دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی تخصصی ترین دوره آموزش فروش در آمازون به زبان فارسی میباشد که پلی برای شروع کسب درآمد ارزی و دلاری برای همه عزیزان هست

چرا برخی مشاغل شکست می خورند در حالی که برخی دیگر موفق می شوند؟
هیچ کس با انتظار شکست ، شغلی را شروع نمی کند. شروع کار می تواند بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز باشد. موفقیت نیاز به برنامه ریزی زیاد و راه اندازی صحیح تجارت دارد. اگر کار خود را به روش صحیح شروع کنید ، کارآفرینی راحت تر است . بدترین قسمت در مورد یک تجارت در حال شکست این است که کارآفرین تا زمانی که خیلی دیر نشده از وقوع آن بی اطلاع است. منطقی است زیرا اگر کارآفرین واقعاً می دانست چه اشتباهی انجام می دهد ، شاید می توانست تجارت را نجات دهد. برخی از کارآفرینان در سرزمین انکار زندگی می کنند در حالی که برخی دیگر از اشتباهات خود بی اطلاع هستند.
بعضی اوقات مشاغل به دلیل تلاطم اقتصادی یکبار در زندگی ناشی از یک چالش خارجی پیش بینی نشده از کار می افتند. بیماری همه گیر COVID-19 بسیاری از مشاغل را مجبور به شکست کرده است. متأسفانه ، تأثیر مخرب بحران COVID-19 به ویژه به مشاغل کوچک آسیب رساند.
مشاغل به دلایل زیادی شکست می خورند . لیست زیر برخی از رایج ترین دلایل را شامل می شود:

1.    عدم برنامه ریزی
مشاغل به دلیل عدم برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت شکست می خورند. برنامه شما باید شامل محل کار شما در چند ماه آینده تا چند سال آینده باشد. اهداف و نتایج قابل اندازه گیری را وارد کنید. عدم برنامه ریزی به کسب و کار شما آسیب می رساند.

 

شکست در کسب وکار

 

2.     شکست در رهبری
مشاغل به دلیل ضعف رهبری شکست می خورند. رهبری باید بتواند در بیشتر مواقع تصمیمات درستی اتخاذ کند. از مدیریت مالی گرفته تا مدیریت کارمندان ، شکست های رهبری در همه جنبه های کسب و کار شما خلاصه خواهد شد. موفق ترین کارآفرینان برای بهبود مهارت های رهبری خود ، از مشاوران یاد می گیرند ، مطالعه می کنند و با آنها ارتباط برقرار می کنند.

3.    عدم تمایز
داشتن یک محصول عالی کافی نیست. شما همچنین باید یک پیشنهاد ارزش منحصر به فرد تهیه کنید ، بدون اینکه در میان رقابت ها گم شوید. چه چیزی تجارت شما را از رقابت متمایز می کند؟ چه چیزی تجارت شما را خاص میسازد؟ این مهم است که شما درک کنید که رقبا بهتر از شما چه می کنند. اگر نتوانید تمایز ایجاد کنید ، در ساختن نام تجاری ناموفق خواهید بود.

4.    نادیده گرفتن نیازهای مشتری
هر مشاغل به شما می گویند مشتری شماره 1 است ، اما درصد کمی فقط به این ترتیب عمل می کنند. مشاغل ناموفق با مشتریان خود ارتباط خود را از دست می دهند. ارزش های مد روز مشتریان خود را زیر نظر داشته باشید. ببینید آیا آنها هنوز محصولات شما را دوست دارند یا خیر. آیا آنها ویژگی های جدیدی می خواهند؟ آنها چه می گویند؟

5.    ناتوانی در  یادگیری از شکست
همه ما می دانیم که شکست معمولاً بد است ، اما به ندرت اتفاق می افتد که مشاغل از شکست درس بگیرند. واقع بینانه ، مشاغل شکست خورده ، به چند دلیل شکست می خورند. اغلب کارآفرینان از اشتباهات خود غافل هستند. یادگیری از شکست ها دشوار است.

6.    مدیریت ضعیف 
نمونه هایی از مدیریت ضعیف عدم توانایی گوش دادن ، عدم اعتماد ، کار بدون استاندارد یا سیستم ، ارتباط ضعیف و عدم بازخورد است.

7.     کمبود سرمایه
کمبود سرمایه نشانه هشدار دهنده ای است. این نشان می دهد که ممکن است یک تجارت نتواند قبض ها ، وام ها و سایر تعهدات مالی خود را پرداخت کند. کمبود سرمایه رشد تجارت را دشوار می کند و ممکن است فعالیت های روزمره را به خطر بیندازد.

8.     مقیاس گذاری زودرس
مقیاس گذاری اگر در زمان مناسب انجام شود کار خوبی است. به بیان ساده ، اگر پیش از موعد فعالیت خود را مقیاس بندی کنید ، آن را از بین خواهید برد. به عنوان مثال ، شما می توانید خیلی سریع افراد زیادی را استخدام کنید یا هزینه های زیادی را صرف بازاریابی کنید. تجارت خود را مقیاس بندی نکنید ، مگر اینکه آماده باشید.

9.     موقعیت نامناسب
موقعیت نامناسب یک نقطه ضعف است که برای غلبه بر آن بسیار زیاد است. موقعیت نامناسب ممکن است هزینه های جذب مشتری شما را بسیار زیاد کند.

10.  کمبود سود
درآمد همان سود نیست. به عنوان یک کارآفرین ، باید همیشه چشم خود را به سوددهی معطوف داشته باشید. سود امکان رشد را فراهم می کند. طبق Trends Business Small، تنها 40٪ از مشاغل کوچک سودآور هستند، 30٪ از بین می روند و 30٪ ضرر می کنند.

 

دلایل شکست

 

11. مدیریت ناکافی موجودی کالا
موجودی کم به فروش شما لطمه می زند. موجودی زیاد به سودآوری شما آسیب می رساند.

12. ضعف مدیریت مالی
از یک نرم افزار حسابداری حرفه ای استفاده کنید. تمام سوابق مالی را ثبت کنید و همیشه براساس اطلاعاتی که از داده های واقعی می گیرید تصمیم بگیرید. بدانید که تمام وقت در کجا ایستاده اید. اگر اعداد و ارقام مورد نظر شما نیستند ، یک متخصص مالی استخدام کنید تا حداقل اصول آن را برای شما توضیح و آموزش دهد.

13. عدم تمرکز
بدون تمرکز، کسب و کار  شما رقابت را از دست خواهد داد. داشتن استراتژی گسترده در مورد بودجه راه اندازی غیرممکن است. آنچه باعث موفقیت استارتاپ ها می شود، توانایی سریع در چرخش هستند و عدم تمرکز منجر به عدم توانایی در انجام تنظیمات لازم می شود.

14. استفاده شخصی از وجوه تجاری
تجارت شما حساب بانکی شخصی شما نیست.

15. توسعه بیش از حد
قبل از ورود به بازارهای جدید مطمئن شوید که بازار موجود خود را به حداکثر برسانید.

16.عوامل اقتصاد کلان
کارآفرینان نمی توانند عوامل اقتصادی کلان را کنترل کنند. عوامل اقتصادی کلان متداول چرخه های تجاری ، رکود ، جنگ ، بلایای طبیعی ، بدهی دولت ، تورم و چرخه های تجاری است. تجارت شما هنوز هم می تواند در مواقع بد موفق شود. هایت ، برگر کینگ ، فدرال اکسپرس ، مایکروسافت ، سی ان ان ، ام تی وی ، تریدر جو ، جنرال الکتریک ، اچ پی تنها چند نمونه از شرکت های موفقی هستند که در دوران اقتصادی سخت آغاز شده اند.
گاهی اوقات مشاغل به دلیل تلاطم اقتصادی یکبار در زندگی ناشی از یک چالش خارجی پیش بینی نشده از کار می افتند. بیماری همه گیر COVID-19 بسیاری از مشاغل را مجبور به شکست کرده است. متأسفانه ، تأثیر مخرب بحران COVID-19 به ویژه به مشاغل کوچک آسیب رساند.

17.هیچ برنامه جانشینی
رهبران آینده باید از قبل مشخص شوند. بدون داشتن یک برنامه جانشینی موثر ، کسب و کار شما آمادگی لازم را برای پر کردن منافذ بازنشستگی ، عزیمت غیر منتظره یا مرگ ندارد.

18.شریک اشتباه
شکی نیست که موفقیت در تجارت با شرکای مناسب راحت تر است. شریک تجاری اشتباه ، حداقل آسیب می زند ، یا در بدترین حالت ، شرکت شما را از بین می برد.

 

برای مطالعه مقالات بیشتر با ما در سایت عزت خواه دات کام  همراه باشید

 

فعالیت در آمازون و کسب درآمد دلاری، جز اهداف افراد بسیاری می باشد که تمایل دارند با آزادی از المان زمان و مکان کسب درآمد کنند. با دوره آربی، آموزش گام به گام فروش در آمازون می توانید این هدف را محقق سازید. همچنین از داخل ایران طبق روشهایی می توانید در آمازون فروشنده شوید. ( لیست کشورهای مورد تایید وبسایت آمازون).جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (دوره خرید از علی بابا و فروش در آمازون) در ارتباط باشید .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی