افرادی هستند که برای شما کار می کنند.
بنابراین از کارمندان خود بخواهید که شبکه را برای شما انجام دهند. برای یافتن مشتری های احتمالی خود مدتی را در برنامه کاری خود اختصاص دهید. برای ارتقا تجارت خود ، آنها را به کنفرانس ها بفرستید. 

10.  آنچه می دانید به اشتراک بگذارید
آیا تابحال شنیده اید که یک نویسنده درباره کتاب خود صحبت کند یا فیلم تور کنسرت پشت صحنه را تماشا کرده باشد؟ بعد از آن ، به خصوص بعد از دیدن همه آنچه در آن است ، از کار این هنرمند لذت بیشتری برده اید؟ ما اینطور فکر کردیم!
اگر یک رستوران اداره می کنید ، دستورالعمل معروف کیک شکلاتی خود را در آنجا تهیه کنید. اگر یک سالن ورزشی کوچک را مدیریت می کنید ، فیلم هایی از روال معمول طراحی شده توسط مربیان خود را به اشتراک بگذارید. فیلم بسازید ، وبلاگ بنویسید ، عکس بگیرید ، سعی کنید کسب و کار خود را در آنجا به اشتراک بگذارید و اطلاعات خود را در فضاهای محلی مانند مجلات غذا یا برنامه های خبری به اشتراک بگذارید. اطلاع دادن به مردم در مورد چگونگی انجام کارهایی که انجام می دهید باعث می شود سرمایه گذاری بیشتری روی خدمات یا محصول شما انجام شود.
در آخر، اندازه گیری هزینه جذب مشتری خود را شروع کنید. چه از طریق رسانه های اجتماعی و چه فعالیت های آفلاین سعی در افزایش مشتری خود دارید ، مهم این است که بتوانید ارزیابی کنید که آیا این تلاش های بازاریابی بهترین نتیجه را می دهد یا خیر و اینها برای کسب و کار شما اصلاً موثر نیستند. 
به طور خلاصه CAC به شما می گوید که جذب مشتری جدید برای شما چقدر هزینه دارد. خوشبختانه محاسبه آن با استفاده از صفحه گسترده نسبتاً آسان است. کافیست تمام هزینه های فروش و بازاریابی خود را در یک بازه زمانی مشخص گرفته و تقسیم بر تعداد مشتریان جدیدی کنید که در همان بازه زمانی خریداری شده اند.
 

برای مطالعه مقالات بیشتر با ما در سایت ezzatkhah.com همراه باشید.

 

یکی از راه های کسب درآمد از اینترنت، فروشنده شدن در وبسایت بزرگ و جهانی آمازون می باشد که پتلانسیل بالا برای کسب درآمد 24 ساعته را برای علاقه مندان به بیزینس آنلاین فراهم کرده است. دوره جامع آربی، کامل ترین و بهترین تکنیک ها و نکات فروشندگی در آمازون را قدم به قدم آموزش می دهد و شما را برای تبدیل شدن به یک فروشنده تمام عیار در آمازون آماده خواهد کرد. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/rb) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن دفتر پشتیبانی ایران : 00989302222413 (واتساپ) (لیست کشورهای موردتاییدآمازون)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی