دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی تخصصی ترین دوره آموزش فروش در آمازون به زبان فارسی میباشد که پلی برای شروع کسب درآمد ارزی و دلاری برای همه عزیزان هست

فروش محصول در آمازون با حسین عزت خواه

پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۲۳ ق.ظ

راز فروش موفق در وبسایت آمازون

در این مقاله آقای عزت خواه قصد دارند نکاتی را در خصوص اینکه چه نوع محصولاتی برای شروع کار در آمازون بهتر هستند و برتری آمازون نسبت به وبسایت‌های دیگر چیست را بیان ‌نمایند. اگر محصول خود را ثبت نموده‌اید و یا تولید‌کننده محصول هستید این مقاله راهکارهای خوبی را به شما ارایه می‌کند.
برند سازی در آمازون
دوستان خیلی زیادی از آقای عزت خواه می‌پرسند ما این محصول را داریم یا حق امتیاز آن را خریده‌ایم یا خودمان آنرا اختراع کرده‌ایم یا تولید کننده هستیم و می‌خواهیم بفروش برسانیم و یا فروشمان را بیشتر نماییم، کارمندهای بیزینسمان را افزایش دهیم یا حوزه فعالیتمان را بزرگتر کنیم. استاد عزت خواه در جواب این دوستان می‌گویند: چند مورد خیلی مهم است: اولا اینکه محصولتان را ثبت کرده‌اید یا نه. اگز ثبت نکرده باشید اطلاعات این مقاله به درد شما نمی‌خورد و اطلاعات این مقاله برای افرادی مناسب است که محصول را به اسم خود و به اسم کمپانیشان ثبت کرده‌اند. می‌تواند در اروپا باشد، در آمریکا باشد، در کانادا، استرالیا  و کشورهایی که مورد تایید آمازون می‌باشد. لیست این کشورها داخل وب‌سایت قرار داده شده است. کشورهایی را که مورد تایید آمازون است را چک کنید و به روشی در آن کشورها محصول خود را ثبت کنید.

فروش در آمازون
دلایل مهم پیشتازی شرکت آمازون چیست؟
نکته اول این است که آیا محصولتان دست‌ساز است و محصولی است که بصورت تکی آن را تولید می‌کنید، بصورت خیلی کم یا محصولی است که خط تولیدی دارد. مثلا فرض کنید یک کرم بهداشتی است، یک مدل شامپو، یک مدل کیف، تی‌شرت، لباس، کفش، مواد خوراکی‌ای که ثبت شده و مجوزهای بهداشت آن را دارد. کدام دسته است؟ اگر دسته اول است و محصولتان تکی و دونه به دونه است و محصولی نیست که سری تولید می‌کنید وبسات آمازون برای شما مناسب نمی‌باشد و بهتر است فروشگاه خود را در  Etsy بسازید که آدرس آن در زیر مقاله قرار گرفته است ولی در نظر می‌گیریم شما یک محصول  دارید که قابل تولید کردن در تعداد زیاد می‌باشد در نتیجه وبسایت می‌تواند برای شما خوب باشد. حالا اینکه چرا وبسایت آمازون را می‌توانید انتخاب کنید استاد عزت خواه ویدیوهای خیلی زیادی در مورد آمازون ساخته‌اند، آمار و ارقام آن را به شما گفته‌اندو به شما توصیه می‌کنیم به  وبسایت مراجعه نمایید وآنها را ببینید. آمار آمازون آنجا قرار داده شده است که چرا باید آمازون را بعنوان یک مارکت پلیس انتخاب کنید و دلیل اول آن این است که تعداد خیلی زیادی بازدید کننده دارد و اولین و پربازدید‌ترین وبسایت فروش محصولات فیزیکی می‌باشد در نتیجه خیلی از مشکلات شما حل می‌شود.

کمپانی آمازون

مشکلی که  شما بتوانید مشتری را پیدا کنید. دلیل دومی که چرا باید آمازون را انتخاب کنید این است که شما بعنوان یک کارآفرین زمانی که دارید با مشکلات آن دست‌وپنجه نرم می‌کنید می‌دانید که قسمت اعظمی از مشکلات بیزینستان بخصوص در فروش کالای فیزیکی ارسال، انبارداری یا اینکه سروکله زدن با مشتری می‌باشد و بررسی کردن سفارشات و پست کردن آنها. اگر به سمت آمازون بروید و شرکتی مثل آمازون کلیه کارهای فول فیل منت ( انجام کلیه امور توسط آمازون) را برای شما انجام می‌دهد، بسته‌بندی می‌کند، برای مشتری ارسال می‌کند و شما کار خاصی نمی‌کنید و همین زمان را می‌توانید در قسمت‌های دیگری از زندگیتان بگذارید مثلا برای تولید یا افزودن کالاهای داخل خود برندتان. مدل‌های دیگری از آنرا بسازید، کارهای دیگری انجام دهید یا برندینگ انجام دهید و این قسمتی که کمی سرد و سخت و پر دردسر هست مثل انبارداری را به به یک سری کمپانی مثل آمازون بسپارید. مورد بعدی این است که حتما ثبت برند انجام دهید، ترید مارک را بگیرید و داخل وبسایت آمازون ثبت برندتان را کامل کنید. چرا که بتوانید از هایجکرها خودتان را حفظ کنید و همینطور روش‌های دیگری از تبلیغات مختلف محتوا را داخل آمازون استفاده کنید همینطور پیجتان را قشنگ‌تر بکنید، عکس و ویدیو داخل آن قرار دهید و در کل به مشتری این احساس را بدهید که شما یک برند هستید و دارد از یک برند خرید می‌کند و قسمت مهم آن این است که زمانی که ثبت برند را انجام دهید اگر هایجکری وارد لیستینگ شما بشود به راحتی می‌توانید آنرا حذف کنید یعنی اگر فروشنده دیگری روی لیستینگ شما و محصول را برای فروش گذاشت، چون شما برند خود را ثبت کرده‌اید و ترید مارک هم دارید در نتیجه به راحتی می‌توانید هایجکر را کنار بگذارید و بای باکس همیشه برای شما باشد. اگر بحث های استاد عزت خواه در این زمینه  کمی تخصصی می‌باشد به این علت است که شاید با بیزینس آمازون کاملا آشنا نیستید ولی اگر مفهوم این اطلاعات را می‌فهمید متوجه می‌شوید که ثبت برند می‌تواند کمک زیادی به شما بکند که بای باکس را همیشه داشته باشید.

موضوعاتی که در ادامه مقاله مطرح می شود:

  • دید بلندمدت، لازمه موفقیت کسب و کار
  • فواید داشتن وبسایت
  • توصیه های پایانی استاد عزت خواه به صاحبان برندها

برای مشاهده فایل ویدیویی این مقاله می توانید ما را در سایت ezzatkhah.com دنبال نمایید.

لینک ویدیوی رایگان  فروش در آمازون برای تولید کنندگان و صاحبان محصولات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی