دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی تخصصی ترین دوره آموزش فروش در آمازون به زبان فارسی میباشد که پلی برای شروع کسب درآمد ارزی و دلاری برای همه عزیزان هست

نقش قدرت ذهنی در موفقیت

همه تا حدی دارای قدرت ذهنی هستند. اما مهم نیست که چقدر قدرت ذهنی دارید ، همیشه جای پیشرفت دارد.
هرچه قویتر شوید ، احتمال دستیابی به اهداف ، زندگی مطابق با ارزشهای خود ، تجربه بیشترین لذت و کمک به جامعه به طرز معناداری بیشتر می شود.
در اینجا هفت راهی وجود دارد که توسعه قدرت ذهنی بیشتر به شما کمک می کند تا بهترین زندگی خود را داشته باشید: 

1. قدرت ذهنی کلید مدیریت احساسات شما است
زندگی پر از اوج و فرودهای احساسی است و توانایی شما در پیمایش این ماشین غلتکی احساسی به روشی سالم ، کلید زندگی بهتر شماست.
مهارت های سالم تنظیم احساسات می تواند به شما کمک کند مانند یک قهرمان با فراز و نشیب های اجتناب ناپذیر زندگی کنار بیایید. به جای اجتناب از درد ، شما مایلید که مسائل سختی را که باعث اضطراب ، ناراحتی یا خجالت شما می شوند را حل کنید. عضلات ذهنی بزرگتر این اطمینان را به شما می دهد که می دانید چگونه خود را آرام کنید ، خود را روحیه دهید یا با ترس خود روبرو شوید.

 

قدرت ذهنی

 

2. قدرت ذهنی شما را به سمت استقامت بیشتر هل می دهد
انگیزه می آید و می رود. اما عضله ذهنی بزرگتر و قویتر به شما کمک می کند تا مدتها پس از بین رفتن تمایل و انگیزه به حرکت خود ادامه دهید.
به شما این امکان را می دهد که هنگام خستگی یا کمبود جاه طلبی تسلیم نشوید. هنگامی که مغز شما را متقاعد به ترک کار می کند به شما کمک می کند تا با مغز خود صحبت کنید. قوی تر شدن شما را تضمین می کند حتی در صورت عدم تمایل نیز ادامه می دهید.

3. قدرت ذهنی ، اعتماد به نفس را کنترل می کند
خواه هدف شما دو برابر کردن کسب و کارتان باشد ، یا بخواهید یک مسابقه سه گانه را تکمیل کنید ، در یک زمان یا دیگری اعتماد به نفس ایجاد می شود.  
اما وقتی از نظر ذهنی قوی تر می شوید ، می فهمید که نمی توانید هر آنچه را فکر می کنید باور کنید. مغز شما گاهی دروغ می گوید. و گرچه قدرت ذهنی همه اعتماد به نفس را از بین نمی برد ، اما می تواند به شما کمک کند از گفتگوی غیرمولد با خود چشم پوشی کنید.  

4. قدرت ذهنی به شما شهامت می دهد
شجاعت لازم است که از منطقه راحتی خود خارج شوید و به طور جدی با ترس خود روبرو شوید. از این گذشته ، هیچ تضمینی وجود ندارد که ریسک هایی که متحمل می شوید ، به همان شکلی که می خواهید پیش برود. 
خوشبختانه ، شما می توانید عضلات ذهنی را آنقدر بزرگ بسازید که اعتماد به نفس خود را بدست آورید تا بدانید که می توانید نارسایی را کنترل کنید. بااعتماد به نفس شما می تواند از عهده هر آنچه زندگی بر سر راه شما قرار می دهد برآید ، کلیدی برای به چالش کشیدن خود برای انجام کارهای سخت است.

 

افزایش قدرت ذهنی

 

5. قدرت ذهنی به شما کمک می کند تا توصیه های غیرمفید را نادیده بگیرید
ارزیابی بیش از حد از نظرات دیگران تأثیرات مخربی بر زندگی شما خواهد داشت. وقتی به آنچه دیگران فکر می کنند اهمیت می دهید ، وسوسه خواهید شد که مردم را راضی کنید  یا ممکن است در تلاش برای اثبات اشتباه کسی انرژی صرف کنید. 
ایجاد قدرت ذهنی بیشتر به شما کمک می کند توصیه های مفید و انتقادات غیرمولد را تنظیم کنید. قدرت ذهنی به شما کمک می کند بدون توجه به نظر دیگران ، بهترین تصمیم را بر اساس ارزشهای خود بگیرید.

6. قدرت ذهنی به شما کمک می کند تا از اشتباهات درس بگیرید
منافع بزرگ بهانه های اشتباه می آورند. از طرف دیگر ، عضلات بزرگ ذهنی فقط به دنبال توضیح هستند و هنگامی که مایل هستید به دنبال توضیحاتی در مورد دلیل به هم ریختگی خود باشید ، می توانید از اشتباهات خود درس بگیرید. 
پذیرفتن مسئولیت اقدامات خود با فروتنی می تواند یک اقدام اشتباه را به فرصتی برای رشد تبدیل کند و این رشد می تواند برای موفقیت شما کلیدی باشد.

7. قدرت ذهنی به شما کمک می کند تا از شکست بازگردید
شکست بسیاری از احساسات ناراحت کننده مانند ناامیدی و خجالت را تحریک می کند. و این ناراحتی باعث می شود بسیاری از افراد پس از عدم موفقیت از اهداف خود منصرف شوند. 
ساختن عضلات ذهنی بیشتر به شما کمک می کند تا بهتر از گذشته از شکست بازگردید. افراد موفق می دانند شکست بخشی از سفر به موفقیت است.

قدرت ذهنی بیشتری ایجاد کنید
عضلات ذهنی برای تقویت شدن به ورزش نیاز دارند - دقیقاً مانند عضلات جسمی. هر روز با به چالش کشیدن خود برای انجام کارهای سخت یا مواجه شدن با ترس ، هر بار چند فشار ذهنی انجام دهید. سرانجام ، شما قدرت ذهنی لازم برای رسیدن به بیشترین پتانسیل خود را ایجاد خواهید کرد.
 

ما انسان ها همواره در ذهن خود به آینده روشن و البته غیر قابل پیش بینی فکر می کنیم. چه اقدامی را باید انجام دهیم که در آینده نزدیک موفق شویم؟ چطور می توان پیش بینی کرد ؟
هنگامی که حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین در سال 2015 به عنوان بهترین فروشنده محصولات خود در وبسایت آمازون تبدیل شد، هیچ گاه نمی توانست وضعیت فعلی خود را پیش بینی کند. اما با تلاش های شبانه روزی و آزمون و خطاهای بسیار زیاد توانست به کسب درآمد فوق العاده در وبسایت آمازون بپردازد. اما او همزمان برای فارسی زبانان برای اولین بار نحوه کسب درآمد دلاری از آمازون را آموزش می دهد. این آموزش در دوره آربی گردآوری شده که البته همواره آپدیت می شود. ما فارسی زبانان نیز می توانیم هم اکنون آینده روشن و البته نزدیک خود را با بیزنس آمازون بسازیم. جهت مشاوره رایگان با تیم پشتیبانی مجرب و متخصص سایت عزت خواه دات کام (آموزش رایگان فروش در آمازون) می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9  الی 17 با دفتر پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی