دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی تخصصی ترین دوره آموزش فروش در آمازون به زبان فارسی میباشد که پلی برای شروع کسب درآمد ارزی و دلاری برای همه عزیزان هست

7  قدم برای موفقیت در برنامه ریزی کسب و کار

يكشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۹، ۰۴:۰۵ ب.ظ

اقدامات زیادی وجود دارد که کارآفرینان باید انجام دهند تا ایده عالی خود را به مرحله بعدی برسانند مانند بازتاب ، ارزیابی و نوشتن برنامه های خود تا موفقیت کسب و کار خود را تضمین کنند!
اختصاص وقت برای تفکر ، تحلیل و نوشتن برنامه شغلی خود نه تنها برای مرحله برنامه ریزی کسب و کار مهم است بلکه برای تأمل و یادگیری در طول راه اندازی و رشد نیز حیاتی است. این امر همچنین به شما کمک می کند در این راه تجارت خود را توسعه دهید ، از ساده سازی فعالیت های خود ، جذب مشتری جدید و ارزیابی دارایی ، از جمله مزایای مهم دیگر.
در اینجا هفت نکته در مورد برنامه های تجاری برای دستیابی به موفقیت در برنامه ریزی کسب و کار، دستیابی به اهداف خود و کسب درآمد آورده شده است.

1. تمرکز، تمرکز، تمرکز
این احتمال وجود دارد که اگر تازه کار خود را شروع می کنید، ده ها ایده عالی در مورد تجارت خود دارید ، از مبارزات بازاریابی گرفته تا فعالیت ها. اما مهمترین کاری که باید هنگام نوشتن یک طرح تجاری انجام دهید تمرکز است!

تمام ایده های خود را بنویسید
وقت نوشتن برنامه کاری خود وقت خود را اختصاص دهید. از حواس پرتی پرهیز کنید، مکانی آرام پیدا کنید و به وظیفه انجام شده توجه کنید. وقتی آماده شدید، تمام ایده های خود را روی کاغذ بنویسید تا همه در مقابل شما قرار بگیرند.
نوشتن همه چیز به صورت متمرکز به شما امکان می دهد تمام ایده های عالی خود را به صورت سازمان یافته و هدفمند اجرا کنید، که به شما کمک می کند تا به مرحله بعد بروید.
ایده های خود را در بخش های برنامه تجاری مانند عملیات ، بازاریابی و امور مالی مرتب کنید.

2. ایده های خود را ارزیابی کنید
برای تجزیه و تحلیل و مرور ایده های عالی که یادداشت کرده اید وقت بگذارید و سپس آنها را به ترتیب مهمترین و کمترین اهمیت برای شروع درست کار خود قرار دهید. این به شما کمک می کند منابعی را که ایده های شما به آن نیاز دارند و زمان لازم برای اجرای آنها را شناسایی کنید. همچنین به شما کمک می کند دریابید که چقدر می توانید همزمان کار کنید.
اولویت بندی کنید که کدام ایده ها برای راه اندازی و موفقیت کسب و کار شما مهم هستند. منابع و زمانی را که ایده های شما برای تحقق یافتن نیاز دارند ، مشخص کنید. برای اطمینان از اینکه سازگار به نظر می رسد هر قسمت از برنامه کاری خود را ، دوبار بررسی کنید.

3.  دنبال آن بروید
اینکه بتوانید ایده های خود را اولویت بندی کرده و نیازهای آنها را برنامه ریزی کنید به شما کمک می کند تا اهداف محکم را در برنامه کاری خود مشخص و تعیین کنید. اطمینان حاصل کنید که اهداف شما نیز قابل دستیابی، اندازه گیری و به موقع هستند.
داشتن اهداف محکم، اقدامات شما را متمرکز کرده و به شما جهت می دهد. کمی تلاش لازم است اما ارزش آن را دارد - اطمینان بیشتر و شک و تردید کمتر شما را به یک کارآفرین با اعتماد به نفس بیشتر تبدیل می کند.
اکنون که اهداف خود را دنبال کردید، زمان اقدام است. برنامه کاری خود را در نظر بگیرید ، منابع مورد نیاز خود را بدست آورید و با تجارت خود به دنبال آن باشید! اهداف تجاری واقع بینانه را برای هر بخش از برنامه کاری خود بنویسید. تمام مراحل لازم برای رسیدن به اهداف خود را یادداشت کنید
برو جلو و شروع کن

4. مرور کنید
حالا وقت بگذارید و برگردید و نتایج برنامه های خود را مرور کنید. دستاوردها را با اهداف خود مقایسه کنید.
نتایج خود را با اهداف خود مقایسه کنید.
در نتایج نهایی خود تأمل کنید

5. یاد بگیرید
آیا به آنچه برنامه ریزی کرده اید رسیدید؟ اگر نه ، چه چیزی از آن یاد گرفتید؟ آیا نتایج غیر منتظره ای وجود داشت؟ تأمل کنید و از تجربه خود بیاموزید
تمام افکار و اکتشافات خود را بنویسید. صادق و واقع بین باشید. هیچ پاسخی درست یا غلط وجود ندارد.

6. موفقیت را جشن بگیرید!
این بهترین مرحله در هر مشاغل است و معمولاً فراموش می کنیم آن را انجام دهیم. موفقیت های خود را جشن بگیرید، خواه یادگیری چیز جدیدی باشد یا اینکه شما به سمت اهداف هیجان انگیز کسب و کار خود رفته اید. موفقیت انواع مختلفی دارد. به یاد داشته باشید که یادگیری به خودی خود یک موفقیت است.
فراموش نکنید که یک یادداشت جشن برای خود بنویسید - یک قدم به رسیدن به رویای تجاری خود نزدیک هستید!

7. بازنویسی ، انجام مجدد ، تکرار
آنچه را آموخته اید بردارید و سپس اهداف جدید خود را بنویسید ، برنامه ریزی کنید و به جلو حرکت کنید. با توجه به تجربیاتی که کسب کرده اید ، برنامه کاری خود را تغییر دهید.
این روند کسب و کار را تکرار کنید تا از نتایج کسب و کار خود راضی باشید.
به یاد داشته باشید ، شروع یک کار ساده نیست ، بنابراین صرف کمی وقت برای ایجاد یک طرح تجاری جامع ، شما را از راه اندازی و مدیریت تجارت جدید خود به بهترین شکل ممکن تضمین می کند.
 

برای مطالعه مقالات بیشتر با ما در سایت عزت خواه دات کام همراه باشید.

یکی از راه های کسب درآمد از اینترنت، فروشنده شدن در وبسایت بزرگ و جهانی آمازون می باشد که پتلانسیل بالا برای کسب درآمد 24 ساعته را برای علاقه مندان به بیزینس آنلاین فراهم کرده است. دوره جامع آربی، کامل ترین و بهترین تکنیک ها و نکات فروشندگی در آمازون را قدم به قدم آموزش می دهد و شما را برای تبدیل شدن به یک فروشنده تمام عیار در آمازون آماده خواهد کرد. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام ( فروش تخصصی در آمازون ) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن دفتر پشتیبانی ایران : 00989302222413 (واتساپ) (لیست کشورهای موردتاییدآمازون)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی