دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی تخصصی ترین دوره آموزش فروش در آمازون به زبان فارسی میباشد که پلی برای شروع کسب درآمد ارزی و دلاری برای همه عزیزان هست

5  راه برای بهبود مهارت های ارتباطی

داشتن مهارت های ارتباطی قوی به شما در هر مرحله از زندگی کمک می کند. این امر خصوصاً در محیط کار بیشتر صدق می کند.
مهارت های ارتباطی چگونه به موفقیت شما کمک می کنند
نکات، ترفندها و تکنیک های بسیاری برای بهبود مهارت های ارتباطی وجود دارد. من نمی خواهم شما را با اطلاعات بیش از حد تحت فشار قرار دهم، بنابراین بیایید به مواردی بپردازیم که بیشترین بازدهی را برای سرمایه شما فراهم می کنند. آگاهی از اکثر این نکات نسبتاً آسان خواهد بود اما اجرای آنها به زمان و تلاش نیاز دارد.

1.  گوش کنید
تا به حال این جمله را شنیده اید که شما به یک دلیل دو گوش و یک دهان دارید؟ اگر به آن دقت نکرده اید، دلیل این است:
شنونده خوب بودن ، نیمی از معادله ارتباط خوب بودن است.
افرادی که توانایی واقعی گوش دادن به کسی را دارند ، در واقع می توانند به روشی معنی دار به سوالات پاسخ دهند. اگر تلاش نمی کنید که به طور فعال گوش دهید ، پس واقعاً در بخش ارتباطات به خود و شخص دیگر لطمه می زنید.
به کسی کاملاً گوش دهید و با سکوت کوتاه مدت راحت باشید. قبل از هر چیز روی مهارت های گوش دادن خود کار کنید.

 

مهارت های ارتباطی

 

2. مخاطبان خود را بشناسید
شناخت مخاطبان یکی دیگر از مولفه های مهم برای داشتن مهارت های ارتباطی قوی است. نحوه تعامل شما با مدیرتان باید متفاوت از نحوه تعامل شما با فرزندانتان باشد. این بدان معنا نیست که شما باید فردی متفاوت با هرکسی باشید که با او تعامل دارید. دور از آن.
در اینجا یک روش خوب برای فکر کردن در مورد آن وجود دارد:
تصور کنید در هنگام تعامل با رئیس خود از همان کلمات و زبان بدن خود که با همسرتان استفاده می کنید استفاده کنید. شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که از نوع ارتباطی که بیشترین ارتباط را با مخاطبان خود دارد استفاده می کنید.

3. بیان مختصر داشته باشید
من سالانه 3 بار با یک همکار تجاری ناهار می خورم. ما چندین سال است که در مورد تنظیم یک معامله تجاری صحبت کرده ایم. او از آن دسته افرادی است که دیگران را با کلمات زیادی غرق می کند. بعضی اوقات وقتی از او سوالی می پرسم ، زیر چنان بهمن کلمات گور می شوم که گیج تر از وقتی که سوال را می پرسم ، گیج می شوم. نیازی به گفتن نیست که این به احتمال زیاد بخش عمده ای از این دلیل است که ما هرگز معامله را با هم تنظیم نمی کنیم.
مثل همکار تجاری ناهار من نباشید. هدف از صحبت یا برقراری ارتباط با کسی ، به اشتراک گذاشتن اطلاعات واقعی است . هدف این نیست که کسی را گیج کنید ، بلکه ارائه وضوح در بسیاری از موارد است.
آنچه را باید بیان شود تا حد امکان مختصر بیان کنید. این بدان معنا نیست که شما نمی توانید مکالمه دلپذیری درباره آب و هوا داشته باشید.ذهدف این است که چنین هجومی از کلمات و اطلاعات ایجاد نکنید که فرد مقابل با سردرگمی بیشتر از زمانی که شروع کرده است دور شود.

4.  ارتباط برقرار کردن
بنابراین این احتمالاً کاملاً خلاف شهود با آنچه من در مورد به حداقل رساندن ارتباط شما نوشتم ، به نظر می رسد. به نظر می رسد که ممکن است باشد اما نیست.
منظور از برقراری ارتباط بیش از حد این است که اطمینان حاصل شود طرف مقابل آنچه شما با آنها به اشتراک می گذارید را کاملا درک می کند . 

5.  زبان بدن
آخرین مولفه مهم برای چگونگی بهبود مهارت های ارتباطی برای موفقیت در محل کار، زبان بدن است. این چیزی است که اکثر ما قبلاً در مورد آن شنیده ایم اما یادآوری احتمالاً ایده خوبی است. وقتی در حال ملاقات با شخصی هستم که با او راحت هستم ، به نوعی روی صندلی خود فرو می روم و دستانم را تلاقی می کنم. وقتی خودم را در حین انجام این کار گرفتار می کنم ، صاف می نشینم و دستانم را از هم باز می کنم.
به طور کلی ، بهترین قانون کلی تلاش برای داشتن زبان بدن باز در هر زمان ممکن است در محل کار است. این به این معنی است که حالت خود را آرام کنید ، دستانتان را به هم گره نزنید و هنگام صحبت با آنها به چشمان آنها نگاه کنید.
هنگامی که در مقابل دیگران صحبت می کنید ، صاف بایستید و با صدای واضح صحبت کنید . این اعتماد به نفس را در کلمات شما منتقل می کند.

مهارت های ارتباطی چگونه به موفقیت شما کمک می کنند
مهارت های ارتباطی قوی از بسیاری جهات راه موفقیت را هموار می کند. بیایید چند مورد بزرگ را بررسی کنیم.

یک تجربه مثبت ایجاد کنید
در اینجا دو مثال از چگونگی مهارت های ارتباطی خوب ایجاد شده در ایجاد یک تجربه مثبت وجود دارد:
وقتی برای اولین بار به شهری که اکنون در آن زندگی می کنم نقل مکان کردم ، جستجوی کار را شروع کردم. قبل از اولین مصاحبه زنده ، آدرسی به من گفتند که باید به آنجا بروم. پس از رسیدن به آدرس ارائه شده ، در اطراف رانندگی کردم و تلاش کردم مکان را پیدا کنم. بعد از 15 دقیقه حلقه زدن و جستجوی آدرس ، بالاخره یک جای پارک را گرفتم و پیاده حرکت کردم.
چیزی که متوجه شدم آدرس در واقع در یک کوچه بود و فقط شماره آن بالای در بود. هیچ علامتی برای شرکت واقعی وجود ندارد. شخصی که آن راهنمایی های بسیار نامشخص را به من داده تجربه بدی را برای من فراهم کرده است.
اگر آنها راهنمایی ها را برای رسیدن به آنجا به روشنی اعلام می کردند ، تجربه من بسیار بهتر می شد. در عوض ، کل تجربه ضعیف شروع شد و کل جلسه را رنگ آمیزی کرد.
من به عنوان یک استخدام کننده ، بطور مستمر اطلاعات مربوط به شغلی را که با آنها صحبت می کنم در اختیار داوطلبان بالقوه قرار می دهم. برای انجام این کار ، من همچنین تصویری از شرکت کلی ، گروهی که ممکن است به آنها بپیوندند و چگونگی تناسب نقش و تأثیر آنها بر کل شرکت ، ارائه می دهم.
داوطلبان بارها و بارها به من گفته اند که من روشن ترین تصویر را از یک شرکت و نقشی که تاکنون شنیده اند ارائه داده ام. آنها وقتی من به وضوح با آنها ارتباط برقرار می کنم آنها یک تجربه مثبت دارند. حتی اگر موقعیت برای آنها مناسب نباشد ، اغلب اوقات به دلیل ارتباط آزاد و تجربه مفیدی که در طی مراحل مصاحبه داشته اند ، مایل هستند با من در تماس باشند.
مهارت های ارتباطی قوی تقریباً در هر تعاملی که با شخصی برقرار می کنید تجربه مثبتی را فراهم می کند.

 

مهارتهای رهبری

 

به مهارت های رهبری کمک کنید
این مطمئناً یک مهارت کاملاً خاص است تا بتواند دیگران را هدایت کند. مربی بودن و هدایت دیگران به سمت موفقیت از ویژگی های برجسته رهبران بزرگ است. ویژگی دیگر رهبران موثر توانایی برقراری ارتباط واضح است.
همانطور که در بالا اشاره کردم، داشتن یک رهبر که بتواند رسماً مأموریت و جهت شرکت را بیان کند ، مسیری طولانی تا کاپیتان بودن قایقی است که دیگران می خواهند دنبال کنند. این مانند این است که بگوییم "اینجا مقصد ما است و اینگونه است که ما می خواهیم به آنجا برسیم" به روشی که همه بتوانند با آن سوار شوند.
یکی دیگر از مولفه های مهم هرکسی که به حرکت قایق در مسیر درست کمک می کند ، دانستن این است که قسمت شما چیست. چگونه به قایق کمک می کنید تا به روشی که مطابق با دیدگاه رهبران است به سمت مقصد حرکت کند؟
اگر شما یک رئیس یا مدیر دارید که می تواند به شما نشان دهد چه چیزی برای موفقیت شما ضروری است ، بلکه همچنین چگونه عملکرد شما به موفقیت شرکت کمک می کند ، پس یک برگ برنده دارید. رئیس با مهارت های ارتباطی برتر.

تیم های بهتری بسازید
بیشتر ما به نوعی یا در تیم های دیگر کار می کنیم. در طول زندگی حرفه ای خود ، تیم ها را تا 80 هدایت کرده ام و همچنین به عنوان یک مشارکت کننده فردی بوده ام.
در نقش های من به عنوان یک عضو ، من در یک تیم بزرگتر عضو بوده ام. حتی اگر برای خودتان هم شغلی داشته باشید ، مجبورید به گونه ای دیگر با دیگران تعامل داشته باشید.
اگر مهارت ارتباطی قوی دارید، به ایجاد تیم های بهتر کمک می کند . این موضوع صادق است ، چه شما در یک بخش فناوری اطلاعات با 100 برنامه نویس دیگر باشید یا اگر صاحب مشاغل شخصی خود باشید و مشتری یا فروشنده ای داشته باشید که با آنها ارتباط برقرار می کنید.
وقتی توانایی قوی خود را در برقراری ارتباط خوب با دیگران در حالی که با آنها تعامل دارید به نمایش بگذارید ، در حال ساخت تیم بهتری هستید.
داشتن مهارت های ارتباطی قوی به شما در بسیاری از جنبه های زندگی و مطمئناً در محل کار کمک می کند.
ارتباط خوب به ایجاد تیم های بهتر ، تجربیات مثبت با کسانی که با آنها تعامل داریم و برای رهبری حیاتی است ، کمک می کند. تاکتیک ها و تکنیک های بی شماری وجود دارد که می تواند برای بهبود مهارت های ارتباطی استفاده شود. در اینجا ، ما چگونگی بهبود مهارت های ارتباطی برای موفقیت در محل کار را بررسی کرده ایم. اکنون ، راه خود را برای رسیدن به موفقیت برقرار کنید.
 

یکی از راه های کسب درآمد از اینترنت، فروشنده شدن در وبسایت بزرگ و جهانی آمازون می باشد که پتلانسیل بالا برای کسب درآمد 24 ساعته را برای علاقه مندان به بیزینس آنلاین فراهم کرده است. دوره جامع آربی، کامل ترین و بهترین تکنیک ها و نکات فروشندگی در آمازون را قدم به قدم آموزش می دهد و شما را برای تبدیل شدن به یک فروشنده تمام عیار در آمازون آماده خواهد کرد. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (آموزش رایگان فروش در وبسایت آمازون) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن دفتر پشتیبانی ایران : 00989302222413 (واتساپ) (لیست کشورهای موردتاییدآمازون)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی