دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی تخصصی ترین دوره آموزش فروش در آمازون به زبان فارسی میباشد که پلی برای شروع کسب درآمد ارزی و دلاری برای همه عزیزان هست

در مدت کوتاه با آمازون ثروتمند شوید

پنجشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۸، ۱۰:۴۷ ق.ظ

همانطور که اطلاع دارید، آمازون با سرعتی باور نکردنی در حال رشد است. در این جا می‌خواهیم روش کسب درآمد از راه فروش در آمازون را به شما آموزش دهیم. 
چرا باید در آمازون محصول بفروشیم؟
آمازون، آینده خرده فروشی آنلاین را در دست دارد و روز به روز هم بیشتر پیشرفت می‌کند. این وب سایت، درا ابتدا صرفاً به کار فروش آنلاین کتاب مشغول بود و امروز به فروشگاهی تبدیل شده است که هر مشتری می‌تواند تمام کالاهای مورد نیاز خود را از راه آن تأمین کند. علاوه بر آن، آمازون با معرفی سرویس فروشنده شخص ثالت، زمینه کسب درآمد از آمازون را برای هزاران نفر فراهم کرده است. همه گیر شدن خرید آنلاین بر سایر فروشگاه‌های خرده فروشی سنتی اثر گذاشته است. از آنجا که میان آنها و فروشگاه‌های آنلاین رقابت بزرگی شروع شده است، به همین خاطر مراکز خرید، دیگر مانند گذشته پر از جمعیت نیستند. 
میزان فروش آمازون
علت روی آوردن مشتریان به فروشگاه‌های اینترنتی این است که هنگام خرید آنلاین، مشتریان قدرت انتخاب بیشتری دارند. در گذشته مشتری برای پیدا کردن کالا با قیمتی مناسب مجبور بود از یک مغازه به مغازه‌ای دیگر برود و قیمت‌ها را با هم مقایسه کند. اما امروزه مشتریان می‌توانند این کار را از داخل خانه و با بررسی چند سایت مختلف انجام دهند و بنابراین نیازی به خارج شدن از خانه را ندارند. سهولت در خرید آنلاین باعث شده است فروش سالانه از سال 2014 به بعد افزایش یابد. بر اساس تحقیقات Bloomreach، 55 درصد کاربران برای جست و جوی کالای مورد نظرشان ابتدا به سراغ آمازون می‌روند. این رقم 27 درصد بیشتر از گوگل است. شاید از خودتان بپرسید این ارقام چه معنای می‌دهند. در جواب باید گفت که این آمازون بیانگر آن هستند که آمازون زمینه مناسبی برای کسب درآمد قابل توجه را فراهم کرده است. وقتی تعداد خریدهای آنلاین افزایش یابد، باید از همین حالا و قبل از این که دیر شود و فرصت‌ها از دستتان بروند، از آنها استفاده کنید. در این جا به 6 روش کسب درآمد از آمازون به طور خلاصه اشاره می‌کنیم.

 

فروش محصول در آمازون

 


1-پیدا کردن کلیدواژه‌های مورد نظر مشتریان
اگرچه شاید هدایت مشتری به سمت کالای شما کار راحتی باشد، اما متقاعد کردن آنها به خرید محصول چندا راحت نیست. کلیک کردن مشتری بر روی محصول فایده‌ای ندارد، چون تنها زمانی درآمد کسب می‌کنید که محصول توسط او خریده شود. با توجه به این که فرآیند تراکنش از کنترل شما خارج است، باید تمرکز خودتان را بر موارد قابل کنترل معطوف کنید. یکی از آنها کلیدواژه‌های مربوط به محصول است. بهترین کلید واژه، کلمه‌ای است بیشتر مد نظر خریدار باشد، یعنی بیشتر توسط او جست و جو شده باشد.
2-یافتن دسته کالای مناسب در آمازون
دسته محصول مورد نظر خود را پیدا کنید. اگر می‌خواهید درآمد خودتان را در آمازون بالا ببرید، یک وب سایت ایجاد کرده و محصولات خودتان را در آن بفروشید. از آن مهمتر، باید دسته‌ای که سایت شما در آن فعال است را مشخص کنید. برخی از این دسته‌ها از بقیه سودآورتر هستند، اما شاید به آن‌ها علاقه‌ای نداشته باشید. پس باید دسته‌ای را پیدا کید که هم پردرآمد باشد و هم مورد علاقه شما. 
3-لینک‌های مختلف بسازید
به منظور بالابردن رتبه جست و جو، می‌توانید با استفاده از روش‌های مختلف، تعداد لینک‌هایتان را افزایش دهید. نظرخواهی و بازاریابی توسط افراد اینفلوئنسر، از بهترین شیوه‌ها برای بالا بردن رتبه سایت است. یعنی شما از وجود افراد موفق برای فروش موفق خود استفاده می‌کنید. همچنین نوشتن مقاله به عنوان مهمان در سایت‌ها پر کار بر، یکی دیگر از راه‌هایی است که می‌توانید افراد را به سمت محصول خود جذب کنید. دریافت بازخورد مثبت از اینفلوئنسرهای فعال در زمینه کسب و کار خودتان هم، باعث جذب مشتری بیشتر می‌شود. 
4-ارائه محصول منحصر به فرد در آمازون
از آنجا که فروش محصولاتی که توسط دیگران فروخته می‌شود، کار راحتی نیست، بنابراین محصولات زیادی هستند که می‌توانید از آنها کپی برداری کرده، لوگوی خود را بر روی آنها قرار دهید و بفروشید. اما اگر محصول شما هیچ تفاوتی با محصول دیگران نداشته باشد، جذب مشتری سخت خواهد بود. بنابراین به دنبال یافتن محصولی باشید که ویژگی منحصر به فرد مطلوبی داشته باشد یا تغییری در آن داده شده باشد، شانس فروش آن را افزایش خواهد داد. یک راه این است که در سایت آمازون، نظرات مشتریان در مورد محصول خود را جویا شوید. قطعاً آنها به کاستی‌ها و نقاط ضعف محصول شما اشاره خواهند کرد. در این صورت متوجه می‌شوید که محصول شما فاقد چه ویژگی‌هایی است تا در دفعات بعدی تولید، آن‌ها را لحاظ کنید، محصول خود را متمایز کنید و به این شکل از رقیبانتان پیشی بگیرید. 
در این مقاله با راه‌های کسب ثروت از آمازون آشنا شدید. امروزه فروش محصول در آمازون در زمره کسب و کارهای خانگی قرار گرفته است. البته موفقیت در این مسیر، بستگی به عوامل زیادی دارد که در رأس آن آشنایی با این شیوه کسب و کار است. در دوره آربی، آموزش فروش در آمازون، که توسط استاد حسین عزت خواه مدرس موفقیت و کارآفرین تهیه شده است، شما با صفر تا صد فروش کالای فیزیکی در وب سایت آمازون آشنا خواهید شد.
منبع: ezzatkhah.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی