دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی تخصصی ترین دوره آموزش فروش در آمازون به زبان فارسی میباشد که پلی برای شروع کسب درآمد ارزی و دلاری برای همه عزیزان هست

سال جدید همراه با تغییرات جدید

با شروع سال جدید، احساس می کنیم که باید در زندگی خود تغییراتی ایجاد کنیم، از مسیری جدید شروع کنیم، کارهای جدیدی انجام دهیم و از عادت ها و مشکلات قدیمی خداحافظی کنیم. اغلب، ما شروع به ساختن برنامه های جدید و قطعنامه های جدید می کنیم. ممکن است احساس نشاط، الهام و امید داشته باشیم، اما گاهی ترسناک هم هستیم.
سوال این است که آیا ما ادامه خواهیم داد و استقامت خواهیم داشت یا برنامه ها و مصوبات خود را ترک خواهیم کرد. آیا بدون تغییر و اصلاح به رفتار عادی خود برمی گردیم و همان زندگی را ادامه دهیم؟

 

 

سال نو

 

تغییر، پیشرفت و موفقیت نیاز به پایداری دارد
اگر می خواهید تغییرات واقعی در زندگی خود ایجاد کنید، باید مراحل خاصی را طی کنید. خواب بزرگ دیدن عالی است. خواب دیدن یک لذت است. با این حال، برای تحقق بخشیدن به رویاهای خود باید کاری در مورد آنها انجام دهید، نه فقط خیال بافی. سال نو مانند کتابی با صفحات خالی است. چگونه می خواهید این صفحات را پر کنید؟

  • شروع به ساختن رویاهای خود کنید!
  • بیاموزید که از تخیل و افکار خود برای تغییر زندگی خود استفاده کنید.
  • زندگی خود را ارتقا دهید و به اهداف خود برسید.
  • پول و رفاه را به زندگی خود جذب کنید.

راه انداز بیزینس آمازون در سال جدید
سال جدید می تواند همراه با تغییرات اساسی در بیزینس شما باشد.  آیا به دنبال پیدا کردن بیزینسی هستید که ساعت کارتان را خودتان تعیین کنید؟ آیا دیگر از این که برای دیگران کار کنید، خسته شده‌اید و دوست ندارید کسی به شما امر و نهی کند؟ فروش محصول در آمازون، همان شغلی است که این دو ویژگی‌ مهم را دارد.  در زیر برخی ویژگی هی دیگر این بیزینس پرقدرت را بیان می کنیم.

پایین بودن هزینه کسب وکار
یکی از بزرگترین مشکلاتی که هنگام شروع هر کسب و کاری با آن مواجه خواهید بود، تأمین هزینه‌های راه اندازی می باشد. در برخی موارد باید بابت این کار، هزینه هایزیادی انجام دهید. خوشبختانه در مورد بیزینس آمازون، شرایط به صورت دیگری است. به این معنی که شما می‌توانید با صرف مبلغ اندکی، کسب و کار خود را شروع کنید.

امکان دسترسی به مشتری های بیشمار
یکی از مشکلاتی که هنگام راه اندازی یک کسب و کار جدید با آن رو به رو خواهید شد، پیدا کردن مشتری می باشد. زمانی که شروع به فروش محصول در سایت آمازون می‌کنید، اصلاً نباید نگران پیدا کردن مشتری باشید. زیرا افراد زیادی هستند که از آمازون به صورت آنلاین خرید می‌کنند.

 

 

دوره آربی

 

دسترسی به اعضای پرایم آمازون
بیزینس آمازون دارای امتیازی است که در سایر بیزینس ها مشاهده نمی‌کنید و آن مشتریان پرایم می باشد. اعضای پرایم آمازون، از جمله بهترین و وفادارترین خریداران در جهان به حساب می‌آیند. این افراد، سالانه برای دسترسی به مزایای پرایم که روز به روز نیز در حال افزایش است، حق عضویت پرداخت می‌کنند.

نیاز به ساخت وب سایت شخصی ندارید
معمولاً یکی از نگرانی‌هایی که افراد هنگام راه اندازی یک کسب و کار آنلاین دارند این است که نمی‌دانند چطور باید وب سایت خود را طراحی کنند. اصولاً ایجاد وب سایتی که در نظر مشتریان جذاب باشد و بتوان در آن محصول فروخت، کاری زمان بر و پر هزینه خواهد بود.

سریع به درآمد می رسید
تا این قسمت مقاله، حتماً متوجه شدید که ساخت کسب و کار در سایت آمازون، فرصت بسیار بزرگی در اختیار شما قرار خواهد داد و از طرف دیگر، هدف شماره یک شروع یک بیزینس، دست یابی به درآمد است. پس از یادگیری اصول در دوره آموزشی آربی، زمانی که فرآیند فروش محصول در آمازون را شروع می‌کنید، می‌توانید به سرعت یعنی تنها ظرف چند هفته به درآمد برسید. دوره آربی، راهی میانبر می باشد برای یادگیری و اصول فعالیت در وبسایت جهانی آمازون.

 

سال نو پیشاپیش مبارک

به منظور بهره مندی از تخفیف و آفر های ویژه وبسایت عزت خواه دات کام و شروع یک کسب و کار پر درآمد در سال 1400 

 

با شماره های زیر در واتس آپ در ارتباط باشید 

09304444736 و 09302222413

 

یا روی لینک های زیر کلیک کنید 

http://ezzt.ir/w

https://ezzatkhah.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی