دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی تخصصی ترین دوره آموزش فروش در آمازون به زبان فارسی میباشد که پلی برای شروع کسب درآمد ارزی و دلاری برای همه عزیزان هست

در مقایسه با مشاغل تجاری سنتی، انتظار می رود استارت آپ ها با سرعت 5 تا 7 درصد در هفته در مرحله اولیه رشد سریع داشته باشند.   پل گراهام
مسئله این است که، یک استارت آپ فنی یا هر نوع استارتاپی (لزوماً نباید متمرکز بر فناوری باشد) و یک کار تجاری جدید و سنتی، به دلایل مختلف متفاوت است در زیر به آنها اشاره می کنیم.

تفاوت کلیدی شماره 1 – چگونگی تفکر در مورد رشد
استارتاپ ها از تجارت های سنتی در درجه اول متفاوت هستند زیرا برای رشد سریع طراحی شده اند. این بدان معنی است که آنها چیزی دارند که می توانند به بازار بسیار بزرگی بفروشند. برای اکثر مشاغل، اینطور نیست. به طور کلی، برای راه اندازی یک تجارت، نیازی به بازار بزرگ ندارید. شما فقط به یک بازار نیاز دارید و باید بتوانید به همه کسانی که در بازار خود هستند دسترسی پیدا کنید و به آنها خدمات دهید.
این یکی از دلایلی است که بیشتر استارتاپ ها، استارتاپ های فنی هستند. مشاغل آنلاین به راحتی می توانند به یک بازار بزرگ دسترسی پیدا کنند زیرا از نظر زمانی و مکانی تردد می کنند - افراد می توانند از شما خرید کنند یا صرف نظر از اینکه بیدار هستید یا نه و اینکه در کیپ تاون یا نیویورک هستید از محصول شما استفاده می کنند. ویژگی بارز اکثر استارت آپ ها محدود بودن این عوامل نیست.
انجمن تجارت کوچک به طور خلاصه بیان می کند: در دنیای تجارت، کلمه" استارتاپ "فراتر از یک شرکت است که تازه از زمین خارج شده است. اصطلاح استارتاپ نیز با مشاغلی مرتبط است که به طور معمول دارای فناوری است و از رشد بالایی برخوردار است. استارت آپ ها مبارزات منحصر به فردی دارند، خصوصاً در زمینه تأمین مالی. این بدان دلیل است که سرمایه گذاران به دنبال بالاترین بازده بالقوه سرمایه گذاری هستند، در حالی که خطرات مرتبط را متعادل می کنند. همانطور که گفته شد، همه شرکت های فناوری بازار بسیار گسترده ای ندارند.
برای رشد سریع، باید چیزی بسازید که بتوانید به یک بازار بسیار بزرگ بفروشید.

 

مقاله پیشنهادی: ایده های جذاب برای راه اندازی سریع استارت آپ

استارت آپ

 

تفاوت کلیدی شماره 2 - رابطه با بودجه
جدای از داشتن روشهای مختلف تفکر در مورد "رشد"، شرکتهای نوپا به دنبال سرمایه گذاری مالی متفاوت از اکثر عملیات تجاری کوچک هستند. شرکتهای نوپا متکی به سرمایه ای هستند که از طریق سرمایه گذاران فرشته یا بنگاههای سرمایه گذاری خطرپذیر تأمین می شود، در حالی که فعالیتهای تجاری کوچک ممکن است به وامها و کمکهای بلاعوض متکی باشد.
نکته جالب در مورد سرمایه های خطرپذیر این است که کسانی که آن را تهیه می کنند تمایل دارند در هر شرکتی که پشتیبانی می کنند نقش فعال تری داشته باشند. اگرچه ممکن است گاه و بیگاه یک کسب و کار کوچک اعطای کمک هزینه یا وام نیاز به ارائه گزارش به بانک خود داشته باشد، احتمالاً یک شرکت تازه تاسیس با پشتیبانی فرشته کمی بیشتر کمک خواهد کرد. آنها از سرمایه گذار مشاوره دریافت خواهند کرد (به هر حال، سرمایه گذار بزرگترین ریسک را به عهده می گیرد) .

تفاوت شماره 3 - برنامه ریزی برای "پایان" یا استراتژی خروج
"استارتاپ هایی که به دنبال سرمایه گذاران فرشته یا سرمایه های خطرپذیر (VC) هستند کاملاً به یک استراتژی خروج نیاز دارند زیرا سرمایه گذاران به آن نیاز دارند. خروج همان چیزی است که به آنها بازگشت می دهد. " - تیم بری
نکته دیگری که می خواهید به خاطر بسپارید دیدگاه شما در مورد تجارتتان است. اگر می خواهید بدون استراتژی خروج از سیستم بودجه VC را تأمین کنید، بعید است آن را دریافت کنید.
سرمایه گذاران خطرپذیر همانطور که برای به حداکثر رساندن ROI خود نیاز به استراتژی خروج دارند. اگر هنوز دوست دارید 10 سال دیگر شرکت را اداره کنید ، احتمالاً می خواهید اطمینان حاصل کنید که برنامه خروج به صورت یک جریان درآمد ثابت است که به شما امکان می دهد سرمایه گذاران را پرداخت کنید، یک IPO به جای خرید یا به سادگی استراتژی دیگری را انتخاب کنید - بودجه شخصی خود یا وام و کمک های مالی، اعم از خصوصی یا دولتی.
توسعه "استراتژی خروج" مشکلی است که در تجارت شخصی خود نخواهید داشت، حداقل تا زمانی که این کار را بزرگ کرده باشید یا تا زمانی که تصمیم خود را در مورد مالکیت تجارت تغییر دهید. نکته این است که، در یک تجارت سنتی (نه یک شرکت نوپا)، در ابتدا نیازی به استراتژی خروج ندارید. شما مسئولیت آینده شرکت خود را کاملاً بر عهده خواهید داشت و این به شما بستگی دارد که آیا آن را تا پایان عمر اداره کنید یا نکنید یا تصمیم به فروش ، ادغام یا راه اندازی آن در بورس سهام دارید.

آیا یک کسب و کار نوپا برای شما مناسب است؟
با توجه به ظهور و شتاب دهنده های استارتاپ ، در دسترس بودن بودجه برای استارتاپ های مرحله اولیه و این واقعیت که شرکت های بزرگ در همه جا به جای تمرکز بر نوآوری های داخلی، استارتاپ ها را خریداری می کنند ، ممکن است بخواهید یک استارتاپ را به جای کسب وکار سنتی راه اندازی کنید.

در اینجا برخی علائم وجود دارد که ممکن است یک استارت آپ نوع مناسبی برای تجارت شما باشد:

1. دوست دارید سخت کار کنید و سپس حرکت کنید
تا به حال نام کارآفرین سریالی را شنیده اید؟ اگر می دانید که حوصله شما سر رفته یا می خواهید بسیاری از ایده های خود را به نتیجه برسانید ، یک استارت آپ ممکن است روش بهتری باشد. به طور طبیعی ، این بدان معنی است که شما باید قدرت خود را حفظ کنید و توانایی کار کردن روی کار خود را داشته باشید! باید بدانید ، عمر شما پنج سال استارتاپ خواهد بود و کار با آن و کارکرد سریع آن به عهده شما خواهد بود. اگر این مشکلی برای شما ایجاد می کند ، ممکن است بخواهید در مورد راه اندازی هر نوع مشاغل دو باره فکر کنید.

2. محصول یا خدمات شما بازار عظیمی دارد
برای رشد سریع شما باید "بزرگ فکر کنید" یا همانطور که پل گراهام سرمایه گذار فرشته می گوید ، "چیزی بسازید که بتوانید به یک بازار بزرگ بفروشید." یک بازار واقعاً بزرگ، ایده آل در حوزه میلیون ها نفر.
این بخشی از دلیل محبوب ترین نوع استارتاپ های فناوری است - دسترسی به میلیون ها نفر از طریق اینترنت بدون در نظر گرفتن محل زندگی یا زمان تجارت آسان است. کافه محلی شما این مزیت را ندارد.

 

راه اندازی استارتاپ

 

3. شما می خواهید از یک متخصص راهنمایی بگیرید
اگر مطمئن نیستید که روی چه موضوعی تمرکز کنید یا چگونه به رشد سریع فکر کنید، این ممکن است مکان خوبی برای شروع باشد. صدها نفر از این سازمان ها در سراسر کشور ظاهر می شوند ، بنابراین من مطمئن هستم که می توانید یکی از نزدیکان خود را پیدا کنید واز اوراهنمایی بگیرید.

4. شما یک مبتکر هستید
در دنیای سرمایه گذاری های نوپا ، ایده همه چیز است ، همانطور که نوآوری سریع است. امروزه بسیاری از شرکت ها نوآوری داخلی را متوقف کرده اند و در عوض میلیون ها دلار، گاهی میلیاردها دلار برای خرید استارت آپ هایی که در عوض این کار را برای آنها انجام می دهند ، هزینه می کنند. به همین دلیل است که بسیاری از بنیان گذاران استارتاپ با استراتژی های خروج که تمرکز آنها بر خرید است ، راه اندازی می کنند.
اگر یک مبتکر هستید ، یک استارت آپ می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.
"مشکل شوق راه اندازی اینترنت این نیست که افراد زیادی در حال راه اندازی شرکت هستند. این است که بسیاری از مردم به آن پایبند نیستند. وقتی این افراد به فروش می رسند، حتی اگر به طرز افسانه ای ثروتمند شوند، آنها خودشان را از یکی از جالب توجه ترین تجربه های زندگی در حال تردد بیرون می کشند. بدون آن، آنها هرگز نمی توانند ارزش های خود را بفهمند یا اینکه چگونه ثروت تازه پیدا شده خود را در چشم داشته باشند. " - استیو جابز
 

 

یکی از راه های کسب درآمد از اینترنت، فروشنده شدن در وبسایت بزرگ و جهانی آمازون می باشد که پتلانسیل بالا برای کسب درآمد 24 ساعته را برای علاقه مندان به بیزینس آنلاین فراهم کرده است. دوره جامع آربی، کامل ترین و بهترین تکنیک ها و نکات فروشندگی در آمازون را قدم به قدم آموزش می دهد و شما را برای تبدیل شدن به یک فروشنده تمام عیار در آمازون آماده خواهد کرد. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (آموزش رایگان فروش در وبسایت آمازون) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن دفتر پشتیبانی ایران : 00989302222413 (واتساپ) (لیست کشورهای موردتاییدآمازون)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی