دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی تخصصی ترین دوره آموزش فروش در آمازون به زبان فارسی میباشد که پلی برای شروع کسب درآمد ارزی و دلاری برای همه عزیزان هست

رازهایی برای موفقیت در تجارت - عزت خواه

سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۵۲ ق.ظ

درست زمانی که فکر می کنید تمام توان خود را در زمینه ایجاد یک تجارت قدرتمند آموخته اید، موارد بیشتری وجود دارد. کارآفرینان بزرگ "ناظران درونی" متخصص هستند. باز هم، مشاهدات کارشناسان سنتی و غیر سنتی موافقت می کنند که خودآگاهی قوی یکی از توانایی های برتر یک رهبر کارآفرینی است. ویکتور لیپمن، کارشناس مدیریت، این پدیده را از دیدگاه روانشناختی مشاهده می کند. ادواردز و وایت رایان نیز از یک سطح معنوی و متافیزیکی از این قدرت اصلی حمایت می کنند. صرف نظر از روش ها، توانایی درک اینکه شما چه کسانی هستید و به چه چیزهایی نیاز دارید برای ایجاد و هدایت یک تجارت موفق اساسی خواهد بود.

بهترین کارآفرینان قادر به تغییر دنده به سرعت هستند. بسیاری از کارآفرینان در موضع خمیده و دفاعی ناشی از هفت سال رکود اقتصادی گیر افتاده اند و "رقص" خلاقیت دستیابی به موفقیت را فراموش کرده اند. در مقابل، کارآفرینان بزرگ وقتی در حال تماشای لحظه ایده آل برای جهش هستند، در موقعیت بهاری قرار دارند.

وقتی می دانید کی هستید، با نقاط قوت خود بازی کنید

آیا این بدان معناست که شما علاقه خود را دنبال خواهید کرد؟ شاید - اما شاید نه. به عنوان مثال، White-Ryan اشاره می کند که در مورد خودم ، سه "انرژی" برتر من - دلسوزی ، مردم و هوش - عناصری هستند که یکدیگر را تغذیه می کنند به گونه ای که روابط عمومی و ارتباطات را به یک حرفه ایده آل تبدیل می کند. اما این ویژگی ها با احتیاط نیز همراه است: برای موفقیت در کسب و کار من، باید محدودیت هایی را برای درخواستهای زیادی تعیین کنم که بیانگر "تمایل به کمک" ذاتی من باشد. توسعه رهبری سنتی این اصل را نیز حفظ می کند. وقتی یاد بگیرید که بر خلاف نقاط قوت خود در مقابل قدرت ایستادگی خود بازی کنید (مگر اینکه این یک نقص مهلک باشد)، موفق خواهید شد. پیامدها را تصور کنید - یک کارآفرین ممکن است در جذب سرمایه درخشان باشد اما از واقعیت مدیریت تیم عملیاتی روز به روز کور است. که منجر به این می شود:

 

مقاله پیشنهادی: رمز موفقیت تجارت آنلاین

موفقیت در کسب و کار

 

تمام اصولی را که باید بر استخدام شما تأثیر بگذارد در نظر بگیرید

وایت رایان می گوید، افرادی که با آنها احساس نزدیکی می کنید احتمالاً انتخاب های اشتباهی هستند. در حوزه خرد فنگ شویی، این معمای کلاسیک کارآفرینی است: کارآفرینان بنیانگذار می شوند زیرا ایده های خوبی دارند. اما برای رهبری باید تمرکز کنند. حتی در بهترین حالت ، بسیاری دست کم با چند ایده اضافی که نمی توانند از ذهنشان بیرون بیایند ، دست و پنجه نرم می کنند. وایت رایان می گوید: "به همین دلیل است که" محور "بسیار زیاد می شود. همچنین به همین دلیل است که بنیانگذاران ممکن است مدیرعامل عالی نباشند. به عنوان نمونه ، استیو جابز در ابتدا شرکت خود را از دست داد. اما هنگامی که بازگشت ، او مهارت های سازمانی را آموخته بود و می توانست رهبری کند سیب در نهایت به شرکت تبدیل شد.

فضای کاری شما بیش از آنچه فکر می کردید پیش بینی کننده موفقیت است

به طور سنتی ، خرد شرقی که ما در فضای کار خود اعمال کرده ایم ، بر عناصر جریان انرژی ، فرآیند و ادغام ایده آل عناصر بصری و عملکردی مانند آب ، چوب ، خاک ، فلز و آتش متمرکز شده است. آنها به فضاهای آرام و زیبایی منجر شده اند. با این حال، با کمال موفقیت، اصول می تواند تعیین کند که در آن محل کسب و کار واقع شده است (و شما فکر می کردید که این کاملا مربوط به دسترسی به ترافیک مشتری و قیمت است؟) ورود به فضای شما کجاست؟چگونه جریان کار و روند از طریق سازمان شما پیشرفت می کند؟ چگونه از مشتریان شما پشتیبانی می کند؟
استراتژی فضای کاری برای قرارگیری افراد و شخصیت ها و همچنین ساختمانها و چیزها اعمال می شود. حدود پنج سال پیش ، یک شرکت اورنج کانتی که مدیریت پرداخت های طبقاتی را بر عهده دارد ، سیمپلوریس ، راهنمایی در مورد اینکه چه کاری باید انجام دهد را جویا شد زیرا کسب و کاری که در ابتدا رونق داشت ، ناگهان با چالش های فزاینده ای برای رشد خود روبرو شد. معلوم شد که مشکل فقط ساختمان و امکانات نبوده ، بلکه چیدمان افراد بوده است. ادواردز پس از تجزیه و تحلیل شخصیت و سبک های انرژی آنها ، شرکت را در انتقال چهار شخصیت جیبی خود به چهارم جداگانه راهنمایی کرد. این جدایی باعث شد که تبانی منفی متوقف شود و چهار نفر مجبور به عملکرد شوند. به ترتیب نسبتاً کوتاه ، آنها آنجا را ترک کردند. مدیر عامل شرکت مدیریت عملکرد خود را از سر گرفت و شرکت طی سه سال آینده فعالیت خود 1700٪ رشد کرد و برای هر یک از این سالها به عنوان یک شرکت 500/5000 شرکت شناخته شده است.

 

موفقیت در تجارت

 

اگر کاری که انجام می دهید جواب نداد ، عمیق تر نگاه کنید

یک مدیرعامل در تلاش بود خانه ای بفروشد تا به او اجازه دهد به قلمرو حرفه ای بعدی خود برود. دو سال گذشت. بدون فروش و تلاش های او جواب نمی داد. نگاه عمیق تری داشت. او شروع کرد به نگاه متفاوت به خودش و کارش و این درهای جدیدی را باز کرد. وایت رایان اظهار داشت: "گاهی اوقات یک دفترخانه می تواند بخشی از مشکلی باشد که شما را متوقف می کند." کمک." مدیر اجرایی خانه را مرتب کرد. این فضا سطح جدیدی از عملکرد وی را پشتیبانی کرد. زندگی حرفه ای او شروع به رونق کرد و جای تعجب نیست که خانه به سرعت فروخته شد.
جامع بیندیشید. "خود" شما به عنوان یک کارآفرین و تجارت شما بیش از ذهنیت شماست. وایت رایان گفت، به عنوان مثال، شما ممکن است در تجارت خود به ظاهر خوب عمل کنید و هنوز احساس کنید که خود را از یک ساختمان بیرون انداخته اید زیرا در داخل احساس خوبی ندارید. یا آنچه که تاکنون برای تجارت یا حرفه شما مفید بوده است ممکن است اکنون احساس کناره گیری کنید. وی اظهار داشت: "شما باید ارزیابی کنید که چه کسی و چه چیزی در سال 2015 هستید."

و به عنوان آخرین کلمه حکمت ، همانطور که توسط تونی رابینز ، استاد راهنمای پیشرفت ، بیان شده است: "هیچ چیز نمی تواند شما را پایین بکشد که آن را نگه ندارید." این کلمات عاقلانه نه تنها در مورد تصورات ، در مورد کینه و نفرت در مردم ، بلکه شاید در الگوهای منسوخ کار و تجارت نیز صدق می کند. روشهایی را در نظر بگیرید که رویکردهای جدید و خارج از چارچوب چالشهای سنتی کارآفرینی و محیط کار در سال جاری می تواند تجارت شما را پیش ببرد.
 

برای مطالعه مقالات بیشتر با ما در سایت عزت خواه دات کام  همراه باشید

 

فعالیت در آمازون و کسب درآمد دلاری، جز اهداف افراد بسیاری می باشد که تمایل دارند با آزادی از المان زمان و مکان کسب درآمد کنند. با دوره آربی، آموزش گام به گام فروش در آمازون می توانید این هدف را محقق سازید. همچنین از داخل ایران طبق روشهایی می توانید در آمازون فروشنده شوید. ( لیست کشورهای مورد تایید وبسایت آمازون).جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (دوره آنلاین فروش در آمازون)در ارتباط باشید .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی