دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی تخصصی ترین دوره آموزش فروش در آمازون به زبان فارسی میباشد که پلی برای شروع کسب درآمد ارزی و دلاری برای همه عزیزان هست

شناخت بهتر سایت آمازون
شهرت جهانی وبسایت آمازون بیشتر به خاطر کتابخوان الکترونیک Kindle،‌ توزیع و ارسال اجناس در زمان بسیار کوتاه و امکان خرید مجازی تقریبا هر چیزی که می توان تصور کرد، در این فروشگاه می باشد. مجموع درآمد این فروشگاه آنلاین در سال 2012 به رقم 61 میلیارد دلار رسید و هم اکنون در رتبه پنجم فهرست 2000 دامنه برتر اینترنتی ComScore قرار گرفته ‌است، آیا می دانستید این غول دنیای مجازی کار خود را از پارکینگ خانه موسس آن، جف بزوس آغاز کرد؟ یا اینکه زمینه فعالیت فروشگاه آمازون آنقدر رشد پیدا نموده که انبارهای این شرکت فضایی بیش از 700 برابر محدوده Madison Square Gardens نیویورک، اشغال نموده اند؟

ویژگی های فروشگاه آمازون
آمازون با ویژگی های منحصر به فرد خود توانسته به یک غول تجاری در جهان تبدیل شود. هنگامی که یک نفر وارد سایت آمازون می شود، با دریایی از محصولات مختلف روبرو می شود. بدیهی است این حجم از محصولات باید در انبار های بسیار بزرگ آمازون قرارداده شود و پشتیبانی آن نیز کار بسیار دشواری است. اما با این حال آمازون بهترین سرویس را به کاربران خود ارائه می دهد.

موفقیت آمازون
تاریخچه سایت آمازون
سایت آمازون در ابتدا قرار بود Cadabra (بخشی از کلمه جادویی Abracadabra) نامیده شود. اما این ایده پس از آن که وکیل جف بزوس مدیر عامل این شرکت این کلمه را اشتباها Cadaver (به معنی جسد) شنید، کنار گذاشته شد.

نامگذاری سایت آمازون
بزوس دامنه Amazon.com را به دو دلیل برگزید: نخست این که تداعی کننده عظمت و بزرگی باشد (با این توضیح که این وبسایت با شعار «بزرگترین کتاب فروشی روی زمین» آغاز به کار کرد.) و دوم این که در آن زمان آدرس وبسایت ها اغلب به ترتیب حروف الفبا مرتب می شدند.

انبارهای آمازون
انبارهای شرکت آمازون فضایی بیش از 700 برابر محدوده Madison Square Gardens نیویورک، و حجمی بیش از 10٫000 استخر المپیک اشغال نموده اند.

ایده جالب آمازون
کارکنان شرکت آمازون، (حتی مدیر عامل) هر دو سال یک بار، دو روز کاری خود را در پیشخوان خدمات مشتریان، می گذرانند. این امر به منظور آشنایی همگی کارکنان با روند خدمات مشتریان، صورت گرفته است.

صرفه جویی های انجام شده در سایت آمازون
«گِرِگ لیندن»، یکی از کارکنان پیشین آمازون که بخش پیشنهادات این شرکت را ابداع کرده است، صرفه جویی های صورت گرفته در مخارج اولیه شرکت آمازون را شرح داده است. لیندن نوشته بهترین نمونه این صرفه جویی ها در مخارج، میزهای کار این شرکت بود. « اگر این کار را به جف بزوس بسپارید،‌ مراحل تهیه اش به این صورت است: یک درب چوبی بخرید (ترجیحا بین دو پوسته اصلی آن خالی بوده و قبلا روی آن سوراخی ایجاد نشده باشد). دو قطعه چوب 180*10 *10 سانتی متری را از وسط اره کنید. پایه های چوبی به دست آمده را با تعدادی بَستِ بدشکل به درب میخ کنید. اکنون آن را به عنوان میز کار جلوی یک برنامه نویس بگذارید ! »

رشد شرکت آمازون
در سال 1995،‌ زمانی که آمازون شروع به کار کرد، Amazon.com وبسایتی بود که فقط کتاب به فروش می رساند. پس از گذشت تنها یک ماه از راه اندازی،‌ این شرکت به بیش از 40 کشور مختلف جهان کتاب ارسال کرده بود. از آن زمان فروشگاه اینترنتی آمازون به یکی از بزرگترین شرکت های تجارت الکترونیک جهان تبدیل شده که گفتنی است حدود 44 درصد از کل فروش الکترونیکی ایالات متحده در سال 2017 را به خود اختصاص داده است. اما سوالی که باقی می ماند این است که فروشگاه آمازون دقیقا به چه شکل به این نتایج تاثیرگذار دست یافت؟ در ادامه به هفت فاکتوری که باعث شده آمازون چنین موفقیت بزرگی را تجربه کند، می پردازیم.

1 - نوآوری در آمازون
بخش بزرگی از موفقیت آمازون ریشه در فناوری ها و فعالیت های نوآورانه این شرکت دارند که بیشتر آن ها توسط مدیر عامل این شرکت، جف بزوس تحقق یافت. مثلا Echo، دستگاه تحسین برانگیز گیرنده فرمان صوتی آمازون را در نظر بگیرید. Echo‌ قابلیت پخش آهنگ،‌ گردآوری اخبار و اطلاعات مربوط به تیم های ورزشی مورد علاقه شما و حتی چک کردن وضعیت آب و هوا را با گفتن تنها چند کلمه دارد. این تکنولوژی نوآورانه سرمایه گذاری عظیمی از طرف این غول اینترنتی بود که نتایجی استثنایی در پی داشت. تنها در سال 2017 بیش از 22 میلیون دستگاه Echo به فروش رسید. ذهنیت پیشروی آمازون همیشه صد در صد ثمربخش نبوده، اما موفقیت های بزرگی مثل Echo ثابت کرد که نوآوری می تواند نتایج تاثیر گذاری برای شرکت های تجارت الکترونیک به همراه داشته باشد.

محصولات دستی آمازون

2 - خدمات مشتریان در آمازون
به علت تعهد شرکت آمازون به خدمات مشتریان در کلاس جهانی،‌ این کمپانی تعداد زیادی ابزار کارامد برای کاربران خود ایجاد کرده که آن ها به کمک آن می توانند بسته های خود را ردیابی کرده یا به سرعت اجناس سفارش داده شده را مرجوع یا تعویض نمایند و این ابزارها باعث ایجاد سادگی و راحتی در تجربه خرید آنلاین آن ها شده است. تیم خدمات مشتریان فروشگاه آمازون جوایز متعددی برای تلاش های بی وقفه شان در جلوگیری از ایجاد مشکلات برای مشتریان و یافتن سریع آن ها در صورت ایجاد، گرفته اند. یکی از ماموریت های مهم آمازون تبدیل شدن به مشتری-محورترین شرکت روی کره زمین است و تعهد این برند به این هدف، باعث سود رسانی به سهام داران آن نیز شده است.
 شبکه های اجتماعی ابزار قدرتمند دیگری برای تعامل با مشتریان و بهبود کیفیت خدمات ارائه شده به آن ها است. اگر از این رسانه به درستی از آن ها استفاده شود، می تواند به کسب و کار الکترونیک شما کمک کنند تا بهتر متوجه نگرانی های مشتریان خود شوید و ساختار قدرتمند و محکمی از هواداران وفادار و علاقه مندی که از برند شما حمایت می کنند، ایجاد کنید.

3 - اجرا و نظارت سایت آمازون
آمازون می کوشد در هنگام پاسخ گویی به سفارشات همه چیز را درست و به دقت انجام دهد. این شرکت محصولات و خدماتی را انتخاب می کند که مشتریان می خواهند و به آنها نیاز دارند و همچنین از ظرفیت مراکز توزیع سراسر جهان که امکان ارسال سریع محصولات را به آن می دهند، بهره می برد. شرکت آمازون همچنین روابط خوبی با عرضه کنندگان و فروشندگان بزرگ دارد که این روابط به این وبسایت امکان ارائه تخفیفات ویژه به مشتریان خود را می‌دهد. بزرگترین فروشگاه آنلاین حال حاضر جهان، همچنین امسال طرح هایی برای سرمایه گذاری بیشتر در اروپا، از جمله به کار گیری هزاران کارمند جدید، در دست اجرا دارد. به علاوه، آن ها به دنبال همکاری با فروشگاه‌ های فیزیکی ای هستند که قابلیت تحویل کمتر از یک روزه‌ی اقلام سفارشی با پهپاد را دارند.

موفقیت آمازون

4 – تنوع فروش اجناس در سایت آمازون
با این که وبسایت آمازون به عنوان فروشگاه آنلاین کتاب شروع به فعالیت کرد، اما اکنون همه چیز به مشتریان خود ارائه می کند از سوپ گرفته تا خشکبار. یک جستجوی ساده نشان می دهد در این وبسایت بیش از 3000 لیست مختلف برای سوپ سبزیجات قرار گرفته. عبارت “nuts” را جستجو کنید و مشاهده خواهید کرد که بیش از 37 هزار نتیجه برای آن پیدا می شود. فروشگاه اینترنتی آمازون اکنون محصولات گوناگونی در دسته بندی های: موسیقی، کتاب، محصولات الکترونیکی، سلامت و زیبایی، لوازم جانبی خودرو،‌ مواد غذایی و پوشاک ارائه می کند. صاحبان کسب و کار های مختلف می توانند با بستن قرارداد با شبکه حرفه ای های آمازون، از پشتیبانی IT، مونتاژ (اسمبل) وسایل و حتی سرویس های صوتی تصویری بهره مند شوند. با ایجاد تنوع در محصولات ارائه شده، فروشگاه آمازون دائما به رشد خود ادامه داده است. جدا از این که در چه صنعتی مشغول به کار هستید، باید برای ایجاد تنوع در کار خود، هیچ گونه واهمه ای نداشته باشید. گسترش کسب و کارتان به بازارها و محصولات جدید باعث دستیابی به فرصت ها و امکانات کاری جدید در جهت توسعه آن، خواهد شد. شما باید همچنین در صورت امکان در روش های رشد و توسعه دیجیتالی خود نیز تنوع ایجاد کنید. برای نمونه، سایت آمازون در حال حاضر از تعداد شگفت آور 3.6 میلیارد بک لینک (لینک ارجاع دهنده) و ارجاعات از 3.8 میلیون دامنه مختلف سود می برد. لینک های مختلفی که دارای تنوع کافی هستند، می توانند نقشی محوری در هر پروژه سئو (SEO) بازی کند.

5 – روند استاندارد خرید در آمازون
یک رابط قوی کاربر،‌ برای مشتریان یک تجارت الکترونیک، پیدا کردن چیزی که به دنبالش هستند را آسان تر می کند و باعث می شود مراحل تصمیم گیری خرید برای آن ها سریع تر انجام شود که این امر نهایتاً به فروش بیشتر می انجامد. به همین دلیل است که آمازون یک تیم کامل حرفه ای طراحی رابط کاربری و تحلیل تجربه کاربر، متشکل از متخصصان رشته های مختلف از پژوهش کاربران و طراحی تعاملات گرفته تا طراحی و توسعه وب را به کار می گیرد. این متخصصان با مهندسان آمازون و مدیران اجرایی محصولات همکاری می کنند تا یک تجربه کاربری بی نقص ایجاد کنند که احتمال خرید کردن او را افزایش می دهد.

6 – روند سود رسانی در آمازون
آیا به یاد دارید زمانیکه آمازون هنوز سودرسانی نداشت؟ احتمالا باید هشدار جف بزوس به سرمایه گذاران را به یاد داشته باشید که اعلام کرد مدت زیادی طول خواهد کشید تا آن ها بتوانند شاهد بازگشت سرمایه خود باشند. در سال 1997 او به مجله Inc. گفت که آمازون برای مدتی بسیار طولانی سودرسانی نخواهد داشت. ذهنیت او مبنی بر این که «باید مدت زیادی در این حوزه فعال بمانیم تا موفق شویم» شرکتش را به سوی استراتژی های تازه ای سوق داد و سرانجام در سال 2003 برای اولین بار شرکت آمازون به سودرسانی رسید. به هر حال جدا از این که چگونه به این مساله نگاه کنیم، سایت آمازون از یک کتابفروشی آنلاین کوچک به یک غول صنعتی بدل شد. حتی می توان گفت فروشگاه آمازون خود، صنعتی را به منظور تسلط کامل بر روی آن، ایجاد کرد.

ما انسان ها همواره در ذهن خود به آینده روشن و البته غیر قابل پیش بینی فکر می کنیم. چه اقدامی را باید انجام دهیم که در آینده نزدیک موفق شویم؟ چطور می توان پیش بینی کرد ؟
هنگامی که حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین در سال 2015 به عنوان بهترین فروشنده محصولات خود در وبسایت آمازون تبدیل شد، هیچ گاه نمی توانست وضعیت فعلی خود را پیش بینی کند. اما با تلاش های شبانه روزی و آزمون و خطاهای بسیار زیاد توانست به کسب درآمد فوق العاده در وبسایت آمازون بپردازد. اما او همزمان برای فارسی زبانان برای اولین بار نحوه کسب درآمد دلاری از آمازون را آموزش می دهد. این آموزش در دوره آربی گردآوری شده که البته همواره آپدیت می شود. ما فارسی زبانان نیز می توانیم هم اکنون آینده روشن و البته نزدیک خود را با بیزنس آمازون بسازیم. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (www.Ezzatkhah.com/amazon) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 
مطالب بیشتر را در مقاله فروش در سایت آمازون - خبرآنلاین بخوانید.

منبع: ezzatkhah.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی