دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی

آموزش کسب درآمد از آمازون

دوره آربی تخصصی ترین دوره آموزش فروش در آمازون به زبان فارسی میباشد که پلی برای شروع کسب درآمد ارزی و دلاری برای همه عزیزان هست

شروع کسب و کار موفق آمازون

يكشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۸، ۰۵:۱۵ ب.ظ


اگر بیزینس کوچکی دارید که به وسیله آن یک محصول منحصر به فرد را می‌فروشید، می‌توانید به فروش در آمازون، به شکل جدی تری فکر کنید. آمازون یکی از بسترهای فروش است که در آن خرده فروشانی مثل شما می‌توانند محصولات خودشان را بفروشند. بر اساس آخرین اطلاعات ارائه شده توسط آمازون از بیش از 70 درصد کسب و کارهای مشابه خود سبقت می‌گیرد. علت این مساله را هم می‌تواند وجود مشتریان بالقوه‌ای دانست که آمازون در اختیار فروشندگان شخص ثالث قرار می‌دهد. به این ترتیب فروشندگان حاضر در سایت آمازون مطمئن هستند که با انتخاب محصول مناسب و پیگیری مسیر درست، فروش خوبی را تجربه کرده و سود بالایی به دست خواهند آورد. گستردگی امکانات توزیع و مدیریت آمازون، این امکان را به فروشندگان می‌دهد که به فروش و سود بالایی دست یابند. اگر می‌خواهید بدانید چطور به کمک بازار آمازون می‌توانید کسب و کار خود را رونق دهید، این پست را تا آخر بخوانید. 

 

 

فروشندگی در آمازون


مراحل فروشنده شدن در آمازون


1- افتتاح حساب فروشندگی در آمازون
حساب فروشندگی در آمازون دو دسته است که هر کدام امکانات و قابلیت‌های خودشان را دارند. 
•    فروشنده فردی: در صورتی که کسب و کارتان کوچک است و می‌خواهید هر ماه کمتر از 40 محصول بفروشید، می‌توانید با عنوان فروشنده فردی در سایت آمازون ثبت نام کنید. شما به ازای فعالیت با این حساب 99 سنت برای هر محصول فروخته شده است.
•    فروشنده حرفه‌ای: در صورتی که کسب و کار شما گسترده است و در یک ماه می‌خواهید بیش از 40 محصول بفروشید، از این نوع حساب استفاده کنید. در این نوع حساب، هر ماه 99/39 دلا رمی پردازید و البته باید در ازای فروش هر محصول هزینه‌های دیگری را هم پرداخت کنید. 
•    فروشنده وندور: در صورتی که خودتان تولید کننده محصول هستید، این امکان را دارید که اجناس خود را به عنوان یک عمده فروش در آمازون بفروشید. این شرکت، خود اموری مثل مدیریت لیستینگ، بسته بندی و تحویل محصولات و حمل و نقل آنها را به عهده می‌گیرد. 


2-لیست کردن محصول در سایت آمازون
فروش موفق در آمازون، همانند یک مسیر پر پیچ و خم است و وقتی بتوانید به شکل درستی در آن قرار بگیرید، فروش راحت و آسانی را تجربه خواهید کرد. پس از این که حساب فروشندگی خود را در آمازون افتتاح کردید، نوبت آن است که محصولات خود را لیست کنید. اصولاً محصولاتی که برای فروش در آمازون قرار می‌گیرند در یکی از این دو دسته بندی می‌باشند: محصولاتی که قبلاً در آمازون لیست شده‌اند و شما هم مثل بقیه اقدام به فروش آن‌ها می‌کنید و محصولاتی که به تازگی به این بازار اضافه شده‌اند و شما اولین یا تنها فروشنده آنها به حساب می‌آیید. 


3- سفارش محصول به تولیدکننده چینی
انتخاب محصول برای فروش در وبسایت آمازون، مهم‌ترین و حساس‌ترین بخش کار است، به این خاطر که موفقیت شما تا حد زیادی به انتخاب درست محصول بستگی دارد. در این مرحله باید محصول خود را سفارش دهید. بیشتر فروشندگان آمازون، محصول مورد نظرشان را به کارخانه‌های چینی سفارش می‌دهند. اگر فروشنده آمازون هستید، باید بهترین تولید کننده را پیدا کنید و با آنها وارد مذاکره شوید. 


4- بسته بندی و ارسال سفارش
وقتی تمام این مراحل را با موفقیت طی کردید، دیگر وقت آن است که منتظر اولین سفارش خودتان باشید. شاید بپرسید سفارش‌ها چطور به دست مشتریان می سد. آمازون دو گزینه برای بسته بندی وارسال محصول در نظر گرفته است. 


1-بسته بندی و ارسال توسط فروشنده
در این حالت، وظیفه نگهداری، بسته بندی، درج برچسب و ارسال محصولات به تک تک خریداران به عهده شما خواهد بود. این نوع حمل و نقل برای مواقعی که بیزینس کوچکی دارید گزینه خوبی است. به این خاطر که دیگر نیازی به پرداخت هزینه انبارداری، بسته بندی و ارسال محصول به آمازون نیستید. در مقابل اشکال این روش این است که دیگر مشتریانی که از سرویس پرایم آمازون استفاده می‌کنند به شما مراجعه نخواهند کرد. یعنی بخشی از مشتریان خود را از دست خواهید داد.
2-روش FBA
در این روش، محصولات خود را به انبارهای آمازون می‌فرستید و این شرکت اموری مثل نگهداری، بسته بندی و حمل و نقل محصولات شما را بر عهده می‌گیرد. شما به کمک این سرویس می‌توانید هم از انبارهای آمازون در کل جهان، خدمات مشتریان و دیگر امکانات این شرکت بهره مند شوید. به این صورت کسب و کار شما بسیار سریع¬تر از آنچه تصور می‌کردید، رونق خواهد گرفت. 


5-درآمدزایی از آمازون
بعد از این که تمام مراحل قبل را پشت سر گذاشتید، دیگر وقت آن است که منتظر واریز پول توسط اولین مشتری باشید. البته برای موفقیت در آمازون، علاوه بر طی مراحل قبل لازم است به تبلیغات محصولات هم به صورت جدی فکر کنید و آنها را به درستی به کاربران آمازون معرفی کنید. با دوره آربی، می‌توانید آموزش فروش در آمازون را به صورت گام به گام یاد بگیرید.  

منبع: ezzatkhah.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی