دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی تخصصی ترین دوره آموزش فروش در آمازون به زبان فارسی میباشد که پلی برای شروع کسب درآمد ارزی و دلاری برای همه عزیزان هست

افراد بسیاری هستند که فروش محصول در آمازون را یک شغل جانبی و جالب می‌دانند. مسلماً این عاقلانه است که در کنار شغل ثابت و دائمی خودتان، کسب و کاری را شروع کنید که هم به ثروت و دارایی شما بیفزاید و هم ریسک پذیری را در شما افزایش دهد. برای کلیه کسانی که می‌خواهند یک کسب و کار آنلاین شروع کنند یا بیزینس شخصی داشته باشند، آمازون یک گزینه خوب است. ظاهراً افرادی که در این راه به موفقیت دست یافته‌اند با سرویس FBA آمازون کار خود را شروع کرده‌اند. مسلماً این انتخاب بدون دلیل نبوده است، به این خاطر که مزایای بسیاری می‌توان برای این شغل متصور شد. در این میان یک سؤال مهم به ذهن می‌رسد و آن این که چه ویژگی باعث برجسته شدن این شغل دوم شده است و در کل چه ویژگی‌هایی را می‌توان برای یک شغل جانبی در نظر گرفت. در این پست قصد داریم به این ویژگی‌ها اشاره کنیم.


ویژگی‌های شاخص کسب و کار آمازون کدام است؟
•    صاحبان این بیزینس می‌توانند مدیریت بیزینس خود را شخصاً به دست بگیرند.
•    درآمدی که فرد فروشنده در این بیزینس به دست می‌آورد، ارزش صرف زمان و انرژی را دارد. در بیشتر مشاغل جانبی فرد داوطلب باید سخت کار کند و البته پول به دست آمده با زمان صرف شده سنخیتی نخواهد داشت. 
•    با انتخاب شغل جانبی، خودتان صاحب آن خواهید بود. انتخاب چنین مشاغلی با شغل دوم تفاوت زیادی دارد. وقتی شما شغل دوم انتخاب می‌کنید، باز هم برای کسب درآمد به فرد دیگری وابسته هستید و نمی‌توانید به طور کاملاً مستقل درآمد زایی کنید.
•    مطمئناً از انجام کاری که شروع کرده‌اید لذت خواهید برد و اجباری هم برای موفقیت وجود ندارد، اما بر حسب علاقه، مواردی که خوشایندتر هستند را انجام خواهید داد. 
فروشنده شدن با سرویس FBA آمازون
اگرچه فروش محصول از طریق این سرویس بسیار ارزشمند است، اما نمی‌توان همه کسانی که کار خود را با FBA انجام می‌دهند را موفق به حساب آورد. به این خاطر که عوامل متعددی در این زمینه دخیل هستند. از جمله انتخاب درست محصول، به صرفه بودن قیمت آن، عرضه محصول در جایگاه مناسب و تبلیغات. همه انی موارد به موفقیت یک فروشنده آمازون کمک خواهد کرد. حال برای هر کدام از این موارد توضیح کوتاهی می‌دهیم: 

 

فروش محصول در آمازون


1-انتخاب درست محصول: در مرحله انتخاب محصول باید از نگرش درستی برخوردار باشید. این که چه عواملی محصول شما را منحصر به فر می‌کند و این محصول چه نیاز یا خواسته‌ای را از مشتری برطرف خواهد کرد. 


2- قیمت مناسب محصول: شما در مرحله قیمت گذاری باید دقت کافی به خرج دهید، به این خاطر که در آمازون رقبای متعددی دارید. بنابراین قیمت محصول شما نه باید آنچنان پایین باشد که ضرر کنید و نه آنقدر بالا که مشتریان از اطراف شما پراکنده شوند. 


3-عرضه محصول در جایگاه مناسب: برای این که مشتری بیشتری برای محصول خود جذب کنید، لازم است علاوه بر آمازون از کانال‌های دیگر مثل وب سایت شخصی خود یا رسانه‌های اجتماعی نیز اقدام به فروش محصولتان کنید. 


4-تبلیغات محصول: بی شک اگر محصول خود را تبلیغ نکنید، کسی از وجود آن مطلع نشده و در معرض دید مشتریان قرار نخواهد گرفت. فروشندگان موفق آمازون، با استفاده از روش‌های مختلف، اقدام به تبلیغ محصولات خود می‌کنند. 


فروش محصول در آمازون چه مزایایی دارد؟
•    برای ورود به این بیزینس موانع بزرگی پیش پای شما نخواهد بود و می‌توانید با صرف سرمایه‌ای نسبتاً کم، بیزینس آمازون را راه اندازی کنید. 
•    شرکت آمازون، خود تمامی مراحل ارسال، بسته بندی و ارجاع کالا را به عهده می‌گیرد.
•    با استفاده از سرویس FBA، محصولات شما قابلیت پرایم پیدا می‌کنند و از این راه می‌توانید از پتانسیل بالای مشتریان پرایم هم برخوردار شوید. 
•    برای فروش در بقیه کانال‌ها هم می‌توانید از سرویس FBA استفاده کنید. 
•    به پلتفرم بزرگ مشتریان آمازون دسترسی خواهید داشت. 
•    خودتان صاحب اصلی این کسب و کار بوده و می‌توانید درآمد زایی داشته باشید. 


اگر جزو کسانی هستید که به دنبال ایجاد کسب و کاری شخصی و فارغ از فاکتور زمان و مکان هستید تا بتوانید علاوه بر کسب درآمد از انجام کارهای مورد علاقه¬تان باز نمانید، ما فروش محصول در سایت آمازون را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این بیزینس، به ویژه اگر با روش FBA انجام شود، شما کالای مورد نظر را به کارخانه‌های عمدتاً چینی سفارش می‌دهید، در سایت آمازون اکانت فروشندگی باز می‌کنید و محصولات خود را لیست می‌کنید. پس از آن محصول شما از چین وارد انبار آمازون می‌شود و شما می‌توانید کسب و کار خودتان را شروع کنید. اگرچه در این میان باید هزینه‌هایی هم پرداخت کنید، اما با توجه به گستردگی سایت و تعداد بالای مشتریان، باز هم کسب و کار شما سودآور خواهد بود. امروزه بیش از 2 میلیون نفر در سایت آمازون فروشنده هستند و این سایت در بیش از 10 کشور جهان مارکت پلیس دارد. از طرفی مشتری مداری این شرکت، آن را به محلی مطمئن برای تهیه کالا تبدیل کرده است. 

منبع: ezzatkhah.com
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی