دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی تخصصی ترین دوره آموزش فروش در آمازون به زبان فارسی میباشد که پلی برای شروع کسب درآمد ارزی و دلاری برای همه عزیزان هست

آیا خوداشتغالی برای شما خوب است؟

دوشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۱۶ ق.ظ

برای تصمیم گیری در مورد مناسب بودن خود اشتغالی ، باید تحقیقات گسترده ای انجام دهید. در حالی که اداره مشاغل شخصی خود مزایای بسیاری را به همراه دارد ، اما اعتصاب خودتان مستلزم سرسختی و سخت کوشی است
براساس اداره آمار ملی ، پنج میلیون نفر خود اشتغالی در انگلیس وجود دارد که تقریباً 15٪ از بازار کار را تشکیل می دهد.
در حالی که اشتغال شخصی ممکن است برای برخی افراد کارآفرین یک مسیر شغلی جذاب باشد ، اما برای همه مناسب نخواهد بود. قبل از شروع یک کار تجاری ، باید گزینه های خود را بسنجید و محاسبه کنید که آیا می توانید از عهده راه اندازی کسب و کار جدید برآیید.
در شرایط آب و هوایی فعلی ، ارزش بررسی اینکه COVID-19 چه تاثیری بر افراد شغل آزاد دارد نیز قابل توجه است .

مشاغل محبوب برای خود اشتغالی
در اینجا برخی از شایع ترین مشاغل خود اشتغالی آورده شده است:

  1. تکنسین حسابداری
  2. بازیگر
  3. طب سوزنی
  4. وکیل دادگستری
  5. متخصص کایروپراکتیک
  6. دندانپزشک
  7. مشاور مالی
  8. تصویرگر
  9. طراح داخلی و فضایی
  10. مربی زندگی
  11. میکاپ آرتیست
  12. نوازنده
  13. عکاس
  14. معلم خصوصی
  15. مربی ورزش
  16. طراح وب
  17. نویسنده

برای اینکه بفهمید آیا شغل انتخابی شما به خود اشتغالی منجر می شود ، مشخصات کار را ببینید .

 

مقاله پیشنهادی:     افزایش بهره وری برای کارآفرینان تازه کار - عزت خواه

خوداشتغالی

 

خود اشتغالی در مقابل کارمند بودن
اگر شخصی به عنوان صاحب مشاغل یا فریلنسر برای خود کار کند ، خود اشتغالی دارد . آنها خودشان شغلی را اداره می کنند و مسئول موفقیت یا شکست آن هستند. اگر خود اشتغالی دارید ، برای یک کارفرمای خاص که مانند یک شاغل حقوق و دستمزد ثابت می پردازد ، کار نمی کنید. شما حقوق و مسئولیت های شغلی مشابه کارگران شاغل را ندارید.
با این وجود امکان اشتغال همزمان وجود دارد. به عنوان مثال می توانید در طول روز برای یک کارفرما کار کنید و عصرها و آخر هفته ها کار خود را انجام دهید.

مزایای خود اشتغالی 

آزادی خلاق 
 با اشتغال به کار شخصی شما تصمیم گیری را بر عهده خواهید گرفت. شما این آزادی را خواهید داشت که تعدادی از راه حل های خلاقانه برای مشکلات پیش آمده را جستجو کنید و رضایت کامل ایده های خود را ببینید 

استقلال 
علاوه بر آزادی خلاقیت ، شما همچنین می توانید ساعت خود را تنظیم کنید و متناسب با کار خود با سایر تعهدات مطابقت داشته باشید ، که اغلب منجر به بهبود کیفیت زندگی می شود.

رضایت شغلی
 به دست آوردن جوایز سخت کوشی شما می تواند بسیار راضی کننده باشد ، در حالی که همچنین استقلال انجام کارهای موردعلاقه خود را دارید.

مکان
کار در خانه ، در صورت لزوم ، به این معنی است که شما نگران سیاست های اداری ، سلسله مراتب شرکت یا رفت و آمد روزانه گران و استرس زا نباشید.

حقوق و دستمزد
پتانسیل درآمد شما در هنگام اشتغال به کار بسیار بیشتر است - همه چیز در دست شما است ، به این معنی که می توانید در ساعات مختلف روز کار بیشتری را به عهده بگیرید.

تنوع
همانطور که حجم کار خود را کنترل می کنید ، این فرصت را خواهید داشت که با تعدادی مشتری در طیف وسیعی از پروژه ها کار کنید و مهارت های جدیدی را توسعه دهید. همچنین در زمینه های مختلف راه اندازی مشاغل از جمله نظارت بر امور مالی و کارهای اداری تجربه کسب خواهید کرد. 

معایب خود اشتغالی 

کمبود مزایای کارمندان
حقوق بیمار ، حقوق تعطیلات یا مزایای کارمند دیگری دریافت نخواهید کرد.

ساعتهای طولانی 
ممکن است روز کاری شما بسیار طولانی تر و نامنظم باشد نسبت به شخصی که خود اشتغالی ندارد. تعهدات شغلی ممکن است به این معنی باشد که شما وقت کمتری را با دوستان و خانواده خود سپری می کنید یا برای کنار گذاشتن از زندگی کاری تلاش می کنید.

مسئولیت
شما مسئولیت بازنشستگی ، بیمه ملی و تکمیل اظهارنامه مالیاتی ارزیابی خود را دارید - چه چیزی بیشتر ، حتی اگر کسب و کار شما ضرر کند مالیات پرداخت خواهید کرد. این واقعیت که موفقیت یا عدم موفقیت به شما بستگی دارد می تواند سطح استرس شما را افزایش دهد.

انزوای اجتماعی
حداقل در حالی که خود را به عنوان یک مالک تجارت معرفی می کنید ، محیط کار را از دست خواهید داد. این امر نه تنها می تواند تنها باشد ، بلکه به احتمال زیاد مجبورید بیشتر تلاش کنید تا انگیزه خود را حفظ کنید. 

از هیچ چیز شروع  کنید
ایجاد تجارت و ایجاد مشتری برای شما می تواند روندی طولانی ، خسته کننده و گاه ناامید کننده باشد. برای موفقیت و پشتکار به عزم راسخ نیاز خواهید داشت ، حتی اگر پیشرفت کند باشد.

امور مالی غیرقابل پیش بینی
درآمد شما می تواند به ویژه در روزهای ابتدایی نامنظم باشد. شما می توانید چندین ماه بدون کسب سود کار کنید و همیشه باید هزینه های جاری مانند اجاره ، بیمه و دسترسی به اینترنت را پرداخت کنید.

 

کارآفرینی

 

مهارت برای موفقیت در تجارت 
موفقیت به عنوان یک مالک مشاغل کوچک تا حد زیادی به قدرت محصول یا خدمات شما متکی است. با این حال ، شما باید از ویژگی های زیر برای رشد برخوردار باشید:

خلاقیت
شما باید نوآو ، تخیلی باشید و ابتکار عمل را داشته باشید تا با ایده های جدید تجارت خود را جلو بکشید. همچنین برای تحقق بخشیدن به آنها به عزم و اشتیاق نیاز دارید.

دانش 
داشتن درک قوی از بازار و مشتری امری حیاتی است ، در حالی که تمایل به گوش دادن و انطباق با نیازهای همیشه در حال تغییر آنها نیز کلیدی است.

سازمان
شما باید متمرکز و هدف گرا باشید ، قادر به تعیین اهداف واضح و واقع بینانه باشید. کارکردن تحت فشار و داشتن مهارتهای قوی مدیریت زمان نیز مهم است.

خودباوری
برای ریسک پذیری و مسئولیت تصمیم گیری و همچنین اشتهای شبکه با افراد و سازمان های دیگر به اعتماد به نفس نیاز دارید.
 

 

ما انسان ها همواره در ذهن خود به آینده روشن و البته غیر قابل پیش بینی فکر می کنیم. چه اقدامی را باید انجام دهیم که در آینده نزدیک موفق شویم؟ چطور می توان پیش بینی کرد ؟
هنگامی که حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین در سال 2015 به عنوان بهترین فروشنده محصولات خود در وبسایت آمازون تبدیل شد، هیچ گاه نمی توانست وضعیت فعلی خود را پیش بینی کند. اما با تلاش های شبانه روزی و آزمون و خطاهای بسیار زیاد توانست به کسب درآمد فوق العاده در وبسایت آمازون بپردازد. اما او همزمان برای فارسی زبانان برای اولین بار نحوه کسب درآمد دلاری از آمازون را آموزش می دهد. این آموزش در دوره آربی گردآوری شده که البته همواره آپدیت می شود. ما فارسی زبانان نیز می توانیم هم اکنون آینده روشن و البته نزدیک خود را با بیزنس آمازون بسازیم. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (آموزش رایگان فروش در آمازون) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی