دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی تخصصی ترین دوره آموزش فروش در آمازون به زبان فارسی میباشد که پلی برای شروع کسب درآمد ارزی و دلاری برای همه عزیزان هست

بیت کوین چیست؟
"بیت کوین نوعی پول مجازی است. اساساً ، این یک نسخه آنلاین از پول است. "آنتونی مورو ، بنیانگذار OpenMoney به Glamour گفت . "مردم می توانند بیت کوین ارسال کنند و شما می توانید آنها را برای افراد دیگر بفرستید ."
بیت کوین از سال 2009 وجود داشته است و شما می توانید از آن برای خرید محصولات و خدمات استفاده کنید ، با این حال بسیاری از مغازه ها بیت کوین را قبول نمی کنند و برخی از کشورها مانند ویتنام ، بولیوی و مراکش استفاده از آن را به طور کلی ممنوع کرده اند.
روش کار این است که هر بیت کوین مانند یک فایل کامپیوتری است که می تواند در کیف پول دیجیتال ذخیره شود . افراد می توانند بیت کوین را به یکدیگر ارسال کنند و معاملات در لیستی به نام بلاکچین ثبت می شوند.
"معاملات بیت کوین دقیقاً مانند هر معامله مالی دیگری است که از قبل با آن آشنا هستید: انتقال ارزش (فکر می کنید دلار ، پوند یا دارایی) از یک شخص به شخص دیگر. اما ، به جای اینکه آن معامله را از طریق بانک یا ارائه دهنده خدمات مالی دیگر مسیریابی کنید ، مستقیماً در بلاکچین اعتبارسنجی شده ، ثبت و ایمن می شود. "

 

بیت کوین

 

چگونه می توانید بیت کوین بخرید؟
برای بدست آوردن بیت کوین سه راه اصلی وجود دارد: شما می توانید آنها را بخرید ، چیزهایی را به مردم بفروشید و از آنها بخواهید که به شما بیت کوین پرداخت کنند یا اینکه در رایانه ایجاد شوند.
بیت کوین را می توان بر روی یک کامپیوتر و توسط ماینرها به دست آورد، اما این روند فوق العاده دشوار و پیچیده است.

آیا سرمایه گذاری در بیت کوین ایده خوبی است؟
این هفته ، تسلا اعلام کرد که 1.5 میلیارد دلار (1 میلیارد پوند) در بیت کوین سرمایه گذاری می کند و شروع به گرفتن آن به عنوان پرداخت می کند. این افزایش ارزش بیت کوین را به یک رکورد افزایش داده است. اما آیا خرید بیت کوین ایده خوبی است؟ سرمایه گذاری در بیت کوین ریسک بالایی دارد و من این مسیر را توصیه نمی کنم. برای موفقیت در این مسیر باید با آگاهی قدم برداشت وتنها به توصیه چند نفر اکتفا ننمود.

 

در قسمت جدید برنامه بیزینس تایم، بیت کوین بخریم یا نه - نکات مهم قبل از خرید بیت کوین بطور کامل به این موضوع پرداخته ایم.

 

برای مطالعه مقالات و ویدیوهای بیشتر، سایت عزت خواه دات کام را دنبال نمایید.

ما انسان ها همواره در ذهن خود به آینده روشن و البته غیر قابل پیش بینی فکر می کنیم. چه اقدامی را باید انجام دهیم که در آینده نزدیک موفق شویم؟ چطور می توان پیش بینی کرد ؟
هنگامی که حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین در سال 2015 به عنوان بهترین فروشنده محصولات خود در وبسایت آمازون تبدیل شد، هیچ گاه نمی توانست وضعیت فعلی خود را پیش بینی کند. اما با تلاش های شبانه روزی و آزمون و خطاهای بسیار زیاد توانست به کسب درآمد فوق العاده در وبسایت آمازون بپردازد. اما او همزمان برای فارسی زبانان برای اولین بار نحوه کسب درآمد دلاری از آمازون را آموزش می دهد. این آموزش در دوره آربی گردآوری شده که البته همواره آپدیت می شود. ما فارسی زبانان نیز می توانیم هم اکنون آینده روشن و البته نزدیک خود را با بیزنس آمازون بسازیم. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (آموزش رایگان فروش در آمازون) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی