دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی تخصصی ترین دوره آموزش فروش در آمازون به زبان فارسی میباشد که پلی برای شروع کسب درآمد ارزی و دلاری برای همه عزیزان هست

روند تجارت الکترونیکی 2021
تجارت الکترونیکی سریعتر از آمازون در حال توسعه است. یک دقیقه ما از اینکه می توانیم از کامپیوتر خانواده سفارش بگیریم تعجب می کنیم و لحظه دیگر با صدای بلند الکسا می خواهیم حوله آشپزخانه را دوباره سفارش دهیم. آینده تجارت الکترونیکی در اینجا است و هنوز در حال تغییر است.
برای کمک به شما در آماده سازی تجارت خود برای گام بعدی در داستان تجارت الکترونیک ، در اینجا 9 روند وجود دارد که باید در سال 2021 مراقب آنها باشید:

1. مارک های برتر با برچسب خصوصی
در طی چند سال گذشته ، تجارت مستقیم با مصرف کننده (D2C) منفجر شده است - دسترسی مستقیم مارک ها به مشتریان و سود و دسترسی مستقیم مشتریان به مارک ها و قیمت های پایین تر. اما این روند در حال تغییر است. اگر D2C را با تیغ های ارزان قیمت ، تشک های مقرون به صرفه و آرایش مد روز مرتبط می دانید ، پس آماده تغییر ذهن خود شوید.
فروش مارک خصوصی با برچسب حق بیمه در حال افزایش است . مشتریان برای محصولات برتر و تجارب بهتر خرید به مارک های لوکس خصوصی بر می گردند.

 

تجارت الکترونیک

 

2. تجارت الکترونیکی آفلاین
بیایید یک دقیقه این وبلاگ را آفلاین کنیم. همه ما می دانیم که تجارت الکترونیکی در حال رونق است و به سرعت در حال فروش خرده فروشی سنتی و تخریب خیابان های بزرگ است.
با این حال ، یک روند رو به افزایش برای آفلاین کردن فروشگاه های تجارت الکترونیک وجود دارد. فروشگاه های پنجره بازشو ، کیوسک های تجارت الکترونیکی تعاملی همگی خرده فروشان آنلاین مورد علاقه ما را به خیابان های بزرگ می آورند. حتی آمازون نیز با زنجیره ای از فروشگاه های راحتی فیزیکی در حال فعالیت است.
در سال 2021 ، شاهد افزایش مارک های تجارت الکترونیکی در خیابان های بزرگ ، اشغال فروشگاه های پاپ آپ و چند کاناله هستیم که اینترنت را به زندگی واقعی تبدیل می کنند.

3. تلویزیون قابل خرید
در حال تماشای تلویزیون هستیم و فکر می کنیم "لعنت ، این یک پیراهن خوب است". خوب ، به زودی می توانید آن پیراهن لعنتی خوب را کلیک کنید ، پیدا کنید و خریداری کنید.
اواخر سال گذشته ، NBC  تبلیغات تلویزیونی قابل خریدی را ارائه داد که برنامه ها را به یک برنامه تلفن همراه متصل می کند و به بینندگان امکان می دهد آنچه را که روی صفحه است خریداری کنند و به نظر می رسد این فناوری به زودی مستقیماً در تلویزیون های هوشمند گنجانده می شود و نگرانی کاملاً جدیدی را برای نشستن روی ریموت ایجاد می کند.

4.  تأمین مشتری AI
از هوش مصنوعی در حال حاضر در تجارت الکترونیکی برای توصیه های هوشمندانه محصول ، کمک به مشتریان در تجسم بهتر محصولات و کمک به شما در مورد سوالات مشتری استفاده می شود. در سال 2021 ، هوش مصنوعی به شما کمک می کند مشتری خود را نیز پیدا کنید.
الگوریتم های هوشمند روند فعلی را در کنار محصولات ، کانال های فروش ، مشتری و رفتار خریدار شما تجزیه و تحلیل می کند تا بهترین کانال ها ، زمان و قیمت را برای لیست محصولات شما شناسایی کند. این باعث صرفه جویی در ساعت در تعداد خرد کردن ، ایجاد نمودار و نوشتن گزارش می شود و به مارک ها کمک می کند تا فروش را تسریع کرده و سود را فوراً افزایش دهند.

5. تجارت مجدد
تحقیقات اخیر پیش بینی می کند که بازار دست دوم طی 5 سال آینده دو برابر شود ، اما اگر فکر می کنید ما قبلاً در آنجا بوده ایم و این کار را با eBay و Gumtree انجام داده ایم ، دوباره فکر کنید.
با انگیزه بیشتر مصرف کنندگان به جای پایداری ، به جای قیمت ، فروش دست دوم اقلام لوکس صنعت تجارت مجدد را متزلزل خواهد کرد. این یک فرصت جالب برای مارک ها است تا بازار تجارت مجدد خود را باز کنند و خرید دست دوم را به یک تجربه خرید هیجان انگیز تبدیل کنند.

6. توسعه تجارت الکترونیکی اجاره ای
هیچ رازی نیست که صنعت تجارت الکترونیکی با یک مشکل قابل توجه بازده دست و پنجه نرم می کند. مشتریان غیر صادق از پنجره های بازگشت استفاده می کنند تا آخرین داستان اینستاگرام خود را بپوشانند یا نیاز خود را به مد سریع برآورده کنند ، در حالی که مصرف کنندگان صادق به دلیل مصرف آگاهانه ، اقلام را برمی گردانند. آیا اجاره می تواند راه حل باشد؟
به دنبال رشد چشمگیر سیستم عامل های P2P ، بسیاری از خرده فروشان به دنبال توسعه تجارت الکترونیکی اجاره ای در سال آینده هستند. با ارائه فرصت اجاره لباس ، مبلمان یا وسایل الکترونیکی به مصرف کنندگان ، می توانید با کاهش بازده ، میزان مخاطب را افزایش دهید.

 

تجارت الکترونیک در سال 2021

 

7. سفارشی سازی پیشرفته
آیا اخیراً در وب سایت نایک بوده اید؟ اکنون می توانید تمام جنبه های Nike Airs خود را ، حتی عبارت پشت آن را شخصی سازی کنید.
سفارشی سازی محصول جدید نیست ، اما توانایی شما در ارائه شخصی سازی لحظه آخری با هزینه مقرون به صرفه است. چاپ سه بعدی در حال تغییر روند ساخت و تکمیل است تا بتواند سفارشی سازی سریع را در اواخر سفر محصول انجام دهد.
بعلاوه ، با در دسترس بودن چاپگرهای سه بعدی ، تنها زمان لازم است تا سفارشی سازی عادی شود.

8. تحقق
البته ، ما نمی توانیم در مورد روند آینده تجارت الکترونیکی وبلاگ بنویسیم بدون اینکه به فناوری در حال ظهور در تدارکات تجارت الکترونیکی دست بزنیم .
در سال 2021 شاهد افزایش استفاده از حسگرهای هوشمند ، ردیابی بلاکچین و دوقلو سازی دیجیتال برای افزایش سرعت تحویل ، کارایی و صرفه جویی در هزینه ها خواهیم بود.
بنابراین ما می توانیم یک وبلاگ کامل درباره روندهای در حال ظهور در تدارکات تجارت الکترونیکی بنویسیم.

 

9. دستیارهای خانه هوشمند
الکسا و Google Home برای روشن کردن چراغ ها ، گفتن هوا به شما و پخش ایستگاه های رادیویی مورد علاقه شما بسیار عالی بوده اند. اما آنها بی سر و صدا صنعت تجارت الکترونیک را نیز به دست گرفته اند.
حدود 20٪ از دارندگان بلندگوهای هوشمند از آنها برای فعالیتهای مربوط به خرید استفاده می کنند ، چه سفارش محصولات ، ایجاد یادآوری ، انجام تحقیقات یا پیگیری تحویل کالا. پیش بینی می شود این رقم طی چهار سال آینده به 52 درصد برسد.
اگر در حال حاضر تجارت الکترونیکی و فرایندهای تحقق خود را برای جستجوی صوتی بهینه نمی کنید ، حرکت کنید یا عقب بمانید.
چگونه می توانید سود ببرید؟
اگر امسال چیزی به ما گفته است ، این است که همیشه برای چیزهای غیر منتظره آماده شویم. چه موافق باشید که این روند تجارت الکترونیکی در سال 2021 رو به کاهش خواهد بود ، یا فکر می کنید چند سال دیگر باقی مانده است ، تهیه استراتژی های فروش ، بازاریابی و تحقق خود برای دنیای تجارت الکترونیک فردا اطمینان حاصل می کند که تجارت شما از قلم نیفتد.
 

برای مطالعه مقالات بیشتر با ما در سایت ezzatkhah.com همراه باشید.

یکی از راه های کسب درآمد از اینترنت، فروشنده شدن در وبسایت بزرگ و جهانی آمازون می باشد که پتلانسیل بالا برای کسب درآمد 24 ساعته را برای علاقه مندان به بیزینس آنلاین فراهم کرده است. دوره جامع آربی، کامل ترین و بهترین تکنیک ها و نکات فروشندگی در آمازون را قدم به قدم آموزش می دهد و شما را برای تبدیل شدن به یک فروشنده تمام عیار در آمازون آماده خواهد کرد. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/rb) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. تلفن دفتر پشتیبانی ایران : 00989302222413 (واتساپ) (لیست کشورهای موردتاییدآمازون)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی