دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی تخصصی ترین دوره آموزش فروش در آمازون به زبان فارسی میباشد که پلی برای شروع کسب درآمد ارزی و دلاری برای همه عزیزان هست

چگونه در آمازون موفق شویم؟

سه شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۸، ۰۵:۲۶ ب.ظ


اگر احیاناً از کسی شنیدید که می‌توانید با فروش در آمازون میلیاردر شوید، حرف او را باور کنید. باید چنین ادعایی را باور کنید. بعد از خواندن این مطالب به درستی این مطالب پی خواهید برد. برای موفقیت در این بازار باید تلاش و پشتکار را در کار خود وارد کنید. این کار واقعاً امکان پذیر است. می‌توانید به یکی از افراد میلیاردر تبدیل شوید و مردم هم شما را به عنوان یک فرد میلیاردر خواهند شناخت. اگر باور نمی‌کنید داستان زندگی افراد ثروتمند را مطالعه کنید. آن‌ها هیچ وقت میلیاردر به دنیا نیامده اند و البته به شکل اتفاقی هم به این سطح از ثروت نرسیده‌اند. در حقیقت آنها دست به کاری زدند که بقیه افراد جرات و جسارت انجام دادن آنها را نداشتند. 
برای موفق شدن در آمازون باید سخت کوش باشید
کسانی در تجارت آمازون شکست می‌خورند که تصور می‌کنند داشتن کسب و کار آنلاین به معنی این است که نباید دیگر هیچ تلاشی کنند. به اعتقاد این افراد از آنجا که ما در قرن بیست و یکم زندگی می‌کنیم، پس کسب و کارهای اینترنتی خیلی ساده و راحت است. تصور اشتباه آنها این است که بیزینس های آنلاین را دست یابی راحت و بدون تلاش به درآمد برای خودشان تعریف کرده‌اند، این در حالی است که برای موفق شدن در آمازون باید فاکتورهای زیادی را در نظر بگیرید که انتخاب محصول مناسب، تنها یکی از آنها است. موارد دیگری مانند تبلیغات، احتمالاً ارسال محصول جایگزین برای مشتری شاکی و اموری از این دست از جمله مواردی است که باید به آنها توجه کنید. بنابراین کسب و کار آمازون هم مانند هر تجارت دیگری به سخت کوشی نیاز دارد. 
برای موفقیت در آمازون باید صبور باشید
از لحظه‌ای که فروشندگی در آمازون را شروع می‌کنید تا وقتی به سود قابل ملاحظه‌ای دست پیدا کنید، به چندین ماه زمان نیاز است، به این خاطر که باید در مورد این کسب و کار دست به تحقیق بزنید، محصولاتی که می‌خواهید بفروشید را بررسی و ارزیابی کنید، از کارخانه نمونه محصول دریافت کنید و غیره. بعد از این که اولین فروش خود را انجام دادید، تازه اصلی شما در آمازون شروع می‌شود و آن زمانی است که باید به نظرات مشتریان توجه کنید و بکوشید که نظر مساعد آنها را نسبت به کسب و کار خودتان علی الخصوص محصولی که می‌فروشید و خدماتی که ارائه می‌کنید، جلب نمایید. 

 


تحقیق در مورد آمازون را فراموش نکنید
بخش اساسی یک کسب و کار آنلاین تحقیق کردن است. چون شما باید بدانید قیمت تمام شدن محصول چقدر خواهد بود؟ با چه قیمتی می‌توانید آن را بفروشید تا به سود برسید؟ هزینه‌های ارسال از چین چقدر خواهد بود؟ جواب تمام این سؤال‌ها با تحقیق کردن مشخص خواهد شد. 
برای حل مشکلات فروش در آمازون خود را آماده کنید
شما زمانی می‌توانید به موفقیت خود در سایت آمازون امیدوار باشید که همیشه برای بدترین شرایط آمادگی داشته باشید. البته این به معنی آن نیست که منتظر وقوع اتفاقات بد برای کسب و کار خود باشید، بلکه باید برای مواجه شدن با آنها برنامه داشته باشید، چون هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. مثلاً مشتریان برای شما نظر منفی ثبت کنند، کالاهای مرجوعی داشته باشید و غیره. بنابراین اگر از ابتدا خودتان را آماده کرده باشید، در برابر مشکلات احتمالی غافلگیر نخواهید شد و می‌توانید با صبر و آرامش به آنها رسیدگی کنید. 
برای شروع بیزینس آمازون آماده هستید؟
اولین چیزی که برای فروش در آمازون نیاز دارید، عشق و علاقه است. باید انگیزه داشته باشید و شجاعت و جرات لازم را در خودتان ایجاد کنید، در غیر این صورت محکوم به شکست خواهید بود. از خودتان سؤال کنید آیا واقعاً آمادگی صرف زمان و انرژی لازم برای این کسب و کار را خواهید داشت و حتی بیش از آن آیا آمادگی دارید که از وقت آزاد خود بگذرید تا در آخر به یک کسب و کار پند میلیون دلاری دست پیدا کنید. 
از افراد موفق در آمازون الگو بگیرید
یکی از راه‌هایی که به شما کمک می‌کند تا در آمازون موفق شوید این است که به توصیه‌های افرادی که قبلاً در این کسب و کار حضور داشته‌اند عمل کنید. این افراد قبلاً مسیری که شما امروز می‌خواهید طی کنید را پشت سر گذاشته‌اند و به تمام پیچ و خم‌ها و دشواری‌هایی که در این مسیر وجود دارد واقف هستند. همانطور که قبلاً گفتیم یکی از راه‌های موفقیت در کسب و کار آمازون این است که محصول مناسبی انتخاب کنید، در غیر این صورت ممکن است سرمایه‌ای که برای خرید محصول کنار گذاشته بودید از بین برود و شما اولین شکست خود را در این کسب و کار تجربه کنید. یکی از نکاتی که در رابطه با کسب و کار آمازون باید رعایت کنید این است که تا چند سال اول درآمد خود را دوباره در کار سرمایه گذاری کنید تا به این وسیله بتوانید قدرت مانور بیشتری برای خرید محصولات بیشتر و انجام تبلیغات داشته باشید.
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی