دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی تخصصی ترین دوره آموزش فروش در آمازون به زبان فارسی میباشد که پلی برای شروع کسب درآمد ارزی و دلاری برای همه عزیزان هست

اسرار موفقیت بنیانگذار سایت علی بابا

چهارشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۹، ۰۱:۴۲ ب.ظ

رمز و راز موفقیت جک ما

موفق ترین کارآفرین میلیاردر چینی در زمینه اینترنت، جک ما - بنیانگذار و مدیر عامل سابق گروه علی بابا ، الهام بخش همه ماست. افرادی که می خواهند موفق باشند همیشه می خواهند بدانند که او چگونه این کار را انجام داده است. در واقع دیگر راز نیست. افراد بسیار کمی در این کره خاکی هستند که بتوانند ارزش خالص بیش از 20 میلیارد دلار را جمع کنند و همچنین چشم انداز معقولی داشته و به کار خود بپردازند. جک ما یکی از ثروتمندترین مردان ، رازهای موفقیت خود را فاش می کند.
جک ما درباره رازهای موفقیت و میلیاردر بودن خود توضیح می دهد:
زندگی گل رز نیست. بنابراین ، برای جک ما آسان نبود که به یکی از موفق ترین و ثروتمندترین مردان تبدیل شود. احتمالاً باور نخواهید کرد که وی در زندگی اولیه چند بار شکست خورده و طرد شده است. خوب ، هیچ چیز به نفع او در طول تحصیل و شغل نبود. اما شما امروز اینجا نیستید تا شکست های او را بشناسید. من به شما اطلاع خواهم داد که چه نوع رازهایی به او کمک می کند تا در یک لحظه میلیاردر شود و به موفقیت برسد.

پول شادی نیست، بلکه یک مسئولیت است
وقتی جک ما فارغ التحصیل شد ، ماهیانه 20 دلار درآمد داشت. برای او این خارق العاده بود. وی پس از دانشگاه، انگلیسی را در چین فرا گرفت. او گفت - اگر یک میلیون دلار داشته باشید ، فرد خوش شانس هستید. شما وقتی 100 میلیون دلار داشته باشید دچار دردسر و سردرد می شوید ، مسئولیت شما این است که شما یک میلیارد دلار یا بیشتر از صد میلیون دلار داشته باشید. وی همچنین گفت ، این پول نیست ، بلکه اعتمادی است که مردم به شما دارند ، زیرا مردم معتقدند شما می توانید پول را به شیوه ای بهتر از دیگران هزینه کنید.

فقط برای امروز فکر نکن، جلوتر فکر کن
من معتقدم -برای گرفتن آفتاب در فردا ، شما امروز باید سخت کار کنید. این چیزی نیست که شما امروز موفق باشید زیرا امروز کار بزرگی انجام داده اید. شما باید برای آینده خود برنامه ریزی کنید. جک ما رئیس Alibaba یک بار گفت ، ما امروز موفق شدیم ، نه اینکه امروز کار بزرگی انجام دادیم، پانزده سال پیش یک آرزو داشتیم.

سرسخت باشید
علاوه بر آینده نگری ما می گوید رهبران باید سرسخت باشند و از دید روشنی برخوردار باشند. دانستن آنچه می خواهید به دست آورید و داشتن انگیزه برای تعقیب آن نه تنها شما را در مسیر موفقیت قرار می دهد ، بلکه باعث الهام بخشیدن به افراد پیرامون شما می شود تا برای آن هدف مشترک سخت تلاش کنند. افتخار کردن به کار خود و عدم پاسخ گیری کلید فلسفه تجارت ما است.

 

رموز موفقیت جک ما

 

برای دستیابی به موفقیت نیازی به ارتباطات نخواهید داشت
جک ما، فعالیت شرکت علی بابا را در آپارتمان خود در هانگژو چین آغاز کرد. او گفت که آنها یک پدر ثروتمند یا یک عموی قدرتمند ندارند ، آنها فقط مشتری دارند. وی همچنین گفت: درگیر سیاست نشوید. باید درک کنید که پول و قدرت سیاسی هرگز نمی توانند در یک دست باقی بمانند.

زندگی کنید و زندگی را دوست بدارید
جک ما همیشه به خودش می گوید ما برای لذت بردن از زندگی و کار نکردن به دنیا آمده ایم. ما به دنیا آمده ایم تا اوضاع را برای یکدیگر بهتر کنیم. اگر تمام زندگی خود را با کار زندگی می کنید ، پشیمان خواهید شد. مهم نیست که چقدر در زندگی موفق هستید. شما باید به یاد داشته باشید ما اینجا هستیم تا زندگی کنیم.

شکایت نکن و غر نزن
اگر گاهی شکایت کنید یا غر بزنید مسئله بزرگی نیست. آن را عادت نکنید. باید به یاد داشته باشید ، افراد موفق فریاد زن نیستند و غالباً شکایت نمی کنند.

برای تغییر جهان، برروی جوانان سرمایه گذاری کنید
جک ما یک بار این راز را گفت که شما باید به کسانی که می خواهند موفق شوند کمک کنید. او معتقد است که به جوانان و بچه های کوچک کمک می کند زیرا شما می توانید دانه ها را در ذهن آنها دفن کنید و وقتی آنها بزرگ می شوند ، جهان را تغییر خواهند داد.

او دشمن ندارد
 جک ما یکی از منحصر به فردترین جنبه های تجاری ، فلسفه تجارت است. او ایده رقابت دوستانه را پیدا کرده است. او رقبای خود را دشمن خود نمی داند. او آنها را به عنوان دوستان خود فرض می کند و می آموزد که از تمام کسانی که او را به چالش می کشند به تمام توانایی های خود برسد.
یک کارآفرین فوق العاده خوش بین و مصمم چهره تجارت و اینترنت را در سراسر جهان و چین تغییر داد. اعتقادات قاطع و اخلاق او را از آنچه امروز است ، ساخت.

برای نگرش ارزش قائل باشید
هنگامی که جک ما در مورد بزرگترین اشتباهی که مرتکب شده صحبت می کند ، توصیف می کند که چگونه هنگام تأسیس علی بابا به تیمش گفت که بالاترین سطح مدیران می تواند بالاتر باشد و مدیران باید از خارج استخدام شوند. ما درس خود را آموخته است و اکنون بر اهمیت نگرش و اشتیاق نسبت به مهارت های نظری تأکید می کند.

 

سایت علی بابا

 

مردم را تحت یک هدف واحد متحد کنید
ما می فهمد که هر چقدر هم تلاش کنید هرگز قادر نخواهید شد هر کارمند ، شریک تجاری و سرمایه گذار بالقوه را راضی کنید که به شما اعتماد کنند یا گفته هایتان را باور کنند. پذیرفتن آن و تغییر رویکرد شما کلید دیگری در موفقیت گسترده وی است. او به جای اینکه شرکت خود را تحت نظر یک شخص متحد کند ، آنها را تحت یک هدف مشترک متحد می کند. چشم انداز از رهبر مهمتر است.

تسلیم شدن بزرگترین شکست است 
به گفته ما ، "تسلیم شدن بزرگترین شکست است." اگر بیرون می روید ، تمام تلاش خود را بکنید و در رسیدن به هدف خود ناکام می مانید اما موفقیت را در آن می بینید. مانند همه رهبران بزرگ ، جک ما تشخیص می دهد که یک فرد قادر است بیشتر از موانع و سختی ها یاد بگیرد. آنها کلید موفقیت ، پشتکار و یادگیری از اشتباهات شما هستند.

 

برای مطالعه مقالات بیشتر با ما در سایت عزت خواه دات کام  همراه باشید

 

فعالیت در آمازون و کسب درآمد دلاری، جز اهداف افراد بسیاری می باشد که تمایل دارند با آزادی از المان زمان و مکان کسب درآمد کنند. با دوره آربی، آموزش گام به گام فروش در آمازون می توانید این هدف را محقق سازید. همچنین از داخل ایران طبق روشهایی می توانید در آمازون فروشنده شوید. ( لیست کشورهای مورد تایید وبسایت آمازون).جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/rb) در ارتباط باشید .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی